Master of Business Administration (MBA)
AUM American University of Malta
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Cospicua, Μάλτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 3.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* διεθνείς φοιτητές ανά εξάμηνο. 2500 EUR - φοιτητές της ΕΕ και της Μάλτας ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Το Master of Business Administration (MBA) πληροί τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα και παρέχει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές δεξιότητες και πληροφορίες πολύτιμες για την επαγγελματική τους επιτυχία. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, σας δίνουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σας βοηθάμε στην προώθηση της αναλυτικής και κριτικής νοοτροπίας που είναι απαραίτητη για την πλήρη κατανόηση της εσωτερικής λειτουργίας της επιχειρηματικής και εταιρικής κουλτούρας. Οι φοιτητές MBA μπορούν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν βολικές λύσεις σε τεράστια μειονεκτήματα που συναντώνται σε κάθε επιχείρηση. Το πρόγραμμα MBA δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να βιώσουν από πρώτο χέρι τυχόν προβλήματα και καταστάσεις παρατηρώντας τα στο πλαίσιο της διεθνούς εταιρικής κουλτούρας της Μάλτας.
Έχουμε δημιουργήσει ένα πολυεπιστημονικό πρόγραμμα σπουδών που συμβαδίζει με τις εξελισσόμενες τάσεις μιας σύγχρονης αγοράς, που επηρεάζεται έντονα από την πρόοδο στις τεχνολογίες και τα κανάλια επικοινωνίας που φέρνουν τον κόσμο σε έναν μεγάλο, παγκόσμιο, κοινόχρηστο χώρο.
Είναι αυτό το κοινό πνεύμα που βρίσκεται στην καρδιά του προγράμματος MBA. Δουλεύοντας με μια ομάδα συνομηλίκων, ο καθένας από τους οποίους φέρνει διαφορετικές εμπειρίες και προοπτικές στο τραπέζι, καθώς και μέλη ΔΕΠ που έχουν ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο εντός και εκτός ακαδημαϊκού χώρου, θα εξελιχθείτε περαιτέρω στον ρόλο σας ως γνώστης και γνώστης της αγοράς Το
Ελάχιστες απαιτήσεις εισαγωγής για αυτό το Πρόγραμμα
Όλοι οι υποψήφιοι για οποιοδήποτε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (MQF 7) στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Μάλτας πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις εισόδου:
- Οι υποψήφιοι πρέπει να κατέχουν τριετές πτυχίο πανεπιστημίου και 3 έτη εργασιακής εμπειρίας
- Μεταγραφές πανεπιστημιακού τίτλου που εμφανίζουν τουλάχιστον 180 ECTS ή ισοδύναμο.
- Μέσος όρος βαθμού (GPA): Οι μαθητές πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2,2 CGPA για να γίνουν δεκτοί. Φοιτητές με CGPA μικρότερο από 2,2 στο προπτυχιακό τους δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί στο MBA στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Μάλτας
- IELTS = 6,5 ή TOEFL = 79 ή PTE = 55 Η απαίτηση επάρκειας αγγλικής γλώσσας μπορεί να παραιτηθεί μόνο εάν είστε εγγενής ομιλητής αγγλικών και έχετε ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σας σε μια χώρα όπου τα αγγλικά είναι η επίσημη γλώσσα και τα αγγλικά ήταν η γλώσσα οδηγίες όπου αποφοίτησες
Η AUM διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποτελέσματα εξετάσεων στα αγγλικά από οποιονδήποτε υποψήφιο.
Εκπαιδευτικά αποτελέσματα προγράμματος
Ο γενικός στόχος του MBA στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Μάλτας είναι να μεταδώσει τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται για να οδηγήσει επιτυχώς μια επιχείρηση στην παγκόσμια οικονομία. Οι επιτυχημένοι διευθυντές αναλαμβάνουν την ευθύνη να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν στρατηγική συνεπή με τους μακροπρόθεσμους στόχους μιας επιχείρησης, να διαχειριστούν το κόστος και την κερδοφορία και να εποπτεύουν τους εργαζόμενους. Είναι υπεύθυνοι για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων που περιλαμβάνουν οικονομικά ζητήματα, επιχειρηματική στρατηγική, οργανωτικό σχεδιασμό, ευρήματα έρευνας, νομικές οδηγίες και διαχείριση εργαζομένων. Το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν επιτυχημένοι διαχειριστές είναι συχνά αβέβαιο και υπόκειται σε δύσκολους περιορισμούς. Οι απόφοιτοι του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Μάλτας θα έχουν την ικανότητα κριτικής σκέψης και το αναλυτικό πλαίσιο για να λαμβάνουν δύσκολες επιχειρηματικές αποφάσεις που επηρεάζουν πολλαπλές εκλογικές περιφέρειες. Το μάθημα απευθύνεται σε άτομα με προπτυχιακό τίτλο (επίπεδο MQF 6) και τουλάχιστον 3 έτη εργασιακής εμπειρίας.
Το μάθημα παρέχει μια αυστηρή επιχειρηματική εκπαίδευση βασισμένη σε μια σταθερή βάση στις λειτουργικές περιοχές της επιχείρησης ενισχυμένη με δεξιότητες στην ανάλυση και κριτική σκέψη. Το πρόγραμμα σπουδών βασίζεται σε θεμελιώδεις γνώσεις με τα ευρήματα της τρέχουσας έρευνας, οδηγώντας στην πολυεπιστημονική προοπτική που απαιτείται για να οδηγήσει μια επιτυχημένη επιχείρηση σε μια παγκόσμια οικονομία.
Η γνώση
Οι απόφοιτοι θα αποκτήσουν γνώσεις για τους ακόλουθους τομείς που απαιτούνται για τη διαχείριση μιας επιχείρησης ή μη κερδοσκοπικού οργανισμού:
- Λογιστική
- Εμπορικό δίκαιο
- Οικονομικά
- Χρηματοδότηση
- Διαχείριση
- Εμπορία
- Διαχείριση λειτουργιών
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Στατιστική
Δεξιότητες
Οι απόφοιτοι θα αναπτύξουν τις ακόλουθες δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στη διαχείριση μιας επιχείρησης:
- Αξιολογήστε στρατηγικές και τακτικές
- Επιλέξτε στρατηγικές και τακτικές
- Προσδιορίστε τις ανταγωνιστικές απειλές.
- Προσδιορίστε εξωτερικές επιρροές σε μια επιχείρηση.
- Προσδιορίστε τις σχετικές πληροφορίες για τον προϋπολογισμό και τη λήψη αποφάσεων
- Εφαρμόστε κατάλληλες στατιστικές τεχνικές στα επιχειρηματικά δεδομένα προκειμένου να λάβετε αποφάσεις.
- Επίδειξη κατανόησης των θεμελιωδών εννοιών της μακροοικονομικής, συμπεριλαμβανομένων αλλά χωρίς περιορισμό σε χρηματοπιστωτικά συστήματα, επιχειρηματικούς κύκλους, αγορές εργασίας, νομισματική και δημοσιονομική πολιτική
- Επίδειξη κατανόησης των θεμελιωδών εννοιών της μικροοικονομίας, όπως η προσφορά και η ζήτηση, η ελαστικότητα, η χρησιμότητα, οι μορφές ανταγωνισμού και η αποτελεσματικότητα της αγοράς
- Επιδείξτε κατανόηση των ταμειακών ροών, της καθαρής παρούσας αξίας και των κεφαλαιαγορών.
- Επιδείξτε κατανόηση των νομικών ζητημάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων, της ευθύνης, της απάτης και της επίλυσης διαφορών.
- Αποδείξτε την κατανόηση των πλεονεκτημάτων, των μειονεκτημάτων και της σκοπιμότητας διαφορετικών προσεγγίσεων στην έρευνα.
- Επιδείξτε κατανόηση των διαφορετικών προσεγγίσεων στη λογιστική κόστους και τη διαχείριση του κόστους.
- Χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα της έρευνας για να αναπτύξετε νέες στρατηγικές και τακτικές.
- Σχεδιάστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε ερευνητικές μελέτες.
- Σχεδιάστε κατάλληλες στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού
- Ερμηνεύστε εργαλεία χρηματοοικονομικής λογιστικής όπως ισολογισμοί και καταστάσεις αποτελεσμάτων προκειμένου να εκτιμήσετε την οικονομική κατάσταση μιας επιχείρησης.
- Υπολογισμός ταμειακών ροών.
- Εκτίμηση ζήτησης.
- Εκτιμήστε το μέγεθος μιας αγοράς.
- Υπολογισμός απόδοσης επένδυσης.
- Υπολογίστε την Καθαρή Παρούσα Αξία.
- Προσδιορίστε τα εμπόδια σε μια αλυσίδα εφοδιασμού.
- Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους πελάτες της εταιρείας.
- Αναλύστε το ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας επιχείρησης για να προσδιορίσετε στρατηγικές ανάπτυξης
- Ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων και μέσων εφαρμογής τους.
- Αξιολογήστε την απόδοση των εργαζομένων.
Αρμοδιότητες
Οι απόφοιτοι θα αναπτύξουν τις ακόλουθες ικανότητες:
- Δημιουργήστε καινοτόμες λύσεις σε σύνθετα επιχειρηματικά προβλήματα.
- Να είστε υπεύθυνοι για δραστηριότητες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της χρηματοοικονομικής διαχείρισης και αναφοράς, ανάπτυξης και εφαρμογής στρατηγικής, λειτουργιών, μάρκετινγκ και διαχείρισης εργαζομένων.
- Πάρτε αμερόληπτες αποφάσεις που υποστηρίζονται από δεδομένα και όχι από ένστικτα.
- Συμμορφωθείτε με τα επαγγελματικά πρότυπα και τους νόμους και επιδείξτε την υψηλότερη επιχειρηματική και επαγγελματική ηθική.
- Δημιουργήστε επιχειρηματικά σχέδια που θα δημιουργήσουν αξία για την επιχείρηση και τα ενδιαφερόμενα μέρη της.
Τρόπος παράδοσης & αξιολογήσεων
Οι μέθοδοι και οι πολιτικές αξιολόγησης διαφέρουν ανάλογα με κάθε ενότητα. Σε γενικές γραμμές, οι βασικές ενότητες αξιολογούνται με γραπτές εξετάσεις και εργασίες για το σπίτι. Οι προχωρημένες ενότητες αξιολογούνται με γραπτές εξετάσεις, εργασίες για το σπίτι και μελέτες περιπτώσεων.
Το MBA περιλαμβάνει 3 εξάμηνα μαθημάτων πλήρους απασχόλησης συν ένα τέταρτο εξάμηνο στο οποίο ολοκληρώνεται ένα μεγάλο ανεξάρτητο ερευνητικό έργο.
Ευκαιρίες καριέρας
- Διευθυντής Μάρκετινγκ σε παγκόσμια αλυσίδα λιανικής.
- Επικεφαλής Στρατηγικός Επιχειρήσεων σε μια πολυεθνική εταιρεία.
- Αναλυτής κερδοφορίας για ανερχόμενες επιχειρήσεις.
