Keystone logo
New Jersey City University Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Marketing
New Jersey City University

Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Marketing

Jersey City, Ηνωμένες Πολιτείες

1 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 755 / per credit *

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη

* 2020-2021 Μεταπτυχιακά επιτόπια δίδακτρα ανά πίστωση: εγχώρια: 755,55 $, διεθνή: 1.210,55 $; Μεταπτυχιακά διαδικτυακά δίδακτρα ανά πίστωση: εγχώρια και διεθνή: 755,55 $

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

Σχετικά με αυτό το πτυχίο

Η εξειδίκευση μάρκετινγκ παρέχει στα άτομα μια πλούσια κατανόηση της παραδοσιακής και σύγχρονης σκέψης και βέλτιστων πρακτικών μάρκετινγκ. Οι μαθητές μαθαίνουν για έρευνα μάρκετινγκ, διαχείριση επωνυμίας και αναδυόμενα κανάλια κοινωνικών μέσων για όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των επικοινωνιών. Τονίζεται η σημασία της αναγνώρισης των αναγκών των καταναλωτών με διαφορετικό υπόβαθρο ως γεγονός μιας σύγχρονης πολυπολιτισμικής αγοράς. Οι μαθητές χρησιμοποιούν εξελιγμένες ποσοτικές αναλύσεις και δεξιότητες λογιστικής για να αξιολογήσουν θέματα έρευνας μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού επιχειρείν.

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Τα μαθήματα MBA στο μάρκετινγκ βυθίζουν τους μεταπτυχιακούς φοιτητές σε ενδιαφέροντα και αναδυόμενα θέματα στο δυναμικό πεδίο του μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους μαθητές για μια ανοδική κινητικότητα σταδιοδρομίας στο μάρκετινγκ και προσφέρει εξειδικευμένα μαθήματα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την ανάλυση των καταναλωτών, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, το παγκόσμιο μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Εκτός από τα μαθήματα εξειδίκευσης, όλοι οι φοιτητές MBA λαμβάνουν μια διεξοδική γείωση σε σχετικές με την αγορά πτυχές της διαχείρισης, της χρηματοδότησης, της λογιστικής, της οικονομίας, των ποσοτικών μεθόδων, της ηθικής, της στρατηγικής και της ανάλυσης αποφάσεων και των εκτελεστικών επικοινωνιών. Αυτό το πλούσιο πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές μάρκετινγκ ένα ευρύ εκπαιδευτικό υπόβαθρο στις επιχειρήσεις που είναι απαραίτητο για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας.

Απαιτήσεις εισδοχής

  • Η ολοκλήρωση του πτυχίου Bachelor.
  • Η ελάχιστη απαίτηση για είσοδο στα προγράμματα MBA / MS είναι 3,0 GPA.
  • Οι φοιτητές των οποίων το προπτυχιακό ΣΔΣ κυμαίνεται μεταξύ 2,75-2,99 θα ληφθούν υπόψη για την εισαγωγή και το μητρικό πρόγραμμα με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
    • Πρέπει να λάβετε BUSI 599 Graduate Business Essentials κατά το πρώτο εξάμηνο και να αποκτήσετε βαθμό Β ή καλύτερα για να συνεχίσετε στο πρόγραμμα.
    • Οι επιχειρήσεις προπτυχιακών σπουδών με ΣΔΣ κάτω από 3,0 (2,75-2,99) πρέπει να λάβουν το GMAT και να επιτύχουν βαθμολογία 560 (50ο εκατοστημόριο) ή καλύτερη.
    • Οι απόφοιτοι επιχειρήσεων NJCU με ΣΔΣ 2,75-2,99 πρέπει επίσης να λάβουν σύσταση από τον συντονιστή της επιχειρηματικής μονάδας ή από ένα ανώτερο μέλος της σχολής των σπουδών τους.
    • Οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν πρέπει να λάβουν BUSI 599 Graduate Business Essentials κατά το πρώτο εξάμηνο και να αποκτήσουν βαθμό B για να συνεχίσουν στο πρόγραμμα MS ή MBA.
  • Πληροί όλες τις ελάχιστες απαιτήσεις του Γραφείου Μεταπτυχιακών Σπουδών. Αυτές οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν: μια ολοκληρωμένη αίτηση. μεταγραφές; συστατικές επιστολές · Εκθεση ΙΔΕΩΝ; ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ; και τα αποτελέσματα των δοκιμών όπως απαιτείται. Μπορεί να ζητηθεί συνέντευξη.
  • Πρόσθετες απαιτήσεις για διεθνείς φοιτητές περιλαμβάνουν: το αποτέλεσμα του τεστ της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (TOEFL) και την αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Πιστοποιητικών (ECE) ή την Παγκόσμια Εκπαιδευτική Υπηρεσία (WES) αξιολόγηση διεθνών μεταγραφών.
  • Μεταπτυχιακά μαθήματα από άλλα ιδρύματα μπορούν να γίνουν δεκτά με την έγκριση του School of Business.

Τα μεταπτυχιακά μαθήματα είναι διαθέσιμα για φοιτητές στο School of Business που βρίσκονται στη διεύθυνση 200 Hudson Street, Harbourside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County και online.

Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων *

Οικιακοί αιτούντες:

Ορος Προθεσμία
Ανοιξη Κυλιομένος
Καλοκαίρι Κυλιομένος
Πτώση Κυλιομένος

Διεθνείς αιτούντες:

Ορος Προθεσμία
Ανοιξη 1 Νοεμβρίου
Καλοκαίρι 1 Απριλίου
Πτώση 1 Μαΐου

* Οι προθεσμίες υπόκεινται σε αλλαγές. Οι προθεσμίες προθεσμίας μπορούν να χορηγούνται κατά περίπτωση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις Μεταπτυχιακές Εισαγωγές για περισσότερες πληροφορίες [email protected].

Προϋποθέσεις Προϋποθέσεις

Το 36-πιστωτικό πρόγραμμα σπουδών παίρνει ένα πτυχίο στην επιχείρηση, το οποίο περιλαμβάνει χρηματοοικονομική λογιστική στο ενδιάμεσο επίπεδο, και δύο εξάμηνα στατιστικών. Οι μαθητές με πτυχίο Business, αλλά χωρίς αυτά τα μαθήματα ενδέχεται να απαιτείται να λάβουν:

BUSI 599 με το ενσωματωμένο διαπιστευτήριο ετοιμότητας Harvard Business School Online (CORe) κατά το πρώτο εξάμηνο και να επιτύχει βαθμό Β για να συνεχίσει στο πρόγραμμα MBA.

Απαιτούμενο βασικό πρόγραμμα: 18 μονάδες

  • FINC 514 Εισαγωγή στην Επιχειρηματική Ανάλυση και Επιστήμη Δεδομένων, 3 μονάδες
  • FINC 507 Εταιρική Οικονομική Διαχείριση, 3 μονάδες
  • MGMT 595 Executive Communication, 3 μονάδες
  • MKTG 515 Σύγχρονες προοπτικές μάρκετινγκ: Τάσεις, στρατηγικές και πρακτική, 3 μονάδες
  • ACCT 552 Στρατηγική Ανάλυση Κερδοφορίας: Λογιστική για Διευθυντές, 3 μονάδες

Μαθήματα εξειδίκευσης μάρκετινγκ. Οι μαθητές πρέπει να λάβουν πέντε (5) από τα ακόλουθα: 15 μονάδες

  • MKTG 720 Customer Analytics, 3 μονάδες
  • MKTG 731 Νέα ανάπτυξη προϊόντων, 3 μονάδες
  • MKTG 732 Ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG 733 Παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG 735 Στρατηγική ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG TBD-7 Θέματα Αναδυόμενου Μάρκετινγκ, 3 μονάδες

Απαίτηση Capstone

  • BUSI 799 Διεπιστημονικό Capstone στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, 3 μονάδες

Συνολικές πιστώσεις: 36

Χάρτες πτυχίων

Οι χάρτες πτυχίων δείγματος βασίζονται στην κατάσταση πλήρους απασχόλησης. Η πλήρης απασχόληση για μεταπτυχιακούς μαθητές ορίζεται ως η λήψη εννέα μονάδων ή περισσότερων σε έναν όρο. Ο όρος ορίζεται ως ακαδημαϊκή χρονική περίοδος κατά την οποία το σχολείο πραγματοποιεί μαθήματα. Μπορεί να αναφέρεται σε προγραμματισμένες συνεδρίες φθινοπώρου, χειμώνα, άνοιξης ή καλοκαιριού. Αυτός είναι ένας χάρτης και αλληλουχία δείγματος για την απαιτούμενη εργασία μαθημάτων. Τα μεμονωμένα σχέδια ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες των μαθητών. Οι μαθητές χωρίς πτυχίο πτυχίου ή πτυχίο σε σχετικό κλάδο μπορεί να απαιτείται να λάβουν BUSI 599Graduate Business Essentials (9 μονάδες)

Πρώτος χρόνος

Όρος 1

  • FINC 514 Εισαγωγή στην Επιχειρηματική Ανάλυση και Επιστήμη Δεδομένων, 3 μονάδες
  • FINC 507 Εταιρική Οικονομική Διαχείριση, 3 μονάδες
  • MGMT 595 Executive Communication, 3 μονάδες
  • Πιστωτικές μονάδες: 9

Όρος 2

  • MGMT 516 Παγκόσμια στρατηγική διαχείριση, 3 μονάδες
  • MKTG 515 Σύγχρονες προοπτικές μάρκετινγκ: Τάσεις, στρατηγικές και πρακτική, 3 μονάδες
  • ACCT 552 Στρατηγική Ανάλυση Κερδοφορίας: Λογιστική για Διευθυντές, 3 μονάδες
  • Πιστωτικές μονάδες: 9

Όρος 3

  • Οι μαθητές πρέπει να λάβουν πέντε (5) από τα ακόλουθα:
  • MKTG 720 Customer Analytics, 3 μονάδες
  • MKTG 731 Νέα ανάπτυξη προϊόντων, 3 μονάδες
  • MKTG 732 Ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG 733 Παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG 735 Στρατηγική ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • MKTG TBD-7 Θέματα Αναδυόμενου Μάρκετινγκ, 3 μονάδες
  • Συντελεστές: 15

Όρος 4

  • BUSI 799 Διεπιστημονικό Capstone στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, 3 μονάδες

Σύνολο πιστώσεων: 36

Μαθησιακά αποτελέσματα σπουδαστών

Με την ολοκλήρωση του Master of Business Administration με εξειδίκευση στο πρόγραμμα μάρκετινγκ, οι μαθητές θα είναι σε θέση να:

  1. Προσδιορίστε ηθικά ζητήματα και κατανοήστε τις επιπτώσεις της κοινωνικής ευθύνης για βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές.
  2. Αξιολογήστε τις πληροφορίες και εφαρμόστε δεξιότητες κριτικής σκέψης για να εντοπίσετε λύσεις και να ενημερώσετε τις επιχειρηματικές αποφάσεις.
  3. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία, εφαρμόστε ποσοτικές μεθόδους και ερμηνεύστε δεδομένα για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
  4. Ενσωματώστε τη γνώση των βασικών επιχειρηματικών εννοιών και συνεργαστείτε παραγωγικά ως μέρος μιας ομάδας.
  5. Εργαστείτε αποτελεσματικά σε ένα διαφορετικό περιβάλλον και κατανοήστε πώς τα παγκόσμια και πολιτιστικά ζητήματα επηρεάζουν τον οργανισμό και τα ενδιαφερόμενα μέρη του.
  6. Συνθέστε σαφείς και περιεκτικές μορφές γραπτής επικοινωνίας για την αποτελεσματική μεταφορά ιδεών και πληροφοριών που σχετίζονται με επιχειρηματικά θέματα.
  7. Επικοινωνήστε αποτελεσματικά τις επιχειρηματικές έννοιες μέσω προφορικής παρουσίασης.
  8. Σχεδιάστε και αξιολογήστε στοχευμένα σχέδια / προγράμματα μάρκετινγκ και καθορίστε μετρήσεις απόδοσης.
  9. Αναλύστε τις τρέχουσες έρευνες μάρκετινγκ, τις τάσεις και τα ευρήματα και εφαρμόστε μαθήματα στη δημιουργία σχεδίων και μελετών μάρκετινγκ
  10. Επιδείξτε ένα επίπεδο ικανότητας προφορικής και γραπτής επικοινωνίας που αναμένεται από επαγγελματίες της αγοράς του 21ου αιώνα.

Εισαγωγές

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα