
MBA International Fashion Management
Coventry, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jan 2026
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Αναπτύξτε το όραμα, την ηγεσία, τη διοίκηση επιχειρήσεων και τις επιχειρηματικές δεξιότητες που απαιτούνται για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης καριέρας στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας.
Επισκόπηση μαθημάτων
Με τη βιομηχανία της μόδας να συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, απαιτείται μια νέα γενιά επαγγελματιών επιχειρήσεων με ισχυρά θεμέλια στις διαπολιτισμικές επικοινωνίες και τη διεθνή διαχείριση επιχειρήσεων μόδας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός ευαίσθητου καταναλωτή και μιας ανταγωνιστικής παγκόσμιας αγοράς μόδας.
- Μελετήστε στην προκλητική και ενθαρρυντική πορεία μας που συνδυάζει την υψηλότερη ποιότητα ακαδημαϊκής και επαγγελματικής πειθαρχίας, βασισμένη στην τρέχουσα έρευνα και προηγμένες υποτροφίες, με άμεση συνεισφορά και έκθεση στη βιομηχανία της μόδας.
- Κατανοήστε τις κορυφαίες θεωρίες και έννοιες της στρατηγικής, της ηγεσίας, των οικονομικών και της επιχειρηματικότητας, μαζί με εξειδικευμένες γνώσεις στη διαχείριση επιχειρήσεων μόδας, τις επικοινωνίες, τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα, την ανάπτυξη επωνυμίας και το ψηφιακό εμπόριο/επιχειρήσεις.
- Ζήστε την εμπειρία προσομοίωσης μάθησης (ενσωματωμένη στις εμβληματικές ενότητες), βιωματικές δραστηριότητες και διεπιστημονικά ζωντανά έργα που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις με πελάτες του κλάδου.
- Εξατομικεύστε την μαθησιακή σας εμπειρία στο τελευταίο εξάμηνο, γεγονός που σας δίνει την ευκαιρία να ακολουθήσετε μια ενότητα επιχειρηματικότητας, ένα έργο παροχής συμβουλών πρακτικής άσκησης ή μια διατριβή, που θα διαμορφώσει την επιλεγμένη μελλοντική καριέρα σας.
Γιατί πρέπει να μελετήσετε αυτό το μάθημα
- Διαπίστευση CMI
Μελέτη σε ένα μάθημα με επαγγελματική διαπίστευση1 από έναν από τους κορυφαίους επαγγελματικούς φορείς διαχείρισης του Ηνωμένου Βασιλείου - το Chartered Management Institute (CMI). Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για να αποκτήσετε το Δίπλωμα CMI Level 7 in Strategic Management and Leadership Practice (με την επιφύλαξη της επιτυχούς ολοκλήρωσης συγκεκριμένων ενοτήτων).
- Πραγματική εμπειρία
Θα έχετε την ευκαιρία2 να συμμετάσχετε σε ομαδική εργασία, επιχειρηματικές προσομοιώσεις και έργα μόδας στην πραγματική βιομηχανία με πελάτες και επαγγελματίες της βιομηχανίας της μόδας (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα), που στο παρελθόν περιλάμβανε πελάτες όπως The Accessories Circle, Nubian Skin, London Hat Week, Pringle of Σκωτία, PINKO, Sarah Haran, Endrime, Laura Lee Jewellery μεταξύ άλλων, τα οποία υποστηρίζονται από ακαδημαϊκή ανάλυση και σύνθεση και σας προσφέρουν την ευκαιρία να εφαρμόσετε τις ακαδημαϊκές σας γνώσεις και δεξιότητες στην επαγγελματική πρακτική.
- Insight του κλάδου
Θα διδαχθείτε από χρήσιμους, υποστηρικτικούς και υψηλά καταρτισμένους ακαδημαϊκούς με εκτενή διεθνή εμπειρία σταδιοδρομίας στη διαχείριση μόδας σε μια σειρά επιστημονικών κλάδων. Θα εφαρμόσουν την εμπειρία τους για να απεικονίσουν τη μάθησή σας και ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν το εκτεταμένο δίκτυο επαφών τους για να δημιουργήσουν ευκαιρίες δικτύωσης για τους μαθητές. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι το προσωπικό υπόκειται σε αλλαγές.
- Λονδίνο τοποθεσία
Το μάθημα στοχεύει να χρησιμοποιήσει τη μοναδική τοποθεσία της πανεπιστημιούπολης, το Λονδίνο, ως μία από τις βασικές πόλεις της μόδας στον κόσμο. Στην καρδιά του Λονδίνου, θα έχετε εύκολη πρόσβαση σε μεγάλους παγκόσμιους και τοπικούς λιανοπωλητές λιανικής πώλησης και πολυτελείας, όπως τα Harrods, Selfridges, Harvey Nichols, Bond Street και Savile Row για να αναφέρουμε μερικά. Μπορείτε επίσης να έχετε την ευκαιρία να επισκεφθείτε συναρπαστικά μουσεία και γκαλερί όπως το Victoria and Albert Museum, το Fashion and Textile Museum, το Design Museum, τα Vogue Archives, το Museum of Brands, το Tate Modern, μεταξύ πολλών άλλων, όπου έχετε την ευκαιρία να επισκεφθείτε εκθέσεις, συνεχίστε τα ερευνητικά σας ενδιαφέροντα και παρατηρήστε και δημιουργήστε το μελλοντικό σας επιχειρηματικό δίκτυο μόδας (με πρόσθετο κόστος).
- Προετοιμαστείτε για το μέλλον σας
Θα έχετε ευκαιρίες να δικτυωθείτε με τους εργοδότες και να δημιουργήσετε το βιογραφικό σας. Εάν επιθυμείτε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση, προσφέρουμε συμβουλές και υποστήριξη για την έναρξη της επιχείρησης μέσω του Enterprise Hub μας. Οι φοιτητές MBA έχουν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια προαιρετική ενότητα Επιχειρηματικότητας και να λάβουν μέρος στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με ειδικούς εταιρικής μάθησης και ανάπτυξης για να σας βοηθήσει να αναπτύξετε βασικές δεξιότητες του κλάδου.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τα κύρια θέματα σπουδών σας είναι:
- Προσδιορισμός παγκόσμιων και τοπικών τάσεων της αγοράς
Οι ηγέτες πρέπει να ανταποκριθούν στην αλλαγή που είναι εγγενής στη μόδα. Η ικανότητα αναγνώρισης και αντίδρασης στις γρήγορες αλλαγές στις ορέξεις των καταναλωτών και στα γούστα των σχεδιαστών είναι κρίσιμη για τη βιώσιμη επιτυχία. - Αλλαγή και ηγεσία
Αυτές οι μεταβαλλόμενες μικρο-τάσεις, σε συνδυασμό με ταχέως μεταβαλλόμενα μακροοικονομικά ζητήματα (παγκόσμια οικονομία, διαθεσιμότητα πόρων, ψηφιακές επιχειρήσεις, περιβαλλοντικές ανησυχίες και γεωπολιτική), απαιτούν από τους ηγέτες της μόδας να αποδεχτούν και να διαχειριστούν το αναπόφευκτο της αλλαγής και να είναι ευέλικτοι στην προσέγγιση και τη λήψη αποφάσεων . - Προφίλ καταναλωτών και εμπορικών σημάτων
Η μόδα καλύπτει κάθε πιθανό κοινωνικο-δημογραφικό και κάθε πολιτισμό. Οι ηγέτες πρέπει να εντοπίζουν, να κατανοούν και να επικοινωνούν με τους σωστούς πελάτες για τις επωνυμίες τους σε μια αμφίδρομη συνομιλία που περιλαμβάνει τόσο την ακρόαση όσο και την ενημέρωση, προκειμένου να διατηρηθεί η ισχυρή εμπορική επιχείρηση. - Βιωσιμότητα και μελλοντικές βελτιώσεις
Η μόδα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος βιομηχανικός ρυπαντής, μετά το πετρέλαιο. Ως εκ τούτου, οι ηγέτες της μόδας πρέπει να βρουν λύσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, των πόρων, των ανθρώπων και της ίδιας της βιομηχανίας. Η κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας και μόδας είναι η βασική εστίαση για την κατανόηση της πολυπλοκότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας και για την οικοδόμηση στο μέλλον αυτής της αλυσίδας εφοδιασμού για τις επόμενες γενιές.
Ενότητες
- Ηγεσία προς την κυριαρχία του κορυφαίου εαυτού και των παγκόσμιων πολιτισμών
- Μάρκετινγκ σε μια παγκόσμια εποχή
- Τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και στρατηγική επωνυμία μόδας
- Ηγεσία προς την κυριαρχία της ηγετικής αλλαγής και της συμμετοχικότητας
- Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
- Fashion Brand Immersion: Retail, Finance και Risk Management
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από τα παρακάτω:
- Σχέδιο Συμβουλευτικής Πρακτικής Άσκησης
- Διατριβή
- Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικότητας
- Σχέδιο Συμβουλευτικής Πρακτικής Άσκησης
- Διατριβή
- Επιχειρηματικό Σχέδιο Επιχειρηματικότητας
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα είστε σε θέση:
- Εκτιμήστε την επιρροή και να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε ανάλογα σε περίπλοκες, δυναμικές και συμφραζόμενες δυνάμεις σε παγκόσμιους οργανισμούς μόδας: συμπεριλαμβανομένων των νομικών συστημάτων. ηθικούς, οικονομικούς, περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και τεχνολογικούς παράγοντες· τις διεθνείς τάσεις της μόδας και την εταιρική διακυβέρνηση.
