
MBA στη Διοίκηση Μάρκετινγκ - UCAM, Ισπανία
Sharjah, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
12 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
AED 32.000 / per course
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εισαγωγή
Στη σημερινή αγορά, το τμήμα μάρκετινγκ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση προϊόντων και εμπορικών σημάτων και στην προσέγγιση πελατών εκτός από το να βοηθά την ερευνητική ομάδα ή την ομάδα προϊόντων στο σχεδιασμό φουτουριστικών προϊόντων. Η διαχείριση μάρκετινγκ είναι η διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικών και σχεδιασμού για προϊόντα ή υπηρεσίες, διαφήμιση, προωθητικές ενέργειες, πωλήσεις για την προσέγγιση των επιθυμητών τμημάτων πελατών.
Ένας Διευθυντής Μάρκετινγκ είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο επωνυμίας, τη στρατηγική μάρκετινγκ, την υλοποίηση και τον σχεδιασμό, τη διαχείριση έργων μάρκετινγκ, το διεθνές μάρκετινγκ και τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες. Η εξειδίκευση Marketing Management (MM) καλύπτει τις ενότητες για Διεθνές Μάρκετινγκ, Τμηματοποίηση Πελατών, Διαχείριση Σχέσεων Πελατών, Διαχείριση Επωνυμίας, Εκκίνηση Προϊόντος, Ανάπτυξη Σχεδίου Μάρκετινγκ, Επικοινωνία Μάρκετινγκ, Παρουσίαση και Διαχείριση προϊόντων, Στρατηγικές εισόδου στην αγορά και διανομή. Το πρόγραμμα θα καλύπτει επίσης τις ενότητες για τις στρατηγικές προϊόντων και την τιμολόγηση.
Το μονοετές διαδικτυακό MBA (Master of Business Administration) στη Διοίκηση Μάρκετινγκ είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σχεδιασμένο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που ανυπομονούν για μια εξαιρετική καριέρα στον τομέα του μάρκετινγκ. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Μάρκετινγκ από την Cambridge International Qualifications, UK και MBA in Marketing Management Universidad Católica de Murcia, UCAM.
Οι φοιτητές που θα εγγραφούν στο MBA στη Διοίκηση Μάρκετινγκ θα αναλάβουν τις βασικές ενότητες για Διεθνείς Ανθρώπινους Δυναμικούς, Διαχείριση Στρατηγικής Αλλαγής, Στρατηγική Διοίκηση και Ηγεσία και Διοίκηση Επιχειρήσεων και εξειδικευμένες ενότητες για τη Διεθνή Διοίκηση Μάρκετινγκ, τη Διαχείριση Μάρκετινγκ και την Παγκοσμιοποίηση του 21ου αιώνα στο Πρώτο Μέρος το δεύτερο μέρος οι φοιτητές θα παρακολουθήσουν την ενότητα για το Κοινωνικό – Οικονομικό – Νομικό Περιβάλλον και μια διπλωματική εργασία.
Σχετικά με το UCAM
Το Universidad Católica de Murcia, UCAM, που ιδρύθηκε το 1996, είναι ένα από τα πλήρως διαπιστευμένα ταχύτερα αναπτυσσόμενα πανεπιστήμια στην ευρωπαϊκή περιοχή. Με έδρα τη Μούρθια της Ισπανίας, με κέντρα εκμάθησης στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Ινδονησία και τη Σιγκαπούρη, το UCAM προσφέρει περισσότερα από 163 μαθήματα, όπως διοίκηση επιχειρήσεων, υγειονομική περίθαλψη, επιστήμη υπολογιστών, διαχείριση αθλημάτων και μηχανική. Το πανεπιστήμιο έχει στρατηγική συνεργασία με περισσότερα από 360 διεθνή πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένων των πανεπιστημίων Stanford, National University of Singapore και National Technological University. Η UCAM είναι επίσης μέλος του Erasmus Mundus και του Universia. Το πρόγραμμα UCAM E-MBA κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων στην περιοχή και το πανεπιστήμιο έχει επί του παρόντος πάνω από 21000 ενεργούς μαθητές. Η UCAM διαπιστεύει και απονέμει πρόγραμμα MBA στη Γενική Διοίκηση, MBA στο Business Analytics, MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Έργων, MBA στην Ηγεσία Υγείας και Ασφάλειας, MBA στην Παγκόσμια Τραπεζική και Χρηματοοικονομική, MBA στην Agile Supply Chain Management, MBA στην Παγκόσμια Διαχείριση Υγείας, MBA στην Ενέργεια και την Αειφορία, MBA στη Λογιστική και Χρηματοοικονομικά και MBA στη Διοίκηση Μάρκετινγκ.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το Μέρος Α αποτελείται από έξι ενότητες από τις οποίες τέσσερις ενότητες είναι βασικές ενώ δύο είναι εξειδικευμένες ενότητες. Οι έξι ενότητες θα παραδοθούν σε περίοδο έξι μηνών. Όλοι οι εκπαιδευόμενοι που ολοκληρώνουν το μέρος Α θα αποκτήσουν 40 Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων (ECTS), το οποίο ισοδυναμεί με 120 Μονάδες ΗΒ.
Το Μέρος Β αποτελείται από μια υποχρεωτική ενότητα και μια διατριβή. Το Μέρος Β έχει διάρκεια έξι μηνών. Όλοι οι εκπαιδευόμενοι που ολοκληρώνουν το μέρος Α και το Μέρος Β θα λάβουν πτυχίο MBA στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά από το UCAM Ισπανίας και θα λάβουν 60 ECTS, που ισοδυναμούν με 180 μονάδες ΗΒ.
Περίγραμμα προγράμματος - Μέρος Α
- Διεθνής Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχείριση στρατηγικών αλλαγών
- Στρατηγική διαχείριση και ηγεσία
- Διαχείριση λειτουργιών
- Λογιστική διαχείρισης και οικονομική διαχείριση
- Διαχείριση χρηματοοικονομικού κινδύνου
Περίγραμμα προγράμματος - Μέρος Β
- Κοινωνικό – Οικονομικό – Νομικό Περιβάλλον
- Μέθοδοι έρευνας και διατριβή
Pathway εξειδίκευσης
MBA στη Διοίκηση Μάρκετινγκ: Αυτό το Pathway έχει σχεδιαστεί για μαθητές που σκοπεύουν να ειδικευτούν στη Διοίκηση Μάρκετινγκ.
Ενότητες
- Διεθνής Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Κανάλια Συμπεριφοράς Καταναλωτή και Μάρκετινγκ
Εργασία και αξιολόγηση
Το UCAM - Exeed College ακολουθεί μια προσέγγιση αξιολόγησης βάσει εργασιών και ο φοιτητής πρέπει να υποβάλλει μια εργασία μετά από κάθε ενότητα.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα λάβετε ως μεταπτυχιακός φοιτητής στο Exeed College
- Σε βάθος γνώση του τομέα σας
- Αυξημένες Ευκαιρίες
- Ένα υψηλότερο δυναμικό κερδών
- Φήμη και αξιοπιστία
- Καλύτερες Δεξιότητες Δικτύωσης
- Σε κρατά ανταγωνιστικό