
MBA in
Master in Resilience in Education
Stefan cel Mare University of Suceava

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Suceava, Ρουμανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το Erasmus Mundus Joint Master in Resilience in Educational Contexts - EMJM FLOURISH είναι ένα καινοτόμο μεταπτυχιακό πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης 2 ετών που στοχεύει στην οικοδόμηση της ικανότητας των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών στη δημιουργία πλαισίων ενίσχυσης της ανθεκτικότητας που εξοπλίζουν τα παιδιά και τους νέους με τους απαραίτητους πόρους και ικανότητες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων στην εκπαίδευση και την ανάπτυξή τους.
Προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο της Μάλτας (κύριος εταίρος), το Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα, το Πανεπιστήμιο της Λισαβόνας, Πορτογαλία και το Πανεπιστήμιο Stefan Cel Mare, Suceava, Ρουμανία και υποστηρίζεται από πέντε άλλους συνδεδεμένους εταίρους, το Πανεπιστήμιο Dalhousie, Καναδάς, Rijeka Πανεπιστήμιο, Κροατία, Πανεπιστήμιο Πρετόρια, Νότια Αφρική, Πανεπιστήμιο Orebro, Σουηδία, Πανεπιστήμιο του Σάο Πάολο, Βραζιλία και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Εκπαίδευσης Ψυχολογίας στο Ευρωπαϊκό Σχολείο. Οι συμμετέχοντες στο μάθημα κάνουν 4 κινητοποιήσεις σε τουλάχιστον 3 από τα Πανεπιστήμια που απονέμουν πτυχίο.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού προγράμματος, οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν τα ακόλουθα θέματα και θα είναι σε θέση να αποκτήσουν τις ακόλουθες γνώσεις και κατανόηση:
Εξάμηνο 1. Μονάδα προσφοράς τμήματος: Κέντρο Ανθεκτικότητας & Κοινωνικο-Συναισθηματικής Υγείας
- Ανθεκτικότητα στην ανθρώπινη ανάπτυξη - Αυτή η ενότητα μελέτης χρησιμεύει ως εισαγωγή σε ολόκληρο το πρόγραμμα Masters και στοχεύει στην εισαγωγή του πλαισίου προαγωγής και πρόληψης της υγείας. ορίστε τη φύση της ανθεκτικότητας· Περιγράψτε τις διάφορες θεωρίες και μοντέλα ανθεκτικότητας. προσδιορίζει τους παράγοντες κινδύνου και προστασίας σε διάφορα συστήματα· και να συζητήσουν τη σημασία της εκπαίδευσης για την ανθεκτικότητα για τη συνολική ανάπτυξη και ανάπτυξη των παιδιών και των νέων.
Γνώση και κατανόηση: - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο φοιτητής θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές αρχές και αρχές του επιστημονικού πλαισίου προαγωγής και πρόληψης της υγείας και της εφαρμογής του στην ψυχική υγεία και ευημερία των παιδιών και των νέων
- Ορίστε την ανθεκτικότητα και εντοπίστε την ανάπτυξή της από την έννοια του άτρωτου έως το
συναλλακτική προοπτική ατομικού πλαισίου - Εξετάστε κριτικά διαφορετικές προσεγγίσεις για την ανθεκτικότητα, όπως το σπίτι, την κοινότητα, τον χώρο εργασίας, την υγεία και την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη, εξετάστε και αξιολογήστε τις κύριες θεωρίες και μοντέλα ανθεκτικότητας
- Προσδιορισμός του κινδύνου και των προστατευτικών παραγόντων για τα παιδιά και τους νέους από αντίξοες συνθήκες, όπως το τραύμα, η φτώχεια, οι εθνικές μειονότητες και η αναγκαστική μετανάστευση
- Ικανότητα και παιδαγωγική στην εκπαίδευση της ανθεκτικότητας - Αυτή η ενότητα μελέτης θα παρέχει στους συμμετέχοντες του μαθήματος την ευκαιρία να εξετάσουν κριτικά τις συγκεκριμένες στάσεις και δεξιότητες που πρέπει να καλλιεργηθούν σε παιδιά και νέους εντός και εκτός της τάξης, καθώς και τη σχετική παιδαγωγική προσέγγιση για τέτοιες στάσεις και δεξιότητες να αποκτηθεί. Η ανθεκτικότητα δεν μπορεί να διδαχθεί διδακτικά ως απλώς άλλος τομέας γνώσης
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Συγκρίνετε και αντιπαραβάλλετε τις διαφορές μεταξύ διδακτικής και βιωματικής προσέγγισης στη διδασκαλία και τη μάθηση σε σχέση με την εκπαίδευση της ανθεκτικότητας
- Περιγράψτε και αναλύστε τη χρήση της προσέγγισης SAFE στην κοινωνικο-συναισθηματική διδασκαλία και μάθηση
- Συγκρίνετε και αντιπαραβάλλετε τις διαφορετικές μεθόδους αξιολόγησης που απαιτούνται για την αξιολόγηση των ικανοτήτων γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων σε σχέση με την ανθεκτικότητα
- Περιγράψτε κριτικά τις δεξιότητες που αποτελούν τις διάφορες ικανότητες, συμπεριλαμβανομένων των τομέων: Σχέσεων και Επικοινωνίας, Νοοτροπίας ανάπτυξης, Αυτοδιάθεσης, Οικοδόμησης Δυνάμεων και Μετατροπής των Προκλήσεων σε Ευκαιρίες (Αντιμετώπιση αντιξοοτήτων, απόρριψης, οικογενειακών συγκρούσεων, απώλειας, εκφοβισμού, αλλαγής και μεταβάσεις).
- Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων ανθεκτικότητας - Αυτή η ενότητα μελέτης εισάγει βασικές γνώσεις και δεξιότητες για σχεδιασμό, εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων και παρεμβάσεων ανθεκτικότητας χρησιμοποιώντας μια ποικιλία στρατηγικών. Αυτές οι ικανότητες θα ενισχύσουν την ικανότητα των επαγγελματιών της εκπαίδευσης να εφαρμόζουν παρεμβάσεις ανθεκτικότητας με ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα υλοποίησης και στην παρακολούθηση των επιπτώσεων του προγράμματος. Επιπλέον, οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες για το πώς να σχεδιάσουν ένα πρόγραμμα/ σχέδιο έργου που θα κάνει την υιοθέτηση ενός προγράμματος από ένα εκπαιδευτικό σύστημα πιο εφικτή και βιώσιμη.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Προσδιορίστε τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στο μοντέλο γενικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη ενός προγράμματος πρόληψης/ανθεκτικότητας
- Ορίστε την ποιότητα υλοποίησης και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υλοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμογής και της ακεραιότητας του προγράμματος
- Εξηγήστε τη σημασία των σχολικών συνθηκών και της ανθεκτικότητας των εκπαιδευτικών καθώς και της ετοιμότητας της σχολικής κοινότητας να αλλάξει προκειμένου να εφαρμοστούν επιτυχώς προγράμματα πρόληψης και ανθεκτικότητας
- Εξηγήστε τη σημασία της αξιολόγησης στην πρόληψη/ανθεκτικότητα και προσδιορίστε τη χρήση διαφορετικών τύπων αξιολόγησης
- Μια συστημική και οικογενειακή κατανόηση της ανθεκτικότητας - Αυτή η ενότητα εκθέτει τους μαθητές σε διαφορετικές θεωρίες και μοντέλα στον τομέα της οικογενειακής θεραπείας και της συστημικής πρακτικής. Υποστηρίζει τη μάθηση συμπεριλαμβάνοντας συνεδρίες πρακτικής για να βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθούν περαιτέρω με τις συστημικές δεξιότητες. Επιπλέον, αυτή η ενότητα δίνει επίσης τη δυνατότητα στους μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με διαφορετικούς πληθυσμούς πελατών/δυσκολίες παρουσίασης και τη χρήση συστημικών δεξιοτήτων/τεχνικών ως μορφή παρέμβασης, ιδίως έχοντας κατά νου τα παιδιά και τους νέους στα σχολεία. Επιπλέον, αυτή η ενότητα θα περιλαμβάνει επίσης μια συστημική κατανόηση του σχολικού συστήματος και άλλων πολυσυστημικών πλαισίων που αποτελούν μέρος του ευρύτερου κοινωνικο-οικολογικού περιβάλλοντος.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τη θεωρία που σχετίζεται με τη συστημική πρακτική.
- Χρησιμοποιήστε ένα συστημικό θεωρητικό πλαίσιο κατά την κατανόηση της πολυπλοκότητας της εργασίας με διαφορετικές οικογένειες και των δυσκολιών που παρουσιάζουν.
- Εμπόδια στην ανάπτυξη της μάθησης - Αυτή η ενότητα μελέτης θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να εμβαθύνουν στην κατανόησή τους για τα εμπόδια στη μάθηση που προκύπτουν τόσο από διαταραχές εντός του παιδιού όσο και από κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανεπάρκειες. Θα περιλαμβάνει εξέταση της θεωρίας και της έρευνας σχετικά με τις προκλήσεις που προκύπτουν από διαφορετικές μορφές αναπηρίας και μάθησης και κοινωνικές και συναισθηματικές δυσκολίες, καθώς και τον αντίκτυπο των κοινωνικών στάσεων, δομών και διαδικασιών στο κοινωνικό μοντέλο της αναπηρίας.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Επιδεικνύουν βαθιά και ευρεία κατανόηση του τρόπου με τον οποίο διάφορες μορφές αναπηρίας μπορούν να αποτελέσουν πηγή εμπόδιο στη μάθηση.
- Επιδεικνύουν κριτική κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατών σημείων που μπορεί να βιώσουν τα παιδιά και οι νέοι με αισθητηριακές αναπηρίες.
- Επιδεικνύουν κριτική κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατοτήτων που μπορεί να βιώσουν τα παιδιά και οι νέοι με δυσκολίες επικοινωνίας και συνθήκες του φάσματος του αυτισμού.
Εξάμηνο 2. Μονάδα Προσφοράς Τμήματος: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα
- Διεργασίες με βάση τα συμφραζόμενα στη βελτίωση της ανθεκτικότητας: Κλίμα στην τάξη και στο σχολείο - Αυτή η ενότητα στοχεύει να αντιμετωπίσει τα πιο σχετικά θέματα που σχετίζονται με τις συμφραζόμενες διαδικασίες για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας στο σχολικό περιβάλλον και να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες στα μαθήματα:
- Βασικές έννοιες στη συνεκπαίδευση και στρατηγικές για την προώθηση επιτυχημένων πλαισίων συνεκπαίδευσης.
- Η σημασία της συνεργατικής μάθησης και ο τρόπος σχεδιασμού συνεργατικών δραστηριοτήτων στην τάξη.
- Η σημασία των σχέσεων φροντίδας στη διαδικασία ανθεκτικότητας και οι αποτελεσματικές στρατηγικές για την προώθηση των σχέσεων φροντίδας στην τάξη.
- Κύρια επεξηγηματικά μοντέλα συμπεριφοράς, λειτουργική ανάλυση συμπεριφοράς στην τάξη και στρατηγικές για την προώθηση ενός θετικού κλίματος στην τάξη.
- Η σημασία του εντοπισμού της ανάγκης για επιπλέον υποστήριξη κατά την αντιμετώπιση γενικών και ειδικών αναγκών των μαθητών.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Αξιολογήστε τη σημασία του κλίματος της τάξης και του σχολείου για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των μαθητών, κάνοντας αναφορά στη σχετική βιβλιογραφία για την εκπαίδευση της ανθεκτικότητας
- Προσδιορίστε τα κοινωνικά και διανοητικά αποτελέσματα της συνεργατικής μάθησης και αναθεωρήστε κριτικά τα πλεονεκτήματα της χρήσης στρατηγικών συνεργατικής μάθησης σε παρεμβάσεις ανθεκτικότητας
- Προσδιορίστε τα κύρια επεξηγηματικά μοντέλα συμπεριφοράς και αξιολογήστε κριτικά τις στρατηγικές διαχείρισης θετικής συμπεριφοράς
- Συζητήστε κριτικά τη σημασία του εντοπισμού της ανάγκης για επιπλέον υποστήριξη ορισμένων μαθητών και βεβαιωθείτε ότι πληρούνται αποφεύγοντας τον στιγματισμό
- Συνεργασία με γονείς και επαγγελματίες για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας - η μονάδα μελέτης του μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες να ξεκινήσουν με επιτυχία την ανάπτυξη της συνεργασίας με τους γονείς στην εκπαίδευση της ανθεκτικότητας των παιδιών τους. Θα επιτρέψει στους επαγγελματίες να συνεργαστούν με τους γονείς ως βασικούς εταίρους στον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων ανθεκτικότητας στο σχολείο, στο σπίτι και σε άλλα σχετικά πλαίσια.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Δώστε μια κριτική περιγραφή της βιβλιογραφίας σχετικά με τη συμμετοχή των γονέων και της κοινότητας στην εκπαίδευση της ανθεκτικότητας των παιδιών.
