Keystone logo
Αργεντινή

Τα καλύτερα πανεπιστήμια για MBA Προγράμματα σε Αργεντινή 2024

Αριθμός ιδρυμάτων: 122
    • Mendoza, Αργεντινή

    Η Aden επικεντρώνεται στην εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των διευθυντών και των διευθυντών εταιρειών, τόσο στο πρόσωπο με πρόσωπο όσο και στην ηλεκτρονική μάθηση. Χαρακτηρίζεται από την καινοτομία των μοντέλων μάθησης που προσανατολίζονται στην πρακτική εφαρμογή και τη χρήση διαδραστικών, βιωματικών και παιχνιδιάρικων μεθοδολογιών τάξης, που διδάσκονται από καθηγητές που μεταδίδουν την τεράστια διοικητική τους εμπειρία και μεταφέρουν βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται σε εταιρείες σε όλη την Αμερική.

    • Pilar, Αργεντινή
    • Rosario, Αργεντινή

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, Ιταλία
    • Cesena, Ιταλία
    • + 4 περισσότερο

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, Αργεντινή

    Το να είσαι στον τομέα της εκπαίδευσης σημαίνει να είσαι προετοιμασμένος για αλλαγή, η μάθηση είναι μια συνεχής κίνηση. Αν προσθέσουμε σε αυτό το βασικό χαρακτηριστικό την ταχύτητα που βιώνουμε στις κοινωνικές αλλαγές σήμερα, όταν μιλάμε για μέθοδο διδασκαλίας πρέπει να ξεκινήσουμε λέγοντας ότι όλα είναι πιθανά. Ξεκινάμε με το προφανές: η γλώσσα μας επιτρέπει να επικοινωνούμε. Επομένως, η εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας πρέπει να έχει ως κύριο άξονα την επικοινωνία. Παίρνουμε τους μαθητές μας να επικοινωνούν στα Ισπανικά, η μέθοδος μας έχει ένα σαφές άγχος στην επικοινωνία. Εκτός από αυτόν τον διδακτικό σκοπό, πιστεύουμε στη δύναμη της εμβάπτισης σε μια κοινότητα ισπανόφωνων. Όταν οι μαθητές βυθίζονται στη γλώσσα που θέλει να μάθει, όλα όσα μαθαίνουν στην τάξη ισχύουν σε διαφορετικά πλαίσια της πραγματικής ζωής όλη την ώρα. Αυτή η συνεχής έκθεση επικοινωνεί την ανάγκη για ισχυρά κίνητρα και, ως εκ τούτου, αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητές τους να μάθουν. Στο VOS εκμεταλλευόμαστε την εκπαιδευτική δύναμη αυτής της εμβάπτισης στη γλώσσα: χωρίς εμφανείς πραγματικότητες, χρησιμοποιούμε την πραγματικότητα με όλη της τη δύναμη, τόσο στην τάξη όσο και έξω (στην ηλεκτρονική μάθηση αυτό είναι επίσης δυνατό: η ισπανική εμβάπτιση μπορεί να γίνει σχεδόν πλήρως επιτυγχάνεται μέσω ενός κοινωνικού δικτύου). Αυτή η απόκτηση γνώσης συνεχίζεται σε εβδομαδιαία εργαστήρια και πολιτιστικές δραστηριότητες που καθιστούν κάθε μέρα μια πολιτιστική περιπέτεια με τα ισπανικά. Σχεδιάζοντας το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα και σχεδιάζοντας κάθε τάξη Ισπανικών, γνωρίζουμε πολύ καλά το κρίσιμο γεγονός ότι «η μάθηση επηρεάστηκε από την τεχνολογία». Αυτό αλλάζει την πρακτική της διδασκαλίας, το ρόλο του μαθητή, τι είναι γνώση και, ουσιαστικά, τι κάνουμε για να μάθουν οι άνθρωποι.

