MBA Fashion Management - Luxury Major
IFA Paris
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
24 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 14.800 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Τέλος αίτησης 150 EUR - Δίδακτρα: 9500 EUR για το online πρόγραμμα
Εισαγωγή
IFA Paris MBA Πιστοποιημένο από την FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Διάρκεια: Πρόγραμμα 24 μηνών στα αγγλικά
- Πανεπιστημιουπόλεις: Παρίσι, Κωνσταντινούπολη
- Μορφή*: Παρίσι ή Κωνσταντινούπολη/Παρίσι
- Μονάδες ECTS: 120
- Κόστος εφαρμογής: 150 €
- Δίδακτρα: 14.800 €
- Περιορίζεται σε: 25 μαθητές ανά τάξη
* η διαθεσιμότητα των μορφών μπορεί να διαφέρει από έτος σε έτος
Εισαγωγή
Περισσότερο από ποτέ, οι επαγγελματίες της μόδας πρέπει να επιδεικνύουν ευελιξία και ικανότητα προσαρμογής σε ένα σκληρότερο οικονομικό περιβάλλον, αλλά και στις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές στο σύστημα της μόδας, με αυξανόμενη ζήτηση για πιο βιώσιμες και ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Οι εταιρείες αναζητούν διευθυντές που μπορούν να αναπτύξουν πιο συναρπαστικές και κοινωνικές εμπειρίες για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να συνδεθούν και μπορούν να πλοηγηθούν με σιγουριά σε καινοτόμες στρατηγικές σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.
Προσφέρεται από το 2008, το MBA Fashion Management έχει ανανεωθεί πλήρως, προκειμένου να επωφεληθεί πλήρως από την IFA Paris και την τεχνογνωσία μας στις τεχνολογίες αιχμής και στην προσαρμογή πιο βιώσιμων πρακτικών για τη βιομηχανία της μόδας.
Προτεραιότητά μας: να παρέχουμε στους αποφοίτους μας τις άριστες δεξιότητες μάρκετινγκ και διαχείρισης που απαιτούνται για να περιηγηθείτε σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο. Καθώς η βιομηχανία ετοιμάζεται να δημιουργήσει περισσότερες θέσεις για να διατηρήσει τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, έχουμε αναπτύξει ΤΡΕΙΣ μεγάλες εταιρείες που επιτυγχάνουν έναν συνδυασμό μεταξύ του γαλλικού παραδοσιακού savoir-faire και μιας σε βάθος κατανόησης των μελλοντικών αναγκών της μόδας ρούχα, μέσα μόδας και βιομηχανία πολυτελείας:
- Πολυτέλεια (αυτό το πρόγραμμα)
- Ενδύματα
- Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Τα προϊόντα πολυτελείας ορίζονται παραδοσιακά μέσω της προοπτικής της σπανιότητας. Οι αποκλειστικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό με την εκλεπτυσμένη και προγενέστερη χειροτεχνία είναι ενισχυτές αξίας που βοηθούν στην υψηλή τιμή. Αυτός ο ορισμός, αν και ακόμα αποδεκτός, έχει εξελιχθεί δραματικά καθώς έννοιες όπως ο χρόνος, ο χώρος και η εμπειρία συνδέονται πλέον με την έννοια της πολυτέλειας.
Η κύρια προβληματική του κλάδου είναι ο επαναπροσδιορισμός της ουσίας της. Υπάρχουν δύο πιθανές υποθέσεις:
- Οι διαρθρωτικές αλλαγές ωθούν τη βιομηχανία πολυτελείας να μεταμορφωθεί και να εκραγεί σε διάφορες, και μερικές φορές παράδοξες, ιδεολογίες.
ή, - Οι διαρθρωτικές αλλαγές ωθούν τη βιομηχανία πολυτελείας να ξεκινήσει τη μείωση των παραδοσιακών και κοσμικών αξιών της, πίσω στον αρχικό της πυρήνα.
Το MBA στη Διαχείριση Μόδας - Το Luxury Major έχει αναδιαρθρωθεί για να διασφαλίσει ότι οι υποψήφιοι θα φτάσουν στο βέλτιστο επίπεδο ευκινησίας που τους επιτρέπει να περιηγηθούν στην υπαρξιακή κρίση που περνά η βιομηχανία πολυτελείας.
Τα μαθήματα MBA είναι δομημένα έχοντας κατά νου το πλαίσιο ECTS, όπως ορίζεται από τη Σύμβαση της Μπολόνια. Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους οι συμμετέχοντες θα συγκεντρώσουν συνολικά 120 ECTS τα οποία θα μπορούν να μεταφέρουν εάν επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Αυτό το πρόγραμμα είναι επίσης πιστοποιημένο από την FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα MBA μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Κάντε κλικ εδώ → Στείλτε μου περισσότερες πληροφορίες!
Αυτό το πρόγραμμα MBA είναι επίσης διαθέσιμο για διαδικτυακή μελέτη στον ιστότοπό μας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης IFA Paris - Learn Online. Για όλες τις πληροφορίες σχετικά με την πλήρη ηλεκτρονική έκδοση αυτού του μαθήματος, επισκεφθείτε: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή Μαθήματος
Έτος 1:
Το πρώτο έτος είναι αφιερωμένο στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε περιβάλλον τάξης.
Αυτή η εντατική και πρακτική εκπαίδευση παρέχεται μέσω διδασκόμενων ενοτήτων που οργανώνονται σε τέσσερις ομάδες ενοτήτων.
Δύο από αυτές τις ομαδοποιήσεις ενοτήτων αποτελούν τα βασικά στοιχεία του MBA Fashion Management. Είναι κοινό και στις τρεις μεγάλες εταιρείες (πολυτέλεια, ένδυση, μέσα ενημέρωσης):
Marketing & Management
Αυτή η ομαδοποίηση περιλαμβάνει μια σειρά από ενότητες που θα σχεδιαστούν διαδοχικά με βάση τη δομή ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Το σύνολο των γνώσεων που αποκτήθηκαν από τους μαθητές θα τους προετοιμάσει να:
Αναλύστε σύνθετες προκλήσεις μάρκετινγκ με βάση πρακτικές περιπτωσιολογικές μελέτες
Κατανομή πόρων στρατηγικά για την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων
DNA επωνυμίας χειροτεχνίας που επιτρέπουν την επίτευξη βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Επιχειρηματικά Θέματα
Η ικανότητα ακρόασης και ερμηνείας των σημάτων των αγορών αποτελεί βασικό στοιχείο των σημερινών διευθυντών. Πρέπει να καλλιεργείται συνεχώς. Μέσα σε αυτό το μάθημα, η ομαδοποίηση των σπουδαστών θα ανακαλύψει τις ιδιοσυγκρασίες της βιομηχανίας της μόδας από οικονομική και οικονομική άποψη.
Εκτός από την κύρια ενότητα, αυτή η κύρια ενότητα Πολυτελείας επικεντρώνεται σε δύο ομάδες ενοτήτων, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ του προγράμματος σπουδών:
Διαδικασίες πολυτελείας
Οι μαθητές κατανοούν σε βάθος τις διαδικασίες που εμπλέκονται στην παραγωγή, την εμπορία και τη διανομή ειδών πολυτελείας.
Πολυτελής τρόπος ζωής
Η ομαδοποίηση της ενότητας Luxury Lifestyle θα επιτρέψει στους μαθητές μας να γνωρίσουν διαφορετικές βιομηχανίες και να τους δώσει πιο συγκεκριμένες γνώσεις για κάθε μία από αυτές. Θέματα όπως η Υψηλή Ραπτική, τα πολυτελή κοσμήματα, η βιομηχανία ομορφιάς ή η φιλοξενία θα καλυφθούν από ειδικούς των τομέων που θα καθοδηγήσουν τους μαθητές στη διαδικασία ανακάλυψής τους.
Έτος 2:
Το δεύτερο έτος είναι αφιερωμένο στην εφαρμογή και τον πειραματισμό αυτών των δεξιοτήτων μέσω της ολοκλήρωσης μιας υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης και της ανάπτυξης της διατριβής Capstone, ενός μοναδικού και ατομικού έργου που οφείλει πολλά στη IFA Paris εκμάθηση μέσω της παιδαγωγικής.
Στο Capstone Project, οι μαθητές αναμένεται να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ της γνώσης του μαθήματος και της πρακτικής τους κατανόησης των σύγχρονων βέλτιστων πρακτικών του κλάδου για να προετοιμάσουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για ένα επιχειρηματικό εγχείρημα.
Τέλος, από την έναρξη έως την αποφοίτησή τους, και ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του IFA Paris θα επωφεληθούν από την υποστήριξη ενός μοναδικού τμήματος που ονομάζεται «Κέντρο Καριέρας και Αποφοίτων».
Αξιοποιώντας ισχυρές συνεργασίες με ομάδες όπως η LVMH, η Richemont ή η Kering, το Career and Alumni Center θα δώσει πρόσβαση σε αποκλειστικές εκδηλώσεις παρουσίασης επωνυμίας, επιδείξεις μόδας, εκθέσεις τέχνης ή επαγγελματικές εκθέσεις, προκειμένου να οικοδομήσουν το δικό τους επαγγελματικό δίκτυο των μαθητών.
Πιστώσεις:
Έτος 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Θέματα Επιχειρήσεων - 13 π.μ
Διαδικασίες Πολυτελείας - 9 ECTS
Luxury Lifestyle - 20 ECTS
Έτος 2: 60 ECTS
Πρακτική Άσκηση - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS