MBA Marketing

California Miramar University

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA Marketing

California Miramar University

CMU προσφέρει τα καλύτερα online προγράμματα MBA για φοιτητές που επιθυμούν να κερδίσουν το MBA τους στο μάρκετινγκ . Το ανταγωνιστικό πρόγραμμα MBA μάρκετινγκ αποτελείται από 13 μαθήματα, 9 απαιτούμενα και 4 μαθήματα έμφασης. Η CMU εργάστηκε επιμελώς για να διαμορφώσει το καλύτερο online πρόγραμμα MBA που είναι δυνατόν για τους σπουδαστές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα MBA μάρκετινγκ παρακάτω.

Το πρόγραμμα σπουδών MBA αποτελείται από 13 μαθήματα:

  • 9 Απαιτούμενες βασικές κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της επιχειρησιακής στρατηγικής Capstone
  • 4 Τομέας Μαθήματα Έμφαση

MBA φοιτητές μάρκετινγκ στο California Miramar University επιλέγουν 4 μαθήματα μάρκετινγκ από την ακόλουθη λίστα

  • MKT 6001 Συμπεριφορά καταναλωτών και μοντέλα απόφασης
  • MKT 6002 Στρατηγική διαχείρισης προϊόντων
  • MKT 6003 Διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγική τιμολόγησης MKT 6004
  • MKT 6005 Μάρκετινγκ Διαδικτύου / Marketing Gap Bridge
  • MKT 6006 Στρατηγική Διαχείριση Μάρκα
  • Μάρκετινγκ υπηρεσιών MKT 6007

MARKETING EMPHASIS ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

MKT 6001 Συμπεριφορά καταναλωτών και μοντέλα απόφασης
Περιγράφει πώς οι κοινωνικο-ψυχολογικοί παράγοντες επηρεάζουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών. Οι μαθητές θα μελετήσουν και θα συγκρίνουν τις διάφορες καταναλωτικές συμπεριφορές και τα βασικά μοντέλα αποφάσεων που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη επικοινωνιών και παρεμβάσεων κοινωνικού μάρκετινγκ. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6002Προγράμματα διαχείρισης προϊόντων
Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και εισαγωγή νέων προϊόντων, δοκιμές ιδεών, κύκλο ζωής προϊόντος, ανάλυση χαρτοφυλακίων, στόχευση και τοποθέτηση, θέματα επωνυμίας, επέκταση γραμμής προϊόντων, πολιτικές τιμολόγησης και διαχείριση υφιστάμενων προϊόντων. Τα θέματα περιλαμβάνουν επίσης την τοποθέτηση προϊόντων, τον προσυμπτωματικό έλεγχο, την ανάπτυξη ιδεών, τη δοκιμή μάρκετινγκ και τις στρατηγικές branding. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6003Μεθνές μάρκετινγκ
Παρέχει διεξοδική κάλυψη του διεθνούς μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες που διακινούνται σε πολιτιστικά όρια. Υπογραμμίζει επίσης τη σημασία του διαδικτύου στο παγκόσμιο μάρκετινγκ όταν διεισδύει και εξερευνά νέες αγορές. Αυτό το μάθημα χρησιμοποιεί παραδείγματα πραγματικής ζωής για να επεξηγήσει σημαντικά θέματα που συζητούνται συνεχώς εντός και εκτός του κειμένου. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6004 Στρατηγική τιμολόγησης
Εισάγει αναλυτικά και εννοιολογικά εργαλεία για τη διαμόρφωση στρατηγικής τιμολόγησης μέσω ανάλυσης υπολογιστικών φύλλων. Τα θέματα περιλαμβάνουν την αντιληπτή αξία και την τιμολόγηση των διακρίσεων, τη δέσμευση, την τιμολόγηση της γραμμής προϊόντων και του κύκλου ζωής, την τιμολόγηση μέσω του καναλιού μάρκετινγκ και τις ανταγωνιστικές και συμπεριφορικές προσεγγίσεις στην τιμολόγηση. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6005Internet Μάρκετινγκ / BridgeGap Μάρκετινγκ
Ενσωματώνει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ στο διαδίκτυο σε γενικές στρατηγικές μάρκετινγκ οργάνωσης Τα θέματα περιλαμβάνουν την ευκαιρία αγοράς και την περιβαλλοντική εκτίμηση, την παρουσία στο διαδίκτυο και τις προτάσεις αξίας, τα θέματα σχετικά με το σχεδιασμό του μίγματος μάρκετινγκ και την ανάπτυξη μιας μοναδικής στρατηγικής μάρκετινγκ Διαδικτύου. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6006Στρατηγική διαχείριση σήματος
Το μάθημα επικεντρώνεται στην ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ για καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Τα θέματα περιλαμβάνουν την ικανοποίηση του καταναλωτή και τη διαχείριση της μάρκας, τη γραμμή προϊόντων, τις στρατηγικές τιμολόγησης, τις σχέσεις μεταξύ καναλιών και λιανικής, καθώς και στρατηγικές επικοινωνίας μάρκετινγκ για καταναλωτικά αγαθά και υπηρεσίες. (3 ώρες πίστωσης)

MKT 6007Service Marketing
Εξετάζει τη φύση των οργανώσεων εξυπηρέτησης και τις αρχές που καθοδηγούν την εμπορία των προϊόντων τους. Τα θέματα περιλαμβάνουν την προσδοκία εξυπηρέτησης πελατών, τη γνώμη της υπηρεσίας, τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, το σχεδιασμό και την εκτέλεση της διαδικασίας παράδοσης των υπηρεσιών, την ανάπτυξη και την εφαρμογή δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών των εργαζομένων και το ρόλο της αναδυόμενης τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση των πελατών. (3 ώρες πίστωσης)

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση February 17, 2018
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
8 Εβδομάδες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
22,815 USD
Locations
Ηνωμένες Πολιτείες - San Diego, California
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ηνωμένες Πολιτείες - San Diego, California
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών