Προγράμματα MBA σε Μάρκετινγκ

Συγκρίνετε τα 121 Προγράμματα MBA σε Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ

Marketing αναφέρεται στον τομέα του καθορισμού ποια προϊόντα και υπηρεσίες που οι καταναλωτές θέλουν ή έχουν ανάγκη, και η διαδικασία του να πείσει την κατανάλωση αυτών των προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ προσπαθούν να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το μάρκετινγκ είναι στην υψηλή ζήτηση και Μάρκετινγκ MBA μπορεί να σας βάλει στο δρόμο προς την επιτυχία σταδιοδρομίας.

MBA προγράμματα μάρκετινγκ συχνά αρχίζουν με την παροχή γερά θεμέλια των επιχειρηματικών αρχών, όπως τα μαθήματα στον τομέα της λογιστικής, τη χρηματοδότηση, τη διαχείριση, τη δεοντολογία και τεχνολογία των πληροφοριών. Φοιτητές MBA Marketing θα μάθουν στη συνέχεια τις βασικές αρχές της θεωρίας του μάρκετινγκ και είναι η πρακτική εφαρμογή μέσω της μελέτης της θέματα όπως το διεθνές μάρκετινγκ, έρευνα μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις πωλήσεις και τη διαχείριση.

Οι απόφοιτοι με και MBA Marketing συχνά εργάζονται σε θέσεις εργασίας, όπως η εμπορία ή τη διαχείριση της μάρκας, η ανάλυση της έρευνας της αγοράς, των προϊόντων και διαχείριση της μάρκας, ή δημοσίων σχέσεων. Εάν οποιαδήποτε από αυτές έχουν ενδιαφέρον για σας, ρίξτε μια ματιά παρακάτω στα πολυάριθμα προγράμματα MBA Marketing και κάνει το επόμενο βήμα!

Διαβάστε Περισσότερα

MBA με εξειδίκευση στη διαχείριση και το μάρκετινγκ της πολυτέλειας και της μόδας

ESLSCA Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση October 2017 Γαλλία Παρίσι

Το MBA ESLSCA Διαχείρισης και Μάρκετινγκ της πολυτέλειας και της μόδας είναι πλέον γνωστό μετά από 13 χρόνια ύπαρξης και αναγνωρίζεται ως μία από τις καλύτερες εισόδου μέσα σε τέτοιες δραστηριότητες. Έχει ως στόχο να δώσουν στους μαθητές, πέρα ​​από τον πλούτο της γνώσης και της ανάλυσης των τομέων αυτών στα οικονομικά εργαλεία, τις τέχνες και τον πολιτισμό, τις δεξιότητες που κρίνονται απαραίτητες για κάθε πρόσωπο που έχει ή που επιθυμούν να έχουν μια επαγγελματική δραστηριότητα διαχείρισης αυτών περιοχές, ανεξάρτητα από τη λειτουργία: manager, διευθυντής προϊόντος, διευθυντής αγορών, διευθυντής επιχειρήσεων, διευθυντής λιανικής πώλησης, διευθυντής του visual merchandising, διευθυντής επικοινωνίας, διευθυντής εκδήλωση, ο διευθυντής της λιανικής εκπαίδευση. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. Ο MBA ESLSCA Διαχείρισης και Μάρκετινγκ της πολυτέλειας και της μόδας Σήμερα μετά από 13 χρόνια ύπαρξης γνωστό και αναγνωρίζεται ως μία από τις καλύτερες εισόδου μέσα σε τέτοιες δραστηριότητες. Έχει ως στόχο να δώσουν στους μαθητές, πέρα ​​από τον πλούτο της γνώσης και της ανάλυσης των τομέων αυτών στα οικονομικά εργαλεία, τις τέχνες και τον πολιτισμό, τις δεξιότητες που κρίνονται απαραίτητες για κάθε πρόσωπο που έχει ή που επιθυμούν να έχουν μια επαγγελματική δραστηριότητα διαχείρισης αυτών περιοχές, ανεξάρτητα από τη λειτουργία: manager, διευθυντής προϊόντος, διευθυντής αγορών, διευθυντής επιχειρήσεων, διευθυντής λιανικής πώλησης, διευθυντής του visual merchandising, διευθυντής επικοινωνίας, διευθυντής εκδήλωση, ο διευθυντής της λιανικής εκπαίδευση. Ξεκινώντας από τα βασικά πεδία των δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας, τάσεις, σύγχρονη τέχνη, την κατάρτιση σε αυτό συγκεκριμένες ερωτήσεις διαχείριση της τρέχουσας σχεδιασμό και τη μόδα στα ιστορικά, γεωγραφικά και κοινωνιολογικές πτυχές των εγκάρσιων τρόπο. Προβλέπει, επίσης, την ψηφιακή, οι αναδυόμενες αγορές των συστατικών, νέα οικονομία «, η οποία είναι μέρος των δεξιοτήτων που απαιτούνται από τις σημερινές επιχειρήσεις. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: Πρόγραμμα Εισαγωγικές SMBG τιμή και πρώτη δεκάδα κατάταξης από την ίδρυσή της Νικητής τρόπαιο Παιδαγωγικής 2013 Κόσμος Νικητής 2017 Best Masters EDUNIVERSAL: 18 μεταξύ των κορυφαίων 50 στον κόσμο Κατάταξη 5η στο SMBG-Eduniversal τις καλύτερες Masters, τα κράτη μέλη και MBA το 2017 στην κατηγορία «Luxury Management». ΣΤΟΧΟΙ: Διεπιστημονικές, είναι σε θέση να προβλέψει και να προκαλέσει ακόμη και αλλαγές, το νέος εκτελεστικός από αυτή την εκπαίδευση, είναι έτοιμη να τις διαφορετικές λειτουργίες της διαχείρισης: δημιουργία, έρχεται εντοπισμό ευκαιριών,... [-]

MiniMBA

London School of Business and Finance (LSBF)
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 ημέρες October 2017 Ηνωμένο Βασίλειο Λονδίνο

Οι τέσσερις ολοήμερο πρόγραμμα miniMBA επικεντρώνεται γύρω κερδίζοντας την εμπιστοσύνη, την ικανότητα και τις δεξιότητες για να επιτύχουν σε διευθυντικές θέσεις. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, πρακτικά εργαστήρια ομάδας και περιπτωσιολογικές μελέτες. [+]

MiniMBA Οι τέσσερις ολοήμερο πρόγραμμα miniMBA επικεντρώνεται γύρω κερδίζοντας την εμπιστοσύνη, την ικανότητα και τις δεξιότητες για να επιτύχουν σε διευθυντικές θέσεις. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, πρακτικά εργαστήρια ομάδας και περιπτωσιολογικές μελέτες. Οι σύνεδροι θα έχουν επίσης μια μοναδική ευκαιρία να δικτυωθούν με άλλους υποψηφίους και να ενημερώσετε τις υπάρχουσες γνώσεις και τις τεχνικές σας. Απαιτήσεις μαθήματος Εργασιακή εμπειρία: ελάχιστη εμπειρία διαχείρισης 5 ετών. Ακαδημαϊκά προσόντα: πτυχίο ή αντίστοιχο πτυχίο, σχετική εργασιακή εμπειρία επίσης αποδεκτή. Αγγλική γλώσσα: αυτοπεποίθηση των επιχειρήσεων Αγγλικά, όλη η διδασκαλία και τα υλικά παρέχονται μόνο στα αγγλικά. [-]

MBA, ψηφιακό μάρκετινγκ εξειδίκευση

Concordia University Chicago
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Chicago

Το μάρκετινγκ συνεχίζει να αναπτύσσεται παράλληλα με μια σειρά από νέες τεχνολογικές εξελίξεις, η ανάγκη για τους επαγγελματίες οι οποίοι κατανοούν το μεταβαλλόμενο τοπίο σε απευθείας σύνδεση είναι μεγαλύτερη από ποτέ. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. MBA, εξειδίκευση ψηφιακού μάρκετινγκ Το μάρκετινγκ συνεχίζει να αναπτύσσεται παράλληλα με μια σειρά από νέες τεχνολογικές εξελίξεις, η ανάγκη για τους επαγγελματίες οι οποίοι κατανοούν το μεταβαλλόμενο τοπίο σε απευθείας σύνδεση είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Αυτό το πρόγραμμα θα σας δώσει τις δεξιότητες για τη δημιουργία, την ανάπτυξη, και να διαχειρίζονται τις επιτυχείς στρατηγικές για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Θα μάθετε για όλα τα τελευταία εργαλεία και τις τεχνικές για την αποτελεσματική ψηφιακό μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των mobile marketing, τις στρατηγικές κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, και την ψηφιακή analytics μάρκετινγκ. Μετά από αυτό το μάθημα, θα είναι επιλέξιμες για μια σειρά από ρόλους σε αυτόν τον τομέα, συμπεριλαμβανομένων των θέσεων όπως η ψηφιακή διευθυντής μάρκα, ψηφιακή σύμβουλος μάρκετινγκ, και διευθυντής της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ. Τυπικά σταδιοδρομίας για τους αποφοίτους περιλαμβάνουν: Το ψηφιακό περιεχόμενο διευθυντής μάρκετινγκ Διευθυντής της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ Ψηφιακή διευθυντής μάρκα Σύμβουλος Digital Marketing VP της παγκόσμιας ψηφιακών προγραμμάτων μάρκετινγκ Απαιτήσεις μαθήματος Ακαδημαϊκές απαιτήσεις εισόδου: Πτυχίο από ένα ισοδύναμο των ΗΠΑ, περιφερειακό διαπιστευμένο ίδρυμα ΣΔΣ κέρδισε 2,85 ή παραπάνω Αγγλικής Γλώσσας Proficiency: IELTS: ελάχιστο 6.0 ή TOEFL: ελάχιστη 72 (internet-based) * ή IELTS: ελάχιστο 5.5 συν CUC Pathway Program * ή TOEFL: ελάχιστη 60 (internet-based) συν CUC Πρόγραμμα Pathway ** ή ισοδύναμο. * Για περισσότερες διευκρινίσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον ειδικό εκπαιδευτικό σύμβουλό σας. ** Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος CUC Pathway, οι μαθητές γίνονται δεκτοί στο ακαδημαϊκό τους πρόγραμμα. Για περισσότερες διευκρινίσεις, επικοινωνήστε με τον ειδικό εκπαιδευτικό σύμβουλό σας. [-]

Πλοίαρχος διοίκησης επιχειρήσεων στις πωλήσεις και μάρκετινγκ (mba) (ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις μας & Us)

