MBA
DEI College
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Thessaloniki, Ελληνική Δημοκρατία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο DEI COLLEGE, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ, στοχεύει να εκπαιδεύσει μεταπτυχιακούς φοιτητές σε τομείς που θα δημιουργήσουν μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία χρησιμοποιώντας ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα παρέχουν μια δυναμική και ισορροπημένη αναλογία διοικητικής τεχνογνωσίας και ακαδημαϊκής τεχνογνωσίας, εξοπλίζοντας τους υποψήφιους πτυχιούχους με πολύτιμες πρακτικές γνώσεις απευθείας από την αγορά, ηγετικές ικανότητες, αυτοπεποίθηση και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αντισυμβατικό τρόπο σκέψης και καινοτόμο κριτική ικανότητα, προσανατολισμό προς λύσεις και επιχειρηματικό πνεύμα με παγκοσμιοποιημένη και εξωστρεφή προοπτική.
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA είναι ιδανικό για πτυχιούχους που επιθυμούν ένα διεθνώς αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό, με άμεση πρόσβαση στην αγορά των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια δυναμική και ισορροπημένη αναλογία διοικητικής τεχνογνωσίας και ακαδημαϊκής τεχνογνωσίας, εξοπλίζοντας μελλοντικά στελέχη επιχειρήσεων και μέλη οργανισμών με τα απαραίτητα προσόντα.
Ιδανικοί μαθητές
Το πρόγραμμα MBA απευθύνεται σε όσους:
- Επιθυμείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πρακτικές γνώσεις απευθείας από την αγορά
- Επιδιώκουν να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα και γνώσεις σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις
- Θέλετε να αποκτήσετε ποιοτικές και ποσοτικές γνώσεις που σχετίζονται με την επίλυση προβλημάτων
- Επιθυμούν να αποκτήσουν μια εξωστρεφή άποψη για τον επιχειρηματικό κόσμο, ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα διαρκεί δώδεκα μήνες και ξεκινάει τον Οκτώβριο-Νοέμβριο και τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο κάθε ακαδημαϊκού έτους.
Οι ενότητες είναι οι εξής:
1η περίοδος
Οικονομική Διαχείριση και Έλεγχος
Οι φοιτητές θα εισαχθούν στους κύριους τομείς της οικονομικής διαχείρισης και του οικονομικού ελέγχου. Θα μελετήσουν τον ρόλο της λογιστικής στην προετοιμασία στρατηγικών σχεδίων, τη μέτρηση και σύγκριση της οικονομικής απόδοσης, την έννοια του κόστους μιας οντότητας στη λειτουργική και στρατηγική διαχείριση και τη συνολική διαχείριση και ανάλυση κόστους. Παράλληλα οι φοιτητές θα μάθουν τις μεθόδους κοστολόγησης και ελέγχου, τις αρχές του στρατηγικού σχεδιασμού στη λήψη αποφάσεων και την έννοια του προϋπολογισμού. Θα μελετήσουν την προετοιμασία προϋπολογισμού και τον οικονομικό έλεγχο, την αξιολόγηση επενδυτικών ευκαιριών, τις αποφάσεις χρηματοδότησης των επιχειρήσεων και τον ρόλο του κεφαλαίου κίνησης στην παροχή χρηματοδότησης επιχειρήσεων.
Στρατηγική Διοίκηση σε Διεθνές Πλαίσιο
Μετά τη μελέτη της οικονομικής διαχείρισης και ελέγχου, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να βυθιστούν στην εξερεύνηση διαφόρων θεμάτων στον τομέα της στρατηγικής και των διεθνών επιχειρήσεων, καθώς ο επιχειρηματικός κόσμος κινείται όλο και περισσότερο προς μια παγκόσμια προοπτική. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα εξεταστούν βασικά και επίκαιρα ζητήματα που σχετίζονται με τη διεθνή και παγκόσμια στρατηγική διαχείριση, μελετώντας τον σχεδιασμό των διαδικασιών στρατηγικής διαχείρισης και ηγεσίας, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι στρατηγικές αποφάσεις επηρεάζουν τη λειτουργία των οργανισμών που δραστηριοποιούνται τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. .
Επαγγελματική Διοίκηση και Ανάπτυξη Ηγεσίας
Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν και να αναπτύξουν το προσωπικό τους στυλ ηγεσίας, μέσα από μια σειρά από θεωρίες ηγεσίας και διαχείρισης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές θα εξερευνήσουν θέματα όπως η στρατηγική και η αλλαγή, τα τρία επίπεδα στρατηγικής και λήψης αποφάσεων, διαφορές μεταξύ διοίκησης και ηγεσίας, στάσεις και κίνητρα ηγεσίας, συναισθηματική νοημοσύνη και προσωπικό στυλ ηγεσίας, συναλλακτική και μετασχηματιστική ηγεσία και συνολικός σχεδιασμός ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού .
2ος όρος
Δημιουργία Αξίας σε Οργανισμούς – Λειτουργίες και Διοίκηση Μάρκετινγκ
Οι μαθητές θα αναπτύξουν κριτική σκέψη για το πώς οι οργανισμοί δημιουργούν αξία για τους πελάτες μέσω της ενσωμάτωσης βασικών πτυχών των λειτουργιών και της στρατηγικής διαχείρισης μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές θα μελετήσουν τη δημιουργία αξίας ως πρωταρχικό στόχο των οργανισμών, είτε είναι νεοφυείς είτε υφιστάμενοι, από τις αρχικές ιδέες για προϊόντα και υπηρεσίες έως τη διάδοση σε νέες αγορές. Οι μαθητές θα διδαχθούν βασικές έννοιες, μοντέλα και θεωρίες σύγχρονης στρατηγικής διαχείρισης λειτουργιών και μάρκετινγκ και θα επικεντρωθούν στην εφαρμογή πλαισίων που περιλαμβάνουν τις βασικές λειτουργίες ενός οργανισμού.
Αυτή η ενότητα εξετάζει τις τρέχουσες προκλήσεις στο σημερινό ασταθές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Τα βασικά θέματα περιλαμβάνουν: δημιουργία αξίας και καινοτομία, πτυχές της διαχείρισης λειτουργιών που σχετίζονται με το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, τον έλεγχο και τη βελτίωση των λειτουργιών, τη σημασία των σχέσεων συμπαραγωγής και την εκτίμηση των αναρίθμητων καναλιών μέσω των οποίων οι πελάτες βιώνουν και αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις.
Μαθήματα Ειδίκευσης
MBA στη χρηματοδότηση
Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική για τη Λήψη Αποφάσεων
MBA στο μάρκετινγκ
Managing Brands / Digital Marketing
MBA στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Σύγχρονη Διεθνής Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
3η θητεία
Έργο MBA
Τελικό έργο
Σε συνεργασία με τον ακαδημαϊκό επόπτη του τμήματος και χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση εφαρμοσμένης επιχειρηματικής έρευνας, οι φοιτητές θα επιλέξουν τη μορφή του τελικού τους έργου μεταξύ μιας διατριβής, ενός εφαρμοσμένου εταιρικού έργου, ενός εταιρικού έργου ή μιας διατριβής. Η διατριβή κάθε φοιτητή θα πρέπει να περιλαμβάνει μια σαφή περίληψη, μια περίληψη του οργανισμού που ερευνάται, μια ανασκόπηση της σχετικής ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας και την εξαγωγή έγκυρων ερευνητικών ερωτήσεων τόσο από τη βιβλιογραφία όσο και από θέματα οργάνωσης ή επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ο φοιτητής θα πρέπει να κάνει μια ανασκόπηση των μεθοδολογικών θεμάτων που σχετίζονται με το ερευνητικό θέμα, συμπεριλαμβανομένης της κριτικής αξιολόγησης εναλλακτικών μεθοδολογιών έρευνας και των περιορισμών τους, μια ανασκόπηση της μεθόδου έρευνας που υιοθετήθηκε και των τεχνικών συλλογής δεδομένων, που περιλαμβάνουν συνεντεύξεις, παρατηρήσεις. και . παρατήρηση των συμμετεχόντων, καθώς και τις επιπτώσεις και τους περιορισμούς τους. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ερμηνεία και ανάλυση ποιοτικών και, ενδεχομένως, ποσοτικών δεδομένων, χρησιμοποιώντας κατάλληλες στατιστικές και υπολογιστικές τεχνικές καθώς και στην παρουσίαση εμπειρικών ευρημάτων.
*Οι ενότητες ενδέχεται να αλλάζουν κάθε χρόνο.
Ευκαιρίες καριέρας
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να ακολουθήσει μια καριέρα στην οποία θα εκμεταλλευτεί τις εξαιρετικές ευκαιρίες για διεθνή δικτύωση με εταιρείες, δημόσιους φορείς, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και ιδρύματα κοινωνικής οικονομίας. Θα επωφεληθείτε από την πρακτική εμπειρία και τον δυναμισμό πολλών στελεχών ιδιωτικών εταιρειών και οργανισμών, λαμβάνοντας ποικίλα επιχειρηματικά κίνητρα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, συμμετέχοντας σε διεθνείς επιχειρηματικές αποστολές και ερευνητικά προγράμματα και γνωρίζοντας με μεγάλη λεπτομέρεια τις αναδυόμενες και πιο σύγχρονες πρακτικές στον τομέα του εμπορίου, της διαχείρισης και της επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διεθνές MBA (διπλό πτυχίο)
- Bremen, Γερμανία
MBA στην ευρωπαϊκή / ασιατική διαχείριση
- Bremen, Γερμανία
International MBA: Dual Degree - Focus International Finance & Investments
- Bremen, Γερμανία