
Μονοετές MBA in
MBA στο Πρωτόκολλο, Δημιουργία, Σχεδιασμό και Διαχείριση Εκδηλώσεων Escuela Internacional de Protocolo

Εισαγωγή
Το MBA στο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ , από το Escuela Internacional de Protocolo είναι ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πρόγραμμα που προετοιμάζει και εκπαιδεύει επαγγελματικά τον σπουδαστή για την ανάπτυξη της Δημιουργίας, του Σχεδιασμού και της Διαχείρισης Εκδηλώσεων και Θεσμικών Σχέσεων.
Το πρόγραμμα αυτό αναπτύσσεται, με βάση την ανάπτυξη του κλάδου που δείχνουν όλες οι προβλέψεις με την επακόλουθη αύξηση του προϋπολογισμού που θα διαθέσουν οι οργανισμοί για τη δημιουργία εταιρικών εκδηλώσεων.
Επί του παρόντος, η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών απαιτεί τη φιγούρα ενός ειδικού στις θεσμικές σχέσεις και τη διοργάνωση εκδηλώσεων προσανατολισμένων στη διαχείριση επιχειρήσεων και προετοιμασμένων να αποτελούν μέρος των διοικητικών συμβουλίων και των διευθύνων επιτροπών.
Αυτό το πρόγραμμα ανταποκρίνεται σε μια πολύ σημαντική ζήτηση για επαγγελματίες εκδηλώσεων που ζητούν όχι μόνο μεγάλες εταιρείες αλλά και μεσαίες και μικρές.
Αναπτύσσεται σε 60 μονάδες ECTS και προσανατολίζεται σε πρακτικό περιεχόμενο και έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει το επιχειρηματικό πνεύμα και τον χαρακτήρα επίλυσης προβλημάτων.
Απευθύνεται σε άτομα που αναζητούν εκπαίδευση στη δημιουργία, σχεδιασμό και διαχείριση κάθε είδους εκδήλωσης, εξελισσόμενοι ως ηγέτες με στρατηγικό όραμα και επιχειρηματική πρωτοβουλία, σε διαφορετικά επίπεδα οργανισμών.
Το πρόγραμμα αναπτύσσει, ως διαφορικό στοιχείο από άλλες μελέτες αυτού του τύπου, όχι μόνο τις παραδοσιακές τεχνικές δημιουργίας, σχεδιασμού και διαχείρισης εκδηλώσεων, αλλά και τη γνώση των παραμέτρων που θα διαμορφώσουν τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την οργάνωση εκδηλώσεων, που προσδιορίζονται παραπάνω. Και οι τρεις σαφείς τάσεις που πρέπει να συμπεριληφθούν στα προγράμματα:
- ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Καταρχάς, η σημασία που θα αποκτήσει η αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξέλιξης όχι μόνο εντός του νόμου αλλά και εντός της ηθικής, των αξιών και της κοινωνικής ευθύνης που αναπτύσσει το ίδρυμα, εμπλέκοντας τον επαγγελματία στην ανάπτυξη αυτών των αξιών. - ΝΕΑ ΚΟΙΝΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Οι μελέτες στοχεύουν στην προσαρμογή σε μια νέα γενιά καταναλωτών με νέα χαρακτηριστικά, ανάγκες και απαιτήσεις που έχουν υπερθετικό αντίκτυπο στους μετασχηματισμούς των εταιρειών. - Η ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Η γνώση αυτού του τύπου τεχνολογίας θα αναπτυχθεί ως ένας τρόπος επέκτασης της παγκόσμιας επικοινωνίας και σύνδεσης των συμμετεχόντων μεταξύ τους προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η δέσμευση των συμμετεχόντων.
Διαφορικές όψεις
- Είναι το πρώτο Master που προσφέρει ολοκληρωμένη εκπαίδευση στους τομείς του Πρωτοκόλλου Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης, των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, στη διοργάνωση εκδηλώσεων.
- Η σχολή αποτελείται εξίσου από ειδικούς δασκάλους και ενεργούς επαγγελματίες, οι οποίοι παρέχουν διπλή οπτική, ακαδημαϊκή και πρακτική, του περιεχομένου.
- Το επαγγελματικό και διεθνές προφίλ των μαθητών σε αυτό το πρόγραμμα σημαίνει ότι οι ευκαιρίες δικτύωσης αυξάνονται εκθετικά.
- Η πλατφόρμα στην οποία αναπτύσσεται το Master παρέχει τις τελευταίες καινοτομίες στη διαδικτυακή διδασκαλία, έχοντας πληθώρα πόρων για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής εμπειρίας και παρέχοντας συνεχή παρακολούθηση του μαθητή.
- Γίνονται διάφορες συνεδρίες master class στις οποίες διακεκριμένοι επαγγελματίες εξηγούν την ατζέντα και μοιράζονται την εκτενή εμπειρία τους.
Δεξιότητες και Ικανότητες
Ο μαθητής αποκτά τα απαραίτητα εργαλεία, δεξιότητες και ικανότητες για να μπορεί να αντιμετωπίσει τις απαραίτητες αποφάσεις σε όλη τη διαδικασία διοργάνωσης μιας εκδήλωσης από την αρχή και την έναρξη έως τη διαχείριση μετά την εκδήλωση, μαθαίνοντας συγκεκριμένα θέματα δημιουργίας, σχεδιασμού και διαχείρισης εκδηλώσεις και εγκάρσια θέματα που θα σας επιτρέψουν να αναπτύξετε τις απαραίτητες λειτουργίες που πρέπει να εφαρμοστούν σε μια εκδήλωση σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ, διαχείρισης, εταιρικής επικοινωνίας, πρωτοκόλλου και όλων των συναφών κλάδων στον τομέα της Επικοινωνίας.
Πρόκειται για την παροχή στους φοιτητές εγκάρσιων όπλων γνώσης που ξεπερνούν τη δική τους εξειδίκευση στην ανάγκη συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα στον τομέα της θεσμικής επικοινωνίας μέσω της ανάπτυξης εταιρικών εκδηλώσεων.
Κύριος στόχος τους είναι να αναπτύξουν μια σειρά από ικανότητες, ικανότητες και συμπεριφορές των μαθητών ώστε να ασκούν τη λειτουργία του συντονισμού και της καθοδήγησης ομάδων στην ανάπτυξη της διαχείρισης εκδηλώσεων, πάντα από ένα σφαιρικό όραμα των γενικών στόχων της εταιρείας. γενική διαχείριση στη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων.
Μέσω της ανάπτυξης της αποκτηθείσας γνώσης, θα προωθηθεί μια σειρά από δεξιότητες και ικανότητες που επιτρέπουν να ενωθούν εκείνες που αντιστοιχούν στην εγγενή γνώση της επιχείρησης με αυτές που αντιστοιχούν στην αντιμετώπιση των ανθρώπων όσον αφορά τη διαπραγμάτευση, την επικοινωνία και την ηγεσία από μόνη της και όλα αυτά. ότι Είναι απαραίτητα για τη δημιουργία, το σχεδιασμό και τη διαχείριση εταιρικών εκδηλώσεων.
- Ορατότητα και στρατηγική:
Αποκτήστε ένα σαφές όραμα για το τι είναι αυτή τη στιγμή, καθώς και ένα σαφές παγκόσμιο επιχειρηματικό και επικοινωνιακό σχέδιο για να εργαστείτε σύμφωνα με κοινούς στόχους
-Επισκόπηση πληροφοριών:
Κατακτήστε τη λειτουργία όλων των εσωτερικών συστημάτων πληροφοριών, των τεχνικών έρευνας αγοράς και όλων των διαθέσιμων εσωτερικών και εξωτερικών πηγών για να ξέρετε πού να αναζητήσετε για τη συλλογή πληροφοριών. Οι επαφές υψηλού επιπέδου, τα εργασιακά δίκτυα, η οικογενειακή ζωή, οι φίλοι, οι δημοσιεύσεις κ.λπ. θα πρέπει να είναι τα σταθερά μέσα γνώσης που επιβεβαιώνουν ή διαμορφώνουν το όραμά σας.
-Επιχειρηματική κατανόηση και παγκόσμιο όραμα:
Γνωρίστε άριστα όλες τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης και τις τεχνικές και τις μεθοδολογίες για να αναπτύξετε τον στρατηγικό χάρτη της εκδήλωσης στον σχεδιασμό της και τα μέρη που θα επηρεαστούν. Πρέπει να έχετε μια σφαιρική σκέψη που σας επιτρέπει να δείτε τον οργανισμό σε σχέση με όλα τα μέρη που τον σχηματίζουν εσωτερικά και με τα οποία σχετίζεται εξωτερικά.
- Θεραπεία ατόμων:
Να καθοδηγούν και να διαχειρίζονται ομάδες έτσι ώστε τα μέλη τους να επιτυγχάνουν τους στόχους τους, να έχουν τα απαραίτητα κίνητρα και να μπορούν να εξελιχθούν ως άτομα και ως επαγγελματίες.
