Keystone logo
Escuela Internacional de Protocolo MBA στο Πρωτόκολλο, Δημιουργία, Σχεδιασμό και Διαχείριση Εκδηλώσεων
Escuela Internacional de Protocolo

MBA στο Πρωτόκολλο, Δημιουργία, Σχεδιασμό και Διαχείριση Εκδηλώσεων

1 Years

Ισπανικά

Πλήρης απασχόληση

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Στην Πανεπιστημιούπολη

Εισαγωγή

Το MBA στο ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ , από το Escuela Internacional de Protocolo είναι ένα άκρως ανταγωνιστικό πρόγραμμα που προετοιμάζει και δίνει επαγγελματικά τη δυνατότητα στον σπουδαστή να αναπτύξει τη Δημιουργία, Σχεδιασμό και Διαχείριση Εκδηλώσεων και Θεσμικών Σχέσεων.

Se desarrolla este programa, en base al crecimiento del sector que todas las previsiones indican con el consiguiente aumento del presupuesto que las organizaciones destinarán a la creación de eventos corporativos.

Επί του παρόντος, η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών απαιτεί τη φιγούρα ενός ειδικού στις θεσμικές σχέσεις και τη διοργάνωση εκδηλώσεων προσανατολισμένο στη διαχείριση επιχειρήσεων και προετοιμασμένη να συμμετέχει σε διοικητικά συμβούλια και διευθύνουσες επιτροπές.

Αυτό το πρόγραμμα ανταποκρίνεται σε μια πολύ σημαντική απαίτηση από επαγγελματίες εκδηλώσεων που ζητούν όχι μόνο μεγάλες εταιρείες αλλά και μεσαίες και μικρές.

Αναπτύσσεται σε 60 μονάδες ECTS και προσανατολίζεται σε πρακτικό περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει το επιχειρηματικό πνεύμα και τον αποφασιστικό χαρακτήρα.

Απευθύνεται σε άτομα που αναζητούν εκπαίδευση στη δημιουργία, σχεδιασμό και διαχείριση κάθε είδους εκδήλωσης, εξελισσόμενοι ως ηγέτες με στρατηγικό όραμα και επιχειρηματική πρωτοβουλία, σε διαφορετικά επίπεδα οργανισμών.

Το πρόγραμμα αναπτύσσει, ως στοιχείο διαφοροποίησης από άλλες μελέτες αυτού του τύπου, όχι μόνο τις παραδοσιακές τεχνικές δημιουργίας, σχεδιασμού και διαχείρισης εκδηλώσεων, αλλά και τη γνώση των παραμέτρων που θα διαμορφώσουν τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την οργάνωση εκδηλώσεων, που προσδιορίζονται παραπάνω και οι τρεις σαφείς τάσεις που πρέπει να περιλαμβάνονται στα προγράμματα:

  1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
    Πρώτον, η σημασία που θα αποκτήσει η αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξέλιξης όχι μόνο εντός του νόμου αλλά και εντός της ηθικής, των αξιών και της κοινωνικής ευθύνης που αναπτύσσει το ίδρυμα, εμπλέκοντας τον επαγγελματία στην ανάπτυξη αυτών των αξιών.
  2. ΝΕΑ ΚΟΙΝΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
    Οι μελέτες στοχεύουν στην προσαρμογή σε μια νέα γενιά καταναλωτών με νέα χαρακτηριστικά, ανάγκες και απαιτήσεις που έχουν υπερθετικό αντίκτυπο στους μετασχηματισμούς των εταιρειών.
  3. Η ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    Η γνώση αυτού του τύπου τεχνολογιών θα αναπτυχθεί ως ένας τρόπος επέκτασης της παγκόσμιας επικοινωνίας και σύνδεσης των συμμετεχόντων μεταξύ τους προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η συμμετοχή των συμμετεχόντων.

Διαφορικές όψεις

  • Είναι το πρώτο Μεταπτυχιακό που προσφέρει ολοκληρωμένη εκπαίδευση στους τομείς του Πρωτοκόλλου Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης, των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, στη διοργάνωση εκδηλώσεων.
  • Η σχολή αποτελείται εξίσου από ειδικούς δασκάλους και ενεργούς επαγγελματίες, οι οποίοι παρέχουν διπλή οπτική, ακαδημαϊκή και πρακτική, του περιεχομένου.
  • Το επαγγελματικό και διεθνές προφίλ των μαθητών αυτού του προγράμματος σημαίνει ότι οι ευκαιρίες δικτύωσης αυξάνονται εκθετικά.
  • Η πλατφόρμα στην οποία αναπτύσσεται το Master παρέχει τις τελευταίες καινοτομίες στη διαδικτυακή διδασκαλία, έχοντας πληθώρα πόρων για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής εμπειρίας και παρέχοντας συνεχή παρακολούθηση του μαθητή.
  • Δίνονται διάφορες συνεδρίες master class στις οποίες διακεκριμένοι επαγγελματίες εξηγούν το αναλυτικό πρόγραμμα και μοιράζονται τη μεγάλη εμπειρία τους.

Δεξιότητες και Ικανότητες

Ο μαθητής αποκτά τα απαραίτητα εργαλεία, δεξιότητες και ικανότητες για να μπορεί να πάρει τις απαραίτητες αποφάσεις σε όλη τη διαδικασία διοργάνωσης μιας εκδήλωσης από την αρχή και την υλοποίησή της μέχρι τη διαχείριση της μετά την εκδήλωση, μέσω της εκμάθησης συγκεκριμένων θεμάτων δημιουργίας, σχεδίασης και διαχείρισης. εκδηλώσεων και εγκάρσιων θεμάτων που θα σας επιτρέψουν να αναπτύξετε τις απαραίτητες λειτουργίες που πρέπει να εφαρμοστούν σε μια εκδήλωση σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ, διαχείρισης, εταιρικής επικοινωνίας, πρωτοκόλλου και όλων των συναφών κλάδων στον τομέα της Επικοινωνίας.

Πρόκειται για την παροχή στους φοιτητές εγκάρσιων όπλων γνώσης που υπερβαίνουν τη δική τους εξειδίκευση στην ανάγκη συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα στον τομέα της θεσμικής επικοινωνίας μέσω της ανάπτυξης εταιρικών εκδηλώσεων.

Κύριος στόχος τους είναι να αναπτύξουν μια σειρά από ικανότητες, δεξιότητες και συμπεριφορές των μαθητών για την άσκηση της λειτουργίας του συντονισμού και της διαχείρισης των ομάδων στην ανάπτυξη της διαχείρισης εκδηλώσεων, πάντα από ένα σφαιρικό όραμα των γενικών στόχων της εταιρείας βοηθώντας τη γενική διοίκηση στη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων.

Μέσω της ανάπτυξης της αποκτηθείσας γνώσης, θα ενισχυθεί μια σειρά από δεξιότητες και ικανότητες που επιτρέπουν το συνδυασμό αυτών που αντιστοιχούν στην εγγενή γνώση της επιχείρησης με εκείνες που αντιστοιχούν στην αντιμετώπιση των ανθρώπων όσον αφορά τη διαπραγμάτευση, την επικοινωνία και την ηγεσία και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία, το σχεδιασμό και τη διαχείριση εταιρικών εκδηλώσεων.

- Ορατότητα και στρατηγική:

Αποκτήστε ένα σαφές όραμα για το τι είναι αυτή τη στιγμή, καθώς και να είστε ξεκάθαροι σχετικά με το παγκόσμιο επιχειρηματικό και επικοινωνιακό σχέδιο που θα λειτουργεί σύμφωνα με κοινούς στόχους

-Επισκόπηση πληροφοριών:

Κατακτήστε τη λειτουργία όλων των εσωτερικών συστημάτων πληροφοριών, των τεχνικών έρευνας αγοράς και όλων των διαθέσιμων εσωτερικών και εξωτερικών πηγών για να ξέρετε πού να αναζητήσετε για τη συλλογή πληροφοριών. Οι επαφές υψηλού επιπέδου, τα δίκτυα εργασίας, η οικογενειακή σας ζωή, οι φιλίες, οι δημοσιεύσεις κ.λπ. θα πρέπει να είναι τα μέσα συνεχούς γνώσης που επιβεβαιώνουν ή διαμορφώνουν το όραμα.

-Κατανόηση του επιχειρηματικού και παγκόσμιου οράματος:

Γνωρίστε τέλεια όλες τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης και τις τεχνικές και τις μεθοδολογίες για να αναπτύξετε τον στρατηγικό χάρτη της εκδήλωσης στον σχεδιασμό της και τα μέρη που θα επηρεαστούν. Πρέπει να έχετε σφαιρική σκέψη που σας επιτρέπει να δείτε τον οργανισμό σε σχέση με όλα τα μέρη που τον αποτελούν εσωτερικά και με τα οποία σχετίζεται εξωτερικά.

- Θεραπεία ατόμων:

Διευθύνουν και διαχειρίζονται ομάδες έτσι ώστε τα μέλη τους να επιτυγχάνουν τους στόχους τους, να έχουν τα απαραίτητα κίνητρα και να μπορούν να εξελιχθούν ως άνθρωποι και επαγγελματίες.

-Επικοινωνία:

Κατακτήστε τεχνικές επικοινωνίας καθώς και αποτελεσματικές τεχνικές παρουσίασης. Οι δεξιότητες επικοινωνίας είναι βασικές.

-Τεχνικές διαπραγμάτευσης

Επίτευξη υψηλής διαπραγματευτικής ικανότητας, μέσω των απαραίτητων τεχνικών για την επίτευξη των καλύτερων αποτελεσμάτων στις σχέσεις μεταξύ των διαφορετικών ακροατηρίων που επηρεάζονται από την εκδήλωση.

-Ανάπτυξη σχεδίου:

Να είναι σε θέση να εφαρμόσει και να εκτελέσει τις καθορισμένες στρατηγικές

-Αξιολόγηση και έλεγχος:

Καθιέρωση συστημάτων ελέγχου διαχείρισης για την ανάπτυξη λειτουργιών και για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

-Προσωπικές δεξιότητες:

Αναπτύξτε δεξιότητες που σχετίζονται με τη συναισθηματική νοημοσύνη (αυτογνωσία, αυτοέλεγχο και αυτοκίνητρο) και την κοινωνική νοημοσύνη (εμπιστοσύνη στην ομάδα, συνεισφορά εμπειρίας, ενεργητική ακρόαση κ.λπ.)

-Εξέλιξη και αλλαγή:

Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε σωστά τις αλλαγές σε εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον και τις πιθανές κρίσεις που προκαλούνται από αυτές τις αλλαγές.

-Δικό του στυλ υποκριτικής:

Δημιουργήστε το δικό σας στυλ ηγεσίας που σας επιτρέπει να παρακινείτε τους ανθρώπους και να τους ενώνετε προς τον ίδιο στόχο.

Programa

Ενότητα 1: Σχεδιασμός, Δημιουργία και Σχεδιασμός Εκδηλώσεων - 6 ECTS-

  • Η ενημέρωση
  • Creatividad e innovación para eventos
  • Planificación estratégica
  • Gestión de Proyectos
  • Gestión del tiempo
  • Business plan

Ενότητα 2: Διεύθυνση και Διαχείριση Εταιρικών Εκδηλώσεων – 8 ECTS

  • Fundamentos de Economía
  • Habilidades directivas
  • Liderazgo y Gestión de equipos
  • Διαχείριση βάσει στόχων
  • Coaching
  • RSC y Sostenibilidad
  • Formación de portavoces

Ενότητα 3: Διαχείριση Παγκόσμιας Επικοινωνίας για Εκδηλώσεις - 4 ECTS-

  • Γενική Θεωρία της Επικοινωνίας
  • Το γραφείο τύπου στις εκδηλώσεις
  • Τα ΜΜΕ σε εκδηλώσεις

Ενότητα 4: Μάρκετινγκ σε Εκδηλώσεις - 3 ECTS

  • Marketing para eventos
  • Αντιμετώπιση αγορών
  • Η εταιρική εικόνα σε εκδηλώσεις

Ενότητα 5: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις σε Εκδηλώσεις - 3 ECTS

  • Δημόσιες Σχέσεις σε εκδηλώσεις
  • Διαφήμιση και εκδηλώσεις
  • Αντιμετώπιση του κοινού
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ενότητα 6: Τεχνικές Πρωτοκόλλου Οργανισμού-6 ECTS

  • Concepto de Protocolo
  • Tratamiento del anfitrión
  • Las presidencias
  • Sistemas de ordenación
  • Tipos de mesas
  • El Programa y sus técnicas

Ενότητα 7: Πρωτόκολλο και Εκδηλώσεις -8 ECTS

  • Legislación protocolaria
  • Protocolo Oficial
  • Protocolo de empresa
  • Protocolo social e imagen personal
  • Restauración y Catering
  • Protocolo Internacional
  • Protocolo Militar

Ενότητα 8: Οργάνωση Συνήθιων Εκδηλώσεων – 5 ECTS

  • Inauguraciones
  • Recibimientos y recepciones
  • Conferencias
  • Presentaciones de productos
  • Organización de Cumbres
  • Las primeras piedras
  • Los presupuestos
  • Organización de Congresos

Ενότητα 9: Διαχείριση και Πρακτική Διεξαγωγή Εκδηλώσεων – 10 ECTS

  • Escenografía y Puesta en escena
  • Παραγωγή Εκδηλώσεων
  • Catering σε εκδηλώσεις
  • Taller de Eventos oficiales
  • Taller de Eventos corporativos
  • Taller de Eventos culturales
  • Taller de Eventos deportivos

Ενότητα 10: Εξωτερική επαγγελματική πρακτική άσκηση -5 ECTS

Περιεχόμενο:
Η πρακτική άσκηση είναι υποχρεωτική και θα πραγματοποιηθεί σε εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων, πρωτοκόλλου και επικοινωνίας, καθώς και σε αντίστοιχα τμήματα τόσο δημοσίων φορέων όσο και ιδιωτικών εταιρειών. Αυτές οι πρακτικές θα επιβλέπονται από έναν επαγγελματία δάσκαλο στην εταιρεία προορισμού και έναν ακαδημαϊκό δάσκαλο στη Σχολή.

Ενότητα 11: Τελική εργασία Master - 6 ECTS

Modalidades de estudio

Los programas se desarrollan de manera modular con el fin de hacerlos más legibles y manejables en la evolución lógica del proceso de aprendizaje y la metodología de estudio se basa en tres cuestiones fundamentales:.

B-LEARNING

Se establece un sistema combinando la enseñanza presencial en las aulas con el trabajo en línea en donde el alumno adapta el estudio a sus circunstancias particulares de tiempo, lugar y espacio de trabajo.

Είναι μια υβριδική μάθηση κατά την οποία στην εργασία πρόσωπο με πρόσωπο, ο δάσκαλος εξηγεί περιεχόμενο, οργανώνει την εργασία, ζητά την ανάπτυξη εργασιών, προτείνει αξιώματα, επιλύει αμφιβολίες κ.λπ. Όλα αυτά συνδυάζονται με διαδικτυακή εργασία όπου η έρευνα ενθαρρύνεται να εκτελεί εργασίες είτε ατομικά είτε μέσω συλλογικής εργασίας, αναπτύσσοντας έτσι τις δυνατότητές τους, πραγματοποιώντας συνεχείς ελέγχους αυτοαξιολόγησης.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

Ξεκινώντας στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, η μέθοδος περίπτωσης εμφανίζεται ως η ανάγκη για τους φοιτητές να αντιμετωπίσουν πραγματικές καταστάσεις και να πρέπει να λάβουν αποφάσεις, να αξιολογήσουν ενέργειες, να κάνουν τεκμηριωμένες κρίσεις κ.λπ.

Είναι μια τεχνική ενεργητικής μάθησης, επικεντρωμένη στη διερεύνηση ενός πραγματικού και συγκεκριμένου προβλήματος από τον μαθητή που βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει τη βάση για επαγωγική μελέτη.

Ξεκινά από τον ορισμό μιας συγκεκριμένης περίπτωσης ώστε ο μαθητής να είναι σε θέση να κατανοήσει, να γνωρίσει και να αναλύσει ολόκληρο το πλαίσιο και τις μεταβλητές που παρεμβαίνουν στην υπόθεση.

Οι στόχοι αυτής της τεχνικής είναι:

  1. Εκπαιδεύστε μελλοντικούς επαγγελματίες ικανούς να βρουν για κάθε συγκεκριμένο πρόβλημα την εξειδικευμένη, προσωπική λύση προσαρμοσμένη στο δεδομένο κοινωνικό, ανθρώπινο και νομικό πλαίσιο.
  2. Εργαστείτε με επαγγελματική προσέγγιση στα προβλήματα ενός συγκεκριμένου περιβάλλοντος.
    Η επαγγελματική προσέγγιση βασίζεται σε ένα πραγματικό πρόβλημα, με στοιχεία σύγχυσης, ενίοτε αντιφατικά, όπως ακριβώς συμβαίνουν στην πραγματικότητα και ζητείται μια επαγγελματική περιγραφή, θεωρητικά τεκμηριωμένη, συγκρίνοντας τη συγκεκριμένη κατάσταση που παρουσιάζεται με το θεωρητικό μοντέλο, προσδιορίζοντας ιδιαιτερότητες της υπόθεσης, προτείνει στρατηγικές επίλυσης της υπόθεσης, εφαρμόζει και αξιολογεί τα αποτελέσματα.
  3. Δημιουργήστε περιβάλλοντα μάθησης που διευκολύνουν την οικοδόμηση της γνώσης και ευνοούν την έκφραση, την επεξήγηση, την αντίθεση και την επανεπεξεργασία των ιδεών και της γνώσης.

Prácticas y bolsa de trabajo

La Escuela Internacional de Protocolo tiene a disposición de los alumnos un servicio de orientación laboral desde el que se gestionan las prácticas educativas y se canalizan las ofertas de empleo que las empresas hacen llegar a la EIP.

Prácticas educativas

Οι πρακτικές στοχεύουν στην παροχή ολοκληρωμένης κατάρτισης στον φοιτητή μέσω ενός παράλληλου εκπαιδευτικού προγράμματος στο πανεπιστήμιο και στην εταιρεία, συνδυάζοντας θεωρία και πράξη. Το MBA in Protocol, Creation, Design and Event Management περιλαμβάνει 5 ECTS σε πρακτική άσκηση στο πρόγραμμα σπουδών του

La Escuela cuenta actualmente con numerosos convenios firmados con empresas e instituciones públicas , lo que posibilita que cada año todos los alumnos que lo deseen o acrediten tener los conocimientos mínimos requeridos puedan hacer sus prácticas reales en organización de actos y en otras responsabilidades afines a los gabinetes de organización de eventos, marketing, publicidad, comunicación corporativa y relaciones institucionales.

Ομοίως, το ΕΙΡ προωθεί τις δικές του εκδηλώσεις που, υπό την καθοδήγηση καταρτισμένων ειδικών, διαχειρίζονται οι ίδιοι οι φοιτητές, έχοντας έτσι άλλη μια ευκαιρία να προσεγγίσουν την πραγματική αγορά. Τέλος, η Σχολή, μέσω της εταιρείας διοργάνωσης εκδηλώσεών της, NHV, ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών ως βοηθών, juniors, seniors και συντονιστές σε όλες τις εκδηλώσεις που διοργανώνει, γεγονός που αποτελεί όχι μόνο τέλειο συμπλήρωμα της εκπαίδευσής τους, αλλά και την αρχή της ανάπτυξής τους. και επαγγελματική ωριμότητα.

Requisitos de ingreso

Estar en posesión de cualquier licenciatura o diplomatura universitaria, o bien, tener una experiencia profesional mínima de tres años en el área de protocolo, producción y la gestión de eventos en la empresa (plazas limitadas).

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις