$close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Αναζητήστε Εξ αποστάσεως εκμάθηση Προγράμματα MBA σε Οικονομική Τεχνολογία στην Ευρώπη 2022

Masters of Business Administration (MBA) είναι μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στον τομέα της διαχείρισης, στο δικό τους πρωτάθλημα. Το MBA είναι η παραδοσιακή ακαδημαϊκή προσφορά για την εκπαίδευση διαχείρισης. Τα πανεπιστήμια απαντήσ… περαιτέρω

Masters of Business Administration (MBA) είναι μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στον τομέα της διαχείρισης, στο δικό τους πρωτάθλημα. Το MBA είναι η παραδοσιακή ακαδημαϊκή προσφορά για την εκπαίδευση διαχείρισης. Τα πανεπιστήμια απαντήσει σε ερωτήσεις των επιχειρήσεων για μια ακριβή και βαθιά προσόντα για το μέλλον και οι σύγχρονοι managers βασίζεται σε τυποποιημένη τίτλο. Είναι συχνά συντομεύεται MBA ή MBA και σε αντίθεση με το Master of Science (MSc) ή το Master of Arts (MA) είναι χωρίς αμφιβολία ένα σημεία σε ένα πρόγραμμα αποκλειστικά.

Η ενασχόληση με τα δημόσια πανεπιστήμια είναι μακριά από μια βέλτιστη λύση. Τα ιδιωτικά σχολεία παρέχουν πολύ καλύτερη βοήθεια από την εμπειρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σας. Πολλές σε απευθείας σύνδεση πανεπιστημίου αντλεί καθηγητές και τους μαθητές σε μεγάλες αποστάσεις από όλο τον κόσμο. Αυτό αυξάνει κατά πολύ την πολυμορφία σε ένα εξ αποστάσεως μάθηση στην τάξη και παράγει προκλητική συζήτηση μεταξύ εκείνων που προέρχονται από εξαιρετικά διαφορετικές κοινότητες, περιφέρειες, και μακρινή πολιτισμών.

Η Ευρώπη είναι η έκτη μεγαλύτερη ήπειρο και περιλαμβάνει 47 χώρες και διάφορες εξαρτήσεις, τα νησιά και τα εδάφη. Είναι συνορεύει με τη Μεσόγειο Θάλασσα στο νότο, την Ασία προς τα ανατολικά, και τον Ατλαντικό Ωκεανό προς τη Δύση.

Επικοινωνήστε με Σχολές Καλύτερα Εξ αποστάσεως εκμάθηση Διπλώματα MBA σε Οικονομική Τεχνολογία στην Ευρώπη 2022

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
Συνιστάται Πιο πρόσφατα Τίτλος
Maastricht School of Management
Μάαστριχτ, Κάτω Χώρες

Το MBA είναι ένα γενικό πρόγραμμα διαχείρισης, αλλά στο MSM μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικά κομμάτια εξειδίκευσης για να ευθυγραμμίσετε πλήρως το MBA σας με τις φιλοδοξί ... +

Το MBA είναι ένα γενικό πρόγραμμα διαχείρισης, αλλά στο MSM μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικά κομμάτια εξειδίκευσης για να ευθυγραμμίσετε πλήρως το MBA σας με τις φιλοδοξίες της σταδιοδρομίας σας ή να προκαλέσετε τον εαυτό σας σε νέους και ανεξερεύνητους τομείς. Από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την ψηφιακή επιχειρηματικότητα, τα μεγάλα δεδομένα, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έως τη βιομηχανία 4.0, η ψηφιακή εποχή έχει διαρκώς αυξανόμενο αντίκτυπο στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Η πίστα εξειδίκευσης του Digital Economy MBA προσφέρει μαθήματα Ψηφιακού Εμπορίου και Μάρκετινγκ, Big Data & Business Analytics, FinTech και Industry 4.0. Ψηφιακό Εμπόριο και Μάρκετινγκ Για να πετύχετε στις μέρες μας, δεν αρκεί να δημιουργήσετε μόνο ένα τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου της επιχείρησής σας. Οι οργανισμοί θα πρέπει να χρησιμοποιούν τεχνολογία και δεδομένα για να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις προσδοκίες του νέου ψηφιακού πελάτη. Η συμπεριφορά και οι προσδοκίες των πελατών έχουν αλλάξει. Οι πελάτες αναμένουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εφαρμογές για κινητά θα τους καθοδηγούν στην πλήρη διαδρομή αγορών από το διαδίκτυο στο εκτός σύνδεσης και αντίστροφα. Περισσότερο από ποτέ, οι οργανισμοί πρέπει να θέτουν τον πελάτη στον πυρήνα της αναπτυξιακής τους στρατηγικής και να του προσφέρουν ένα μοναδικό ταξίδι. Η ενσωμάτωση του online και του offline κόσμου σε μια μοναδική ολιστική εμπειρία θα είναι το νέο φυσιολογικό. Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, μαθαίνετε για τους κύριους οδηγούς, οι οποίοι επί του παρόντος επισημαίνουν την κατεύθυνση του τρόπου με τον οποίο γίνονται οι επιχειρήσεις. Συζητάμε πώς να επαναλάβετε την εικόνα της επιχείρησής σας, μαθαίνουμε πώς να ενισχύσετε τη στρατηγική ανάπτυξης και πώς να αντιμετωπίσετε τις ανταγωνιστικές προκλήσεις της ψηφιοποίησης. Εστιάζουμε στα κύρια χαρακτηριστικά των νέων εννοιών «πώλησης», διερευνώντας την προσέγγιση Omnichannel και την έννοια του ενοποιημένου εμπορίου. Μαθαίνουμε πώς να σχεδιάζουμε μια επιτυχημένη στρατηγική εμπειρίας πελάτη. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στις πτυχές μάρκετινγκ του ψηφιακού λιανικού εμπορίου. Στην τρέχουσα ψηφιακή μας οικονομία, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοήσουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των διαφόρων επιλογών ψηφιακού μάρκετινγκ. Απαιτείται επίσης η ικανότητα κατανόησης στρατηγικών για τη χρήση ενός σωστού συνδυασμού καναλιών και οι γνώσεις για τη σωστή ερμηνεία δεδομένων και αποτελεσμάτων. Big Data & Business Analytics Τα μεγάλα δεδομένα παράγονται από τα πάντα γύρω μας, συνεχώς και σε κάθε τομέα και λειτουργία της παγκόσμιας οικονομίας. Προέρχεται από πολλές πηγές, σε ποικίλες μορφές, και έρχεται τόσο σε υψηλή ένταση όσο και σε υψηλή ταχύτητα. Η δυνατότητα χρήσης αυτού του τεράστιου πόρου θα σας βοηθήσει να λάβετε αποτελεσματικές στρατηγικές αποφάσεις. Αυτό το μάθημα εξετάζει πού μπορούμε να βρούμε δεδομένα, πώς μπορούμε να τα μετατρέψουμε και πώς μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θα αποκτήσετε διορατικότητα και γνώση για το πώς τα μεγάλα δεδομένα δημιουργούν αξία κάνοντας τις πληροφορίες διαφανείς. Αυτό σας επιτρέπει να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και τη διαχείριση κινδύνου. Παρέχει καλύτερη κατάτμηση της αγοράς και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν καλύτερα τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και να παρέχουν βασικές πληροφορίες για την επόμενη γενιά προϊόντων. FinTech Μια διαφημιστική εκστρατεία ή ένας σοβαρός κλάδος των οικονομικών; Πρέπει οι διαχειριστές να γνωρίζουν για το fintech; Που είναι τα χρήματα? Πρέπει να επενδύσουμε σε κρυπτονομίσματα ή NFT; Οι απαντήσεις θα δοθούν σε αυτό το μάθημα, το οποίο θα σας εισάγει στην υψηλή τεχνολογία και την καινοτόμο στρατηγική προσέγγιση. Θα αντιμετωπιστούν διάφοροι λειτουργικοί τομείς του FinTech, όπως οι πληρωμές, η (προσωπική) τραπεζική, ο ψηφιακός δανεισμός, η διαχείριση περιουσίας, η Insurtech, οι αγορές κεφαλαίων, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα ακίνητα και τα στεγαστικά δάνεια. Επιπλέον, θα συζητήσουμε τεχνολογίες, όπως Cloud, API, Low-Code, AI & ML, Blockchain & DLT. Θα αναλυθούν οικονομικά επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του DeFi (ao Είναι καλύτερο να ποντάρετε ή να παρέχετε ρευστότητα, στο Lido ή το Nexo ή αλλού;) και το επενδυτικό οικοσύστημα Fintech. Στο τέλος του μαθήματος, θα μπορείτε να απαντήσετε εάν η FinTech θα έχει μια θέση στον οργανισμό σας, δίπλα στην παραδοσιακή χρηματοδότηση. Βιομηχανία 4.0 Το Industry 4.0, αλλιώς γνωστό ως η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, έχει γίνει κεντρικό σημείο συζήτησης για τους ηγέτες των επιχειρήσεων του σήμερα. Με τις αυξήσεις στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση, βλέπουμε ριζικές εξελίξεις στη διασυνδεσιμότητα που επηρεάζουν τόσο τον επαγγελματικό όσο και τον προσωπικό κόσμο. Η διαχείριση στη διεπαφή όπου ο άνθρωπος συναντά τη μηχανή γίνεται θολή και απαιτεί από τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αγκαλιάσουν νέες προοπτικές και να αντιδράσουν σε νέες ευκαιρίες. Αυτό το μάθημα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις επηρεάζονται από την αυτοματοποίηση και τη χρήση ρομπότ σε διαδικασίες παραγωγής, κυβερνοφυσικά συστήματα (όπως συστήματα ιατρικής παρακολούθησης ή ελέγχου διαδικασίας), το διαδίκτυο των πραγμάτων (η διαδικτύωση φυσικών συσκευών) και cloud computing (όπου το Διαδίκτυο επιτρέπει την κοινή χρήση πόρων επεξεργασίας υπολογιστή καθώς και δεδομένων με άλλες συσκευές κατ' απαίτηση). -
MBA
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό