MBA στη διαχείριση πολυτελών μαρκών
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.800 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* πλήρης απασχόληση
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα MBA ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση για εξειδικευμένα στελέχη με πλήρη κατανόηση των στρατηγικών και των εργαλείων διαχείρισης μάρκας πολυτελείας.
Το πρόγραμμα βασίζεται στην επιτυχία του MBA Luxury Brand Marketing και συνεχίζει να παρέχει μια εξαιρετική πλατφόρμα για τη διερεύνηση της εξέλιξης της παγκόσμιας αγοράς πολυτελείας.
Το πρόγραμμα MBA Luxury Brand Management έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους υποψηφίους που έχουν τη σχετική διαχειριστική εμπειρία με εξειδικευμένες προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες για να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο της καριέρας τους.
Ο σχεδιασμός του προγράμματος θα βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση των πολυπλοκότητας της διαχείρισης στο πλαίσιο των πολυτελών οργανισμών, ιδιαίτερα καθώς οι αγορές πολυτελείας συνεχίζουν να γίνονται πιο ανταγωνιστικές και πολυδιάστατες και οι καταναλωτές πολυτελείας να πολώνονται.
Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος δίνεται μεγάλη έμφαση στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για την υποστήριξη της πολύπλοκης λήψης αποφάσεων. Οι μαθητές θα αναπτύξουν τις αναλυτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να εξετάσουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που επηρεάζουν τον τομέα της πολυτέλειας και την ικανότητα δημιουργίας δημιουργικών λύσεων. Η ενεργητική βιωματική μάθηση θα επιτρέψει στους μαθητές να αναπτύξουν στρατηγική σκέψη, ηγεσία, διαπροσωπικές και ομαδικές δεξιότητες και μια βαθύτερη επιχειρηματική προοπτική. Οι δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων θα καλλιεργηθούν επίσης μέσω περιπτωσιολογικών μελετών, επιχειρηματικών παιχνιδιών και ζωντανών σχεδίων, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με κορυφαίους πολυτελείς οργανισμούς.
Οι μάρκες πολυτελείας θα συνεχίσουν να πετυχαίνουν μέσω των βασικών στοιχείων της αυθεντικότητας, της αποκλειστικότητας και της δεξιοτεχνίας, αλλά σήμερα αυτές πρέπει να εξισορροπηθούν με 24ωρη πρόσβαση και αμεσότητα και να αντικατοπτρίζουν τις εξελίξεις στις ψηφιακές τεχνολογίες και την αυξανόμενη ισχύ του καταναλωτή. Το MBA Luxury Brand Management εξετάζει πώς οι μάρκες πολυτελείας πρέπει να βρουν καινοτόμους τρόπους για την αντιμετώπιση της κλασικής αντιστάθμισης μεταξύ σπανιότητας και παγκόσμιας επέκτασης.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Βασικές ενότητες
Προοπτικές και πρακτική πολυτέλειας
Σχεδιασμένο για να αξιολογεί κριτικά την πολυπλοκότητα της ιδέας πολυτελείας και την εξέλιξη του παγκόσμιου τομέα πολυτελείας. Οι μαθητές θα αναλύσουν πώς οι αντιλήψεις για την αξία της πολυτέλειας εξελίσσονται σε διαφορετικά πλαίσια προϊόντων/αγορών και θα διερευνήσουν πώς τα χαρακτηριστικά των μεμονωμένων καταναλωτών, η κοινωνική δυναμική και οι παράγοντες που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών πολυτελείας.
Διαχείριση Οικονομικών και Περιουσίας
Αναπτύσσει κριτική επίγνωση της σύγχρονης διαχείρισης πλούτου και βασίζεται στην προηγούμενη έκθεση των μαθητών σε αρχές και τεχνικές οικονομικής διαχείρισης. Η ενότητα θα επικεντρωθεί και στις τρεις κύριες πτυχές της διαχείρισης πλούτου, οι οποίες θα είναι: η δημιουργία πλούτου, η διατήρηση του πλούτου και η μεταφορά πλούτου.
Διανομή πολυτελείας και λιανική
Παρέχει μια κριτική ανάλυση των τάσεων και των εξελίξεων της διαχείρισης σε σχέση με το λιανικό εμπόριο και τη διανομή αγαθών και υπηρεσιών πολυτελείας. Λαμβάνονται υπόψη οι διαστάσεις της εμπειρίας λιανικής πολυτελείας - με ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία διαφορικού πλεονεκτήματος μέσω της δημιουργίας εικόνας καταστήματος και της εξυπηρέτησης πελατών.