    • Buenos Aires, Αργεντινή

    implantesArgentina online, χρησιμοποιώντας την VisualRex , σας προσφέρει μια από τις καλύτερες εμπειρίες της Online Εκπαίδευσης στην εμφυτευματολογία και άλλους συναφείς τομείς. Η υπηρεσία μεταδίδεται κατ 'απαίτηση, η οποία σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα μαθήματά σας στις συσκευές που θέλετε και όταν θέλετε. Μόλις εγκριθεί το διαδικτυακό μάθημα, έχετε τη δυνατότητα και το πλεονέκτημα να συμμετάσχετε σε εντατικό πρακτικό μάθημα μιας εβδομάδας (CPI), όπου θα εφαρμόσετε όλα όσα έχετε μάθει, τοποθετώντας μεταξύ 6 και 12 εμφυτευμάτων σε ασθενείς. Διαδικτυακοί φοιτητές, 10% μπόνους για το CPI και άλλα οφέλη.

    • La Plata, Αργεντινή

    Το Universidad del Este γεννήθηκε σε ένα νέο εθνικό, περιφερειακό και παγκόσμιο πλαίσιο, υποθέτοντας τη στιγμή της ιστορίας ότι πρέπει να ταξιδέψει με υπευθυνότητα και σταθερή δέσμευση για ερμηνεία, συμμετοχή και συνεισφορά σε αυτό το πλαίσιο. Η ποιότητα στο Πανεπιστήμιο μας διατηρείται στη μόνιμη αναζήτηση του επιπέδου της αριστείας, διατηρώντας τη θεσμική ταυτότητα, τη συνάφεια των διαδικασιών και τη συνεχή εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, με βάση την απαραίτητη κατανόηση του περιβάλλοντος όπου εισάγεται. Επιστημονικό και ερευνητικό περιβάλλον, χώρος για εκπαιδευτικές υπηρεσίες και συνεχή κατάρτιση. Το Πανεπιστήμιο μας δεσμεύεται για την ποιότητα της διδασκαλίας, την αριστεία στην έρευνα και την υποστήριξη για την αξία, την ικανότητα και την ισότητα. Διευκόλυνση και προώθηση της πρόσβασης σε ενημερωτικό υλικό υψηλής ποιότητας για ανάγνωση, διαβούλευση και μελέτη και ο μόνιμος προσανατολισμός, καθοδήγηση και συνεχής υποστήριξη εξειδικευμένων εκπαιδευτών με επίκεντρο τη συμβουλευτική. Φιλοδοξούμε να σχηματίσουμε όρθιους, ικανούς και επικριτικούς πολίτες, με ευρύ και πολυεπιστημονικό όραμα και που αναλαμβάνουν την ευθύνη να συνεισφέρουν σε έναν πιο δίκαιο και υποστηρικτικό κόσμο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας καλωσορίσω σε αυτό το όχημα πληροφόρησης και επικοινωνίας στο οποίο θα μπορέσετε να ξεκινήσετε μια γνώση και μια σχέση που επιθυμούμε γόνιμη και έντονη.

    • San Martín, Αργεντινή

    Το UNSAM είναι ένα εθνικό, δημόσιο και δωρεάν πανεπιστήμιο που δημιουργήθηκε το 1992. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σταδιοδρομιών, τόσο στον τομέα των Ανθρωπίνων και Κοινωνικών Επιστημών όσο και στις Ακριβείς και Φυσικές Επιστήμες. Περισσότερο από το 65% των πόρων του προορίζονται για τους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας. Με επίκεντρο τις κοινές πολιτικές εργασίας, διατηρεί σχέσεις με φορείς που προωθούν την επιστημονική έρευνα και τη μεταφορά τεχνολογίας. Οι συμμαχίες του με το Εθνικό Συμβούλιο Επιστημονικής και Τεχνικής Έρευνας (CONICET), την Εθνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (CNEA), το Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Τεχνολογίας (INTI) και το Εθνικό Ινστιτούτο Γεωργικής Τεχνολογίας (INTA), μεταξύ άλλων, βελτιώνουν το θεωρητική παραγωγή, την ανάπτυξη της έρευνας τους και την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Μεταξύ των επιτευγμάτων του, περιλαμβάνουν την κλωνοποίηση ενός bitransgenic βοοειδών για την παραγωγή γάλακτος παρόμοιο με το ανθρώπινο και την αποκατάσταση της τοιχογραφικής πλαστικής άσκησης, από τον David Alfaro Siqueiros. Η UNSAM έχει επίσης τον δικό της εκδοτικό οίκο (πάνω από 100 δημοσιευμένους τίτλους) και μέχρι σήμερα, έχει υπογράψει περισσότερες από 250 συμφωνίες με ξένα πανεπιστήμια για την ανταλλαγή φοιτητών, καθηγητών και ερευνητών. Η έδρα της βρίσκεται στην περιοχή General San Martín, βορειοδυτικά της Αυτόνομης Πόλης του Μπουένος Άιρες. Χτισμένο σε μια παλιά σιδηροδρομική παραλία άνω των δύο εκταρίων, το Campus Miguelete αποτελεί ένα από τα κύρια αξιοθέατα της επικράτειας του Μπουένος Άιρες από την άποψη του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και της διατήρησης της κληρονομιάς.