The International University in Geneva
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος February 2018 Ελβετία Γενεύη +1 περισσότερα

Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) στο Sales & Marketing είναι σχεδιασμένο για επαγγελματίες που επιθυμούν να προχωρήσουν την καριέρα τους στις πωλήσεις & μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα βασίζεται διαχειριστές οι οποίοι κατέχουν το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις της διαδικασίας: πώς να σχεδιάσουν επιτυχημένες πωλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ; Πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις των αποφάσεων; Πώς να εφαρμόσετε διαφορετικά πωλήσεις & εργαλεία μάρκετινγκ; [+]

Βασικά πλεονεκτήματα της MASTER OF ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Πωλήσεων & Marketing Η βελτίωση της γνώσης και των δεξιοτήτων σας για να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις μάρκετινγκ Ανάπτυξη επιτυχημένες στρατηγικές και τα σχέδια μάρκετινγκ και τις πωλήσεις Κερδίζοντας ένα "hands-on" εμπειρία πωλήσεων Mastering μάρκετινγκ και των πωλήσεων εργαλεία και τεχνικές Μαθαίνοντας από ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα του σώματος σχολή Αναπτύσσοντας ευκαιρίες δικτύωσης στη διεθνή αγορά ΠΡΟΦΙΛ Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) στο Sales & Marketing είναι σχεδιασμένο για επαγγελματίες που επιθυμούν να προχωρήσουν την καριέρα τους στις πωλήσεις & μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα βασίζεται διαχειριστές οι οποίοι κατέχουν το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις της διαδικασίας: πώς να σχεδιάσουν επιτυχημένες πωλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ; Πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις των αποφάσεων; Πώς να εφαρμόσετε διαφορετικά πωλήσεις & εργαλεία μάρκετινγκ; Πρόγραμμα MBA ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ Ημερολόγιο: Το πρόγραμμα MBA έχει τέσσερις ημερομηνίες έναρξης: Σεπτέμβριο, Νοέμβριο, Μάρτιο και το Μάιο Περιεχόμενα: Εκτός από την κύρια μαθήματα των επιχειρήσεων με έμφαση στην ποσοτική επίλυση προβλημάτων, το MBA εκπαιδεύει νέους επαγγελματίες να είναι το μέλλον κορυφαία στελέχη με μαθήματα στη θεωρία και την πράξη: δραστηριότητες και τη διαχείριση του έργου, την ηγεσία και την οργανωτική συμπεριφορά, την παγκόσμια επιχειρηματικότητα και την έναρξη επιχειρηματικών συμμετοχών, στρατηγική δημοσιονομικής διαχείρισης και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Το Master of Business Administration αποτελείται από 14 μαθήματα που διαρκούν πάνω από ένα έτος. Τμήμα: Η σχολή στο IUG στην Ελβετία, είναι διεθνής εμπειρία, πρακτικές στον προσανατολισμό και επικεντρώνεται στη διδασκαλία τους. Τα μέλη ΔΕΠ είναι μαθητοκεντρική και δεσμεύτηκε να προωθήσει... [-]

MBA στη διαχείριση του σχεδιασμού

EU Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη Ελβετία Γενεύη Montreux Γερμανία Μόναχο +6 περισσότερα

Υπό την επιστημονική εποπτεία του Pierre Keller, πρώην διευθυντής του ECAL (École Cantonale d'Art de Lausanne), το πρόγραμμα διαχείρισης Σχεδιασμός MBA είναι η πρώτη του είδους της στην ΕΕ. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια γενική κατανόηση της ιστορίας του σχεδιασμού και αισθητικής, καθώς και την εκμάθηση πώς να τους εφαρμόσουν καλύτερα στην καλή επιχειρηματική και διαχειριστικών πρακτικών. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. Design είναι μια πανταχού παρούσα πειθαρχία που εκτείνεται σε κάθε τομέα της επιχείρησης. Με την αύξηση των κοινωνικών και εικονικών καναλιών, μια εταιρεία που έχει περισσότερες επιλογές από ποτέ για την προώθηση των προϊόντων και των εμπορικών σημάτων της. Μια πρακτική γνώση του σχεδιασμού, τις τρέχουσες τάσεις και πως αυτές επηρεάζουν την εταιρική πρακτική, γίνεται γρήγορα ένα βασικό συστατικό μιας καλής επιχειρηματικής παιδείας. Μέσω αυτού του προγράμματος, θα αποκτήσουν μια γενική κατανόηση της ιστορίας του σχεδιασμού και αισθητικής, ενώ μαθαίνουν πώς να τις εφαρμόσουν καλύτερα στην καλή επιχειρηματική και παραγωγική πρακτικές διαχείρισης. Διάρκεια: Τρεις όροι Έναρξη ημερομηνίες: Οκτώβριος, Ιανουάριος, Μάρτιος Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά Διπλό πτυχίο στην πανεπιστημιούπολη Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Διαχείριση Για τους φοιτητές που δεν έχουν δύο χρόνια εργασιακής εμπειρίας Διάρκεια: Τρεις όροι Διπλή Βαθμός Βραβευμένες: Ελβετία ΕΕ ιδιωτικό διαπιστευμένο πτυχίο MBA + επίσημη MSc in International Management πτυχίο από το Πανεπιστήμιο του Roehampton στο Λονδίνο mba Για τους φοιτητές που έχουν δύο ή περισσότερα χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας Διάρκεια: Τρεις όροι Διπλή Βαθμός Βραβευμένες: Ελβετία ΕΕ ιδιωτικό διαπιστευμένο πτυχίο MBA + επίσημη MBA απονέμεται από το Πανεπιστήμιο του Roehampton στο Λονδίνο Campus Προγράμματα ανταλλαγής: Μπορείτε να μεταφέρετε σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις κύριες πανεπιστημιουπόλεις και μετά από κάθε ολοκληρώσει όρο. Έχουμε, επίσης, προγράμματα ανταλλαγών με έναν μακρύ κατάλογο των άλλων πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο. Παρακαλούμε δείτε τη λίστα των συνεργατών μας. Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας: ΕΕ έχει τμήματα σε κάθε πανεπιστημιούπολη για να βοηθήσει τους μαθητές να βρουν θέσεις εργασίας στον τομέα των σπουδών... [-]

επαγγελματικό μάρκετινγκ MBA & πωλήσεις

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 18 μήνες October 2017 Αυστρία Βιέννη

Οι εταιρείες που κάνουν τη διαφορά στις αγορές τους, έχουν καταφέρει τρόπους για να αφήσει αποτελεσματικά το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις ενώσουν τις δυνάμεις τους για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους και να τους ευχαριστήσει. Πρόγραμμα αιχμής μας επιτρέπει στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για να ελέγξουν τις προκλήσεις μάρκετινγκ και να αποκομίσουν τα οφέλη μέσω της αριστείας των πωλήσεων. Το Professional MBA Marketing & Πωλήσεων παρέχει στους συμμετέχοντες τις τελευταίες άμεσα εφαρμόσιμες τεχνογνωσία και βασικά εργαλεία για να τους επιτρέψει να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικό μάρκετινγκ και να αποκομίσουν πραγματικά οφέλη όσον αφορά την αύξηση των πωλήσεων. [+]

Μάρκετινγκ & πωλήσεις ενώνουν τις δυνάμεις τους

Οι εταιρείες που κάνουν τη διαφορά στις αγορές τους, έχουν καταφέρει τρόπους για να αφήσει αποτελεσματικά το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις ενώσουν τις δυνάμεις τους για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους και να τους ευχαριστήσει. αιχμής μας πρόγραμμα MBA επιτρέπει στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για να ελέγξουν τις προκλήσεις μάρκετινγκ και να αποκομίσουν τα οφέλη μέσω της αριστείας των πωλήσεων.... [-]


MBA διαχείριση μεγάλων δεδομένων &

Ionis School of Technology and Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Γαλλία Le Kremlin-Bicêtre

Οι εταιρείες σήμερα συγκεντρώνει τεράστιο όγκο δεδομένων από πολλαπλές πηγές, οι οποίες έξυπνα εκμετάλλευσης, θα τους επιτρέψουν να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και, συνεπώς, την καλύτερη απάντηση. Ο στόχος της Διαχείρισης & Big Data MBA είναι να εκπαιδεύσει ικανό προφίλ υποστήριξη της εταιρείας στη στρατηγική των πελατών της, τη διαχείριση έργων Big Data: να επανεξετάζουν τα μοντέλα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δημιουργία κατάλληλων μοντέλων επεξεργασίας δεδομένων. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. στόχος Εκπαίδευση Οι εταιρείες σήμερα συγκεντρώνει τεράστιο όγκο δεδομένων από πολλαπλές πηγές, οι οποίες έξυπνα εκμετάλλευσης, θα τους επιτρέψουν να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και, συνεπώς, την καλύτερη απάντηση. Ο στόχος της Διαχείρισης & Big Data MBA είναι να εκπαιδεύσει ικανό προφίλ υποστήριξη της εταιρείας στη στρατηγική των πελατών της, τη διαχείριση έργων Big Data: να επανεξετάζουν τα μοντέλα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δημιουργία κατάλληλων μοντέλων επεξεργασίας δεδομένων. Καριέρα χειροτεχνία επιστήμονας δεδομένων, διαχείρισης δεδομένων, σύμβουλος, διαχειριστής του έργου, κλπ Big δεδομένων αποστολές Σχεδιασμός και καθορισμός μιας στρατηγικής ανάλυσης πολύπλοκων δεδομένων των πελατών, την ενοποίηση των δεδομένων από διαφορετικές πηγές, η αρχιτεκτονική των δεδομένων, τη διαχείριση των Big Data μοντελοποίηση του έργου. [-]

MBA - διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας με έμφαση στην πολυτέλεια βιομηχανία

ESP - School of Communication & Marketing
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Γαλλία Paris

Μάρκες πολυτελείας επικοινωνιών αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς και έτσι αλλάζουν τις δεξιότητες που απαιτούνται σε αυτές τις βιομηχανίες: επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία της μάρκας, να εφαρμόσει την πιο κατάλληλη κατάτμηση, και να επωφεληθούν από την ψηφιακή [+]

Μάρκες πολυτελείας επικοινωνιών αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς και έτσι αλλάζουν τις δεξιότητες που απαιτούνται σε αυτές τις βιομηχανίες: επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία της μάρκας, να εφαρμόσει την πιο κατάλληλη κατάτμηση, και να επωφεληθούν από τα ψηφιακά και τα social media για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επικοινωνούν αποτελεσματικά σε όλους τους πολιτισμούς σε μια όλο και πιο παγκοσμιοποιημένη αγορά Σκεφτείτε και την οικοδόμηση καινοτόμων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών Κατανοήσει την ουσία της πολυτέλειας Δημιουργήστε μια μοναδική εμπειρία Αλληλεπίδραση με τους πελάτες ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ & ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ τιμές Βραβείο Καινοτομίας (Από SMBG-EDUNIVERSAL) 12 μήνες Πρόγραμμα MBA - 2 προσλήψεις: Φθινόπωρο / Άνοιξη Εναλλακτική ρυθμό: Πρακτική εκπαίδευση / Πρόγραμμα σπουδών Μαθήματα στα αγγλικά από εξειδικευμένους και έμπειρους καθηγητές Αποκλειστική parternships & Επισκέψεις επιχειρήσεων Γαλλική κουλτούρα και ευρωπαϊκή έκθεση Ισχυρή εξατομικευμένη καθοδήγηση ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Διεθνές Μάρκετινγκ / Υπεύθυνη Επικοινωνίας Παγκόσμια Υπεύθυνη Επικοινωνίας Παγκόσμια Media Manager Διεθνής Διαχειριστής Λογαριασμού Διεθνής Έρευνα Αγοράς Διευθυντής Διεθνής Brand Manager επιχειρηματίας ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Πτυχίο (4 χρόνια) ή Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc, Master 1 Bac + 4, Master 2 Bac + 5) στον τομέα του Management, Marketing, Επικοινωνίας, Δίκαιο, Κοινωνικές Επιστήμες, Ανθρωπιστικές ... Ή 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις Ελάχιστο επίπεδο της αγγλικής γλώσσας: TOEIC βαθμολογία από 750 μονάδες ή 6 σημεία του IELTS (Διεθνές Σύστημα εξετάσεις Αγγλικής Γλώσσας) ή βαθμολογία του 75 για το TOEFL iBT [-]

- μάρκετινγκ

Smeal College of Business, Penn State
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες University Park

Η συγκέντρωση μάρκετινγκ της Penn State Smeal περιλαμβάνει μια σειρά μαθημάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γνώσεις σας σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την ανάπτυξη μάρκας και την ισότητα, τα πλαίσια στρατηγικής διαχείρισης και επικοινωνιών καθώς και τεχνολογίες που βελτιώνουν τις λειτουργίες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. Penn State Smeal MBA - Μάρκετινγκ Η συγκέντρωση μάρκετινγκ της Penn State Smeal περιλαμβάνει μια σειρά μαθημάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γνώσεις σας σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την ανάπτυξη μάρκας και την ισότητα, τα πλαίσια στρατηγικής διαχείρισης και επικοινωνιών καθώς και τεχνολογίες που βελτιώνουν τις λειτουργίες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ. Μαθήματα μάρκετινγκ Νέα ανάπτυξη και διαχείριση προϊόντων: Προσδιορίστε την επιχειρηματική ευκαιρία, κατανοήστε τις πιθανές ανάγκες των πελατών και αναπτύξτε ένα νέο προϊόν από την ιδέα στο εικονικό πρωτότυπο. Συμπεριφορά των καταναλωτών: Αποκτήστε γνώση σχετικά με θεωρίες και έννοιες από την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομία και άλλους κλάδους που είναι χρήσιμοι στην κατανόηση και την εμπορία των καταναλωτών. Διαχείριση μάρκας: Εξετάστε και κατανοήστε τη διαδικασία κατασκευής, σχεδίασης, μέτρησης και διατήρησης της μάρκας. Τμήματα μάρκετινγκ Τα μέλη ΔΕΠ του Smeal Marketing είναι καλά σεβαστά στον τομέα και το ίδιο το τμήμα διαρκώς κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων 10 παγκοσμίως για την παραγωγικότητα της έρευνας σύμφωνα με το University of Texas at Dallas Research Rankings. Η σχολή Smeal Marketing που διδάσκει στο πρόγραμμα MBA περιλαμβάνει: Ralph Oliva: Διευθυντής μάρκετινγκ μακράς διαρκείας στην Texas Instruments και πρώην εκτελεστικός διευθυντής του Ινστιτούτου Μελέτης Επιχειρηματικών Αγορών. Meg Meloy: Πρώην μέλος της σχολής στο Cornell με έρευνα που διερευνά πώς οι διαθέσεις επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Wayne DeSarbo: Σύμβουλος έρευνας μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις όπως η Pfizer, η Merck και η Motorola, με εμπειρία σε τομείς όπως η τοποθέτηση, η επιλογή των καταναλωτών και η κατάτμηση... [-]

πλοίαρχος διοίκηση επιχειρήσεων

IPMI International Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα Ινδονησία Τζακάρτα

IPMI International Business School, ιδρύθηκε το 1984, έχει γίνει γνωστό ως η κορυφαία σχολή επιχειρήσεων στην προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την παγκόσμια ετοιμότητα. IPMI είναι πρωτοπόρος στην εκτελεστική και εκπαίδευση MBA στην Ινδονησία: η πρώτη για να παραδώσει την πλήρη εκπαίδευση στην αγγλική γλώσσα, ο πρώτος που θα παραδώσει διεθνή προγράμματα MBA στην Ινδονησία, και η πρώτη που χρησιμοποιεί Χάρβαρντ περίπτωση με βάση την παιδαγωγική προσέγγιση της περιοχής. [+]

Γιατί IPMI MBA; IPMI International Business School, ιδρύθηκε το 1984, έχει γίνει γνωστό ως η κορυφαία σχολή επιχειρήσεων στην προετοιμασία ανώτερων στελεχών για την παγκόσμια ετοιμότητα. IPMI είναι πρωτοπόρος στην εκτελεστική και εκπαίδευση MBA στην Ινδονησία: η πρώτη για να παραδώσει την πλήρη εκπαίδευση στην αγγλική γλώσσα, ο πρώτος που θα παραδώσει διεθνή προγράμματα MBA στην Ινδονησία, και η πρώτη που χρησιμοποιεί Χάρβαρντ περίπτωση με βάση την παιδαγωγική προσέγγιση της περιοχής. IPMI έχει το προνόμιο να έχουμε ισχυρή δέσμευση και στήριξη από το Harvard Business School και INSEAD σχολή στην ίδρυσή της και στη διαμόρφωση της πρώιμης ανάπτυξης. IPMI υπερηφανεύεται να έχει μια βάση επιτυχή αποφοίτων της τάξης των χιλιάδων ηγέτες των επιχειρήσεων στην Ινδονησία και εξαπλωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. προγράμματα IPMI είναι περισσότερο γνωστή για τη μοναδική παιδαγωγική άποψη και ολιστική εμπειρία της ενεργού εμπλοκής στην πραγματική ζωή διεθνών έργων και την ενσωμάτωση της θεωρίας και της πρακτικής. Το σχολείο υπερηφανεύεται σε έχει ένα state-of-the-art πρόγραμμα εκτελεστικό επαγγελματικού προσανατολισμού ομάδα ανάπτυξης σταδιοδρομίας και τη διασφάλιση της επιτυχούς επιτάχυνση της σταδιοδρομίας τους σπουδαστές που συμμετέχουν. βάση σχολή IPMI που προέρχεται τόσο από την τοπική και διεθνή ρύθμιση ομαδικής διδασκαλίας όπου έχουν αποφοιτήσει από κορυφαίων σχολών διοίκησης επιχειρήσεων. Περιλαμβάνουν υψηλότερο προφίλ βιομηχανία διαμετρήματος και την προσαρμογή διευκολυντική στυλ και επικεντρωμένη στον μαθητευόμενο προσέγγιση. πρόγραμμα σπουδών MBA Προϋποθέσεις Εισαγωγής Ένα διαπιστευμένο πτυχίο από έγκριτο πανεπιστήμιο Υψηλή απόδοση σε εισαγωγικές εξετάσεις, TOEFL και GMAT Προσωπική δήλωση Συνέντευξη με τη σχολή και επιτυχημένοι ηγέτες των επιχειρήσεων 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας για το Πρόγραμμα ΜΒΑ... [-]

πλοίαρχος διοίκησης επιχειρήσεων επιστήμης (κύρια χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ Und Cd)

University of Cologne Faculty of Management, Economics and Social Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα October 2017 Γερμανία Κολωνία

Το πρόγραμμα Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων αποτελείται από 120 ECTS- (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών) Σημεία και έχει σχεδιαστεί ως ένα 4-εξάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης. Είναι μια συνεχόμενη μεταπτυχιακό βασίζεται σε ένα πτυχίο στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. Ο πλοίαρχος του προγράμματος διοίκηση επιχειρήσεων Αποτελείται από 120 ECTS- (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών) Σημεία και έχει σχεδιαστεί ως ένα 4-εξάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης. Είναι μια συνεχόμενη μεταπτυχιακό βασίζεται σε ένα πτυχίο στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Να είσαι σε θέση να επιλέξουν από έξι διαφορετικές ειδικούς τομείς, θα επιλέξετε ένα μείζον και ξεκινήστε την εστίαση σε αυτό το αντίστοιχο πεδίο από την αρχή. Η εστίαση μπορεί να τεθεί στις ακόλουθες ειδικότητες διοίκησης επιχειρήσεων: Λογιστική και Φορολογία (πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική και τη γερμανική γλώσσα) Εταιρική Ανάπτυξη (πρόγραμμα πλήρως διδάσκονται στην Αγγλική γλώσσα) Οικονομικών (πρόγραμμα πλήρως διδάσκονται στην Αγγλική γλώσσα) Μάρκετινγκ (πρόγραμμα πλήρως διδάσκονται στην Αγγλική γλώσσα) Μέσων Ενημέρωσης και διαχείρισης της τεχνολογίας (πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική και τη γερμανική γλώσσα) Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική και τη γερμανική γλώσσα) Ο Πυρήνα και Advanced Τμήμα, Το οποίο περιέχει 18 πιστωτικές μονάδες, θα καλύψει η μεθοδική βασικά του αντίστοιχου μεγάλων. ο Εξειδίκευση Τμήμα διδάσκει μεγάλες ειδικά βασικά και, επιπλέον, προηγμένες δεξιότητες εντός της ίδιας περιοχής. Η ενότητα αυτή αποτελείται από 48 πιστωτικές μονάδες. ο Συμπληρωματική Τμήμα χρησιμεύει ως ένα επιπλέον τμήμα για να δημιουργήσουν ένα πιο συγκεκριμένο προφίλ - είτε με την εμβάθυνση και εξειδίκευση ή με τη διαφοροποίηση της γνώσης. Περαιτέρω ενότητες από τη διοίκηση επιχειρήσεων, καθώς και από τις κοινωνικές επιστήμες ή η οικονομία είναι διαθέσιμα για τους φοιτητές. Αυτή η περιοχή καλύπτει 24 διδακτικές μονάδες. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Περιεχόμενο Η κύρια in Finance επιδιώκει να μεταφέρουν την τεχνογνωσία σχετικά με τα εργαλεία... [-]

Δύο χρόνια Bentley Mba

Bentley University Graduate School of Business
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Waltham

Ο αναδυόμενος ηγέτης MBA στην Bentley Graduate Business School είναι ένα διετές πρόγραμμα με πλήρη απασχόληση, σχεδιασμένο για φοιτητές με σχετικά μικρή ή καθόλου εργασιακή εμπειρία. [+]

Ο Αναδυόμενες MBA ηγέτες στο Bentley Graduate Business School Είναι ένα διετές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης, σχεδιασμένο για φοιτητές με σχετικά μικρή ή καθόλου εργασιακή εμπειρία. Οι υποψήφιοι κυμαίνονται από τους πρόσφατους αποφοίτους κολλεγίων έως αυτούς με τριετή επαγγελματική απασχόληση. Το πρόγραμμα παρέχει μια σταθερή βάση στους κύριους τομείς των επιχειρήσεων, πάνω στους οποίους οι μαθητές μπορούν να οικοδομήσουν λαμβάνοντας προχωρημένα μαθήματα και συγκεντρώσεις. Οι σημερινοί νέοι επιχειρηματικοί ηγέτες χρειάζονται τόσο το εύρος όσο και το βάθος της εμπειρίας. Τα μαθήματα επιλογής στο πρόγραμμα MBA Αναδυόμενων ηγετών σας επιτρέπουν να ακολουθήσετε μια ειδικότητα που προσθέτει αξία σε έναν μελλοντικό εργοδότη. Μπορείτε να προσαρμόσετε το πτυχίο σας επιλέγοντας από οκτώ συγκεντρώσεις: λογιστικής Business Analytics Οικονομικά των Χρηματοπιστωτικών Αγορών οικονομικά Συστημάτων Πληροφορικής και Τεχνολογίας Νόμος και Φορολογία Ηγεσία (παλαιότερα με τίτλο Διοίκηση) εμπορία Διπλά Πτυχία Οι φοιτητές στο πρόγραμμα MBA αναδυόμενων ηγετών μπορούν να συνδυάσουν το πτυχίο τους με ένα από τα έξι προσφορές Master of Science στο Bentley. Η ενσωμάτωση των γενικών επιχειρηματικών δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν μέσω του MBA με την επικεντρωμένη εμπειρία ενός πτυχίου MS προσφέρει ένα διακριτικό σύνολο προσόντων για την αναζήτηση εργασίας σας. Πιστωτικές μονάδες από τέσσερα μαθήματα ισχύουν και για τα δύο πτυχία, ώστε να μπορείτε να κερδίσετε τα πολύτιμα επιπλέον πιστοποιητικά συμπληρώνοντας έξι επιπλέον μαθήματα. Τα δίδακτρα για το αναδυόμενο πρόγραμμα Leaders MBA δεν περιλαμβάνουν μαθήματα Master of Science. Χρεώνονται με το κανονικό επιτόκιο ανά άτομο. Προφίλ σπουδαστών Ο Αναδυόμενοι ηγέτες MBA (πλήρους απασχόλησης, δύο ετών) Έχει σχεδιαστεί για νέους που θέλουν να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) τη διαχείριση της κυκλοφορίας

Stamford International University
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 - 18 μήνες July 2018 Ταϊλάνδη Μπανγκόκ +1 περισσότερα

Βιομηχανία Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών. Πραγματική εμπειρία κόσμο και διαδραστικό ακαδημαϊκή προσέγγιση. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. - Βιομηχανία Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών. - Πραγματική εμπειρία κόσμο και διαδραστικό ακαδημαϊκή προσέγγιση. - Fast Track πρόγραμμα MBA με ευέλικτες επιλογές σπουδών: Μελέτη στο Full-Time MBA πρόγραμμα και μεταπτυχιακό σε 12 μήνες. Μελέτη στο μέρος-Time MBA πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου - Μόνο 1 μέρα την εβδομάδα και μεταπτυχιακό σε 18 μήνες. - Σύγχρονη ανακόψει τον πλου του συστήματος. - Αφιερωμένο τοπικές και διεθνείς μέλη ΔΕΠ με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο και επαγγελματική εμπειρία. - Διεθνείς Ευκαιρίες - Διπλό Πτυχίο Προγράμματα, Study Abroad Ευκαιρίες και εκπαιδευτικά ταξίδια. - Εταιρική κοινωνικοποίηση και η δικτύωση. - Εγγυημένη Υπηρεσία Σταδιοδρομίας. Θέμα Λίστα MKT 545 Συμπεριφορές των Καταναλωτών MKT 568 Integrated Marketing Communications MKT 570 Στρατηγικό Μάρκετινγκ MKT 533 Καινοτόμο μάρκετινγκ MKT 560 Digital Marketing MKT 573 Διοίκηση Μάρκα MKT 574 Διοίκηση Προϊόν MKT 575 Σύγχρονα Θέματα στο Marketing Management MKT 578 Διεθνές Μάρκετινγκ στις χώρες της ASEAN [-]