Στρατηγική Ηγεσία και Κοινωνική Ευθύνη
Επιτρέπει στους μαθητές να αναλύσουν κριτικά τους ρόλους που διαδραματίζουν οι μάνατζερ στη διαμόρφωση, την εφαρμογή και την αξιολόγηση στρατηγικής εντός των οργανισμών στον τομέα της πολυτελείας. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναλογιστούν τη σημασία της ηγεσίας για την ανάπτυξη, την προστασία και την εκμετάλλευση στρατηγικών ικανοτήτων εντός των οργανισμών. Η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους μαθητές να αναλάβουν σημαντικό ηγετικό ρόλο στη μελλοντική τους σταδιοδρομία στον τομέα της πολυτελείας.
Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας
Εξερευνά τη φύση και τον ρόλο του προϊόντος από την προοπτική της παράδοσης της επωνυμίας και της εμπειρίας σε μια σειρά τομέων πολυτελείας. Υπογραμμίζει τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης επωνυμίας στον τομέα των πολυτελών αγαθών και υπηρεσιών μέσω μιας λεπτομερούς εξέτασης της σχετικής βιβλιογραφίας, η οποία υποστηρίζεται από παραδείγματα.
Νομικές πτυχές της διαχείρισης επωνυμίας
Εστιάζει σε εξειδικευμένες πτυχές του δικαίου και προσαρμόζει τα συμφραζόμενα έτσι ώστε να είναι προσβάσιμο σε όσους δεν έχουν προηγούμενη νομική μελέτη του δικαίου ή των κανονισμών περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Παρέχει θεμέλια για κριτική, αναλυτική και νομικά δημιουργική σκέψη διερευνώντας παράλληλα νομικά ζητήματα που σχετίζονται με εμπορικά σήματα, ονόματα τομέα, μεταβίβαση, δικαιώματα σχεδίασης, δικαιώματα ευρεσιτεχνίας, πνευματικά δικαιώματα και ζητήματα που σχετίζονται με τα πρότυπα διαφήμισης.
Ερευνητικό Έργο: Σχεδιασμός και Μέθοδοι
Εισάγει τους μαθητές σε ερευνητικές προσεγγίσεις και δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, απαραίτητες για το ερευνητικό τους έργο. Η ενότητα παρέχει ουσιαστική γνώση του σχεδιασμού της έρευνας σε βασικούς τομείς και υιοθετεί μια κριτική προοπτική στη σύγκριση και την αντιπαράθεση εναλλακτικών μοντέλων έρευνας.
Διατριβή
Το τελευταίο στοιχείο του προγράμματος είναι η διατριβή, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να σχεδιάσετε και να αναλάβετε μια πρωτότυπη έρευνα σε έναν επιλεκτικό τομέα του Luxury Brand Marketing. Ως μέρος της έρευνας, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν θεωρίες, έννοιες, θεωρίες και πλαίσια που εισήχθησαν στις ενότητες που είχαν προηγουμένως διδαχθεί. Η διατριβή μπορεί να λάβει μία από τις 3 μορφές: Έργο Εφαρμοσμένης Έρευνας, Έργο Διερεύνησης ή Έργο Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής.
Διδάσκοντας και μαθαίνοντας
Οι σπουδαστές που σπουδάζουν το MBA Luxury Brand Management θα είναι μέρος μιας μικρής και εστιασμένης τάξης, ενός μείγματος τοπικών και ξένων φοιτητών που μοιράζονται την τεχνογνωσία διαχείρισης και επωφελούνται από τη διδασκαλία από καθηγητές παγκόσμιας κλάσης, με έρευνα και επαγγελματική εμπειρία καθώς και στενούς δεσμούς με τη βιομηχανία.
Η ποικιλομορφία και η εμπειρία που φέρνει στην τάξη κάθε άτομο είναι ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του MBA στο GCU London . Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει άτυπα δίκτυα υποστήριξης από ομοτίμους και ανταλλαγής γνώσεων, βοηθώντας τους να γίνουν αποτελεσματικοί, ανεξάρτητοι, δια βίου μαθητές. Διεθνείς ακαδημαϊκοί από τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ταϊβάν, την Κίνα και τις ΗΠΑ έχουν επισκεφθεί GCU London για να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με τη διδασκαλία μας.
Ευκαιρίες καριέρας
Ευκαιρίες για μεταπτυχιακές σπουδές
Προηγούμενοι απόφοιτοι MBA έχουν προχωρήσει στην οικοδόμηση ισχυρών σταδιοδρομιών σε διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς. Οι διεθνείς απόφοιτοί μας έχουν προχωρήσει στην απασχόληση στις χώρες καταγωγής τους στην Ευρώπη, την Ινδία, το Πακιστάν, τη Νιγηρία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ινδονησία και την Κίνα.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MBA στη Διαχείριση επωνυμιών πολυτελείας
- Montreux, Ελβετία