
EMBA in
Executive MBA στο μάρκετινγκ ESPM – Brasil

Εισαγωγή
Οι στόχοι του μαθήματος είναι να συζητηθούν καινοτόμες έννοιες της επιχειρηματικής διοίκησης επιχειρήσεων με έμφαση στον τομέα του μάρκετινγκ, να εκπαιδεύσει έναν επαγγελματία με ικανότητα να ηγείται και να εφαρμόζει τη γνώση σε δυσμενή σενάρια, ο οποίος είναι σε θέση να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις και να γίνει πιο διεκδικητικός αποφάσεις. Οι στόχοι περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας επιχειρηματικής στάσης και την αφύπνιση μιας κριτικής άποψης για το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων, την τόνωση της ανάπτυξης διοικητικών στάσεων συμβατών με τη φιλοσοφία της εστίασης στην αγορά και την επιχειρηματική ηθική και υπευθυνότητα.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
- Βασικές αρχές των οικονομικών (εξ αποστάσεως εκπαίδευση)
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Επιχειρηματική νοοτροπία και επιχειρηματικές στρατηγικές
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Εθνογραφία Εφαρμοσμένη στο Μάρκετινγκ
- Ανταγωνιστική ευφυια
- Κατασκευή Οικονομικών Σεναρίων
- Στατιστική Μοντελοποίηση και Επιχειρηματική Ευφυΐα
- Καταναλωτικές πληροφορίες
- Επωνυμία
- Προϊόν και Καινοτομία
- Διαπραγμάτευση και Διαχείριση Συγκρούσεων
- Διαχείριση καναλιών
- Επικοινωνία και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Διαχείριση Στρατηγικών Επιχειρήσεων
- Εταιρική διακυβέρνηση
- Προσωπικός Σχεδιασμός και Αυτο-ανάπτυξη
- Υπεύθυνο Μάρκετινγκ
- Οργανωτική Συμπεριφορά και Ηγεσία Ομάδας
- Ηγεσία και Διαχείριση Αλλαγής
- Χρηματοοικονομική Διαχείριση Εφαρμοσμένη στο Μάρκετινγκ
- Στρατηγική για την εταιρική βιωσιμότητα και ESG
- Πολυθεματικό Ολοκληρωτικό Έργο
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στην πανεπιστημιούπολη του ESPM και μπορούν να διδαχθούν σε άλλες τοποθεσίες, προγραμματισμένα εκ των προτέρων από τον καθηγητή. Οι κλάδοι EAD, που αναφέρονται στο πρόγραμμα μαθημάτων, θα πραγματοποιούνται ταυτόχρονα με τους κλάδους πρόσωπο με πρόσωπο και στην αρχική περίοδο του μαθήματος.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι στόχοι είναι να συζητηθούν καινοτόμες έννοιες της επιχειρηματικής διαχείρισης επιχειρήσεων με έμφαση στον τομέα του μάρκετινγκ, να εκπαιδευτεί ένας επαγγελματίας με ικανότητα να ηγείται και να εφαρμόζει τη γνώση σε δυσμενή σενάρια, ο οποίος είναι σε θέση να αντιμετωπίζει δύσκολες καταστάσεις και να παίρνει πιο δυναμικές αποφάσεις. Οι στόχοι περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας επιχειρηματικής στάσης και την αφύπνιση μιας κριτικής άποψης για το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων, την τόνωση της ανάπτυξης διοικητικών στάσεων συμβατών με τη φιλοσοφία της εστίασης στην αγορά και την επιχειρηματική ηθική και ευθύνη.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
για τους οποίους προορίζεται
Απευθύνεται σε επαγγελματίες με περισσότερα από 5 χρόνια εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις, από τους πιο διαφορετικούς τομείς εκπαίδευσης, που επιθυμούν να συνεχίσουν να εξελίσσονται στην καριέρα τους μέσω της ανάπτυξης διοικητικών δεξιοτήτων στη διοίκηση επιχειρήσεων και στις κύριες σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ.