MBASTUDIES.GR

Συγκρίνετε τα 4 Προγράμματα MBA σε Μεγάλα Δεδομένα

MBA σημαίνει Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και αποτελείται από ένα πρόγραμμα σπουδών που παρέχει μια βάση στις βασικές έννοιες των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης, τη χρηματοδότηση, την οικονομία, τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων, και την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές - Συγκρίνετε 4 Σπουδές Επιχειρήσεων σε Μεγάλα Δεδομένα 2019

4 Τα αποτελέσματα σε Μεγάλα Δεδομένα Filter

MBA στη διαχείριση μεγάλων δεδομένων και διαδικασία λήψης αποφάσεων

ESLSCA Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 2 χρόνια Οκτώβριος 2019 Γαλλία Paris +1 περισσότερα

Κατανοήστε τη λειτουργία της οργάνωσης και του περιβάλλοντος για να μπορέσετε να δημιουργήσετε τους πίνακες ελέγχου για να τις ακολουθήσετε και, σε μια επαναληπτική λογική, να προσαρμόσετε και να προσαρμόσετε, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα εργαλεία υπολογιστή.

MBA Online Ειδικότητα Business Intelligence και Μεγάλα Δεδομένα

Instituto Europeo de Posgrado - España
Διαδικτυακό Μερική παρακολούθηση 1500 ώρες Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Spain Online

Αυτό το MBA σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε ένα παγκόσμιο και ενοποιητικό όραμα για τη διαχείριση των επιχειρήσεων, μέσω της αντιμετώπισης των διαφόρων τομέων, μελετών Business Intelligence και Big Data. Αυτό θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε οργανισμούς.

PGDM σε μεγάλα δεδομένα (ισοδύναμα με MBA)

Goa Institute of Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια Ιούλιος 2019 Ινδία Panaji

Σύμφωνα με το αμερικανικό Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, οι θέσεις των αναλυτών εργασίας αναμένεται να αυξηθούν κατά 22% μέχρι το 2020. Σύμφωνα με πρόσφατο McKinsey

MBA στη διαχείριση μεγάλων δεδομένων

IUBH Online
Διαδικτυακό Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 18 - 36 μήνες Ανοικτή Εγγραφή Γερμανία Bad Honnef +1 περισσότερα

Είτε πρόκειται για κλασικό εμπόριο είτε για online αγορές, στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, την αεροπορία, το ταξίδι και τον τουρισμό ή στις τηλεπικοινωνίες: σχεδόν σε κάθε βιομηχανία πρόκειται για δεδομένα που καθορίζουν την επιτυχία μιας επιχείρησης. Δεν πρόκειται μόνο για μεγάλες ποσότητες συγκεντρωμένων δεδομένων.