-Επικοινωνία:
Κατακτήστε τεχνικές επικοινωνίας καθώς και αποτελεσματικές τεχνικές παρουσίασης. Οι δεξιότητες επικοινωνίας είναι βασικές.
-Τεχνικές διαπραγμάτευσης
Επίτευξη υψηλής διαπραγματευτικής ικανότητας, μέσω των απαραίτητων τεχνικών για να μπορέσει να επιτύχει τα καλύτερα αποτελέσματα στις σχέσεις μεταξύ των διαφορετικών πολιτών που επηρεάζονται στην εκδήλωση.
-Ανάπτυξη σχεδίου:
Να είναι σε θέση να εφαρμόσει και να εκτελέσει τις καθορισμένες στρατηγικές
-Αξιολόγηση και έλεγχος:
Καθιέρωση συστημάτων ελέγχου διαχείρισης για την ανάπτυξη λειτουργιών και για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
-Προσωπικές δεξιότητες:
Ανάπτυξη δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη συναισθηματική νοημοσύνη (αυτοεπίγνωση, αυτοέλεγχο και αυτοκίνητρο) και την κοινωνική νοημοσύνη (εμπιστοσύνη στην ομάδα, συνεισφορά εμπειρίας, ενεργητική ακρόαση κ.λπ.)
-Εξέλιξη και αλλαγή:
Μάθετε πώς να χειρίζεστε σωστά τις αλλαγές σε εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον και τις πιθανές κρίσεις που προκαλούνται από αυτές τις αλλαγές.
-Δικό του στυλ υποκριτικής:
Δημιουργήστε το δικό σας στυλ ηγεσίας που σας επιτρέπει να παρακινείτε τους ανθρώπους και να τους ενώνετε προς τον ίδιο στόχο.
Πρόγραμμα
Ενότητα 1: Σχεδιασμός, Δημιουργία και Σχεδιασμός Εκδηλώσεων - 6 ECTS-
Περιεχόμενο:
- Η ενημέρωση
- Δημιουργικότητα και καινοτομία για εκδηλώσεις
- Στρατηγικό σχεδιασμό
- Διαχείριση έργου
- Διαχείριση χρόνου
- επιχειρηματικά σχέδια
Ενότητα 2: Διεύθυνση και Εταιρική Διαχείριση Εκδηλώσεων – 8 ECTS
Περιεχόμενο:
- Βασικές αρχές της Οικονομίας
- δεξιότητες διαχείρισης
- Ηγεσία και διαχείριση ομάδας
- Διαχείριση βάσει στόχων
- προπόνηση
- ΕΚΕ και Αειφορία
- Εκπαίδευση εκπροσώπου Τύπου
Ενότητα 3: Διαχείριση Παγκόσμιας Επικοινωνίας για Εκδηλώσεις - 4 ECTS-
Περιεχόμενο:
- Γενική Θεωρία της Επικοινωνίας
- Το γραφείο τύπου στις εκδηλώσεις
- Τα ΜΜΕ σε εκδηλώσεις
Ενότητα 4: Μάρκετινγκ σε εκδηλώσεις- 3 π.μ. ECTS
Περιεχόμενο:
- Μάρκετινγκ για εκδηλώσεις
- Αντιμετώπιση των αγορών
- Εταιρική εικόνα σε εκδηλώσεις
Ενότητα 5: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις σε Εκδηλώσεις- 3 ECTS
Περιεχόμενο:
- Δημόσιες Σχέσεις σε εκδηλώσεις
- Διαφήμιση και εκδηλώσεις
- Αντιμετώπιση του κοινού
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Ενότητα 6: Τεχνικές Οργανωτικού Πρωτοκόλλου-6 ECTS
Περιεχόμενο:
- Έννοια πρωτοκόλλου
- Θεραπεία οικοδεσπότη
- τις προεδρίες
- συστήματα διαχείρισης
- Τύποι τραπεζιών
- Το Πρόγραμμα και οι τεχνικές του
Ενότητα 7: Πρωτόκολλο και Γεγονότα -8 ECTS
Περιεχόμενο:
- πρωτοκόλλου νομοθεσίας
- Επίσημο Πρωτόκολλο
- εταιρικό πρωτόκολλο
- Κοινωνικό πρωτόκολλο και προσωπική εικόνα
- Αναπαλαίωση και Εστίαση
- διεθνές πρωτόκολλο
- Στρατιωτικό Πρωτόκολλο
Ενότητα 8: Οργάνωση Συνήθων Πράξεων – 5 π.μ. ECTS
Περιεχόμενο:
- εγκαίνια
- Χαιρετισμούς και δεξιώσεις
- συνέδρια
- παρουσιάσεις προϊόντων
- Διοργάνωση Συνόδων Κορυφής
- οι πρώτες πέτρες
- Οι προϋπολογισμοί
- Οργάνωση Συνεδρίων
Ενότητα 9: Διαχείριση και Πρακτική Διεξαγωγή Εκδηλώσεων – 10 ECTS
Περιεχόμενο:
- Σκηνογραφία και σκηνογραφία
- Παραγωγή Εκδηλώσεων
- Catering σε εκδηλώσεις
- Εργαστήριο Επίσημων Εκδηλώσεων
- Εργαστήριο Εταιρικών Εκδηλώσεων
- Εργαστήρι Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
- Εργαστήριο αθλητικών εκδηλώσεων
Ενότητα 10: Εξωτερικές επαγγελματικές πρακτικές -5 ECTS
Στόχος:
Εφαρμόστε τα θεωρητικά και πρακτικά περιεχόμενα που αποκτήθηκαν στο μάθημα σε πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον.
