Το ESP (Ecole supérieure de Publicité) είναι ένα σχολείο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στους τομείς της διαφήμισης, της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης - που βρίσκεται στο Παρίσι. Από το 1927: Η ESP έχει εκπαιδεύσει έμπειρους επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς και έχει συμμετάσχει ενεργά σε πρακτορεία επικοινωνίας, οργανώσεις μέσων ενημέρωσης και διαφημιστές. Ένα πρωτοποριακό σχολείο με εμπειρία (σχεδόν 90 ετών!), Η ESP είναι υπερήφανη για την αναγνωρισμένη της εμπειρία:
ESP είναι το παλαιότερο σχολείο επικοινωνίας στη Γαλλία
Μια γρήγορη ιστορία του ESP: Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες επινόησαν τη διαφήμιση. Στη συνέχεια, μια ομάδα γάλλων επαγγελματιών συνεργάστηκε για την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας της διαφήμισης στη Γαλλία. Εκείνη την εποχή: - Η PUBLICIS, η πρώτη γαλλική διαφημιστική αντιπροσωπεία, δημιουργήθηκε το 1926. - Το ESP, το πρωτοποριακό σχολείο της διαφήμισης στη Γαλλία, δημιουργήθηκε το 1927.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ESP
Εθνική Πιστοποίηση: Η ESP είναι ιδιωτική σχολή ανώτερης τεχνικής εκπαίδευσης, πιστοποιημένη από τη γαλλική κυβέρνηση. Το ESP προσφέρει «επαγγελματικά» πτυχία που παρέχουν εκπαίδευση για συγκεκριμένες επαγγελματικές δεξιότητες. Ως εκ τούτου, οι βαθμοί αυτοί (Bachelors και Masters) πιστοποιούνται από τον κυβερνητικό οργανισμό RNCP (National Register of Professional Certifications). Πιστοποίηση IAA: Διεθνής αναγνώριση, εκδοθείσα από το IAA μετά από λεπτομερή ανασκόπηση των μαθημάτων («Κάθε μάθημα είναι διαπιστευμένο και αξιολογείται μεμονωμένα βαθμολογείται, μέσω μιας αυστηρής, συγκριτικά βαθμολογημένης διαδικασίας του Συμβουλίου Παιδείας του IAA, εξασφαλίζοντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη ποιότητα διδασκαλίας που απαιτείται από την παγκόσμια βιομηχανία επικοινωνιών για τους μελλοντικούς σπουδαστές και νέους επαγγελματίες »). Το ESP είναι το 1ο παριζιάνικο ιδιωτικό σχολείο [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Από το 1927, η ESP έχει διατηρήσει το προβάδισμά της και είναι το κορυφαίο ιδιωτικό σχολείο στο Παρίσι από την SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014). Η ταξινόμηση βασίζεται σε τρία βασικά κριτήρια: την αριστεία της κατάρτισης, την εκκίνηση του μισθού (των πτυχιούχων) και το επίπεδο ικανοποίησης των σπουδαστών.