Master of Business Administration με ειδικότητα στην Ψηφιακή Ηγεσία
Kuala Lumpur, Μαλαισία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
04 Jun 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 8.820 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* για διεθνείς φοιτητές 38.800 RM| για μαθητές από τη Μαλαισία: 34.800 RM
Εισαγωγή
Περισσότερο από ένα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Έχετε τη συναρπαστική ευκαιρία να εγγραφείτε για τη Διπλή Διαπίστευση APU-CMI με την εγγραφή σας για μια πιστοποίηση μέσω της APU. Οι φοιτητές κάτω από το Master of Business Administration με εξειδίκευση στην Ψηφιακή Ηγεσία θα έχουν επίσης την επιλογή να επιλέξουν επίσης ένα Δίπλωμα CMI L7 στη Στρατηγική Διοίκηση και την Πρακτική Ηγεσίας, το οποίο θα απονεμηθεί υπό την εποπτεία από το CMI.
Πρόγραμμα διπλού πτυχίου APU-DMU
Οι φοιτητές που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών θα έχουν την επιλογή να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Διπλού Πτυχίου APU-DMU. Σύμφωνα με αυτό το Σχέδιο, οι μαθητές θα λάβουν 2 Πιστοποιητικά Πτυχίου & Μεταγραφές μετά την αποφοίτησή τους: 1 από το Πανεπιστήμιο Ασίας Ειρηνικού (APU), τη Μαλαισία και 1 από το Πανεπιστήμιο De Montfort (DMU), Ηνωμένο Βασίλειο.
Πρόγραμμα περιγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει:
- Το Master of Business Administration με εξειδίκευση στην Ψηφιακή Ηγεσία θα επιτρέψει σε εκείνους τους φοιτητές που επιλέγουν αυτήν την ειδικότητα να αποκτήσουν προηγμένες δεξιότητες για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού.
- Το θέμα είναι ένας σημαντικός τομέας προς μελέτη, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης από τους εργοδότες σε όλους τους τομείς για επαγγελματίες που συνδυάζουν διοικητικές δεξιότητες, ψηφιακή κατανόηση και όραμα.
- Η περιοχή θεωρείται ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας απασχόλησης, αναπτύσσοντας βασικές δεξιότητες απασχολησιμότητας.
Διάρκεια
- Πλήρης απασχόληση (1+ έτη)
- Μερική απασχόληση (2,5-3 χρόνια)
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Αυτό το πρόγραμμα αποτελείται από 6 βασικές ενότητες (συμπεριλαμβανομένης της ενότητας Μεθοδολογίας Έρευνας), 4 ενότητες εξειδίκευσης, 2 ενότητες επιλογής και ένα έργο. Οι ενότητες λαμβάνουν υπόψη ζητήματα δεξιοτήτων διαχείρισης, μάρκετινγκ, στρατηγικής διαχείρισης, διαχείρισης αλλαγών και ψηφιακής ηγεσίας. Επιπλέον, εξετάζεται η διεθνοποίηση και οι παγκόσμιες προοπτικές και δίνεται έμφαση στη διαχείριση έργων για την ενίσχυση του προγράμματος.
Προαπαιτούμενες Ενότητες
Για φοιτητές που δεν είναι επαγγελματίες
- Managing People
- Understanding Customers
- Managerial Finance
- Επιχειρηματικό Περιβάλλον & Στρατηγικός Σχεδιασμός
Core Modules
- Managerial Finance
- Managerial Economics
- Strategic Marketing Management
- Human Resource Management
- Research Methodology
- Statistical Decision Making
- Project
Specialisation Modules
- Leading Digital Business Transformation
- Big Data Analytics and Technologies
- Digital Execution
- Global Strategic Management
Ενότητες επιλογής (Επιλέξτε 2)
- Technology Management
- Managing Creativity and Innovation
- Entrepreneurship
- Επιστήμη της Συμπεριφοράς, Social Media & Marketing Analytics
* Τα μαθήματα επιλογής μπορεί να προεπιλεγούν για φοιτητές στην αρχή του εξαμήνου. Εάν οι φοιτητές επιθυμούν να αλλάξουν αυτές τις προεπιλεγμένες ενότητες επιλογής, στην αρχή του εξαμήνου, μπορούν να επιλέξουν από τις διαθέσιμες ενότητες που προσφέρονται στο εξάμηνο.