MBA στο μάρκετινγκ πολυτελείας, καλλυντικά και αρώματα

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση September 2017 Γαλλία Paris

Πολυτελή καλλυντικά και αρώματα κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται καλύτερα για τον εαυτό τους. [+]

Πολυτελή καλλυντικά και αρώματα κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται καλύτερα για τον εαυτό τους. Αλλά πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε ένα καλλυντικό ή άρωμα γκάμα των προϊόντων; Μάθετε πώς να καινοτομούν σε καλλυντικά στρατηγικές, πώς να συσκευάσει, διανομή και προώθηση αρωμάτων στον συγκεκριμένο κλάδο όγκου όπου το θέμα είναι να διατηρήσουν τους πελάτες. κωδικούς πολυτέλεια και παράγοντες της αγοράς μάρκες και καλλυντικών βιομηχανία ειδών πολυτελείας κωδικούς πολυτέλεια και την ταυτότητα της μάρκας Ιστορία των αρωμάτων Ιστορία της τέχνης Μάρκετινγκ και ψηφιακό μάρκετινγκ Μάρκετινγκ πολυτελείας διαχείριση της μάρκας καλλυντικών και αρωμάτων τομέα τεχνικές πώλησης Διαχείριση λιανικής πώλησης στα καλλυντικά και αρωματοποιία Διαχείριση πελατειακών σχέσεων Δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία και διαφήμιση Ε επιχειρήσεις και ψηφιακού μάρκετινγκ Κοινωνική μέσα μαζικής ενημέρωσης και τη φήμη του ηλεκτρονικού Mediaplanning και KPI διαχείριση Ξεκινώντας τη δική σας ετικέτα Η οικοδόμηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου Πρόβλεψη και logistics στα καλλυντικά Εταιρική Στρατηγική Ανθρώπινοι πόροι, Team Building και την ηγεσία τη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας και αδειών την ηθική και την αειφορία Καλλυντικά και τα αρώματα των δεξιοτήτων Συσκευασία και σχεδιασμός Οι καινοτομίες και τις τάσεις την ανάπτυξη νέων προϊόντων Κανόνες και ρύθμιση, την παραγωγή και την ποιότητα Υλικό εργαστηρίου: αναγνωρίζουν αρώματα, όσφρηση και τη δημιουργία Ημερίδα στα καλλυντικά: make-up και τη φροντίδα του δέρματος Έργο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών [-]

IMBA - International MBA στη Βαρκελώνη

ESERP Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη +1 περισσότερα

Θα μάθετε να οδηγήσει τις διαπραγματεύσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, για τη δημιουργία της μάρκας σας στην αγορά. Θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την εφοδιαστική, εμπορικές στρατηγικές ή να κάνει εκτιμήσεις άλλες εταιρείες. [+]

Μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Μάρκετινγκ. Αν θέλετε να επεκτείνετε την εκπαίδευσή σας να έχουν περισσότερες πιθανότητες εύρεσης εργασίας στη διεθνή σκηνή, μια καλή επιλογή είναι να σας εκπαιδεύσει IMBA - Διεθνές MBA ESERP στη Βαρκελώνη. δίδαξε εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, Έτσι, μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο της γλώσσας της επιχειρηματικής αριστείας. Επιπλέον, ώστε να μπορείτε να το συνδυάσετε με άλλες δραστηριότητες της ημέρας, προσφέρουμε δύο έδρες, επιλέγοντας ανάμεσα διεξάγει τις μελέτες το κάνουμε σε ένα χρόνο ή δύο, ανάλογα με το ποια θα επιλέξετε. Θα είστε σε θέση να τη λειτουργία μιας εταιρείας και να προβαίνει σε διαφορετικές στρατηγικές. Επιπλέον, μπορείτε να ελέγξετε τα οικονομικά, μεταφορά δραστηριότητες, logistics, ποιοτικού ελέγχου και κάνουν εκτιμήσεις των επιχειρήσεων για να ζυγίσει το δυνατόν συγχωνεύσεις και άλλες δραστηριότητες. Θα μάθετε, επίσης, να διαπραγματευτεί, για να τοποθετήσετε μια μάρκα στην αγορά, να εξωτερική στρατηγική ανάλυση και να προσελκύσει πελάτες, μεταξύ πολλών άλλων. Με την ολοκλήρωση αυτών των μελετών, θα έχετε πολλές επιλογές για δουλειά. Δεν αποτελεί έκπληξη, θα τρέχουν οι εταιρείες και τα τμήματαΕιδικά εκείνες που σχετίζονται με την οικονομία, αλλά και να λειτουργήσει ως σύμβουλος ή αναλυτής για να βοηθήσει την εταιρεία σας ή τους άλλους κατόπιν αιτήματος. Και χωρίς καμία υποχρέωση και χωρίς επιβάρυνση για IMBA - Διεθνές MBA στη Βαρκελώνη. Εκτός από το βαθμό της ESERP, μπορείτε να πάρετε μια σωστή πανεπιστημιακό πτυχίο εκδίδεται από το UVic-UCC. Τι περιμένεις; Στόχοι Υψηλή οργανωτικές δεξιότητες, την ηγεσία και τη διαχείριση. Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία. Δυνατότητα παροχής στρατηγικών και επιχειρησιακών ανώτερων... [-]