MBA International Management - Data-Driven Marketing
Reutlingen, Γερμανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 9.600
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το ESB MBA στο Πανεπιστήμιο Reutlingen προσφέρει ένα συναρπαστικό μείγμα θεωρητικής γνώσης και πρακτικών δεξιοτήτων για να εξοπλίσει μελλοντικούς ηγέτες μάρκετινγκ. Οι μαθητές διδάσκονται ένα ευρύ φάσμα θεμάτων από τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ έως τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης μέσω διαδραστικών μεθόδων διδασκαλίας, συνεργασίας έργων και πραγματικών περιπτωσιολογικών μελετών. Αυτό περιλαμβάνει την απόκτηση εμπειρογνωμοσύνης στη στατιστική ανάλυση για την κατανόηση προβλημάτων, την ανάπτυξη συγκεκριμένων λύσεων που βασίζονται σε δεδομένα και τη δυνατότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Οι απόφοιτοι MBA δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσουν περίπλοκες προκλήσεις μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας το μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και την προώθηση ηθικών πρακτικών.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Οι απόφοιτοι όλων των ειδικοτήτων μπορούν να εγγραφούν εάν διαθέτουν τουλάχιστον δύο χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους. Οι απόφοιτοι στη μηχανική, τις φυσικές επιστήμες ή τις ανθρωπιστικές επιστήμες θα αποκτήσουν μεταπτυχιακά προσόντα για να βελτιώσουν τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας τους.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
ECTS: 90
Τέσσερις στις δέκα ειδικότητες
Βασικές Ενότητες: Εξάμηνο 1/ Χειμερινό εξάμηνο (Οκτώβριος έως Φεβρουάριος)
- Business in Numbers: Λογιστική και Χρηματοοικονομικά
- Διαχείριση Ζήτησης και Προσφοράς
- Στρατηγική για το μέλλον
- Διαχείριση Ανθρώπων και Πολιτισμού
- Νομικά Πλαίσια Διαχείρισης
- Γερμανικά 1 / Γλώσσα επιχειρήσεων 1
- Γερμανικά 2 / Γλώσσα επιχειρήσεων 2
- Μέθοδοι επιχειρηματικής έρευνας
- Εταιρική Τοποθέτηση & Αναφορά Έργου
- Μεταπτυχιακή Διατριβή
Μαθήματα επιλογής: Εξάμηνο 2 / θερινό εξάμηνο (Μάρτιος έως Ιούλιος)
- Lean Enterprise Management
- Διαπραγμάτευση πέρα από τα σύνορα
- Διεθνής Διαχείριση Πωλήσεων
- Μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα
- Μόχλευση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης (DEI) ως οργανωτικοί οδηγοί
- Ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων
- Δυναμική Αειφορίας
- Οργανωτική και Επιχειρηματική Μεταμόρφωση
- Επιχειρηματικά μοντέλα για μια κυκλική οικονομία
- Δημιουργία και Εκτέλεση Στρατηγικής
Έργο εντός εταιρείας: Θερινές διακοπές/ εξάμηνο 3/ χειμερινό εξάμηνο (Αύγουστος έως Νοέμβριος)
Υποχρεωτική ενότητα
- Στρατηγική και Επιχειρηματικότητα
- Διαχείριση Ζήτησης και Προσφοράς
- Οικονομική και Νομική Διακυβέρνηση
- Λογιστικά και οικονομικά
- Οργανωτική συμπεριφορά
Αιρετός
- Διεθνής Διαχείριση Τεχνολογίας
- Διεθνές μάρκετινγκ και πωλήσεις
- Διεθνής Στρατηγική και Εταιρική Ανάπτυξη
- Τέσσερις στις δέκα ειδικότητες
Μεταπτυχιακή Διατριβή: Εξάμηνο 3/ Χειμερινό εξάμηνο (Νοέμβριος έως Φεβρουάριος)