
MBA in
MBA στο αθλητικό μάρκετινγκ SMS - Sports Management School

Εισαγωγή
Το 2ο έτος MBA στο αθλητικό μάρκετινγκ είναι για τους μελλοντικούς εμπειρογνώμονες στον κόσμο του μάρκετινγκ. Ακολουθώντας το 1ο έτος MBA στη διαχείριση αθλημάτων, το οποίο είναι ένας κοινός πυρήνας, επικεντρώνεται στην εμπειρία των αθλητικών επιχειρήσεων, το MBA 2 στο μάρκετινγκ σπορ στοχεύει στην επαγγελματική ολοκλήρωση. Παρέχει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την πρακτική άσκηση στο σύμπαν αυτής της επιλογής και για να κερδίσει την κατανόηση και τα θέματα του αθλητικού μάρκετινγκ. Η επόμενη σχολική χρονιά θα γίνει τον Οκτώβριο.
Το 2ο έτος MBA στο αθλητικό μάρκετινγκ έχει πολλά πλεονεκτήματα:
- Βασικά μαθήματα που απευθύνονται σε όλα τα βασικά σημεία του μάρκετινγκ
- Ειδικά μαθήματα να είναι στην πρώτη γραμμή του μάρκετινγκ
- Κατασκευή ενός επαγγελματικού σχεδίου
- Επαγγελματική μνήμη για την υποστήριξη της κατασκευής του επαγγελματικού έργου
- Άνοιγμα στον κόσμο του μάρκετινγκ
Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε τις ακόλουθες δεξιότητες:
- Γίνετε επαγγελματίας εμπειρογνώμονας στον τομέα της μάρκετινγκ στο σύνολό του
- Μια γενική γενική γνώση του κόσμου μάρκετινγκ
- Η γνώση εργαλείων και στρατηγικών
- Μεγάλη γνώση στρατηγικών και επιχειρησιακών τεχνικών επικοινωνίας με γνώση των εργαλείων DTP
- Ισχυρές επιχειρηματικές δεξιότητες
- Δυνατότητες διαχείρισης (χρηματοοικονομική, λογιστική, προϋπολογισμός) καθώς και γνώση των εργαλείων γραφείου
- Δυνατότητα διαχείρισης ενός έργου ή μιας ομάδας (διαχείριση έργου και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού)
- Ικανότητα να οργανώσει και να σχεδιάσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ
- Ξεκινήστε μια επιχείρηση
- Να έχετε επαγγελματική γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Αυξημένη αυτογνωσία και επαγγελματικό προφίλ
- Την εκπλήρωση του επαγγελματικού και προσωπικού έργου του
Οι ευκαιρίες του προγράμματος:
- Διευθυντής μάρκετινγκ, Διευθυντής προϊόντων, Διαχειριστής δικτύου
- Διαχειριστής καταστημάτων
- Ομοσπονδίες και αθλητικά σωματεία
- Διαφημιστές και τμήματα μάρκετινγκ σε εταιρείες
- Εταιρείες που διοργανώνουν αθλητικές εκδηλώσεις
- Τεχνικός Διευθυντής, Διευθυντής Logistics, Διευθυντής Έργου, Διευθυντής, Διαχειριστής Επικοινωνίας, Συντονιστής Μέσων, Φιλοξενία, Χορηγία, VIP Area Management
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ και επικοινωνίας μέσω του αθλητισμού
- Τοπικές και εδαφικές κοινότητες
- Γυμναστήριο, ευεξία και αθλητικές δραστηριότητες
MBA 2ο έτος στο Sports Marketing
Μέση γνώση
- Οι παίκτες στην αγορά μάρκετινγκ και οι ιδιαιτερότητές τους
- Στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Αθλητικό μάρκετινγκ
- Τα μέσα ενεργοποίησης
* Μη εξαντλητική λίστα
Επικοινωνία - Εκδηλώσεις
Εκμετάλλευση και ενεργοποίηση των μέσων ενημέρωσης γύρω από ένα αθλητικό γεγονός
Ψηφιακή βελτιστοποίηση των εκδηλώσεων και των αθλητικών δομών
* Μη εξαντλητική λίστα
Επαγγελματικά εργαλεία - Συμπληρωματικές δραστηριότητες
Επαγγελματικά εργαλεία
- Αντανακλαστική και επαγγελματική προσέγγιση του έργου του
- Δημιουργήστε την εικόνα σας μέσω των κοινωνικών δικτύων
- Εργαλεία DTP
- Δημόσια ομιλία
- Επαγγελματική μνήμη γύρω από ένα πρόβλημα μάρκετινγκ
Συμπληρωματικές δραστηριότητες
- Ταξίδι για να ανακαλύψετε το άθλημα χθες και σήμερα
- Αθλητικές επιχειρηματικές διασκέψεις με ειδικούς αναγνωρισμένους στον κόσμο του αθλητισμού σε διαφορετικά θέματα. (PR, κοινοτική διοίκηση, οργάνωση εκδηλώσεων, εθελοντισμός στον αθλητισμό κ.λπ.)
- Επιχειρηματική εστίαση (Παρέμβαση διαχειριστή, γενικού διευθυντή, διευθυντή μάρκετινγκ / επικοινωνίας μιας ομοσπονδίας, ενός συλλόγου, ενός εμπορικού σήματος κ.λπ.)
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μέσω αυτού του προγράμματος, θα μπορέσετε να αποκτήσετε τις ακόλουθες δεξιότητες:
- Γίνετε ειδικός επαγγελματίας στον κλάδο του μάρκετινγκ συνολικά
- Μια γενική γνώση του κόσμου του μάρκετινγκ
- Κατοχή εργαλείων και στρατηγικών
- Κατοχή στρατηγικών και επιχειρησιακών τεχνικών επικοινωνίας με γνώση εργαλείων DTP
- Καρυκευμένες επιχειρηματικές δεξιότητες
- Ικανότητες διαχείρισης (οικονομικές, λογιστικές, δημοσιονομικές) καθώς και γνώση εργαλείων αυτοματισμού γραφείου
- Ικανότητα διαχείρισης έργου ή ομάδας (διαχείριση έργου και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού)
- Ικανότητα οργάνωσης και σχεδιασμού ενός έργου μάρκετινγκ
- Ξεκινώ επιχείρηση
- Να έχει επάρκεια στα επαγγελματικά αγγλικά
- Αυξημένη αυτογνωσία και επαγγελματικό προφίλ
- Η εκπλήρωση του επαγγελματικού και προσωπικού του έργου
Ευκαιρίες καριέρας
- Διευθυντής μάρκετινγκ, υπεύθυνος προϊόντων, διευθυντής δικτύου
- Διαχειριστής καταστημάτων
- Αθλητικές ομοσπονδίες και σωματεία
- Διαφημιστές και εταιρικά τμήματα μάρκετινγκ
- Εταιρείες που διοργανώνουν αθλητικές εκδηλώσεις
- Τεχνικός διευθυντής, υπεύθυνος logistics, project manager, stage manager, επικοινωνία, συντονιστής μέσων ενημέρωσης, φιλοξενία, χορηγία, διαχείριση περιοχών VIP
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ και επικοινωνίας μέσω του αθλητισμού
- Τοπικές και περιφερειακές αρχές
- Τομέας γυμναστικής, ευεξίας και αθλητικής αναψυχής
Διδακτέα ύλη
Μέση γνώση
- Οι παράγοντες της αγοράς μάρκετινγκ και οι ιδιαιτερότητές τους
- Στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Αθλητικό μάρκετινγκ
- Μέσα ενεργοποίησης
* Μη εξαντλητική λίστα
Επικοινωνία – Εκδηλώσεις
Αξιοποίηση και ενεργοποίηση των ΜΜΕ γύρω από ένα αθλητικό γεγονός
Ψηφιακή βελτιστοποίηση αθλητικών εκδηλώσεων και δομών
* Μη εξαντλητική λίστα
Επαγγελματικά Εργαλεία – Συμπληρωματικές Δραστηριότητες
Επαγγελματικά εργαλεία
- Αναστοχαστική και επαγγελματική προσέγγιση στο έργο του
- Χτίστε την εικόνα σας μέσω των κοινωνικών δικτύων
- Εργαλεία DTP
- Δημόσια ομιλία
- Επαγγελματική διατριβή γύρω από ένα θέμα μάρκετινγκ
Συμπληρωματικές δραστηριότητες
- Ταξίδι για να ανακαλύψετε το άθλημα του χθες και του σήμερα
- Αθλητικά επιχειρηματικά συνέδρια με αναγνωρισμένους ειδικούς στον κόσμο του αθλητισμού σε διάφορα θέματα. (PR, κοινοτική διαχείριση, οργάνωση εκδηλώσεων, εθελοντισμός στον αθλητισμό)
- Επιχειρηματική εστίαση (Παρέμβαση στελέχους, γενικού διευθυντή, διευθυντή μάρκετινγκ / επικοινωνίας ομοσπονδίας, συλλόγου, επωνυμίας)