International MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 7.400 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Παρουσίαση
Η προσέγγιση πρόγραμμα MBA σε διάφορα θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις, να αναπτύξουν εκτελεστικά και ηγετικές ικανότητες, δίπλα από τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία εργασίας χάρη σε πρόγραμμα πρακτικής μας, προκειμένου να πετύχει σε εκτελεστικό επίπεδο. Η έκθεση επικεντρώνεται στις πρακτικές πτυχές των παγκόσμιων αγορών για να διδάξουν στους μαθητές τις δεξιότητες που εφαρμόζονται σε διεθνές μάρκετινγκ και την παγκόσμια διαχείριση στις επιχειρήσεις.
Στόχοι
- Διδάξτε τις ηθικές αρχές που εφαρμόζονται στην επιχειρηματική πραγματικότητα.
- Παρέχει ο φοιτητής να κατανοήσουν τη λειτουργία του κόσμου των επιχειρήσεων και των μηχανισμών που διέπουν τις παγκόσμιες αγορές.
- Μάθετε τα καλύτερα εργαλεία, γνώσεις και ικανότητες ώστε να επιτύχει σε εκτελεστικό επίπεδο.
Στόχος
α) Πτυχιούχοι και επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους για την απασχόληση.
β) Οι έμπειροι επαγγελματίες που θέλουν να αναλάβουν νέα καθήκοντα και τις ευθύνες.
γ) Οι εταιρείες που επιδιώκουν την εκπαίδευση του προσωπικού.
δ) Απόφοιτοι στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην επιχειρηματική περιοχή αναζητούν πρακτική προετοιμασία για να ενταχθούν στο εργατικό δυναμικό.
Επαγγελματικές ευκαιρίες
- Διεθνής Διευθυντής Marketing
- Επικεφαλής του τμήματος
INSA προσφέρουν τη δυνατότητα να κάνει ένα οικοτροφείο σε εταιρείες κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Syllabus
Ενότητα 1 - Πολιτική της Εταιρείας και τη γενική στρατηγική διαχείρισης.
Ενότητα 2 - Στρατηγικές και Πολιτικές στη Διοίκηση Μάρκετινγκ.
Ενότητα 3 - Οικονομική ελέγχου και βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων.
Ενότητα 4 - Εμπορική Οργάνωση Διαχείρισης Δικτύων.
Ενότητα 5 - Διαχείριση Δεξιότητες: Προπονητής, την ενδυνάμωση, την ηγεσία και την οργάνωση.
Ενότητα 6 - Οικονομική Ανάλυση της Διαχειριστικής αποφάσεις.
Ενότητα 7 - Οικονομική Διαχείριση: διοίκησης, της στρατηγικής και τη δημιουργία αξίας.
Ενότητα 8 - Εταιρία Αξιολόγηση: συγχωνεύσεις, τις δημόσιες συμβάσεις, κοινοπραξίες.
Ενότητα 9 - Παγκοσμιοποίηση και διεθνοποίηση των αγορών. Ανάλυση.
Ενότητα 10 - Διαχείριση Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Ενότητα 11 - Branding, η διαχείριση της αξίας μιας μάρκας (τεχνογνωσία).
Ενότητα 12 - Product Manager της. Σχεδιασμό και την υλοποίηση των πολιτικών και του Σχεδίου Μάρκετινγκ.
Ενότητα 13 - προβλέψεις πωλήσεων. Πρόβλεψη - Forenet (Έμπειρα Συστήματα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων προβλέψεις).
Ενότητα 14 - Προϊόντα και Branding στρατηγική τοποθέτησης. Παγκοσμιοποίηση, το άνοιγμα νέων αγορών.
Ενότητα 15 - Διαχείριση Παραγωγής, Ποιότητας, Logistics και τη διανομή του προϊόντος.
Ενότητα 16 - Trade Fair, Συνέδρια, Συνέδρια.
Ενότητα 17 - Marketing Πελάτη. Σχέδια Πιστότητας Πελατών. Τον έλεγχο των νέων καναλιών.
Ενότητα 18 - Μάρκετινγκ σε βιομηχανικές επιχειρήσεις και υπηρεσίες.
Ενότητα 19 - Εφαρμογή του Μάρκετινγκ 2.0 στην εταιρεία.
Ενότητα 20 - Βελτιστοποίηση των περιθωρίων προϊόντος.
Ενότητα 21 - Τα κοινωνικά ζητήματα. Συνεργασία και την επίλυση των εργασιακών διαφορών.
Ενότητα 22 - Δικαστική και φορολογική μεταχείριση των διαχειριστικές δραστηριότητες.
Ενότητα 23 - Τεχνολογική Καινοτομία στις επιχειρήσεις. Διαχείριση της παγκόσμιας τεχνογνωσίας.
Ενότητα 24 - Υπόλοιπο Scorecard. Σχεδιασμός στρατηγικών διαχείρισης.
Ενότητα 25 - Τελική έργου. Στρατηγικό Επιχειρησιακό Σχέδιο.
Σύστημα Αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στη συνεχή αξιολόγηση του κάθε μπλοκ της μελέτης, μέσα από την παρακολούθηση των μαθημάτων ή / και εξέταση. Ο φοιτητής πρέπει να έχει περάσει κάθε θέμα ξεχωριστά. Επιπλέον, ο φοιτητής πρέπει να έχουν κερδίσει ένα ελάχιστο βαθμό που προβλέπεται στο Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Έχοντας περάσει με επιτυχία τις αξιολογήσεις και με την ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, ο μαθητής να πάρει ένα δίπλωμα International MBA του INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Σχολικά ανακοίνωση.