- Περιγράψτε και αναλύστε τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι δάσκαλοι μπορούν να συνεργαστούν με την ποικιλομορφία των γονέων στην εκπαίδευση της ανθεκτικότητας των παιδιών τους.
- Περιγράψτε τρόπους με τους οποίους η συμμετοχή της κοινότητας μπορεί να βελτιώσει τις ευκαιρίες των παιδιών για ανθεκτική ανάπτυξη.
- Μέθοδοι Έρευνας στην Εκπαίδευση για την Ανθεκτικότητα - Αυτή η ενότητα μελέτης στοχεύει να επιτρέψει στους συμμετέχοντες του μαθήματος να αναπτύξουν μια κριτική κατανόηση των εννοιών και των θεμάτων που σχετίζονται με την έρευνα ανθεκτικότητας και τις σχετικές δεξιότητες για την αξιολόγηση και τη διεξαγωγή τέτοιας έρευνας. Θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν ερευνητικά ερωτήματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση της ανθεκτικότητας και να διακρίνουν εκείνα που απαιτούν ποσοτικό, ποιοτικό ή μικτό σχεδιασμό μεθόδου, να σχεδιάσουν σχετικές έρευνες χρησιμοποιώντας την κατάλληλη μεθοδολογία και στρατηγικές συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, ενώ θα αντιμετωπίσουν ζητήματα εγκυρότητας και γενίκευσης, και ακολουθώντας τα πρότυπα ηθικής έρευνας.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Επίδειξη κατανόησης της έρευνας που βασίζεται σε επαγγελματίες, του θεωρητικού της πλαισίου στο πλαίσιο της έρευνας για την εκπαίδευση της ανθεκτικότητας
- Να γίνεται διάκριση μεταξύ ερευνητικών ερωτημάτων που απαιτούν ποσοτικό, ποιοτικό ή μεικτό σχεδιασμό μεθοδολογίας, μεταξύ των διαφορετικών τρόπων με τους οποίους διασφαλίζεται η εγκυρότητα και η γενίκευση στην ποσοτική και ποιοτική έρευνα
- Επιδεικνύουν την ικανότητα διάκρισης μεταξύ διαφορετικών οργάνων, προσδιορίζοντας τα πιο χρήσιμα σε σχέση με τις μεταβλητές
- Επιλεγμένα Θέματα Ανθεκτικότητας και Εφαρμογές στις Ατομικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - Η ενότητα μελέτης στοχεύει να καλύψει εφαρμογές της έρευνας ανθεκτικότητας στην εκπαίδευση με επίκεντρο τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στόχος του είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν εφαρμοσμένες γνώσεις και στρατηγικές για την οικοδόμηση ανθεκτικότητας, με έμφαση σε ευάλωτους πληθυσμούς όπως τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών με αναπηρία, των παιδιών μεταναστών. και παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Ανασκόπηση κριτικής σχετικής βιβλιογραφίας για την ανθεκτικότητα και την ευημερία των ευάλωτων παιδιών (π.χ. ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: αναπηρία, παιδιά μεταναστών και προσφύγων, συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς)
- Κατανοήστε πώς η διαδικασία διαβούλευσης μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να επιλύσουν προβληματικές καταστάσεις στα σχολεία.
- Αξιολογήστε τομείς περιεχομένου σε θέματα όπως η εκπαίδευση και η εκπαίδευση γονέων και η ανθεκτικότητα της οικογένειας.
