Προγράμματα MBA σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Συγκρίνετε τα 42 Προγράμματα MBA σε Σπουδές Μάρκετινγκ

Σπουδές Μάρκετινγκ

Marketing αναφέρεται στον τομέα του καθορισμού ποια προϊόντα και υπηρεσίες που οι καταναλωτές θέλουν ή έχουν ανάγκη, και η διαδικασία του να πείσει την κατανάλωση αυτών των προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ προσπαθούν να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το μάρκετινγκ είναι στην υψηλή ζήτηση και Μάρκετινγκ MBA μπορεί να σας βάλει στο δρόμο προς την επιτυχία σταδιοδρομίας.

MBA προγράμματα μάρκετινγκ συχνά αρχίζουν με την παροχή γερά θεμέλια των επιχειρηματικών αρχών, όπως τα μαθήματα στον τομέα της λογιστικής, τη χρηματοδότηση, τη διαχείριση, τη δεοντολογία και τεχνολογία των πληροφοριών. Φοιτητές MBA Marketing θα μάθουν στη συνέχεια τις βασικές αρχές της θεωρίας του μάρκετινγκ και είναι η πρακτική εφαρμογή μέσω της μελέτης της θέματα όπως το διεθνές μάρκετινγκ, έρευνα μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις πωλήσεις και τη διαχείριση.

Οι απόφοιτοι με και MBA Marketing συχνά εργάζονται σε θέσεις εργασίας, όπως η εμπορία ή τη διαχείριση της μάρκας, η ανάλυση της έρευνας της αγοράς, των προϊόντων και διαχείριση της μάρκας, ή δημοσίων σχέσεων. Εάν οποιαδήποτε από αυτές έχουν ενδιαφέρον για σας, ρίξτε μια ματιά παρακάτω στα πολυάριθμα προγράμματα MBA Marketing και κάνει το επόμενο βήμα!

Διαβάστε Περισσότερα

MBA στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Geneva Business School Barcelona Campus
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες February 2019 Ισπανία Barcelona

Το Master of Business Administration (MBA) με κύριο αντικείμενο στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να σας εξοπλίσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να προσελκύσει ένα κοινό μέσω των ψηφιακών μέσων και να εμπορευτεί αποτελεσματικά την επιχείρησή σας μέσω αυτών των δικτύων. [+]

Το MBA μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές τις τεχνικές δεξιότητες και την ψηφιακή παιδεία που απαιτούνται για να προσελκύσουν ένα κοινό και να εμπορευτούν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών. Οι μαθητές θα μάθουν επίσης πώς να δημιουργούν, να εφαρμόζουν και να αναλύουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και να προσελκύουν πελάτες με καινοτόμους τρόπους.... [-]


Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων

American Tech and Management University
Διαδίκτυο Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 - 18 μήνες September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες Pleasanton +2 περισσότερα

Το πρόγραμμα επιτάχυνσης MBA του ATMU στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της θεωρητικής γνώσης και της στρατηγικής εφαρμογής, με επίκεντρο την ομαδική μάθηση και την επιτόπια υλοποίηση. Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος θα εκτεθούν σε όλες τις απαραίτητες λειτουργίες μιας λειτουργικής οργάνωσης που περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: μάρκετινγκ, χρηματοδότηση, λογιστική, επιχειρήσεις και ανθρώπινο δυναμικό. Κάτω από την κηδεμονία της παγκόσμιας, χειρονακτικής ικανότητας με σημαντική εμπειρία σε πραγματικό κόσμο τόσο από τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και από τη βιομηχανία, οι φοιτητές του ATMU θα είναι εκτεθειμένοι σε τεχνογνωσία που μετριάζεται από τις ικανότητες της πραγματικής ζωής. [+]

Το πρόγραμμα επιτάχυνσης MBA του ATMU στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της θεωρητικής γνώσης και της στρατηγικής εφαρμογής, με επίκεντρο την ομαδική μάθηση και την επιτόπια υλοποίηση. Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος θα εκτεθούν σε όλες τις απαραίτητες λειτουργίες μιας λειτουργικής οργάνωσης που περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: μάρκετινγκ, χρηματοδότηση, λογιστική, επιχειρήσεις και ανθρώπινο δυναμικό. Κάτω από την κηδεμονία της παγκόσμιας, χειρονακτικής ικανότητας με σημαντική εμπειρία σε πραγματικό κόσμο τόσο από τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και από τη βιομηχανία, οι φοιτητές του ATMU θα είναι εκτεθειμένοι σε τεχνογνωσία που μετριάζεται από τις ικανότητες της πραγματικής ζωής.... [-]


MBA στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Geneva Business School (GBS)
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2018 Ελβετία Geneva Ισπανία Barcelona +2 περισσότερα

Το MBA μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές τις τεχνικές δεξιότητες και την ψηφιακή παιδεία που απαιτούνται για να προσελκύσουν ένα κοινό και να εμπορευτούν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών. Οι μαθητές θα μάθουν επίσης πώς να δημιουργούν, να εφαρμόζουν και να αναλύουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και να προσελκύουν πελάτες με καινοτόμους τρόπους. [+]

Το MBA μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές τις τεχνικές δεξιότητες και την ψηφιακή παιδεία που απαιτούνται για να προσελκύσουν ένα κοινό και να εμπορευτούν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών. Οι μαθητές θα μάθουν επίσης πώς να δημιουργούν, να εφαρμόζουν και να αναλύουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και να προσελκύουν πελάτες με καινοτόμους τρόπους.... [-]


Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) στις διεθνείς επιχειρήσεις - εμπορία εξειδίκευση

New European College
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 εξάμηνα October 2018 Γερμανία Munich

Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA), έχει γίνει η ακαδημαϊκή ώθηση στην καριέρα τόσο για τους επιχειρηματίες και την εταιρική τους εργαζόμενους. Η παγκοσμιοποίηση απαιτεί αποφοίτους MBA με μια πραγματικά διεθνή επιχειρηματική εκπαίδευση. [+]

Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA), έχει γίνει η ακαδημαϊκή ώθηση στην καριέρα τόσο για τους επιχειρηματίες και την εταιρική τους εργαζόμενους. Η παγκοσμιοποίηση απαιτεί αποφοίτους MBA με μια πραγματικά διεθνή επιχειρηματική εκπαίδευση.

Με MBA μας στο International Business θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και τα εργαλεία για να είναι σε θέση να αναλάβει προκλητικές θέσεις διοικητικής ευθύνης. Για τους φοιτητές χωρίς προηγούμενη εκπαίδευση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA του είναι το τέλειο πρόγραμμα για να πληρούν τις προϋποθέσεις για τον εαυτό σας διευθυντικές θέσεις.... [-]


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

California Intercontinental University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 18 μήνες September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες Irvine

Το Master of Business Administration στο Διεθνές Management και Marketing (MBAIMM) πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους σπουδαστές για σταδιοδρομία στους τομείς της διεθνούς διαχείρισης της διαβούλευσης, διαχείριση πολυπολιτισμική και πολυεθνική διαχείριση του εργατικού δυναμικού, και παρέχει μια παγκόσμια προοπτική της εμπορίας των επιχειρήσεων. Οι σπουδαστές που επιδιώκουν αυτή την εξειδίκευση θα επικεντρωθούν στις θεωρίες, τις πρακτικές και την ηθική της ηγεσίας, της διαχείρισης κινδύνων, της παγκόσμιας διαχείρισης των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Τα άτομα με ηγετική διάθεση και πρόθυμα για επιχειρηματικό εγχείρημα θα επωφεληθούν από αυτή την εξειδίκευση. [+]

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το Master of Business Administration στο Διεθνές Management και Marketing (MBAIMM) πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους σπουδαστές για σταδιοδρομία στους τομείς της διεθνούς διαχείρισης της διαβούλευσης, διαχείριση πολυπολιτισμική και πολυεθνική διαχείριση του εργατικού δυναμικού, και παρέχει μια παγκόσμια προοπτική της εμπορίας των επιχειρήσεων. Οι σπουδαστές που επιδιώκουν αυτή την εξειδίκευση θα επικεντρωθούν στις θεωρίες, τις πρακτικές και την ηθική της ηγεσίας, της διαχείρισης κινδύνων, της παγκόσμιας διαχείρισης των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Τα άτομα με ηγετική διάθεση και πρόθυμα για επιχειρηματικό εγχείρημα θα επωφεληθούν από αυτή την εξειδίκευση.... [-]


- Μάρκετινγκ

Smeal College of Business, Penn State
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Ηνωμένες Πολιτείες State College

Η συγκέντρωση μάρκετινγκ Penn State Smeal περιλαμβάνει μια σειρά μαθημάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γνώσεις σας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την ανάπτυξη μάρκας και την ισότητα, πλαίσια για στρατηγική διαχείριση και επικοινωνίες καθώς και τεχνολογίες που βελτιώνουν τις λειτουργίες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ. [+]

- μάρκετινγκ

Η συγκέντρωση μάρκετινγκ Penn State Smeal περιλαμβάνει μια σειρά μαθημάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γνώσεις σας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την ανάπτυξη μάρκας και την ισότητα, πλαίσια για στρατηγική διαχείριση και επικοινωνίες καθώς και τεχνολογίες που βελτιώνουν τις λειτουργίες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ.

Μαθήματα μάρκετινγκ Νέα ανάπτυξη και διαχείριση προϊόντων: Προσδιορίστε την επιχειρηματική ευκαιρία, κατανοήστε τις πιθανές ανάγκες των πελατών και αναπτύξτε ένα νέο προϊόν από την ιδέα στο εικονικό πρωτότυπο. Συμπεριφορά των καταναλωτών: Αποκτήστε γνώση σχετικά με θεωρίες και έννοιες από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομία και άλλους κλάδους που είναι χρήσιμοι στην κατανόηση και την εμπορία των καταναλωτών. Διαχείριση μάρκας: Εξετάστε και κατανοήστε τη διαδικασία κατασκευής, σχεδίασης, μέτρησης και διατήρησης της μάρκας. Τμήματα μάρκετινγκ ... [-]

MSc Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Μάρκετινγκ

ISC Paris Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 - 16 μήνες October 2018 Γαλλία Paris

ISC Paris αποφάσισε να ενισχύσει τη δέσμευσή του στη διαχείριση μάρκετινγκ ανοίγοντας αυτό το MSc. Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στις διεθνείς αγορές και τα προϊόντα, ως MSc στις τεχνικές μάρκετινγκ σε ένα διεθνές περιβάλλον. Η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει γρήγορα καθώς οι πληροφορίες είναι εύκολα διαθέσιμες και η παγκόσμια προσφορά προϊόντων έχει ήδη εισέλθει στα σπίτια μας. Η διεθνής επιρροή διαμορφώνει το περιβάλλον μας και πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα τις αλλαγές στις προσδοκίες των καταναλωτών. ISC Paris αποφάσισε να ενισχύσει τη δέσμευσή του στη διαχείριση μάρκετινγκ ανοίγοντας αυτό το MSc. Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στις διεθνείς αγορές και τα προϊόντα, ως MSc στις τεχνικές μάρκετινγκ σε ένα διεθνές περιβάλλον. [+]

Τα βασικά σημεία του MSc ISC Paris :

Πλήρες πρόγραμμα διάρκειας 16 μηνών ή 12 μηνών (πρακτικό πρόγραμμα 6 μηνών)AACSB διαπιστευμένοΔίκτυο επίσημων συνεργατών (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE κλπ)Τμήμα εταιρικών σχέσεων και 60.000 προσφορές εργασίας κάθε χρόνοΔίκτυο αποφοίτων (περισσότερα από 16.000 μέλη)Διεθνής διάσταση: υψηλή πολιτιστική πολυμορφία και προφίλ, διεθνής σχολή υψηλού επιπέδουΠλήρης αγγλική γλώσσαΠανεπιστημιούπολη: Παρίσι... [-]

Mba ψηφιακή κοινωνία

Estonian Business School (EBS)
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2018 Εσθονία Tallinn

Το μοναδικό πρόγραμμα Master στην ψηφιακή κοινωνία της Estonian Business School σας παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και την εμπειρία για να διαχειριστείτε και να οδηγήσετε τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε επιχειρήσεις, οργανισμούς και στην κοινωνία γενικότερα. Θα μάθετε τη διαχείριση του ψηφιακού μετασχηματισμού στο περιβάλλον που είναι μία από τις πιο ψηφιακές κοινωνίες στον κόσμο - την Εσθονία και την EBS που είναι μία από τις κορυφαίες σχολές επιχειρήσεων με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην επιχειρηματική και διοικητική εκπαίδευση στην περιοχή με Πανεπιστημιουπόλεις στην Εσθονία Σε στενή συνεργασία με τη βιομηχανία και τον δημόσιο τομέα, θα μάθετε και θα γνωρίσετε πώς δημιουργούνται, αναπτύσσονται και διαχειρίζονται πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Πώς έχει αλλάξει η φύση του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων και των οργανισμών και δημιουργεί αξία στους ενδιαφερόμενους στη νέα πραγματικότητα. [+]

Το MBA στην ψηφιακή κοινωνία είναι ένα πρόγραμμα μάστερ που στοχεύει

Να δώσει στους διαχειριστές, τους ειδικούς και τους συμβούλους γνώσεις και δεξιότητες στην εταιρική και οργανωτική διαχείριση σε μια ψηφιοποιημένη κοινωνία. Να απλουστευθεί η ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών και ψηφιακών τεχνολογιών και η εφαρμογή τους στις κύριες δραστηριότητες μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού. Να επιτρέψει στους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα να δημιουργήσουν ένα διεθνές δίκτυο μεταξύ φοιτητών, εταιρειών και οργανισμών. Να υποστηρίξει την εφαρμογή της στρατηγικής έξυπνης εξειδίκευσης και τη διεθνοποίηση μιας χώρας ως ψηφιακής κοινωνίας, αναπτύσσοντας ικανότητες διαχείρισης ψηφιακών και επιχειρηματικών τεχνολογιών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Αναμένουμε από τους διευθυντές, τους διευθυντές περιοχής και τους ειδικούς σε εταιρείες και δημόσιους οργανισμούς, συμβούλους να λάβουν μέρος στις σπουδές. Μεθοδολογία μελέτης Συνδυασμένες μέθοδοι μελέτης που ενσωματώνουν μεμονωμένες μελέτες (π.χ. εργασία με δεδομένα), μελέτες με βάση ομάδες (έργα ομαδικής εργασίας) και ηλεκτρονικές μελέτες (με τη βοήθεια πλατφορμών ηλεκτρονικής μελέτης). Η απόκτηση βασικών ικανοτήτων βασίζεται στην απόκτηση δεξιοτήτων που μεταφέρονται σε μικρές ομάδες. Ανάπτυξη και διαχείριση έργων σχετικών με την ψηφιοποίηση σε διεπιστημονικές και πολυπολιτισμικές ομάδες σε συνεργασία με εταιρείες και οργανισμούς. Δομή Προγράμματος ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια January 2019 Ηνωμένες Πολιτείες Maryville +1 περισσότερα

[+]

[-]

MBA στην επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις

EU Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια January 2019 Ελβετία Geneva Ισπανία Barcelona Montreux Γερμανία Munich +6 περισσότερα

Αυτή η σημαντική θα καλύψει διάφορα θέματα, όπως εκστρατείες δόμηση δημόσιες σχέσεις, τη στρατηγική των μέσων ενημέρωσης, την οργανωτική επικοινωνία και την ηθική, ενώ αφορούν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν την επικοινωνία και τη δημοσιότητα. [+]

Οι καταναλωτές έχουν γίνει ενεργοί συμμετέχοντες του ψηφιακού κόσμου και έχουν θολώσει τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ του σήματος και του καταναλωτή. επαγγελματίες της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων μιας επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας για κάθε οργανισμό και είναι το κλειδί στη δημιουργία και τη διατήρηση των σχέσεων με το κοινό-στόχο. Αυτή η σημαντική θα καλύψει διάφορα θέματα, όπως εκστρατείες δόμηση δημόσιες σχέσεις, τη στρατηγική των μέσων ενημέρωσης, την οργανωτική επικοινωνία και την ηθική, ενώ αφορούν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν την επικοινωνία και τη δημοσιότητα.... [-]


MBA Specialist - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια April 2019 Γαλλία Paris

Η μεταβαλλόμενη ζήτηση της αγοράς για καινοτόμες και ευέλικτες διαχειριστικές προσεγγίσεις: τον έλεγχο των διαύλων επικοινωνίας προσαρμοστεί στα νέα δίκτυα ανταλλαγής? διερεύνηση των Big Data και τις επιπτώσεις της στις ψηφιακές στρατηγικές? βελτιστοποίηση της αλυσίδας της αγοράς και την αφοσίωση των πελατών? δημιουργία αξίας και βιώσιμης παρακολούθηση της σχέσης με τον πελάτη. [+]

Μια δυναμική, αναπτυσσόμενη

Η μεταβαλλόμενη ζήτηση της αγοράς για καινοτόμες και ευέλικτες διαχειριστικές προσεγγίσεις:

Έλεγχος των μεθόδων επικοινωνίας προσαρμοστεί στις νέες δίκτυα ανταλλαγής Εξερευνώντας Big Data και τις επιπτώσεις της στις ψηφιακές στρατηγικές Βελτιστοποίηση της αλυσίδας αγοράς και την αφοσίωση των πελατών δημιουργία αξίας και βιώσιμης παρακολούθηση των σχέσεων με τους πελάτες ... [-]

Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 εξάμηνα September 2018 Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Dubai

[+]

Θεωρεί θέματα όπως η συμπεριφορά των καταναλωτών, ο κατακερματισμός της αγοράς και την αφοσίωση των καταναλωτών, και διδάσκει τη θεωρία και την πρακτική του κύκλου ζωής του μάρκετινγκ, από την έρευνα και την ανάπτυξη προϊόντων για την επικοινωνία, τις αλυσίδες εφοδιασμού και τη στρατηγική διαχείρισης.

[-]

MBA στο μάρκετινγκ

Ajman University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση August 2019 Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ajman

Το πρόγραμμα AU MBA επιδιώκει να ικανοποιήσει τα πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας που καθορίζονται από παγκόσμιους οργανισμούς πιστοποίησης επιχειρηματικών προγραμμάτων όπως το AACSB και η Ένωση ΜΒΑ. [+]

Διακριτικά χαρακτηριστικά

Το πρόγραμμα AU MBA επιδιώκει να ικανοποιήσει τα πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας που καθορίζονται από παγκόσμιους οργανισμούς πιστοποίησης επιχειρηματικών προγραμμάτων όπως το AACSB και η Ένωση ΜΒΑ.

Εμπορία

Τα μαθήματα σε αυτό το κομμάτι προσφέρουν γνώση του μάρκετινγκ και βοηθούν τους μαθητές να αναπτύξουν ένα ευρύ φάσμα πρακτικών δεξιοτήτων στον τομέα της διαχείρισης του μάρκετινγκ.... [-]


MBA Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 19 μήνες October 2018 Τσεχία Prague

Το μάρκετινγκ MBA προετοιμάζει τους μαθητές για τις περίπλοκες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι επικοινωνίες μάρκετινγκ και μάρκετινγκ έχουν γίνει βασικοί παράγοντες για την προσέλκυση και διατήρηση του μεριδίου αγοράς και της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτή η επιλογή είναι ιδανική για την προετοιμασία των σπουδαστών για ανώτερες θέσεις στο μάρκετινγκ. Τα εξειδικευμένα μαθήματα βασίζονται σε βασικά θέματα και παρέχουν ολοκληρωμένες γνώσεις μάρκετινγκ. [+]

UNYP πτυχίο Marketing UNYP MBA θα σας βοηθήσει να εστιάσετε την καριέρα σας στο σωστό κοινό

Το μάρκετινγκ MBA προετοιμάζει τους μαθητές για τις περίπλοκες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι επικοινωνίες μάρκετινγκ και μάρκετινγκ έχουν γίνει βασικοί παράγοντες για την προσέλκυση και διατήρηση του μεριδίου αγοράς και της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτή η επιλογή είναι ιδανική για την προετοιμασία των σπουδαστών για ανώτερες θέσεις στο μάρκετινγκ. Τα εξειδικευμένα μαθήματα βασίζονται σε βασικά θέματα και παρέχουν ολοκληρωμένες γνώσεις μάρκετινγκ.... [-]


MBA στο εξειδίκευση του ψηφιακού μάρκετινγκ

Concordia University Chicago
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση August 2019 Ηνωμένες Πολιτείες River Forest

Το μέλλον του μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητα ψηφιακό. Οι σημερινές ταχέως αναπτυσσόμενες τεχνολογίες μετασχηματίζουν το επιχειρηματικό τοπίο με έναν τρόπο που απαιτεί μια μετατόπιση του παραδείγματος μάρκετινγκ. Οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ μεταβάλλονται ολοένα και περισσότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στο ψηφιακό, καθώς τα κινητά, τα κοινωνικά μέσα και οι τηλεοπτικές δαπάνες συνεχίζουν να αυξάνονται και να αλλάζουν το πρόσωπο της αγοράς των μέσων ενημέρωσης. [+]

Το μέλλον του μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητα ψηφιακό. Οι σημερινές ταχέως αναπτυσσόμενες τεχνολογίες μετασχηματίζουν το επιχειρηματικό τοπίο με έναν τρόπο που απαιτεί μια μετατόπιση του παραδείγματος μάρκετινγκ. Οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ μεταβάλλονται ολοένα και περισσότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στο ψηφιακό, καθώς τα κινητά, τα κοινωνικά μέσα και οι τηλεοπτικές δαπάνες συνεχίζουν να αυξάνονται και να αλλάζουν το πρόσωπο της αγοράς των μέσων ενημέρωσης.... [-]