
MBA in
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ (MBA) (Διαπιστεύσεις Ευρώπης και ΗΠΑ) International Institute in Geneva

Εισαγωγή
Προετοιμαστείτε για μια καριέρα μάνατζμεντ στην πρώτη γραμμή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας
Σχεδιασμένο για επαγγελματίες που επιθυμούν να προχωρήσουν στην καριέρα τους στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και στην Επικοινωνία.
Το Master of Business Administration (MBA) στο Digital Marketing & Communication έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες που επιθυμούν να προχωρήσουν τη σταδιοδρομία τους στο Digital Marketing & Communication. Το πρόγραμμα δημιουργεί διευθυντές που κυριαρχούν στη διαδικασία μάρκετινγκ και πωλήσεων: πώς να σχεδιάσετε επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων; Πώς να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις αποφάσεις μάρκετινγκ και πωλήσεων; Πώς να εφαρμόσετε διαφορετικά εργαλεία πωλήσεων και μάρκετινγκ;
Βασικά Οφέλη
- Βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων σας για την αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ και πωλήσεων.
- Απόκτηση μιας «πρακτικής» εμπειρίας πωλήσεων.
- Κατοχή εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ και πωλήσεων.
- Μάθηση από ένα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά καταρτισμένο σώμα σχολής.
- Ανάπτυξη ευκαιριών δικτύωσης στη διεθνή αγορά.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Λεπτομέρειες προγράμματος
Το πρόγραμμα δημιουργεί διευθυντές που κυριαρχούν στη διαδικασία μάρκετινγκ και πωλήσεων. Συζητούνται τομείς όπως το πώς να σχεδιάσετε επιτυχημένες στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ και πώς να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις αποφάσεις μάρκετινγκ και πωλήσεων. Τέλος, στο πρόγραμμα μελετάται η εφαρμογή διαφορετικών εργαλείων πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Το Master in Digital Media and Communication (MD-MC) αποτελείται από 14 μαθήματα που λαμβάνονται σε διάστημα ενός έτους.
Έτος 1
1ο τρίμηνο
- ECO 607 – Παγκόσμια Οικονομία
- MKG 612 – Στρατηγικές πωλήσεων
- MKG 615 – Consumer and Market Insight
- MGT 605 – Στρατηγική Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
2ο τρίμηνο
- NEG 615 – Διεθνείς Διαπραγματεύσεις
- MGT 610 – Ηγεσία και Οργανωτική Συμπεριφορά
- COM 630 – Ψηφιακή Επικοινωνία και Μάρκετινγκ
- FIN 510 – Εταιρική χρηματοδότηση
3ο τρίμηνο
- MGT 666 – Διοίκηση Μικρών Επιχειρήσεων
- MKG 620 – Διοίκηση Πωλήσεων
- MKG 667 – Διεθνές Μάρκετινγκ
- MGT 645 – Εταιρική Διακυβέρνηση
4ο τρίμηνο
- MGT 650 – Ψηφιακός Μετασχηματισμός
- MKG 698 – Πωλήσεις και Μάρκετινγκ (Capstone Course)