Σχέδιο 2ετούς πτυχίου
Έτος 1
Εξάμηνο Ι
- FIN 510 Χρηματοοικονομική Λογιστική
- FIN 520 Economics for Managers
- MGT 550 Οργανωτική Θεωρία
- MGT 560 Marketing Management
Εξάμηνο ΙΙ
- FIN 530 Διοικητική Λογιστική
- MGT 610 Μέθοδοι Έρευνας για Επιχειρήσεις
- MGT 520 Στρατηγική Διαχείριση
- MGT 501 Στατιστικά Επιχειρήσεων
Έτος 2
Εξάμηνο Ι
- MGT 510 Επιχειρηματικό Δίκαιο
- MGT 530 Financial Management
- MGT 540 Operations Management
- FIN 540 Money and Banking
Εξάμηνο ΙΙ
- Ερευνητικό έργο MGT 620
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο γενικός στόχος του MBA στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Μάλτας είναι να μεταδώσει τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται για την επιτυχή ηγεσία μιας επιχείρησης στην παγκόσμια οικονομία. Οι επιτυχημένοι διευθυντές αναλαμβάνουν την ευθύνη να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν στρατηγική σύμφωνα με τους μακροπρόθεσμους στόχους μιας επιχείρησης, να διαχειρίζονται το κόστος και την κερδοφορία και να επιβλέπουν τους εργαζομένους. Είναι υπεύθυνοι για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων που περιλαμβάνουν οικονομικά ζητήματα, επιχειρηματική στρατηγική, οργανωτικό σχεδιασμό, ευρήματα έρευνας, νομικές κατευθυντήριες γραμμές και διαχείριση εργαζομένων. Το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν οι επιτυχημένοι μάνατζερ είναι συχνά αβέβαιο και υπόκειται σε δύσκολους περιορισμούς. Οι απόφοιτοι του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Μάλτας θα έχουν τις ικανότητες κριτικής σκέψης και το αναλυτικό πλαίσιο για να λαμβάνουν δύσκολες επιχειρηματικές αποφάσεις που επηρεάζουν πολλαπλές εκλογικές περιφέρειες. Το μάθημα απευθύνεται σε άτομα με προπτυχιακό πτυχίο (MQF επίπεδο 6) και τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακής εμπειρίας.
Το μάθημα παρέχει μια αυστηρή επιχειρηματική εκπαίδευση που βασίζεται σε γερές βάσεις στους λειτουργικούς τομείς της επιχείρησης, ενισχυμένη με δεξιότητες ανάλυσης και κριτικής σκέψης. Το πρόγραμμα σπουδών βασίζεται σε θεμελιώδεις γνώσεις με τα ευρήματα της τρέχουσας έρευνας, οδηγώντας στη διεπιστημονική προοπτική που απαιτείται για την ηγεσία μιας επιτυχημένης επιχείρησης σε μια παγκόσμια οικονομία.
Η γνώση
Οι απόφοιτοι θα αποκτήσουν γνώσεις στα ακόλουθα πεδία που απαιτούνται για τη διαχείριση μιας επιχείρησης ή μη κερδοσκοπικού οργανισμού:
- Λογιστική
- Δίκαιο επιχειρήσεων
- Οικονομικά
- Χρηματοδότηση
- Διαχείριση
- Εμπορία
- Διαχείριση Λειτουργιών
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Στατιστική
Δεξιότητες
Οι απόφοιτοι θα αναπτύξουν τις ακόλουθες δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στη διαχείριση μιας επιχείρησης:
- Αξιολογήστε στρατηγικές και τακτικές
- Επιλέξτε στρατηγικές και τακτικές
- Προσδιορίστε ανταγωνιστικές απειλές.
- Προσδιορίστε τις εξωτερικές επιρροές σε μια επιχείρηση.
- Προσδιορίστε τις σχετικές πληροφορίες για τον προϋπολογισμό και τη λήψη αποφάσεων
- Εφαρμόστε κατάλληλες στατιστικές τεχνικές στα επιχειρηματικά δεδομένα προκειμένου να λάβετε αποφάσεις.
- Επίδειξη κατανόησης των θεμελιωδών εννοιών της μακροοικονομίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των χρηματοπιστωτικών συστημάτων, των επιχειρηματικών κύκλων, των αγορών εργασίας, της νομισματικής και δημοσιονομικής πολιτικής
- Επίδειξη κατανόησης των θεμελιωδών εννοιών της μικροοικονομίας, όπως η προσφορά και η ζήτηση, η ελαστικότητα, η χρησιμότητα, οι μορφές ανταγωνισμού και η αποτελεσματικότητα της αγοράς
- Δείξτε κατανόηση των ταμειακών ροών, της καθαρής παρούσας αξίας και των αγορών κεφαλαίων.
- Δείξτε κατανόηση των νομικών θεμάτων που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων, της ευθύνης, της απάτης και της επίλυσης διαφορών.
- Δείξτε κατανόηση των πλεονεκτημάτων, των μειονεκτημάτων και της σκοπιμότητας των διαφορετικών προσεγγίσεων στην έρευνα.
- Δείξτε κατανόηση των διαφορετικών προσεγγίσεων για τη λογιστική κόστους και τη διαχείριση κόστους.
- Χρησιμοποιήστε τα αποτελέσματα της έρευνας για να αναπτύξετε νέες στρατηγικές και τακτικές.
- Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ερευνητικών μελετών.
- Σχεδιάστε κατάλληλες επιχειρησιακές στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
- Ερμηνεύστε εργαλεία χρηματοοικονομικής λογιστικής, όπως ισολογισμούς και καταστάσεις αποτελεσμάτων, προκειμένου να αξιολογήσετε την οικονομική κατάσταση μιας επιχείρησης.
- Υπολογίστε τις ταμειακές ροές.
- Εκτίμηση ζήτησης.
- Υπολογίστε το μέγεθος μιας αγοράς.
- Υπολογισμός απόδοσης επένδυσης.
- Υπολογίστε την Καθαρή Παρούσα Αξία.
- Προσδιορίστε τα εμπόδια σε μια αλυσίδα εφοδιασμού.
- Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους πελάτες της εταιρείας.
- Αναλύστε το ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας επιχείρησης για να εντοπίσετε στρατηγικές ανάπτυξης
- Ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων και των μέσων εφαρμογής τους.
- Αξιολογήστε την απόδοση των εργαζομένων.
Αρμοδιότητες
Οι απόφοιτοι θα αναπτύξουν τις ακόλουθες ικανότητες:
- Δημιουργήστε καινοτόμες λύσεις σε πολύπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα.
- Να είστε υπεύθυνοι για δραστηριότητες που επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της οικονομικής διαχείρισης και αναφοράς, της ανάπτυξης και εφαρμογής στρατηγικής, των λειτουργιών, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης εργαζομένων.
- Λάβετε αμερόληπτες αποφάσεις που υποστηρίζονται από δεδομένα και όχι από εντερικά συναισθήματα.
- Συμμορφωθείτε με επαγγελματικά πρότυπα και νόμους και επιδεικνύετε την υψηλότερη επιχειρηματική και επαγγελματική δεοντολογία.
- Δημιουργήστε επιχειρηματικά σχέδια που θα δημιουργήσουν αξία για την επιχείρηση και τα ενδιαφερόμενα μέρη της.
Ευκαιρίες καριέρας
- Διευθυντής Μάρκετινγκ σε παγκόσμια αλυσίδα λιανικής.
- Chief Business Strategist σε πολυεθνική εταιρεία.
- Αναλυτής κερδοφορίας για ανερχόμενες επιχειρήσεις.
Διδακτέα ύλη
Τρόπος Παράδοσης & Αξιολογήσεων
Οι μέθοδοι και οι πολιτικές αξιολόγησης ποικίλλουν ανάλογα με κάθε ενότητα. Γενικά, οι θεμελιώδεις και οι βασικές ενότητες αξιολογούνται με γραπτές εξετάσεις και εργασίες για το σπίτι. Οι προηγμένες ενότητες αξιολογούνται με γραπτές εξετάσεις, εργασίες για το σπίτι και μελέτες περιπτώσεων.
Το MBA περιλαμβάνει 3 εξάμηνα μαθημάτων πλήρους φοίτησης συν ένα τέταρτο εξάμηνο στο οποίο ολοκληρώνεται ένα σημαντικό ανεξάρτητο ερευνητικό έργο.
Περίγραμμα 2ετούς προγράμματος σπουδών
Έτος 1
Εξάμηνο Ι
- FIN 510 Χρηματοοικονομική Λογιστική
- FIN 520 Οικονομικά για Διευθυντές
- MGT 550 Οργανωτική Θεωρία
- MGT 560 Marketing Management
Εξάμηνο ΙΙ
- FIN 530 Διευθυντική Λογιστική
- MGT 610 Μέθοδοι Έρευνας για Επιχειρήσεις
- MGT 520 Strategic Management
- MGT 501 Business Statistics
Έτος 2
Εξάμηνο Ι
- MGT 510 Δίκαιο Επιχειρήσεων
- MGT 530 Financial Management
- MGT 540 Operations Management
- FIN 540 Χρήματα και Τράπεζες
Εξάμηνο ΙΙ
- Ερευνητικό έργο MGT 620
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.