- Προγράμματα Πρόληψης για Ευάλωτα Παιδιά Προσχολικής και Δημοτικού - Η ενότητα μελέτης στοχεύει να συνδέσει την υπάρχουσα βιβλιογραφία για τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για μικρά παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολικό και οικογενειακό πλαίσιο, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να χρησιμοποιούν τέτοιες παρεμβάσεις για την προώθηση της ευημερίας των παιδιών και την ανθεκτικότητα. Ο γενικός στόχος της ενότητας μελέτης είναι να δώσει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες στο σχολείο να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν και να αξιολογήσουν προγράμματα πρόληψης προσαρμοσμένα στις ανάγκες των παιδιών σχολικής ηλικίας, ιδιαίτερα των μικρών παιδιών στην πρώτη και στο δημοτικό σχολείο.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Προσδιορίστε τα απαραίτητα βήματα για το σχεδιασμό προγραμμάτων πρόληψης για μικρά παιδιά
- Κατανοήστε τη σημασία του σταδίου υλοποίησης στα προγράμματα πρόληψης και προσδιορίστε τις πρακτικές στρατηγικές που απαιτούνται για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος για τα μικρά ευάλωτα παιδιά
- Κριτική ανασκόπηση των τρεχόντων προγραμμάτων πρόληψης για μικρά και ευάλωτα παιδιά που αντιλαμβάνονται τα δυνατά σημεία και τους περιορισμούς τους
Εξάμηνο 3. Μονάδα προσφοράς τμήματος: Πανεπιστήμιο της Λισαβόνας, Σχολή Ανθρώπινης Κινητικής/ Stefan cel Mare University of Suceava , Σχολή Επιστημών της Αγωγής
- Ενίσχυση της ανθεκτικότητας των επαγγελματιών της εκπαίδευσης - Αυτή η ενότητα μελέτης στοχεύει να υποστηρίξει την ανθεκτικότητα των επαγγελματιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, βοηθώντας τους να επιτύχουν αποτελεσματικές στρατηγικές αντιμετώπισης. Η ανθεκτικότητα του επαγγελματία θα μπορούσε να είναι μια ψυχολογική διαδικασία που μετατρέπει τα κοινωνικά και πολιτισμικά αρνητικά πλαίσια σε ευκαιρίες ανάπτυξης. Η ανθεκτικότητα του ασκούμενου χρησιμεύει επίσης ως πρότυπο για τους μαθητές. Έχει επιρροή στις συναισθηματικές και εγκάρσιες ικανότητες, στην ακαδημαϊκή γνώση που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μετασχηματιστική γνώση.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Αναπτύξτε μια βαθύτερη κατανόηση των τρόπων προώθησης της ανθεκτικότητας των επαγγελματιών μέσα στο συστημικό, οικολογικό πλαίσιο ανθεκτικότητας
- Περιγράψτε παράγοντες που προάγουν την αποκλίνουσα σκέψη, τη δημιουργική διαδικασία και τη συνεργατική συμπεριφορά
- Προσδιορίστε το ρόλο της θετικότητας στην προώθηση της ανάπτυξης και της ευημερίας
- Προσδιορίστε τον τρόπο με τον οποίο το θεωρητικό υπόβαθρο θα μπορούσε να διαμορφώσει την κατανόηση του ρόλου του επαγγελματία
- Τοποθετήσεις παρατήρησης και πρακτικής I και II - Αυτή η ενότητα μελέτης, επομένως, είναι απαραίτητη για την προετοιμασία των επαγγελματιών στην εφαρμογή των ικανοτήτων ανθεκτικότητας σε πραγματικά πλαίσια με παιδιά και νέους. Παρέχει στους συμμετέχοντες του μαθήματος να συμμετέχουν τόσο στην παρατήρηση όσο και στην εφαρμογή των ικανοτήτων ανθεκτικότητας που καλύπτονται σε αυτό το πρόγραμμα.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Δώστε μια κριτική περιγραφή των πιο αποτελεσματικών στρατηγικών στην εκπαίδευση της ανθεκτικότητας στο εργασιακό τους περιβάλλον.
- Δώστε μια κριτική περιγραφή των παραγόντων στην τάξη, το σχολείο ή άλλα πλαίσια που ενισχύουν την απόκτηση ικανοτήτων ανθεκτικότητας από τα παιδιά και τους νέους.
- Αναγνωρίστε τις δικές σας δυνάμεις και δυσκολίες στη διευκόλυνση της οικοδόμησης ανθεκτικότητας σε παιδιά και νέους
- Οργανωτικές σχέσεις και υποστηρικτική δικτύωση στη βελτίωση της ανθεκτικότητας - Αυτή η ενότητα επιδιώκει να παρέχει στους συμμετέχοντες του μαθήματος μια βαθύτερη κατανόηση των διαδικασιών που εμπλέκονται στην προώθηση της ανθεκτικότητας μεταξύ των επαγγελματιών της εκπαίδευσης. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν το επαγγελματικό άγχος και να αναλύσουν παράγοντες άγχους στην ατομική επαγγελματική ζωή και στο οργανωτικό σχολικό κλίμα. Στη συνέχεια θα συζητηθεί πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επαγγελματική δικτύωση για να βοηθήσει τους επαγγελματίες να αντιμετωπίσουν το άγχος και να αναπτύξουν ανθεκτικότητα.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Εφαρμόστε το πλαίσιο προώθησης της ανθεκτικότητας για να κατανοήσετε και να προωθήσετε την ανθεκτικότητα και την ευημερία των εκπαιδευτικών μέσω του οργανωτικού κλίματος.
- Προσδιορισμός του κύριου κινδύνου και των λύσεων μέσω της δικτύωσης για την προώθηση της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.
- Εφαρμόστε το πλαίσιο ανθεκτικότητας για να εντοπίσετε διαδικασίες που συμβάλλουν στην προώθηση της ανθεκτικότητας και της ευημερίας των εκπαιδευτικών και να γίνουν μέντορες για τους εκπαιδευτικούς.
- Προσδιορίστε τις στρατηγικές για την προώθηση της ανθεκτικότητας για τη σχολική ηγεσία.
- Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση - Αυτή η ενότητα μελέτης στοχεύει να παρέχει μια βαθιά και κριτική κατανόηση της εφαρμογής της θετικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση, προκειμένου να προωθήσει μια προσέγγιση βασισμένη στη δύναμη στο σχολείο, σε αντίθεση με τις παλαιότερες ελλειμματικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση. Ο κύριος στόχος είναι να επιτρέψουν στους δασκάλους, τους φροντιστές, τους γονείς και τους μαθητές να αναζητήσουν τα δυνατά σημεία στους μαθητές και τα παιδιά τους και να τα χρησιμοποιήσουν για να τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τα τρωτά τους σημεία.
Γνώση και κατανόηση - στο τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Προσδιορίστε τις κύριες πτυχές της θετικής ψυχολογίας
- Προσδιορίστε τις αρχές της θετικής ψυχολογίας σε διαφορετικούς τομείς ζωής
- Προσδιορίστε τη χρήση της θετικής ψυχολογίας σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
- Αναλύστε και συνθέστε τις κύριες θεωρίες και μοντέλα για την ευημερία και την ανθεκτικότητα που προκύπτουν από τη θετική ψυχολογία
Εξάμηνο 4. Μονάδα προσφοράς τμήματος: Πανεπιστήμιο Μάλτας, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Λισαβόνας, Πανεπιστήμιο Stefan cel Mare Suceava
- Διατριβή - Η διατριβή παρέχει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες του μαθήματος να αναλάβουν έρευνα με βάση την πρακτική (περιλαμβάνει συλλογή και ανάλυση δεδομένων) σε έναν τομέα που σχετίζεται με την ανθεκτικότητα και την ευημερία των παιδιών και των νέων που καλύπτονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να συμβάλει στη γνώση του θέματος που ερευνάται . Θα πρέπει να ολοκληρωθεί κατά το τρίτο εξάμηνο του μαθήματος και να υποβληθεί ως διατριβή περίπου 15.000-20.000 λέξεων. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν επίσης σε προφορική εξέταση. Λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την πρόταση και την ολοκλήρωση της διατριβής και τα κριτήρια και οι διαδικασίες για την εξέτασή της θα διατεθούν σε ένα έγγραφο οδηγιών διατριβής που δημοσιεύεται στην αρχή του μεταπτυχιακού τίτλου.
Σκοτώνει – μέχρι το τέλος της ενότητας μελέτης ο μαθητής θα είναι σε θέση:
- Προσδιορίστε και αναλύστε κριτικά τη φύση και τη σημασία ενός πρωτότυπου ερευνητικού ερωτήματος στον τομέα της επαγγελματικής τους πρακτικής.
- Εκπόνηση επιστημονικής μελέτης για την ανθεκτικότητα, με κατάλληλη διεξαγωγή των σταδίων σχεδιασμού, συλλογής δεδομένων, ανάλυσης και συγγραφής.
- Επιδεικνύουν δεξιότητες στη διεξαγωγή έρευνας σε έναν τομέα επαγγελματικής εργασίας που σχετίζεται με θέματα ανθεκτικότητας και ευημερίας των παιδιών/νέων
- Να επιδεικνύουν κριτικές δεξιότητες στην ανάλυση των περιορισμών της δικής σας έρευνας και της σχετικής ερευνητικής εργασίας των άλλων.
- Επιδεικνύουν ικανότητα στην ανάλυση ηθικών θεμάτων που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη έρευνα και στην εφαρμογή των απαραίτητων ηθικών εκτιμήσεων και διαδικασιών.
Αυτό είναι το πρώτο διεθνές, Joint Master Degree in Resilience in Educational Contexts με επικεφαλής μια διεθνή κοινοπραξία ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρέχοντας μια μοναδική ευκαιρία σε επίδοξους ηγέτες στη δημιουργία εκπαιδευτικών πλαισίων και συστημάτων που ενισχύουν την ανθεκτικότητα.