- Αναλαμβάνουν την κριτική ανάλυση των παγκόσμιων αγορών μόδας και πελατών: τις τάσεις ανάπτυξης και λειτουργίας αγορών για πόρους, αγαθά και υπηρεσίες μόδας. προσδοκίες των πελατών και των ενδιαφερομένων, την εξυπηρέτηση και τον προσανατολισμό.
- Εφαρμόστε αποτελεσματικά τις έννοιες και τις διαδικασίες για την ανάπτυξη και την εμπορία προϊόντων και/ή υπηρεσιών μόδας. η διαχείριση των πόρων και των λειτουργιών στην παγκόσμια βιομηχανία μόδας.
- Αξιολογήστε κριτικά τις διαθέσιμες επιλογές για τη χρηματοδότηση της επιχειρηματικής επιχείρησης μόδας ή άλλων μορφών οργανισμών: πηγές, χρήσεις και διαχείριση των οικονομικών. χρήση λογιστικής για εφαρμογές διαχείρισης και χρηματοοικονομικής αναφοράς.
- Αναλάβετε τη διαχείριση και την ανάπτυξη των ανθρώπων μέσα σε οργανισμούς μόδας: οργανωτική θεωρία, συμπεριφορά, σχέσεις με τους εργαζόμενους, διαχείριση ανθρώπινων πόρων και διαχείριση αλλαγής.
- Εφαρμόστε επαγγελματικά μια σειρά από ερευνητικές μεθόδους, ποιοτικές και ποσοτικές, και αξιολογήστε τα δυνατά και τα όριά τους όταν εργάζεστε με πληροφορίες και αξιολογείτε επιλογές σε ένα αβέβαιο οργανωτικό περιβάλλον στη βιομηχανία της μόδας.
- Εκμεταλλευτείτε αποτελεσματικά τα σχετικά συστήματα και τεχνολογίες πληροφοριών μόδας και αξιολογήστε τον αντίκτυπό τους στην επικοινωνία των επιχειρήσεων που λειτουργούν σε μια διεθνή οικονομία που βασίζεται στη γνώση.
- Αναπτύξτε και εφαρμόστε κατάλληλες επιχειρηματικές διαδικασίες και στρατηγικές εντός ενός μεταβαλλόμενου παγκόσμιου πλαισίου μόδας, καλύπτοντας παράλληλα τα συμφέροντα των ενδιαφερομένων.
Όπου δουλεύουν οι απόφοιτοι μας
Οι προηγούμενοι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος έχουν καλά ανεπτυγμένες ικανότητες ανάλυσης, στρατηγικής σκέψης και επικοινωνίας, αποτελεσματικής λήψης αποφάσεων και είναι καλά εξοπλισμένοι για να ανταποκριθούν στις ηγετικές προκλήσεις του σήμερα και του αύριο. Θα μπορούσατε να αναπτύξετε μια επιτυχημένη καριέρα, μετά την αποφοίτησή σας, σε μια σειρά από κλάδους της μόδας, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής ενδυμάτων, της αλυσίδας εφοδιασμού, της αγοράς, της διαφήμισης, του λιανικού εμπορίου μόδας, της διαχείρισης λιανικής, της χρηματοδότησης, της διαχείρισης επωνυμίας, του οπτικού εμπορίου, των ψηφιακών επικοινωνιών, του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων , εκδόσεις, δημοσιογραφία, πληροφορική, παραγωγή εκδηλώσεων ή παροχή συμβουλών. Μπορείτε να επιλέξετε να εργαστείτε ή να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση.
Παλαιότεροι φοιτητές έχουν προχωρήσει σε συναρπαστικές σταδιοδρομίες για κορυφαίες μάρκες όπως οι Ralph Lauren, Hermes, Net-a-Porter, Karlo Otto PR, Louis Vuitton, Fortnum & Mason, Uniqlo, Coach, πολυκατάστημα Emporium για να αναφέρουμε μερικές, στην Ευρώπη, Ιαπωνία, Κίνα και Ταϊλάνδη.