Περιεχόμενο:
Η πρακτική άσκηση είναι υποχρεωτική και θα πραγματοποιηθεί σε εταιρείες που διοργανώνουν εκδηλώσεις, πρωτόκολλο και επικοινωνία, καθώς και στα αντίστοιχα τμήματα τόσο των δημοσίων φορέων όσο και των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Αυτές οι πρακτικές ασκήσεις θα επιβλέπονται από έναν επαγγελματία δάσκαλο στην εταιρεία προορισμού και έναν ακαδημαϊκό δάσκαλο στη Σχολή.
Ενότητα 11: Τελικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα - 6 ECTS
Στόχος:
Τελικό μεταπτυχιακό έργο: προσδιορισμός του επιπέδου πραγματικής χρήσης των σπουδών που ολοκληρώθηκαν μέσω πρακτικής άσκησης επιστημονικής σύνθεσης ή σχεδιασμού ενός έργου επαγγελματικής εκδήλωσης. Διαπίστευση της επίτευξης των ειδικών στόχων του Master - των ικανοτήτων που προγραμματίζονται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος - μέσω του προγραμματισμού, της προετοιμασίας και της υπεράσπισης της εργασίας.
τρόποι μελέτης
Τα προγράμματα αναπτύσσονται με σπονδυλωτό τρόπο προκειμένου να γίνουν πιο ευανάγνωστα και διαχειρίσιμα στη λογική εξέλιξη της μαθησιακής διαδικασίας και η μεθοδολογία της μελέτης βασίζεται σε τρία θεμελιώδη ερωτήματα:.
Β-ΜΑΘΗΣΗ
Καθιερώνεται ένα σύστημα που συνδυάζει τη διδασκαλία πρόσωπο με πρόσωπο στην τάξη με την ηλεκτρονική εργασία όπου ο μαθητής προσαρμόζει τη μελέτη στις ιδιαίτερες συνθήκες του χρόνου, του τόπου και του χώρου εργασίας του.
Είναι μια υβριδική μάθηση κατά την οποία στην εργασία πρόσωπο με πρόσωπο, ο δάσκαλος εξηγεί περιεχόμενο, οργανώνει την εργασία, ζητά την ανάπτυξη εργασιών, προτείνει αξιώματα, επιλύει αμφιβολίες κ.λπ. Όλα αυτά μαζί με διαδικτυακή εργασία όπου η έρευνα ενθαρρύνεται να εκτελεί εργασίες είτε ατομικά είτε μέσω συλλογικής εργασίας, αναπτύσσοντας έτσι τις ικανότητές τους, πραγματοποιώντας συνεχείς ελέγχους αυτοαξιολόγησης.
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Ξεκινώντας στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, η μέθοδος περίπτωσης εμφανίζεται ως η ανάγκη για τους φοιτητές να αντιμετωπίσουν πραγματικές καταστάσεις και να πρέπει να λάβουν αποφάσεις, να αξιολογήσουν ενέργειες, να κάνουν τεκμηριωμένες κρίσεις κ.λπ.
Είναι μια ενεργητική τεχνική μάθησης, εστιασμένη στην έρευνα του μαθητή πάνω σε ένα πραγματικό και συγκεκριμένο πρόβλημα που βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει τη βάση για μια επαγωγική μελέτη.