    • Salta Province, Αργεντινή

    Το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σάλτα είναι ένας θεσμός δημοσίου δικαίου, αυτόνομος και αυταρχικός, στόχος του οποίου είναι η προώθηση, η διάδοση και η διατήρηση του πολιτισμού. Εκπληρώνει αυτόν τον σκοπό σε μόνιμη επαφή με την καθολική σκέψη και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα προβλήματα της περιοχής και της χώρας. Το Πανεπιστήμιο συμβάλλει στην ανάπτυξη του πολιτισμού μέσω ανθρωπιστικών σπουδών, επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας και καλλιτεχνικής δημιουργίας. Διαδώστε ιδέες και καλλιτεχνικά επιτεύγματα μέσω της διδασκαλίας και των διαφόρων μέσων επικοινωνίας της γνώσης. Η αποστολή του Πανεπιστημίου είναι η δημιουργία και μετάδοση γνώσης, επιστήμης και εφαρμογών της, και των τεχνών. Ο κύριος σκοπός του είναι η εκπαίδευση από ηθική σκοπιά. Το Πανεπιστήμιο επιδιώκει την ολοκληρωμένη και αρμονική διαμόρφωση των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, των καθηγητών, των φοιτητών, των αποφοίτων και του βοηθητικού προσωπικού του πανεπιστημίου και ενσταλάζει σε αυτά το πνεύμα της ηθικής ορθότητας και της ηθικής και πολιτικής ευθύνης. Εκπαιδεύει ερευνητές, δασκάλους και κατάλληλους επαγγελματίες. Διατηρεί μόνιμους δεσμούς με τους αποφοίτους του μέσω μιας συνεχούς διαδικασίας κατάρτισης που αποσκοπεί στην ενημέρωση και τη βελτίωσή τους, προωθώντας τη διδασκαλία, την έρευνα και την επαγγελματική πρακτική αφοσιωμένη στα προβλήματα της χώρας και της περιοχής. Συνεργάζεται με τον προσδιορισμό και την επίλυση εθνικών και περιφερειακών προβλημάτων, σύμφωνα με τους ειδικούς κανόνες που ρυθμίζουν τις λειτουργίες του, παρουσιάζει τα συμπεράσματά του, παρέχει τεχνικές συμβουλές και συμμετέχει σε κοινές δραστηριότητες με κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς μέσω συμφωνίες. συνεργασία. Το Πανεπιστήμιο στερείται ιδεολογικών, πολιτικών και θρησκευτικών θεμάτων, κατανοώντας κοινωνικά, πολιτικά και ιδεολογικά προβλήματα, μελετώντας τα επιστημονικά. Είναι ξένο για κάθε τομεακό ενδιαφέρον ή δογματική αντίληψη. Προωθεί μια κριτική στάση, εξασφαλίζοντας μέσα του την ευρύτερη ελευθερία έκφρασης. Το Πανεπιστήμιο, εκτός από το συγκεκριμένο καθήκον του ως κέντρο μελέτης και έρευνας, επιδιώκει να διαδώσει τα οφέλη της πολιτιστικής και κοινωνικής δράσης του αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον.

    • Bernal, Αργεντινή

    Το Εθνικό Πανεπιστήμιο του Quilmes (UNQ για τα αρχικά του στα Ισπανικά) ιδρύθηκε το 1989. Βρίσκεται στην καρδιά της μητροπολιτικής περιοχής του Νότιου Μπουένος Άιρες, στο Bernal City, Quilmes. Τρία εκατομμύρια άνθρωποι ζουν σε αυτήν την περιοχή, η οποία συγκεντρώνει το 20% των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της χώρας. Σήμερα, το UNQ έχει πάνω από έντεκα χιλιάδες φοιτητές, κατανεμημένους μεταξύ των μεταπτυχιακών του μαθημάτων και των μεταπτυχιακών μαθημάτων σπουδών. Η αποστολή του Πανεπιστημίου είναι η παραγωγή, η διδασκαλία και η μετάδοση γνώσεων υψηλής ποιότητας, σε περιβάλλον ισότητας και ποικιλομορφίας. Οι βασικές λειτουργίες του UNQ είναι η διδασκαλία, η έρευνα, τα μαθήματα επέκτασης, ο σχηματισμός ανθρώπινου δυναμικού, η τεχνολογική ανάπτυξη, η καινοτομία προϊόντων και η προώθηση του πολιτισμού.

    • Lomas de Zamora, Αργεντινή

    Η διδασκαλία αυτού του Πανεπιστημίου αναγνωρίζεται σε διάφορους τομείς. Μέσα από εργαλεία για την αξιολόγηση υλικού και ανθρώπινου δυναμικού, διατηρούμε πρότυπα αριστείας στη σταδιοδρομία μας, ενώ προωθούμε την ενημέρωση και την κριτική ανασκόπηση του περιεχομένου.

    • José C. Paz, Αργεντινή

    Βρίσκεται στην πόλη José C. Paz, το Εθνικό Πανεπιστήμιο του José Clemente Paz (UNPAZ) δημιουργήθηκε το 2009 με τον νόμο αριθ. 26.577. Η UNPAZ αναγνωρίζει την τριτοβάθμια εκπαίδευση ως θεμελιώδες κοινωνικό δικαίωμα για την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής και για την ενίσχυση του κράτους δικαίου και των δημοκρατικών αξιών του λαού. Με αυτή την έννοια, η αποστολή του είναι η διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και η παραγωγή και διάδοση γνώσεων που συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής, θέτοντας τον εαυτό της στην υπηρεσία της εδραίωσης της κοινωνικής ισότητας και ανάπτυξης. Το όραμά του είναι να προωθήσει την ισότητα, την ένταξη και τη διεύρυνση των ευκαιριών που προσφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην τοπική κοινότητα. Οι αξίες που το εμπνέουν βασίζονται στην αλληλεγγύη ως ένα μονοπάτι στο έργο της διαμόρφωσης ανδρών και γυναικών ακεραιότητας, οι οποίοι ως άνθρωποι και πολίτες είναι φορείς των υψηλότερων ιδανικών που ανεβάζει ο ανθρωπισμός και είναι σε θέση να θέσουν τις γνώσεις τους στην υπηρεσία της κοινωνίας. δημοκρατία και ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Ο στόχος αυτού του οίκου σπουδών είναι να εγγυηθεί τη δωρεάν προπτυχιακή εκπαίδευση και πρόσβαση στο κοινό, δωρεάν και δωρεάν πανεπιστήμιο, διασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες, αναπτύσσοντας ένα πλουραλιστικό άνοιγμα χωρίς καμία διάκριση σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Η πρόσβαση οποιουδήποτε πολίτη στο δημόσιο πανεπιστήμιο αποτελεί κεκτημένο δικαίωμα. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν πρέπει να είναι μόνο δημόσιο και κοινωνικό αγαθό, αλλά καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και ευθύνη του κράτους.

    • Los Polvorines, Αργεντινή

    Το Εθνικό Πανεπιστήμιο του Γενικού Sarmiento (UNGS) δημιουργήθηκε στις 20 Μαΐου 1992, με τον Εθνικό Νόμο αριθ. Το UNGS οφείλει το όνομά του στο τότε κόμμα του στρατηγού Sarmiento, το οποίο αργότερα το 1994 διαιρέθηκε σε τρεις δήμους: τον San Miguel, τον José C. Paz και τον Malvinas Argentinas. Από την ίδρυσή του, το Πανεπιστήμιο υιοθέτησε ως αρχή τη σύνδεση μεταξύ της κατάρτισης, της κριτικής διερεύνησης των προβλημάτων που επηρεάζουν την κοινωνία και της αναζήτησης εναλλακτικών δράσεων για την αντιμετώπισή τους. Το UNGS οργανώνεται σε τέσσερα διεπιστημονικά Ινστιτούτα Έρευνας και Διδασκαλίας που επιδιώκουν να ανταποκριθούν στα τρέχοντα προβλήματα που σχετίζονται με τη βιομηχανία, την επιστήμη, την πόλη και τη γνώση. Είναι το Ινστιτούτο Επιστημών, το Ινστιτούτο του Κονουρμπάνο, το Ινστιτούτο Βιομηχανίας και το Ινστιτούτο Ανθρώπινης Ανάπτυξης. Η κεντρική πτυχή της δραστηριότητάς του είναι να συμβάλει στον εκδημοκρατισμό της διδασκαλίας, στην πρόσβαση στη γνώση από όλους τους τομείς της κοινωνίας και στην αναζήτηση ακαδημαϊκής αριστείας, υποθέτοντας ότι μια παιδαγωγική στρατηγική επικεντρώνεται στην εξασφάλιση μιας σταθερής βασικής και ειδικής κατάρτισης στους μαθητές. Σε αυτό το πλαίσιο, το Πανεπιστήμιο προσφέρει δωρεάν προπτυχιακούς τίτλους, εθνικά έγκυρα πτυχία, υποτροφίες σπουδών, ακαδημαϊκές υποτροφίες για κατάρτιση στη διδασκαλία, την έρευνα, τη διαχείριση και τις κοινοτικές υπηρεσίες, εξατομικευμένη φροντιστηριακή υποστήριξη, ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό κοινό της βιβλιοθήκης και δωρεάν πρόσβαση και ποιοτικό ακαδημαϊκό χώρος. Η πανεπιστημιούπολη του βρίσκεται στη διεύθυνση Juan María Gutiérrez 1150, πόλη Los Polvorines, Malvinas Argentinas, βορειοδυτικά του Μεγαλύτερου Μπουένος Άιρες.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Αργεντινή

    Η πανεπιστημιακή ζωή στη Φορμόζα εμφανίζεται με τη δημιουργία του Εθνικού Πανεπιστημίου της Βορειοανατολής, (UNNE -στις 14 Δεκεμβρίου 1956, με διάταγμα -νόμο αριθ. 22,229), ως πανεπιστημιακό κέντρο για ολόκληρη την περιοχή που περιελάμβανε τις επαρχίες Τσάκο, Κοριέντες , Misiones και Formosa. Στην πραγματικότητα, η πανεπιστημιακή δραστηριότητα θα ξεκινούσε μόνο στη Formosa με μια συμφωνία που θα υπογραφεί μεταξύ της κυβέρνησης της επαρχίας και του Εθνικού Πανεπιστημίου Βορειοανατολικά. Αργότερα, στις 26 Μαρτίου 1971, υπογράφηκε μια Συμφωνία με την οποία δημιουργήθηκε το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Formosa, το οποίο ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στις 21 Απριλίου 1971. η παλιά δομή σύμφωνα με το Reήφισμα Αρ. 0375 της 14ης Μαρτίου 1974, βασισμένη στο το προαναφερθέν υπουργικό ψήφισμα. Με απόφαση της Πρυτανείας αριθ. 2082 του Σεπτεμβρίου 1976, η λειτουργία των υφιστάμενων ακαδημαϊκών μονάδων (Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο, Σχολή Επιστημών Γεωργικής Εκπαίδευσης και Σχολή Ανανεώσιμων Φυσικών Πόρων) ενοποιείται στη Σχολή Ανανεώσιμων Φυσικών Πόρων, στην οποία θα υπαγορεύει με σταθερό τρόπο, την καριέρα του Δασικού Μηχανικού, εφαρμόζοντας διάφορες πλήρεις σταδιοδρομίες σύμφωνα με τις αναδυόμενες ανάγκες. Άλλες πανεπιστημιακές δραστηριότητες απευθύνονταν σε πράκτορες που ήδη εργάζονταν σε αυτούς τους τομείς. Αυτή ήταν η περίπτωση της καριέρας του Τεχνικού Δημόσιας Διοίκησης ή του Τεχνικού Τραπεζών. Ο όρος υπαγόρευση των Καθηγητών των οποίων η εγγραφή πραγματοποιήθηκε στο διάστημα μεταξύ 1970 και 1974 οφειλόταν στην ανάγκη να ικανοποιηθούν συγκεκριμένες απαιτήσεις για άτομα που ήταν αδρανείς, αν και η εγγραφή για αυτές τις σταδιοδρομίες ήταν ανοιχτή σε άλλους αιτούντες. Το 1984, το Διδακτικό Προσωπικό άρχισε να λειτουργεί, μεταξύ των σταδιοδρομιών που καθιερώθηκαν με τη Συμφωνία. Το 1986, το Διδακτικό Προσωπικό στη Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση και το Διδακτικό Προσωπικό στη Βιολογία ξεκίνησαν ως σταθερές σταδιοδρομίες, οι οποίες συνεχίζονται μέχρι σήμερα.

    • Córdoba, Αργεντινή

    Το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Κόρδοβα (UNC) έχει φοιτητικό πληθυσμό περίπου 136 χιλιάδες φοιτητές. Φυσικά, καταλαμβάνει μια έκταση 11,5 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων, από τα οποία 1,37 εκατομμύρια βρίσκονται στην πόλη της Κόρδοβα και τα υπόλοιπα στο εσωτερικό της επαρχίας της Κόρδοβα. Η δική του καλυμμένη έκταση ξεπερνά τα 380 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα. Κατανεμημένο μεταξύ της Ciudad Universitaria και του ιστορικού κέντρου της Κόρδοβα, το UNC - γνωστό και ως Casa de Trejo - έχει δεκαπέντε σχολές. δύο σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης · 145 ερευνητικά κέντρα και ινστιτούτα. είκοσι πέντε βιβλιοθήκες. δεκαεπτά μουσεία? εργαστήριο προϊόντων αίματος · δύο νοσοκομεία? μια τράπεζα αίματος? δύο αστρονομικά παρατηρητήρια. ένα φυσικό καταφύγιο και ένα σύστημα επικοινωνίας πολυμέσων που αποτελείται από δύο τηλεοπτικά κανάλια, δύο ραδιόφωνα (AM και FM) και μια πύλη ειδήσεων.

    • Buenos Aires, Αργεντινή

    Το UNdeC είναι ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσιο και δωρεάν, υπεύθυνο και αφοσιωμένο στην ποιότητα, τη συνάφεια και το ότι ανήκει στην κοινωνία της Χιλής, την επαρχία και την περιοχή. δυναμικός, δημιουργικός και συνεχώς αυξανόμενος. Παρόλο που τα εθνικά πανεπιστήμια πρέπει να ανταποκρίνονται στις λογικές λειτουργίας και τις παραμέτρους ποιότητας που είναι ισότιμες στην ικανότητα όλων των μελών του Εθνικού Πανεπιστημιακού Συστήματος, έχουν επίσης μια γεωπολιτική δέσμευση. Η απόφαση εγκατάστασης ενός πανεπιστημίου βασίζεται στην πεποίθηση να ενισχυθεί η ανάπτυξη αυτής της περιοχής.