MBA Fashion Management - Media Major
IFA Paris
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
24 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 14.800 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Κόστος αίτησης 150 EUR
Εισαγωγή
IFA Paris MBA Πιστοποιημένο από την FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Διάρκεια: Πρόγραμμα 24 μηνών στα αγγλικά
- Πανεπιστημιούπολη: Παρίσι
- Μονάδες ECTS: 120
- Κόστος εφαρμογής: 150 €
- Δίδακτρα: 14.800 €
- Περιορίζεται σε: 25 μαθητές ανά τάξη
«Η μόδα στην εποχή των κοινωνικών μέσων είναι πολύ συναρπαστική»
Εισαγωγή
Περισσότερο από ποτέ, οι επαγγελματίες της μόδας πρέπει να επιδεικνύουν ευελιξία και ικανότητα προσαρμογής σε ένα σκληρότερο οικονομικό περιβάλλον, αλλά και στις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές στο σύστημα της μόδας, με αυξανόμενη ζήτηση για πιο βιώσιμες και ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Οι εταιρείες αναζητούν διευθυντές που μπορούν να αναπτύξουν πιο συναρπαστικές και κοινωνικές εμπειρίες για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδεθούν και μπορούν να πλοηγηθούν με σιγουριά σε καινοτόμες στρατηγικές σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.
Παραδίδεται από το 2008, το MBA Fashion Management έχει ανανεωθεί πλήρως προκειμένου να επωφεληθεί πλήρως από την IFA Paris και την τεχνογνωσία μας στις τεχνολογίες αιχμής και στην προσαρμογή πιο βιώσιμων πρακτικών για τη βιομηχανία της μόδας.
Προτεραιότητά μας: να παρέχουμε στους αποφοίτους μας τις άριστες δεξιότητες μάρκετινγκ και διαχείρισης που απαιτούνται για να περιηγηθείτε σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο. Καθώς η βιομηχανία ετοιμάζεται να δημιουργήσει περισσότερες θέσεις για να διατηρήσει τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, έχουμε αναπτύξει ΤΡΕΙΣ μεγάλες εταιρείες που επιτυγχάνουν έναν συνδυασμό μεταξύ του γαλλικού παραδοσιακού savoir-faire και μιας σε βάθος κατανόησης των μελλοντικών αναγκών της μόδας ρούχα, μέσα μόδας και βιομηχανία πολυτελείας:
- Μέσα (αυτό το πρόγραμμα)
- Πολυτέλεια
- Ενδύματα
Εικόνα: μια νοητική αναπαράσταση κάποιου ή κάτι… Αν θεωρήσουμε τη μόδα ως γλώσσα, ο ρόλος της ως φορέα αντίληψης είναι προφανής. Τα σχήματα του σώματός μας, οι προσωπικότητές μας, τα στυλ μας, όλα, σε κάποιο βαθμό, διαμορφώνονται από την εικόνα που αντανακλάται στον καθρέφτη των μέσων μόδας.
Ο κλάδος περνά μια ψυχολογική αλλαγή. Μέχρι πρόσφατα, τα άτομα πάντα προσπαθούσαν να επιτύχουν έναν «επιθυμητό εαυτό» που θα ήταν ένα τέλειο αντίγραφο άνθρακα αυτού που αντικατοπτρίζεται στις γυαλιστερές σελίδες των περιοδικών. Τώρα, αυτή η έννοια «επιθυμητός εαυτός» απορρίπτεται σταδιακά και οι καταναλωτές απαιτούν να μπορούν να δουν τον εαυτό τους, όπως είναι, μέσα από το φακό των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Το MBA στη Διαχείριση Μόδας - Media Major έχει αναδιαρθρωθεί για να επιτρέψει στους υποψηφίους να υποστηρίξουν την ιδέα της ακριβούς εκπροσώπησης. Μέσα από ένα μείγμα πειραματικών και δημιουργικών ενοτήτων, θα παράγουν οπτικά και καλλιτεχνικά αντικείμενα που κοιτούν τη μόδα μέσα από έναν ανθρωπολογικό φακό.
Όλα τα προγράμματά μας διατυπώνονται γύρω από το πλαίσιο ECTS όπως ορίζεται από τη σύμβαση της Μπολόνιας. Αφού ολοκληρώσουν το μάθημά τους, οι μαθητές λαμβάνουν συνολικά 120 ECTS που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν εάν αποφασίσουν να σπουδάσουν περαιτέρω. Αυτό το πρόγραμμα είναι επίσης πιστοποιημένο από την FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα MBA μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Κάντε κλικ εδώ → Στείλτε μου περισσότερες πληροφορίες!
Αυτό το πρόγραμμα MBA είναι επίσης διαθέσιμο για διαδικτυακή μελέτη στον ιστότοπό μας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης IFA Paris - Learn Online. Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πλήρη ηλεκτρονική έκδοση αυτού του μαθήματος, επισκεφθείτε: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή Μαθήματος
Έτος 1:
Το πρώτο έτος είναι αφιερωμένο στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε περιβάλλον τάξης.
Αυτή η εντατική και πρακτική εκπαίδευση παρέχεται μέσω διδασκόμενων ενοτήτων που οργανώνονται σε τέσσερις ομάδες ενοτήτων.
Δύο από αυτές τις ομαδοποιήσεις ενοτήτων αποτελούν τα βασικά στοιχεία του MBA Fashion Management. Είναι κοινό και στις τρεις μεγάλες εταιρείες (πολυτέλεια, ένδυση, μέσα ενημέρωσης):
Marketing & Management
Αυτή η ομαδοποίηση περιλαμβάνει μια σειρά από ενότητες που θα σχεδιαστούν διαδοχικά με βάση τη δομή ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Το σύνολο των γνώσεων που αποκτήθηκαν από τους μαθητές θα τους προετοιμάσει να:
Αναλύστε σύνθετες προκλήσεις μάρκετινγκ με βάση πρακτικές περιπτωσιολογικές μελέτες
Κατανομή πόρων στρατηγικά για την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων
DNA επωνυμίας χειροτεχνίας που επιτρέπουν την επίτευξη βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Επιχειρηματικά Θέματα
Η ικανότητα ακρόασης και ερμηνείας των σημάτων των αγορών αποτελεί βασικό στοιχείο των σημερινών διευθυντών. Πρέπει να καλλιεργείται συνεχώς. Μέσα σε αυτό το μάθημα, η ομαδοποίηση των σπουδαστών θα ανακαλύψει τις ιδιοσυγκρασίες της βιομηχανίας της μόδας από οικονομική και οικονομική άποψη.
Εκτός από την κύρια ενότητα, αυτό το Media Major επικεντρώνεται σε δύο ομαδοποιήσεις ενοτήτων, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ του προγράμματος σπουδών:
Μόδα συμφραζομένων
Αυτή η ομαδοποίηση ενοτήτων θα βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση του κόσμου της μόδας ως διασταύρωση μεταξύ τέχνης και βιομηχανίας.
Εικόνα & Επικοινωνία
Οι μαθητές θα τεθούν σε ένα πραγματικό πλαίσιο ζωής και θα αναπτύξουν τις τεχνικές τους δεξιότητες μέσω μιας σειράς πρακτικών εργαστηρίων που κυμαίνονται από τη λήψη φωτογραφιών έως τη δημιουργική δημοσιογραφία.
Ενώ το πρόγραμμα είναι δομημένο γύρω από μοναδικές ενότητες και μαθησιακές εμπειρίες, το αποκορύφωμα είναι η σχολή μας ειδικευμένων και με κίνητρα καθηγητών που προέρχονται από περισσότερες από 20 διαφορετικές χώρες. Αυτό το πραγματικό εκπαιδευτικό χωνευτήρι σάς επιτρέπει να επωφεληθείτε από διαφορετικές πολιτιστικές προοπτικές, οι οποίες, με τη σειρά τους, διεγείρουν την τάση σας να αναλύετε και να επιλύετε ζητήματα με δημιουργικούς και αντισυμβατικούς τρόπους.
Έτος 2:
Το δεύτερο έτος είναι αφιερωμένο στην εφαρμογή και τον πειραματισμό αυτών των δεξιοτήτων μέσω της ολοκλήρωσης μιας υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης και της ανάπτυξης της διατριβής Capstone, ενός μοναδικού και ατομικού έργου που οφείλει πολλά στη IFA Paris εκμάθηση μέσω της παιδαγωγικής.
Στο Capstone Project, οι μαθητές αναμένεται να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ της γνώσης του μαθήματος και της πρακτικής τους κατανόησης των σύγχρονων βέλτιστων πρακτικών του κλάδου για να προετοιμάσουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για ένα επιχειρηματικό εγχείρημα.
Τέλος, από την έναρξη έως την αποφοίτησή τους, και ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του IFA Paris θα επωφεληθούν από την υποστήριξη ενός μοναδικού τμήματος που ονομάζεται «Κέντρο Καριέρας και Αποφοίτων».
Αξιοποιώντας ισχυρές συνεργασίες με ομάδες όπως η LVMH, η Richemont ή η Kering, το Career and Alumni Center θα δώσει πρόσβαση σε αποκλειστικές εκδηλώσεις παρουσίασης επωνυμίας, επιδείξεις μόδας, εκθέσεις τέχνης ή επαγγελματικές εκθέσεις, προκειμένου να οικοδομήσουν το δικό τους επαγγελματικό δίκτυο των μαθητών.
Πιστώσεις:
Έτος 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Θέματα Επιχειρήσεων - 13 π.μ
Πλαισιοποίηση μόδας - 7 ECTS
Εικόνα & Επικοινωνία - 22 π.μ
Έτος 2: 60 ECTS
Πρακτική Άσκηση - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS