MBA (Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων)
Madrid, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 25.579 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* εάν είστε απόφοιτος, δικαιούστε έκπτωση 10%
Εισαγωγή
Τι είναι το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA);
Το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) διοικείται από τη Σχολή Οικονομικών και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ICADE) του Universidad Pontificia Comillas.
Το πρόγραμμα MBA ανοίγει τις πόρτες για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στη διαχείριση εταιρειών μέσω της πρακτικής διδασκαλίας των θεμελιωδών εννοιών για τη βιώσιμη διαχείριση των επιχειρήσεων (διαχείριση, στρατηγική, καινοτομία, οικονομικά, μάρκετινγκ, τεχνολογία, ανθρώπινοι πόροι και λειτουργίες). Προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία που εκθέτει τους μαθητές και τους προετοιμάζει για τις πραγματικότητες ενός επιχειρηματικού κόσμου που αλλάζει συνεχώς.
Αυτό το MBA προσφέρει τη δυνατότητα εξειδίκευσης στη Διοίκηση, τα Οικονομικά και το Μάρκετινγκ ή την Τεχνολογία
Είναι ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν και να εφαρμόσουν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να είναι μέρος του αναπτυσσόμενου ευρωπαϊκού εταιρικού οικοσυστήματος επενδύσεων και καινοτομίας. Προσφέρει τη δυνατότητα εξειδίκευσης σε Management, Finance και Marketing ή Τεχνολογίες , με το TechMBA , το οποίο διερευνά τη χρήση δεδομένων και ευκαιριών στον ψηφιακό τομέα. Εναλλακτικά, οι υποψήφιοι έχουν επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα Εκτελεστικό Πρόγραμμα στο Business Analytics .
Αυτό το μάθημα προσφέρει σπουδές στο εξωτερικό και την ευκαιρία να συνεχίσετε πραγματικά έργα συμβουλευτικής ή επιχειρηματικότητας ως μέρος του τελικού έργου. Είναι επίσης δυνατή η συμπλήρωση εργασιακής εμπειρίας κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Tech MBA
Η τεχνολογία έχει μεταμορφώσει βαθιά το οικοσύστημα των επιχειρήσεων. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το «κενό καινοτομίας» είναι απαραίτητο να εκπαιδευτούν νέοι ηγέτες ικανοί να συνδυάζουν τις νέες τεχνολογίες με την οργάνωση των ανθρώπων, προωθώντας δημιουργικά τα ταλέντα. Το Universidad Pontificia Comillas προσφέρει ένα Tech MBA που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μια επαγγελματική σταδιοδρομία βασισμένη στην καινοτομία ενώ παράλληλα αναπτύσσουν δεξιότητες διαχείρισης στον τομέα της τεχνολογίας περιβάλλοντα.
Το νέο πρόγραμμα παρέχει τα βασικά γνωστικά, οργανικά και ψυχολογικά εργαλεία για απόδοση σε διευθυντικές θέσεις και σε ένα περιβάλλον τεχνολογικής καινοτομίας. Παρέχει επίσης βασικά κοινωνικά δίκτυα και πόρους. Η στενή σύνδεση μεταξύ του Universidad Pontificia Comillas και των εταιρειών αιχμής σε πολλούς τομείς προσφέρει στους φοιτητές του TechMBA τη δυνατότητα μιας πραγματικής εμπειρίας έργου που περιλαμβάνει τις τεχνολογικές και επιχειρηματικές διαστάσεις.
Γίνετε ο δημιουργικός και καινοτόμος ηγέτης που χρειάζονται τα νέα επιχειρηματικά και επενδυτικά οικοσυστήματα
Η στενή συνεργασία μεταξύ του Comillas ICADE και του Comillas ICAI προσθέτει μια διαφορετική και πραγματικά μοναδική αξία σε αυτό το πρόγραμμα. Όλα στο πλαίσιο των τεχνολογικών, ηθικών και κοινωνικών αξιών του Comillas, ενός πανεπιστημίου με πάνω από εκατό χρόνια ιστορίας και μακρά παράδοση καινοτομίας.
Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς
Ιδανικοί μαθητές
Προφίλ αιτούντος
Αυτό το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) απευθύνεται σε πτυχιούχους κολεγίων με περισσότερο από ενάμιση χρόνο επαγγελματικής εμπειρίας. Απαιτείται προηγούμενη πανεπιστημιακή εκπαίδευση σε οποιονδήποτε τομέα για πρόσβαση σε αυτό το μεταπτυχιακό δίπλωμα (οικονομία, μηχανική, επιστήμες υγείας, φυσικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες, τέχνες κ.λπ.).
Ευκαιρίες καριέρας
Προφίλ πτυχιούχων και επαγγελματικές ευκαιρίες:
Αυτό το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) υπογραμμίζει τον ρόλο του σε δραστηριότητες κατάρτισης, κοινωνικά χρήσιμους επαγγελματίες, ικανούς να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις αποφάσεις τους και που έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν μια καριέρα στη διαχείριση και την ηγεσία οποιουδήποτε επιχειρησιακού τομέα σε δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό , σε οποιονδήποτε τομέα δραστηριότητας και σε οποιαδήποτε τοποθεσία ή χώρα.
Οι απόφοιτοι δείχνουν αυτές τις δεξιότητες χάρη στο γεγονός ότι έχουν αποκτήσει ένα παγκόσμιο και στρατηγικό όραμα για τις εταιρικές δραστηριότητες και την επάρκειά τους στο περιβάλλον τους, ενσωματώνοντας όλους τους λειτουργικούς τομείς στον οργανισμό.
Διαδρομές Ακαδημαϊκής Σταδιοδρομίας:
Επιπλέον, το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) επιτρέπει επίσης στους κατόχους να αποκτήσουν εισδοχή σε επίσημα διδακτορικά προγράμματα όπως προβλέπεται στο Βασιλικό Διάταγμα 99/2011 της 28ης Ιανουαρίου, το οποίο ρυθμίζει τα επίσημα διδακτορικά προγράμματα.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το Επίσημο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) περιλαμβάνει 60 μονάδες ECTS που κατανέμονται ως εξής:
27 ECTS (24 υποχρεωτικά, 3 μαθήματα επιλογής) που διδάσκονται κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, σχεδιασμένα για να επιτρέπουν στους φοιτητές να αποκτήσουν υψηλό επίπεδο ικανότητας και γνώσης των αποφάσεων διαχείρισης επιχειρήσεων με διαλειτουργικό τρόπο (οι ρόλοι διαχείρισης δεν είναι κλειστοί χώροι) και διαπολιτισμικός (οργανισμοί ζούμε σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον).
27 εκπαίδευση ECTS στο δεύτερο εξάμηνο, εκ των οποίων τα 12 είναι υποχρεωτικά και τα 15 μαθήματα επιλογής. Τα μαθήματα επιλογής επιτρέπουν στους μαθητές να ειδικεύονται στην Τεχνολογία, τη Διοίκηση, τα Οικονομικά, το Μάρκετινγκ ή τη Βιομηχανία.
Τα 6 ECTS προορίζονται ειδικά για την προετοιμασία του Τελικού Έργου και επιτρέπουν στους φοιτητές να εφαρμόσουν όλες τις ικανότητες που αποκτήθηκαν σε μια πραγματική εμπειρία (συμβουλευτικό έργο, έργο επιχειρηματικότητας, ερευνητική εργασία). Το Τελικό Έργο αναπτύσσεται καθ' όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους και θα υπάρξει δημόσια υπεράσπιση του στο τέλος του έτους.
Τα μαθήματα προγραμματίζονται από Δευτέρα έως Παρασκευή το πρωί.
1η περίοδος
- Ανάλυση Δεδομένων για Λήψη Αποφάσεων3.0 ECTS
- Οργανωτική Συμπεριφορά & Διαχείριση Ταλέντου3.0 ECTS
- Λογιστική 2.0 ECTS
- Marketing Management3.0 ECTS
- Διαχείριση Λειτουργιών3.0 ECTS
- Διεθνής Οικονομία & Επιχειρηματικό Περιβάλλον3.0 ECTS
- Ηθική, Επιχειρήσεις & Κοινωνία2.0 ECTS
- Εταιρική Οικονομική3.0 ECTS
- Στρατηγικός Σχεδιασμός2.0 ECTS
- Επιλογή 3.0 ECTS
2ος όρος
- Ανακοίνωση για τη Διοίκηση 1.0 ECTS
- Συμβουλευτική 3,0 ECTS
- Εταιρική Διακυβέρνηση 3.0 ECTS
- Στρατηγική σε Δράση3.0 ECTS
- Ηγεσία και Αλλαγή2.0 ECTS
- Μαθήματα επιλογής 15,0 π.μ
Ετήσια Θέματα
- Μεταπτυχιακή Διατριβή 6.0 ECTS
Επιλογές
Ειδίκευση: Τεχνολογία
| Ειδίκευση: Χρηματοοικονομικά
|
Ειδίκευση: Μάρκετινγκ
| Ειδίκευση: Διοίκηση
|
Αποτέλεσμα προγράμματος
Γενικές Δεξιότητες
- CG 01 - Αναλυτικές και συνθετικές γνωστικές ικανότητες που εφαρμόζονται σε επιχειρηματικές καταστάσεις και προβλήματα διαχείρισης και οργάνωσης.
- CG 02 - Διαχείριση δεδομένων και πληροφοριών ως βασικά στοιχεία για τη λήψη αποφάσεων και για τον εντοπισμό, τη διαμόρφωση και την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
- CG 03 - Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων σε στρατηγικό, τακτικό και επιχειρησιακό επίπεδο όσον αφορά μια επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη τη σχέση μεταξύ των διαφορετικών λειτουργικών και επιχειρηματικών περιοχών.
- CG 04 - Εφαρμογή εννοιών και θεωριών στις επιχειρηματικές οργανώσεις προκειμένου να ανακαλύψουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και να αποκτήσουν μακροπρόθεσμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
- CG 05 - Διαπροσωπικές δεξιότητες όπως ακρόαση, διαπραγμάτευση, πείθωση, εργασία σε διεπιστημονικές ομάδες, προκειμένου να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά διαφορετικά καθήκοντα και, κατά περίπτωση, ικανότητα να ασκήσουν ηγετική θέση στην αντίστοιχη επιχειρηματική οργάνωση.
- CG 06 - Ηθική δέσμευση με συμπεριφορά που βασίζεται σε ηθικές αρχές και σε αυτές τις αρχές του οργανισμού όταν αντιμετωπίζουμε ηθικά διλήμματα και θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- CG 07 - Χρονική ικανότητα διαχείρισης με σκοπό τη βελτίωση της προσωπικής και ομαδικής αποδοτικότητας των επιχειρηματικών οργανώσεων, του περιβάλλοντος και της διαχείρισης.
- CG 08 - Κριτική συλλογιστική και επιχειρηματολογία σύμφωνα με την κατανόηση της γνώσης και της τεχνογνωσίας σχετικά με τις διοικήσεις επιχειρήσεων, το εξωτερικό τους πλαίσιο και τις διαδικασίες διοίκησης και διαχείρισης.
- CG 09 - Αυτόνομη ικανότητα μάθησης για την απόκτηση περισσότερων γνώσεων σχετικά με τις γνώσεις σχετικά με τις γνωστικές δεξιότητες και το σχετικό περιεχόμενο που εφαρμόζεται σε επαγγελματικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες.
- CG 10 - Πρωτοβουλία, δημιουργικότητα και επιχειρηματικότητα κατά την εφαρμογή τεχνικών διαχείρισης και σχετικής γνώσης στη διαχείριση και ανάπτυξη επιχειρηματικών οργανώσεων.
Ειδικές δεξιότητες
- CE 01 - Γνώση, κατανόηση και χειρισμός εργαλείων για τη διάγνωση της ανταγωνιστικής θέσης μιας εταιρείας και σχεδιασμό και εκτέλεση του στρατηγικού σχεδίου της εταιρείας.
- CE 02 - Ικανότητα κατανόησης και ανάλυσης των διεθνών οικονομικών και του διεθνούς εμπορίου σε όλες τις οικονομικές, κοινωνικές, πολιτιστικές, πολιτικές, νομικές και περιβαλλοντικές διαστάσεις τους καθώς και την επιρροή τους κατά τον καθορισμό, την επιλογή και την εφαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας.
- CE 03 - Ιστορικές και επιστημονικές γνώσεις σχετικά με την εταιρική διακυβέρνηση, οι οποίες θα επιτρέψουν στους σπουδαστές να σχεδιάσουν ένα αποτελεσματικό σύστημα εταιρικής διακυβέρνησης.
- CE 04 - Εννοιολογώντας τη λειτουργία διαχείρισης ταλέντων από μια στρατηγική και ολοκληρωμένη προσέγγιση που δημιουργεί αξία στους επιχειρηματικούς οργανισμούς.
- CE 05 - Ικανότητα εντοπισμού βασικών εννοιών που επηρεάζουν και εξηγούν τις συμπεριφορές των ανθρώπων στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων εντός οργανωτικών πλαισίων, και αναγνώριση και χειρισμό εργαλείων διαχείρισης που βοηθούν άτομα και ομάδες να επιτύχουν προγραμματισμένους οργανωτικούς στόχους.
- CE 06 - Ικανότητα και διάθεση για απόκτηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης και ικανότητα διαχείρισης προσώπων και ομάδων που απαιτούνται για την άσκηση ηγεσίας ενός εταιρικού οργανισμού.
- CE 07 - Κατανόηση των ηθικών και ηθικών αξιών που επικρατούν σε έναν οργανισμό, απόκτηση της ικανότητας εντοπισμού και επίλυσης κάθε ηθικού διλήμματος που συναντάται στην επιχειρηματική δραστηριότητα και εφαρμογή οποιωνδήποτε μέσων διαχείρισης και αξιολόγησης από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ώστε να μπορούν να ενσωματωθούν στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας και την οργανωτική τους ανάπτυξη.
- CE 08 - Ικανότητα εντοπισμού και καθιέρωσης της στρατηγικής αξίας του σχεδιασμού προϊόντων και διαδικασιών, του ελέγχου και οργάνωσης της παραγωγής, της εφοδιαστικής και της διαχείρισης ποιότητας σε μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ή κατασκευής.
- CE 09 - Να είναι σε θέση να αναλύει τα προβλήματα της εταιρείας και του περιβάλλοντός της μέσω της κατανόησης δεδομένων και πληροφοριών – της φύσης, συλλογής, αποθήκευσης, μοντελοποίησης και εξαγωγής τους – και μέσω της χρήσης ποσοτικών μεθόδων και εντοπισμού κατάλληλων τεχνικών ανάλυσης και μοντελοποίησης και εφαρμόστε αυτές τις ίδιες τεχνικές σε προγνωστικές και προσομοιωτικές μελέτες περιπτώσεων διαχείρισης επιχειρήσεων.
- CE 10 - Γνωρίζει και μπορεί να χρησιμοποιεί τις τεχνικές αποτίμησης περιουσιακών στοιχείων, να αναλύει και να επιλέγει επενδύσεις, να προσδιορίζει πηγές χρηματοδότησης και να σχεδιάζει και να εφαρμόζει τις σχετικές οικονομικές στρατηγικές και τεχνικές για προηγμένη εταιρική διαχείριση.
- CE 11 - Κατανόηση της λογιστικής σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο: με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, η ικανότητα σχεδιασμού και ανάλυσης ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων για τη διενέργεια χρηματοοικονομικής διάγνωσης και, αφού εδραιωθεί η τρέχουσα κατάσταση, εφαρμόζονται οι σχετικές λογιστικές πολιτικές (φόροι, χρηματοοικονομικά μέσα κ.λπ.) τα οποία κρίνονται πιο κατάλληλα για τη βελτιστοποίηση των πόρων της εταιρείας και τη βιωσιμότητα ορισμένων έργων στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων της εταιρείας.
- CE 12 - Ικανότητα για την προετοιμασία και τη διαχείριση των οικονομικών και λογιστικών πληροφοριών μιας επιχείρησης μέσω της χρήσης προηγμένων τεχνικών ανάλυσης και εργαλείων ελέγχου.
- CE 13 - Ικανότητα σχεδιασμού και ανάλυσης ενός σχεδίου μάρκετινγκ, εμφύτευσης και αξιολόγησης του αντίκτυπού του στην απόδοση της εταιρείας χρησιμοποιώντας προηγμένες ψηφιακές τεχνικές.
- CE 14 - Να είναι σε θέση να επιλέξει ένα κατάλληλο θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογική προσέγγιση και να εντοπίσει την πιο σχετική βιβλιογραφία για μια δεδομένη έρευνα που θα διεξαχθεί.