$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Αναζητήστε Εξ αποστάσεως εκμάθηση Προγράμματα MBA σε Οικονομική Τεχνολογία στην Ολλανδία 2022

MBA σημαίνει Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και αποτελείται από ένα πρόγραμμα σπουδών που παρέχει μια βάση στις βασικές έννοιες των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης, τη χρηματοδότηση, την οικ… περαιτέρω

MBA σημαίνει Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και αποτελείται από ένα πρόγραμμα σπουδών που παρέχει μια βάση στις βασικές έννοιες των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης, τη χρηματοδότηση, την οικονομία, τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, και την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια μέθοδος παράδοσης εκπαίδευσης για τους σπουδαστές που δεν έχουν φυσική παρουσία στην πανεπιστημιούπολη. Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μπορεί να είναι τόσο αποδοτικό και αποτελεσματικό με τα συμβατικά προγράμματα στην τάξη μερικές φορές ακόμα καλύτερα!

Οι άνθρωποι, τη γλώσσα και τον πολιτισμό της Ολλανδίας αναφέρεται ως " Ολλανδικά". Μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα σήμερα, Ολλανδία διατηρημένα ιδιαίτερα διεθνή χαρακτήρα και είναι γνωστή για τη φιλελεύθερη νοοτροπία της. Η Ολλανδία έχει πολλά πανεπιστήμια. Η χώρα έχει μετατραπεί πρόσφατα τους δικούς τους τίτλους στο σύστημα bachelor / master.Υπάρχουν δύο τύποι των πανεπιστημίων: Academic (επικεντρώνονται περισσότερο στις θεωρητικές γνώσεις, γνωστός και ως "Universiteit ") ή Εφαρμοσμένων Επιστημών (επικεντρώνονται περισσότερο στις πρακτικές γνώσεις, γνωστός και ως "Hogeschool ")

Επικοινωνήστε με Σχολές Καλύτερα Εξ αποστάσεως εκμάθηση Διπλώματα MBA σε Οικονομική Τεχνολογία στην Ολλανδία 2022

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στην Ολλανδία
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
Maastricht School of Management
Μάαστριχτ, Κάτω Χώρες

Το MBA είναι ένα γενικό πρόγραμμα διαχείρισης, αλλά στο MSM μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικά κομμάτια εξειδίκευσης για να ευθυγραμμίσετε πλήρως το MBA σας με τις φιλοδοξί ... +

Το MBA είναι ένα γενικό πρόγραμμα διαχείρισης, αλλά στο MSM μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικά κομμάτια εξειδίκευσης για να ευθυγραμμίσετε πλήρως το MBA σας με τις φιλοδοξίες της σταδιοδρομίας σας ή να προκαλέσετε τον εαυτό σας σε νέους και ανεξερεύνητους τομείς. Από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την ψηφιακή επιχειρηματικότητα, τα μεγάλα δεδομένα, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έως τη βιομηχανία 4.0, η ψηφιακή εποχή έχει διαρκώς αυξανόμενο αντίκτυπο στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Η πίστα εξειδίκευσης του Digital Economy MBA προσφέρει μαθήματα Ψηφιακού Εμπορίου και Μάρκετινγκ, Big Data & Business Analytics, FinTech και Industry 4.0. Ψηφιακό Εμπόριο και Μάρκετινγκ Για να πετύχετε στις μέρες μας, δεν αρκεί να δημιουργήσετε μόνο ένα τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου της επιχείρησής σας. Οι οργανισμοί θα πρέπει να χρησιμοποιούν τεχνολογία και δεδομένα για να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις προσδοκίες του νέου ψηφιακού πελάτη. Η συμπεριφορά και οι προσδοκίες των πελατών έχουν αλλάξει. Οι πελάτες αναμένουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εφαρμογές για κινητά θα τους καθοδηγούν στην πλήρη διαδρομή αγορών από το διαδίκτυο στο εκτός σύνδεσης και αντίστροφα. Περισσότερο από ποτέ, οι οργανισμοί πρέπει να θέτουν τον πελάτη στον πυρήνα της αναπτυξιακής τους στρατηγικής και να του προσφέρουν ένα μοναδικό ταξίδι. Η ενσωμάτωση του online και του offline κόσμου σε μια μοναδική ολιστική εμπειρία θα είναι το νέο φυσιολογικό. Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, μαθαίνετε για τους κύριους οδηγούς, οι οποίοι επί του παρόντος επισημαίνουν την κατεύθυνση του τρόπου με τον οποίο γίνονται οι επιχειρήσεις. Συζητάμε πώς να επαναλάβετε την εικόνα της επιχείρησής σας, μαθαίνουμε πώς να ενισχύσετε τη στρατηγική ανάπτυξης και πώς να αντιμετωπίσετε τις ανταγωνιστικές προκλήσεις της ψηφιοποίησης. Εστιάζουμε στα κύρια χαρακτηριστικά των νέων εννοιών «πώλησης», διερευνώντας την προσέγγιση Omnichannel και την έννοια του ενοποιημένου εμπορίου. Μαθαίνουμε πώς να σχεδιάζουμε μια επιτυχημένη στρατηγική εμπειρίας πελάτη. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στις πτυχές μάρκετινγκ του ψηφιακού λιανικού εμπορίου. Στην τρέχουσα ψηφιακή μας οικονομία, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοήσουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των διαφόρων επιλογών ψηφιακού μάρκετινγκ. Απαιτείται επίσης η ικανότητα κατανόησης στρατηγικών για τη χρήση ενός σωστού συνδυασμού καναλιών και οι γνώσεις για τη σωστή ερμηνεία δεδομένων και αποτελεσμάτων. Big Data & Business Analytics Τα μεγάλα δεδομένα παράγονται από τα πάντα γύρω μας, συνεχώς και σε κάθε τομέα και λειτουργία της παγκόσμιας οικονομίας. Προέρχεται από πολλές πηγές, σε ποικίλες μορφές, και έρχεται τόσο σε υψηλή ένταση όσο και σε υψηλή ταχύτητα. Η δυνατότητα χρήσης αυτού του τεράστιου πόρου θα σας βοηθήσει να λάβετε αποτελεσματικές στρατηγικές αποφάσεις. Αυτό το μάθημα εξετάζει πού μπορούμε να βρούμε δεδομένα, πώς μπορούμε να τα μετατρέψουμε και πώς μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θα αποκτήσετε διορατικότητα και γνώση για το πώς τα μεγάλα δεδομένα δημιουργούν αξία κάνοντας τις πληροφορίες διαφανείς. Αυτό σας επιτρέπει να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και τη διαχείριση κινδύνου. Παρέχει καλύτερη κατάτμηση της αγοράς και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν καλύτερα τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και να παρέχουν βασικές πληροφορίες για την επόμενη γενιά προϊόντων. FinTech Μια διαφημιστική εκστρατεία ή ένας σοβαρός κλάδος των οικονομικών; Πρέπει οι διαχειριστές να γνωρίζουν για το fintech; Που είναι τα χρήματα? Πρέπει να επενδύσουμε σε κρυπτονομίσματα ή NFT; Οι απαντήσεις θα δοθούν σε αυτό το μάθημα, το οποίο θα σας εισάγει στην υψηλή τεχνολογία και την καινοτόμο στρατηγική προσέγγιση. Θα αντιμετωπιστούν διάφοροι λειτουργικοί τομείς του FinTech, όπως οι πληρωμές, η (προσωπική) τραπεζική, ο ψηφιακός δανεισμός, η διαχείριση περιουσίας, η Insurtech, οι αγορές κεφαλαίων, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα ακίνητα και τα στεγαστικά δάνεια. Επιπλέον, θα συζητήσουμε τεχνολογίες, όπως Cloud, API, Low-Code, AI & ML, Blockchain & DLT. Θα αναλυθούν οικονομικά επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του DeFi (ao Είναι καλύτερο να ποντάρετε ή να παρέχετε ρευστότητα, στο Lido ή το Nexo ή αλλού;) και το επενδυτικό οικοσύστημα Fintech. Στο τέλος του μαθήματος, θα μπορείτε να απαντήσετε εάν η FinTech θα έχει μια θέση στον οργανισμό σας, δίπλα στην παραδοσιακή χρηματοδότηση. Βιομηχανία 4.0 Το Industry 4.0, αλλιώς γνωστό ως η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, έχει γίνει κεντρικό σημείο συζήτησης για τους ηγέτες των επιχειρήσεων του σήμερα. Με τις αυξήσεις στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση, βλέπουμε ριζικές εξελίξεις στη διασυνδεσιμότητα που επηρεάζουν τόσο τον επαγγελματικό όσο και τον προσωπικό κόσμο. Η διαχείριση στη διεπαφή όπου ο άνθρωπος συναντά τη μηχανή γίνεται θολή και απαιτεί από τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αγκαλιάσουν νέες προοπτικές και να αντιδράσουν σε νέες ευκαιρίες. Αυτό το μάθημα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις επηρεάζονται από την αυτοματοποίηση και τη χρήση ρομπότ σε διαδικασίες παραγωγής, κυβερνοφυσικά συστήματα (όπως συστήματα ιατρικής παρακολούθησης ή ελέγχου διαδικασίας), το διαδίκτυο των πραγμάτων (η διαδικτύωση φυσικών συσκευών) και cloud computing (όπου το Διαδίκτυο επιτρέπει την κοινή χρήση πόρων επεξεργασίας υπολογιστή καθώς και δεδομένων με άλλες συσκευές κατ' απαίτηση). -
MBA
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό