MBA Luxury Brand Marketing και Διεθνής Διαχείριση
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Γαλλική γλώσσα, Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 19.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* MBA 1: 14.500; MBA 2: 19.000 €
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Κατατάχθηκε στον νούμερο 1 για 30 χρόνια και αναγνωρίστηκε ως η καλύτερη εκπαίδευση για και από τον κλάδο, το MBA Luxury Brand Marketing and International Management είναι μια εκπαίδευση που έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από επαγγελματίες και ειδικούς στη δραστηριότητα. Οι αποστολές και οι περιπτώσεις που εμπιστεύονται οι εταιρείες επιτρέπουν στους μαθητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Ο πρώτος χρόνος σας επιτρέπει να αποκτήσετε τα απαραίτητα εργαλεία για την κατανόηση του μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων στον τομέα των εμπορικών σημάτων πολυτελείας. Διαρκεί από τον Σεπτέμβριο έως τον Ιούλιο, με ένα εξάμηνο σε εξέλιξη και ένα εξάμηνο στην πρακτική άσκηση.
Το πρόγραμμα για το δεύτερο έτος, στην βραδινή τάξη, δίνει στους μελλοντικούς νικητές την ευκαιρία να συνεχίσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα ή να ολοκληρώσουν ένα ή περισσότερα πρακτικά σε εταιρείες, για να εδραιώσουν τις γνώσεις τους για αυτόν τον τομέα.
Αυτό το πρόγραμμα απονέμει τον τίτλο του Marketing and Sales Manager σε προϊόντα πολυτελείας, που έχουν εγγραφεί στο RNCP με διάταγμα της 27/12/2018 που δημοσιεύθηκε στην ΕΕ της 04/01/2019 NSF κωδικός 312m επαγγελματικής πιστοποίησης επίπεδο Ι.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πρώτος χρόνος
- Γενική και τομεακή κουλτούρα πολυτέλειας
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ πολυτελείας
- Επικοινωνία μαρκών πολυτελείας
- Βασικές αρχές των επιχειρήσεων
- Διαχείριση λειτουργιών
- Διαχείριση της ομάδας
- Προσωπική ανάπτυξη
- Ξένες γλώσσες
- Ετήσιο έργο
- 6μηνη πρακτική άσκηση
Δεύτερη χρονιά
- Στρατηγική
- Γεωπολιτική / γεωστρατηγική
- Στρατηγικές ανταγωνισμού στη βιομηχανία πολυτελείας
- Ταυτότητα και Επικοινωνία
- Ανάλυση τάσεων και διαχείριση δημιουργικότητας
- Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
- εμπορία
- Ιδιαιτερότητες της επικοινωνίας στην πολυτέλεια
- ψηφιακό
- Διοίκηση & Διοίκηση
- Διανομή και εφοδιαστική
- Διεθνές Εμπόριο
- πωλήσεις
- Διοίκηση / Οικονομικά
- δεξιά
- Ηθική και διακυβέρνηση
- Γενικός πολιτισμός
- Ιστορία της πολυτέλειας
- προπόνηση
- Επαγγελματική ζωή και προσωπική ανάπτυξη
Ορισμένα μαθήματα μπορεί να είναι στα αγγλικά.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MBA στο Διεθνές Μάρκετινγκ
- Online