Master of Business Administration (MBA)
IMSG International Management School Geneva
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Geneva, Ελβετία
Γλώσσες
Αγγλικά, Γαλλική γλώσσα
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
CHF 10.900 / per quarter
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Περιγραφή
Ο 21ος αιώνας απαιτεί πρωτότυπες προσεγγίσεις που υποστηρίζονται από μια νέα φυλή επιχειρηματικού ηγέτη - καινοτόμο, επινοητικό, ρεαλιστικό και ατρόμητο. Αυτοί οι ηγέτες πρέπει να διαθέτουν τις γνώσεις και τη διορατικότητα για να αντιμετωπίσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά τις προκλήσεις του αύριο - συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν είναι σήμερα εμφανείς.
Η Διεθνής Σχολή Διοίκησης της Γενεύης MBA δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις. Εμπιστευόμενοι, προνοητικοί και ανταποκρινόμενοι, επιδιώκουμε να εκπαιδεύσουμε μια νέα γενιά επιχειρηματικών ηγετών που είναι και παγκόσμιοι πολίτες.
Σχεδιασμένο για άριστους πτυχιούχους Bachelor και έμπειρους διαχειριστές με φιλόδοξους στόχους σταδιοδρομίας, το πρόγραμμα υιοθετεί μια καινοτόμο προσέγγιση στη διαχείριση σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Το Il θα ενισχύσει τις υπάρχουσες δεξιότητες δημιουργικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων, αναπτύσσοντας στελέχη στα επόμενα επίπεδα στρατηγικής και διοίκησης επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα αυτό παρέχει μια σφαιρική προσέγγιση στη διαχείριση και τη διοίκηση επιχειρήσεων. Θα ανοίξει την πόρτα της επιχειρηματικότητας και της παγκόσμιας καινοτομίας και ικανοποιεί τις απαιτήσεις των φοιτητών που θέλουν να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες στην ηγεσία και την επιχειρηματικότητα.
Έχοντας λάβει Master of Business Administration (MBA), μπορείτε να περιμένετε να βρείτε διευθυντικές και ηγετικές θέσεις σε διεθνείς οργανισμούς.
Βήμα
Το MBA μας παραδίδεται πάνω από 18 μήνες (3 εξάμηνα) και ο ρυθμός οργανώνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθητές μας να μπορούν να εργάζονται με μερική απασχόληση, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για την απασχόλησή τους. Η καριέρα μας
Επικύρωση / Διατριβή
Στο τέλος του MBA, ο φοιτητής θα πρέπει να υπερασπιστεί μια διατριβή η οποία θα διεξαγάγει ένα από τα θέματα που μελετήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Περιεχόμενο
Στρατηγική
- Διαχείρισης της ποιότητας
- Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου (Harvard Business School Publishing)
- Διαχείριση Έργων (Harvard Business School Publishing)
- Βελτίωση διαδικασίας (Harvard Business School Publishing)
- Διεθνές Επιχειρηματικό Δίκαιο
- Στρατηγική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
- Διαχείριση Αλλαγών (Harvard Business School Publishing)
- Λήψη αποφάσεων (Harvard Business School Publishing)
- Λύση διαχείρισης κρίσεων (Harvard Business School Publishing)
- Ασφάλεια πληροφορικής
- Εφαρμογή Καινοτομίας (Harvard Business School Publishing)
Λογιστική
- Στατιστική
- Λογιστική
- Φορολογία
- Εσωτερικός λογιστικός έλεγχος
- Macro
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Ηθική
- Παγκόσμια οικονομία
- Πολιτική Κοινωνιολογία
- Εταιρική Δεοντολογία
Εμπορία
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ - Μοντέλα
- Μελέτες καταναλωτών
- Περί ανταγωνισμού
- Διαχείριση σήματος
- Ρύθμιση τιμής
- Βασικές ικανότητες - Μάρκετινγκ
- Ηγετική ομάδα πωλήσεων
- Διεθνές μάρκετινγκ
- CRM
- Sensorial Marketing
Αλλα
- Ημέρα καινοτομίας
- Επιχειρησιακά Αγγλικά
- Μιλώντας με την Εμπιστοσύνη
- Μεθοδολογία
- ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εκτίμηση
- Μεσοπρόθεσμες εξετάσεις
- Τελικές εξετάσεις
- Διπλωματική Εργασία
Εκπαιδευτικές εκστρατείες
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διδακτέα ύλη
Στρατηγική & Γενική Διοίκηση
- Διαχείρισης της ποιότητας
- Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Σχεδίου (Harvard Business School Publishing)
- Project Management (Harvard Business School Publishing)
- Βελτίωση Διαδικασιών (Harvard Business School Publishing)
- Διεθνές Επιχειρηματικό Δίκαιο
- Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχείριση Αλλαγών (Harvard Business School Publishing)
- Λήψη αποφάσεων (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- Ασφάλεια πληροφορικής
- Εφαρμογή Καινοτομίας (Harvard Business School Publishing)
Λογιστική και Χρηματοοικονομία
- Στατιστική
- Λογιστική
- Φορολογία
- Εσωτερικός λογιστικός έλεγχος
- Μακρο & Μικροοικονομικά
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Δεοντολογία & Επαγγελματικά Πρότυπα
- Παγκόσμια οικονομία
- Πολιτική Κοινωνιολογία
- Εταιρική Ηθική
Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ – Μοντέλα
- Μελέτες Καταναλωτή
- Δίκαιο Ανταγωνισμού
- Διαχείριση επωνυμίας
- Ρύθμιση Τιμής
- Βασικές Ικανότητες – Μάρκετινγκ
- Ηγεσία μιας ομάδας πωλήσεων
- Διεθνές μάρκετινγκ
- CRM & Διοίκηση Πωλήσεων
- Αισθησιακό Μάρκετινγκ
Αλλα
- Ημέρα Καινοτομίας
- Business English
- Μιλώντας με σιγουριά
- Μεθοδολογία
- ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εκτίμηση
- Ενδιάμεσες Εξετάσεις
- Τελικές εξετάσεις
- Προστασία διατριβής
Εκπαιδευτικές αποστολές
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