
MBA in
Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Marketing Caucasus International University

Υποτροφίες
Εισαγωγή
"Αν δεν νομίζετε ότι είστε πελάτης, δεν σκέφτεστε καθόλου" - αυτά τα λόγια του διάσημου επιχειρηματία Jeck Welch δημιουργούν εντύπωση για τον τύπο διεθνούς έμπορου που πρέπει να φέρουμε σήμερα. Υπό το πρίσμα των απαιτήσεων μάρκετινγκ και χρόνου, ο ηγέτης του μάρκετινγκ πρέπει να σκέφτεται σαν πελάτης.
Ένας έμπορος οπλισμένος με αρχές ευθύνης και σκεπτικισμού είναι αφιερωμένος στη δημιουργία ενός δικτύου αξίας, το οποίο μπορεί να συνδέσει την εθνική αγορά με διεθνείς και να υποστηρίξει αμοιβαία ευεργετική ανταλλαγή.
Ως εκ τούτου, ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι να φέρει σε επαφή έναν έμπορο που διακρίνεται από τη γνώση και την εμπειρία της διεθνούς αγοράς και διαθέτει πρακτικές δεξιότητες που του επιτρέπουν να υποστηρίζει και να διευκολύνει την ταχεία ανάπτυξη διαφόρων πεδίων της Γεωργίας και ολόκληρης της περιοχής του Καυκάσου με εξαγωγικές δυνατότητες. Η δημιουργία επαγγελματικού διεθνούς μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα είναι η συσσώρευση του μεγαλύτερου πνευματικού δυναμικού σε ένα άτομο που μπορεί να επηρεάσει τις ωφέλιμες σχέσεις μεταξύ των εθνικών και διεθνών αγορών και ολόκληρης της οικονομίας, τη θετική εξέλιξη των διεθνών σχέσεων.

Μέθοδοι επίτευξης των αποτελεσμάτων της μελέτης
Η συγχώνευση προσαρμοσμένων και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας των μαθημάτων σπουδών που προβλέπονται από το πρόγραμμα εγγυάται την επίτευξη επιτυχίας.
Η μεθοδολογία διδασκαλίας βασίζεται κυρίως στις μαθησιακές μεθόδους διδασκαλίας και περιλαμβάνει τεχνικές για την αύξηση της κινητικότητας των μαθητών και του αισθήματος ευθύνης. Η μαθησιακή στρατηγική διδασκαλίας είναι μια αρκετά αποτελεσματική και δοκιμασμένη μέθοδος που στοχεύει στην ανάπτυξη ενός μαθητή. Σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, ο σπουδαστής είναι ένας κεντρικός αριθμός που είναι ταυτόχρονα ο παραλήπτης της γνώσης και του διαχειριστή του. Ένας καθηγητής θα πρέπει να καθοδηγείται από την αρχή:
"Βασισμένη στη γνώση και ελεύθερη, ατομικά προσανατολισμένη σκέψη συνδυασμένη με την αρχή της ομαδικής εργασίας που εξασφαλίζει την κατάρτιση νέων ηγετών". Η προαναφερθείσα στρατηγική παρακινεί μαθητή. Αρχικά συνειδητοποιεί ότι θα μπορέσει να αποκαλύψει τις καλύτερες ποιότητες του στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος. Οι σπουδαστές εντυπωσιάζονται από το μέσο συζήτησης που βασίζεται στη γνώση, όπου ενθαρρύνεται η ελεύθερη σκέψη. Αυτό είναι το πολύ κοινωνικό μέσο στη δημιουργία των οποίων οι υλοποιητές και οι σπουδαστές του Master's Program of International Marketing στοχεύουν. Ένας φοιτητής θα πρέπει να μετατραπεί σε σημαντικό μέλος μιας ομάδας δεδομένου ότι η μόνη εναρμονισμένη συγχώνευση μιας ομάδας και ατομικής εργασίας μπορεί να εξασφαλίσει μεγάλη επιτυχία στον κόσμο του σύγχρονου μάρκετινγκ.
Οι κλάδοι που προβλέπονται στο πρόγραμμα αναφέρονται στα θέματα με δύο μεθόδους: παροχή γνώσεων και συζήτηση. Οι αναφερθείσες μέθοδοι θα αυξήσουν τη συμμετοχή ενός μαθητή στη διαδικασία υλοποίησης και αντίληψης της ίδιας της πειθαρχίας, η οποία, από την πλευρά της, θα αυξήσει την ευθύνη των μαθητών για τη διαχείριση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή της δικής τους γνώσης. Ένας φοιτητής θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι χωρίς δυναμικές ενέργειες, οποιαδήποτε θεωρία, ακόμα και πολύ αποτελεσματική, ιδιαίτερα στο μάρκετινγκ, μπορεί να είναι μόνο εγγύηση της στασιμότητας και της αναποτελεσματικότητας.
Μόλις γίνει αντιληπτή αυτή η σοφία, ο σπουδαστής μαθαίνει όχι μόνο να ακούει και να αποκτά παθητικά τη γνώση, αλλά να τον αναβιώνει και κατανοεί τη σημασία της επιτυχίας μέσα από την πραγματοποίηση των γνώσεών του. Ένας φοιτητής πρέπει να κατανοήσει ότι στον κόσμο του διεθνούς μάρκετινγκ κάθε θεωρία είναι μόνο η αρχή της πρακτικής και προσπαθούν να αναλύσουν την πρακτική.
Οι ακόλουθες μέθοδοι διδασκαλίας θα χρησιμοποιηθούν κατά την εφαρμογή του προγράμματος:
- Μέθοδος βιβλιοθήκης.
- Λεκτική - ομιλούμενη μέθοδος.
- Μέθοδος παρουσίασης και επίδειξης.
- Γραπτή μέθοδος εργασίας.
- Μέθοδος διεξαγωγής συζητήσεων / συζητήσεων.
- Μέθοδος ατομικής και ομαδικής εργασίας.
- Συνεργατική διδασκαλία.
- Ρόλοι παίζουν?
- Εκμάθηση βασισμένη στην επίλυση προβλημάτων;
- Επεξηγηματική μέθοδος.
- Μελέτη περίπτωσης.
- Ηλεκτρονική μέθοδος μάθησης.
- Καταιγισμός ιδεών;
- Μελέτη μεθόδων εμπειρικής έρευνας με μέθοδο διδασκαλίας προσανατολισμένη στη δράση.
- Μέθοδος διδασκαλίας βασισμένη στην εμπειρία.
- Μέθοδος διδασκαλίας της συμμετοχής.
Οι μέθοδοι διδασκαλίας επιλέγονται λαμβάνοντας υπόψη το περιεχόμενο και τις ιδιαιτερότητες μιας συγκεκριμένης πειθαρχίας, η οποία αντικατοπτρίζεται στο αναλυτικό πρόγραμμα της σχετικής πειθαρχίας.

Δυνατότητα συνέχισης μελετών
Ένας απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος δικαιούται να συνεχίσει τις σπουδές του σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Γεωργίας ή άλλων χωρών στο Πρόγραμμα Διδακτορικού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων με στόχο την κατάρτιση ερευνητών του επόμενου επιπέδου.
Η συνεχής επιστημονική έρευνα στους τομείς του διεθνούς μάρκετινγκ, του διεθνούς branding, της προσφοράς και των διεθνών ενοποιημένων επικοινωνιών μάρκετινγκ θα εξασφαλίσει σοβαρές προοπτικές στον μεταπτυχιακό φοιτητή.
Η παγκόσμια πανεπιστημιακή εκπαίδευση στον τομέα του διεθνούς μάρκετινγκ, ένα μεγάλο αριθμό πανεπιστημίων που εφαρμόζουν επιστημονική κατάρτιση και ποικιλία διάσημων καθηγητών της ομάδας που εφαρμόζει το υπό εξέταση πρόγραμμα έχει επαφές με, παρέχει τη δυνατότητα να δηλώσει ότι σε περίπτωση συνέχισης των σπουδών στον τομέα των διεθνών το μάρκετινγκ, η επίτευξη της επιτυχίας είναι εγγυημένη σε μεγάλο βαθμό.
Προϋπόθεση για την είσοδο στο πρόγραμμα
Ένα πτυχίο ή ένα άτομο που κατέχει ισοδύναμο ακαδημαϊκό πτυχίο σε οποιαδήποτε κατεύθυνση / ειδικότητα δικαιούται να εγγραφεί στο
Μάστερ Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Διεθνούς Μάρκετινγκ με βάση τα αποτελέσματα των εξετάσεων Γενικού Δασκάλου και εξετάσεων και εξετάσεων που διεξάγονται στο Πανεπιστήμιο.
Οι λόγοι για την απόκτηση του καθεστώτος φοιτητή του Εκπαιδευτικού Προγράμματος του Δασκάλου είναι τα αποτελέσματα του Γενικού Διευθυντή
Οι εξετάσεις των μεταπτυχιακών σπουδών που διεξάγονται από το Εθνικό Κέντρο Εξετάσεων, εσωτερικές εξετάσεις ειδικότητας και δοκιμασία αγγλικής γλώσσας, που έχουν ληφθεί στο Πανεπιστήμιο. Ένα πρόσωπο που υποβάλλει πιστοποιητικό που πιστοποιεί τη γνώση της αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο B2 απαλλάσσεται από τη λήψη αγγλικών δοκιμών.
Με την απόφαση του Πανεπιστημίου, μπορεί να γίνει συνέντευξη από έναν φοιτητή, αντί να κάνει μια εξέταση σε ειδικότητα.
Μετά την απόκτηση του καθεστώτος φοιτητή του Caucasus International University του Caucasus International University , ένα πρόσωπο υποχρεούται να υποβάλει στο πανεπιστήμιο έγγραφο που βεβαιώνει το πτυχίο ή ισοδύναμο πτυχίο του, ενώ ένα πρόσωπο βρίσκεται σε αρχείο για στρατιωτική θητεία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, υποβάλλει έγγραφο που επιβεβαιώνει ότι ένα άτομο βρίσκεται στο αρχείο για στρατιωτική θητεία.
Η εγγραφή στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Διεθνούς Μάρκετινγκ μέσω ακαδημαϊκής κινητικότητας επιτρέπεται δύο φορές το χρόνο εντός του όρου που καθορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών της Γεωργίας με την τήρηση υποχρεωτικών διαδικασιών και κανόνων που καθορίζονται από το Πανεπιστήμιο.
Η εγγραφή στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Μεταπτυχιακού Διπλώματος ή η εγγραφή με μεταβίβαση από αναγνωρισμένο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μιας ξένης χώρας πραγματοποιείται με βάση την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Επιστημών της Γεωργίας.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Business Administration [Online]
- Russellville, Ηνωμένες Πολιτείες
MBA στο Μάρκετινγκ
- Online
MBA στο μάρκετινγκ
- São Paulo, Βραζιλία