Ξεκινά με τον ορισμό μιας συγκεκριμένης περίπτωσης, έτσι ώστε ο μαθητής να είναι σε θέση να κατανοήσει, να γνωρίσει και να αναλύσει ολόκληρο το πλαίσιο και τις μεταβλητές που εμπλέκονται στην υπόθεση.
Οι στόχοι αυτής της τεχνικής είναι:
- Εκπαιδεύστε μελλοντικούς επαγγελματίες ικανούς να βρουν για κάθε συγκεκριμένο πρόβλημα την εξειδικευμένη, προσωπική λύση προσαρμοσμένη στο δεδομένο κοινωνικό, ανθρώπινο και νομικό πλαίσιο.
- Δουλέψτε με επαγγελματική προσέγγιση τα προβλήματα ενός συγκεκριμένου περιβάλλοντος.
Η επαγγελματική προσέγγιση ξεκινά από ένα πραγματικό πρόβλημα, με τα μπερδεμένα στοιχεία του, ενίοτε αντιφατικά, όπως δίνονται στην πραγματικότητα και ζητείται επαγγελματική περιγραφή, θεωρητικά τεκμηριωμένη, συγκρίνετε τη συγκεκριμένη κατάσταση που παρουσιάζεται με το θεωρητικό μοντέλο, εντοπίστε τις ιδιαιτερότητες του περίπτωση, προτείνουν στρατηγικές για την επίλυση της υπόθεσης, εφαρμόζουν και αξιολογούν τα αποτελέσματα. - Δημιουργήστε περιβάλλοντα μάθησης που διευκολύνουν την οικοδόμηση της γνώσης και ευνοούν την έκφραση, την επεξήγηση, την αντίθεση και την επανεπεξεργασία των ιδεών και της γνώσης.
Τράπεζα πρακτικής άσκησης και εργασίας
Escuela Internacional de Protocolo διαθέτει μια υπηρεσία επαγγελματικού προσανατολισμού διαθέσιμη σε φοιτητές από την οποία διαχειρίζονται εκπαιδευτικές πρακτικές και διοχετεύονται προσφορές εργασίας που στέλνουν οι εταιρείες στο EIP.
εκπαιδευτικές πρακτικές
Οι πρακτικές επιδιώκουν μια ολοκληρωμένη κατάρτιση του φοιτητή μέσα από ένα παράλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο πανεπιστήμιο και στην εταιρεία συνδυάζοντας θεωρία και πράξη. Το MBA στο Πρωτόκολλο, Δημιουργία, Σχεδιασμό και Διαχείριση Εκδηλώσεων περιλαμβάνει στο πρόγραμμα σπουδών του 5 ECTS στις πρακτικές
Η Σχολή έχει επί του παρόντος υπογραφεί πολυάριθμες συμφωνίες με εταιρείες και δημόσιους φορείς, οι οποίες καθιστούν δυνατό κάθε χρόνο όλοι οι μαθητές που επιθυμούν να το κάνουν ή αποδεικνύουν ότι διαθέτουν τις ελάχιστες απαιτούμενες γνώσεις να μπορούν να κάνουν τις πραγματικές τους πρακτικές στη διοργάνωση εκδηλώσεων και σε άλλες αρμοδιότητες που σχετίζονται με τα γραφεία διοργάνωση εκδηλώσεων, μάρκετινγκ, διαφήμιση, εταιρική επικοινωνία και θεσμικές σχέσεις.
Ομοίως, το ΕΙΡ προωθεί τις δικές του εκδηλώσεις που, υπό την καθοδήγηση καταρτισμένων ειδικών, διαχειρίζονται οι ίδιοι οι φοιτητές, έχοντας έτσι άλλη μια ευκαιρία να προσεγγίσουν την πραγματική αγορά. Τέλος, η Σχολή, μέσω της εταιρείας διοργάνωσης εκδηλώσεών της, NHV, προωθεί τη συμμετοχή των μαθητών ως βοηθών, junior, senior και συντονιστών σε όλες τις εκδηλώσεις που διοργανώνει, γεγονός που αποτελεί όχι μόνο τέλειο συμπλήρωμα της εκπαίδευσής τους, αλλά και την αρχή της ανάπτυξη και επαγγελματική ωριμότητα.
Προυποθέσεις εισόδου
Να είναι κάτοχος πανεπιστημιακού πτυχίου ή διπλώματος ή τουλάχιστον τριετής επαγγελματική εμπειρία στον τομέα του πρωτοκόλλου, της παραγωγής και της διαχείρισης εκδηλώσεων στην εταιρεία (περιορισμένες θέσεις).