Προγράμματα MBA σε Μάρκετινγκ και Πωλήσεις

Συγκρίνετε τα Προγράμματα MBA σε Μάρκετινγκ και Πωλήσεις

Μάρκετινγκ και Πωλήσεις

Marketing και οι πωλήσεις είναι δύο στενά συνδεδεμένα πεδία που, όταν συνδυάζονται σωστά, μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση κυριαρχούν βιομηχανία της. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και την αποτελεσματική στόχευση και το κλείσιμο της πώλησης είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας επιχείρησης ». Επίσης, οι σπουδαστές που κερδίζουν ένα μεταπτυχιακό σε αυτόν τον τομέα να γίνει μια ανταγωνιστική υποψήφιος σε ένα φλέγον τομέα.

Έτσι, τι είναι ένα MBA στο Marketing και Πωλήσεων; Είναι ένας βαθμός που ακονίζει τις δεξιότητες του μαθητή, όταν πρόκειται για τη στρατηγική και τις βασικές αρχές των επιχειρήσεων. Οι άνθρωποι που παίρνουν μαθήματα σε αυτό το επίπεδο έχουν την ευκαιρία να βουτήξει βαθιά μέσα προκλήσεις μάρκετινγκ και να μάθουν για τις πιο πρόσφατες εφαρμογές και τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στον τομέα. Μετά την ολοκλήρωση, οι απόφοιτοι έχουν αποκτήσει τις δεξιότητες για την εφαρμογή δημιουργικό μάρκετινγκ και να αναπτύξουν τις πωλήσεις τους αριθμούς τους.

Υπάρχουν πολλά οφέλη για την απόκτηση ένα μεταπτυχιακό, όπως κάνετε τον εαυτό σας πιο εμπορεύσιμα για το πολυπόθητο θέσεις εργασίας. Επιπλέον, οι μαθητές να πάρετε για να αυξηθεί τις ικανότητές τους, συμμετέχοντας σε μαθήματα όπως η χρηματοοικονομική πληροφόρηση, την καινοτομία, την ηθική, τις λειτουργίες και την ανάλυση των δεδομένων.

Ανάλογα με το όργανο ένας μαθητής επιθυμεί να παρακολουθήσει, το κόστος της απόκτησης ΜΒΑ στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ μπορεί να διαφέρουν. Για εκείνους σε έναν προϋπολογισμό με την επιθυμία για την περαιτέρω εκπαίδευσή τους και να μάθουν περισσότερα για το "Τι είναι το MBA στο Marketing και Πωλήσεων;" ψάχνοντας διάφορα όργανα και τη σύγκριση των προγραμμάτων και η τιμολόγηση είναι μια καλή ιδέα.

Μόλις ένας σπουδαστής κερδίζει ένα μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, υπάρχουν μια σειρά από ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Μερικοί άνθρωποι πηγαίνουν για να διευθυντικές θέσεις και εκτελεστικά, και κάποια αύξηση το know-how για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.Άλλοι απολαμβάνουν να εργάζονται για τις διεθνείς εταιρείες εμπορίας στην διαχείριση της μάρκας, οι πωλήσεις στρατηγικά και τις δημόσιες σχέσεις.

 

Μέσα από τα προγράμματα Masterstudies, υπάρχουν επιλογές και για τις δύο στις πανεπιστημιουπόλεις και σε απευθείας σύνδεση εκμάθησης. Online μαθήματα παρέχουν στους φοιτητές την ευελιξία να εργάζονται γύρω από την απασχόληση και φορτωμένο πρόγραμμά τους. Επιπλέον, αυτό δίνει στους φοιτητές πρόσβαση στα μαθήματα όταν δεν μπορεί να ζήσει αρκετά κοντά για να παρακολουθήσουν ένα θεσμικό όργανο με ένα κατάλληλο πρόγραμμα. Internet-based learning είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσουν ένα MBA στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και τη βελτίωση της σταδιοδρομίας σας. Αναζήτηση για το πρόγραμμά σας και να επικοινωνήσετε απευθείας με το γραφείο εισδοχή σχολείο της επιλογής σας, συμπληρώνοντας το προβάδισμα μορφή.

Διαβάστε Περισσότερα

Mba στη διεθνή διοίκηση ξενοδοχείων με εξειδίκευση στη διαχείριση πωλήσεων & E-marketing

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια February 2018 Ελβετία Martigny

Αυτή η εξειδίκευση επιτρέπει στους σπουδαστές να εντοπίζουν και να προσαρμόζονται στις τρέχουσες τάσεις, να προβλέπουν νέους που χρησιμοποιούν διαφορετικά θέματα: το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, τις διαπραγματεύσεις και τις διαφημιστικές ανακοινώσεις, τη διαχείριση νέων μέσων και την κοινωνική δικτύωση ... Όχι μόνο στον κλάδο της φιλοξενίας αλλά και στον τουρισμό. [+]

MBA στη Διεθνή Διοίκηση Ξενοδοχείων με εξειδίκευση στην Διαχείριση Πωλήσεων & Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ • ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ (ΒΕΛΓΙΟ)

Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι αλλαγές στις νέες τεχνολογίες επηρέασαν τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών καθώς και τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τα εμπορικά σήματα. Οι χώροι φιλοξενίας και τουρισμού δεν αποτελούν εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα και οι διευθυντές ξενοδοχείων και τουρισμού πρέπει να εξετάσουν εκ νέου τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τους στόχους εμπορικών σημάτων και τη διανομή των προϊόντων και υπηρεσιών τους μέσω των σημερινών νέων μέσων ενημέρωσης. Αυτή η εξειδίκευση επιτρέπει στους σπουδαστές να εντοπίζουν και να προσαρμόζονται στις τρέχουσες τάσεις, να προβλέπουν νέους που χρησιμοποιούν διαφορετικά θέματα: το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, τις διαπραγματεύσεις και τις διαφημιστικές ανακοινώσεις, τη διαχείριση νέων μέσων και την κοινωνική δικτύωση ... Όχι μόνο στον κλάδο της φιλοξενίας αλλά και στον τουρισμό.... [-]