MBA in Digital Communication
Munich, Γερμανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 7.300 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* EU is a private institution; full scholarships are not available
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το MBA στην Ψηφιακή Επικοινωνία (90 ECTS) είναι πτυχίο ενός έτους, τριών τριμήνων. Οι μαθητές ολοκληρώνουν πέντε έως έξι ενότητες μαθημάτων ανά εξάμηνο, οι οποίες συνδυάζονται με σεμινάρια, επισκέψεις σε εταιρείες, συνεδρίες προσκεκλημένων ομιλητών και μελέτες περιπτώσεων μεταξύ άλλων. Για να αποφοιτήσουν, οι φοιτητές πρέπει να ολοκληρώσουν μια ενότητα μεθόδων έρευνας διαχείρισης και μια διατριβή. Αυτό το πρόγραμμα είναι επίσης διαθέσιμο ως πτυχίο διετούς, εξαμήνου, μερικής απασχόλησης.
Έτος 1
Όρος 1 (18 Κεφ. | 23 π.μ.)
- Transformational Management & Leadership
- Οργανωτική συμπεριφορά
- Οικονομικές Αναφορές & Ανάλυση
- Μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο
- Ανάλυση δεδομένων για διαχειριστές
- Διαπραγμάτευση
- Συμβουλευτικό Εργαστήριο
- Εβδομάδα βύθισης επιχειρήσεων
Όρος 2 (21 Κεφ. | 27 π.μ.)
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Διαχείριση ανθρώπων και ταλέντων
- Παγκόσμια Οικονομία για Διευθυντές
- Στρατηγική & Λήψη Αποφάσεων
- Πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης
- Επικοινωνία για την επιτυχία
- Νομικά Θέματα & Επιχειρηματική Ηθική
- Εβδομάδα βύθισης επιχειρήσεων
- Προσομοίωση επιχειρησιακής στρατηγικής
Όρος 3 (15 Κεφ. | 20 π.μ.)
- Δημόσια ομιλία και δημόσιες επικοινωνίες σε μια ψηφιακή εποχή
- Στρατηγική Ψηφιακής Επικοινωνίας Ενδιαφερομένων
- Οργανωτική Στρατηγική Ψηφιακής Επικοινωνίας
- Στρατηγική, Σχεδιασμός & Νομοθεσία Ψηφιακών Μέσων
- Μόχλευση της αξίας της επωνυμίας σε ψηφιακό πλαίσιο
Αποφοίτηση (Απαιτήσεις)
Διατριβή
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το MBA στην Ψηφιακή Επικοινωνία έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια θεμελιώδη κατανόηση των επιχειρήσεων και τις σχετικές και σύγχρονες επαγγελματικές δεξιότητες που χρειάζονται οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στον σημερινό ψηφιακό κόσμο. Οι μαθητές θα μάθουν την αποτελεσματική λήψη στρατηγικών αποφάσεων στη σφαίρα του σύγχρονου μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
- Εξερευνήστε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ ως βασικό συστατικό ενός επιχειρηματικού σχεδίου
- Παρουσίαση προφορικών και γραπτών εκθέσεων με βάση την εμπειρία
- Ανακαλύψτε πώς δημιουργούνται αμοιβαία επωφελείς σχέσεις στην επιχείρηση
- Υποστηρίξτε τη λήψη αποφάσεων με σχέσεις κόστους-όγκου-κέρδους και σταδιακή ανάλυση.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υπάρχουν πολλές επιλογές υποτροφιών. Ελέγξτε τον ιστότοπο του ινστιτούτου για περισσότερες πληροφορίες.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το MBA με σπουδές στην Ψηφιακή Επικοινωνία παρέχει στους φοιτητές επιχειρηματικές δεξιότητες καθώς και προηγμένες γνώσεις στον τομέα των επικοινωνιών και των δημοσίων σχέσεων. Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος MBA μπορεί να ενδιαφέρονται για τις ακόλουθες σταδιοδρομίες.
Υπεύθυνος Εταιρικής Επικοινωνίας
Ο επικεφαλής της εταιρικής επικοινωνίας είναι υπεύθυνος για την εξωτερική επικοινωνία ενός οργανισμού. Αυτοί οι επαγγελματίες είναι επιφορτισμένοι με τη συγγραφή και την επεξεργασία εταιρικού υλικού για λογαριασμό της ανώτατης διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των δελτίων τύπου για τις οικονομικές πληροφορίες. Διασφαλίζουν ότι τα εταιρικά μηνύματα είναι ομοιόμορφα ως προς τη συνοχή και την αξιοπιστία και είναι βασικά για τη διαχείριση κρίσεων και φήμης. Μπορούν να γίνουν εκπρόσωποι του οργανισμού και να εκπροσωπούν την ανώτατη διοίκηση σε εκδηλώσεις. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ και διαφήμισης μπορούν να επικοινωνήσουν με αυτόν τον επαγγελματία για να εξασφαλίσουν την ευθυγράμμιση των μηνυμάτων. Η εσωτερική επικοινωνία μπορεί επίσης να εμπίπτει στην ευθύνη αυτού του επαγγελματία.
Αυτοί οι επαγγελματίες είναι άριστοι γραπτοί και προφορικοί επικοινωνιακοί με ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες. Είναι παρουσιαστές με αυτοπεποίθηση.
Διαχειριστής συλλογής κεφαλαίων
Οι διαχειριστές συγκέντρωσης κεφαλαίων είναι υπεύθυνοι για τη συγκέντρωση κεφαλαίων από το κοινό και τους δωρητές, έχουν καλές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες. Μπορούν να επικοινωνήσουν με βασικά πρόσωπα για να χρηματοδοτήσουν δράσεις και να επιβλέψουν δραστηριότητες συγκέντρωσης κεφαλαίων και εθελοντές. Θα διαχειρίζονται αυστηρούς λογαριασμούς χρημάτων που λαμβάνονται για να διασφαλίζουν ότι πληρούν τα πρότυπα αναφοράς. Είναι επίσης επιφορτισμένοι με τη σύνταξη αιτήσεων συγκέντρωσης κεφαλαίων και προσφορών.
Οι διαχειριστές συγκέντρωσης κεφαλαίων διαθέτουν εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας, παρουσίασης και διαπροσωπικών δεξιοτήτων. Είναι πολύ οργανωμένοι.
Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων
Οι διευθυντές δημοσίων σχέσεων είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία και την επίβλεψη της εφαρμογής στρατηγικών για τη δημιουργία, την προώθηση και τη διατήρηση μιας θετικής εικόνας ενός οργανισμού. Αυτοί οι επαγγελματίες δημιουργούν σχέσεις με βασικά πρόσωπα της κυβέρνησης, των μέσων ενημέρωσης και του κοινού για να εξασφαλίσουν ότι μια εταιρεία έχει υποστήριξη για τις δραστηριότητές της. Οι δημόσιες σχέσεις θα παρακολουθούν την κοινή γνώμη και θα λαμβάνουν μέτρα για να διασφαλίσουν ότι είναι θετική. Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, θα επωφεληθούν από τα νέα και τις δραστηριότητες ενός οργανισμού για την προώθηση της εταιρείας χωρίς πληρωμή. Η διαχείριση εκδηλώσεων μπορεί να εμπίπτει σε αυτόν τον τομέα.
Οι διευθυντές δημοσίων σχέσεων είναι ικανοί επικοινωνιακοί και παρουσιαστές. Έχουν ισχυρές διαπροσωπικές και οργανωτικές δεξιότητες.
Διευθυντής ΜΜΕ
Οι διευθυντές μέσων ενημέρωσης θα εξασφαλίσουν το βέλτιστο μείγμα μέσων για τις διαφημιστικές δραστηριότητες επί πληρωμή ενός οργανισμού για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Υπεύθυνοι για μεγάλους προϋπολογισμούς σε πλατφόρμες μέσων εκτός και στο διαδίκτυο, αυτοί οι επαγγελματίες σχεδιάζουν και επιλέγουν μέσα ενημέρωσης που ταιριάζουν καλύτερα στους στόχους και το κοινό-στόχο του οργανισμού. Είναι επιφορτισμένοι με τη διαπραγμάτευση με τους πωλητές μέσων και θα πρέπει να έχουν υγιείς αναλυτικές δεξιότητες κατά τον καθορισμό του σχεδίου πολυμέσων και την ανάλυση της απόδοσης. Θα συντονιστούν με το τμήμα μάρκετινγκ για διαφημιστικό υλικό και θα γνωρίζουν τις βασικές δραστηριότητες που θα προωθηθούν καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και θα αναφέρουν τα αποτελέσματα στη διοίκηση.
Οι διευθυντές μέσων ενημέρωσης έχουν ισχυρές αναλυτικές, αριθμητικές, διαπραγματευτικές και ρεπορτάζ δεξιότητες.
Τομείς εργασίας
Το MBA με κατεύθυνση στην Ψηφιακή Επικοινωνία παρέχει στους φοιτητές επιχειρηματικές γνώσεις και τις απαραίτητες δεξιότητες για να εργαστούν στον τομέα της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος MBA μπορεί να ενδιαφέρονται να εργαστούν στους ακόλουθους τομείς ή/και επαγγελματικούς τομείς.
- Επικοινωνία σε ΜΚΟ
- Επικοινωνία στην Κυβέρνηση
- Διαχείριση κρίσεων
- Ψηφιακές επικοινωνίες