Όνομα του Δασκάλου MBA στη Διοίκηση Αθλητισμού
Ξεκινήστε το μάθημα Οκτώβριος 2019
Διάρκεια 12 μήνες

MBA στη Διοίκηση Αθλητισμού

Η διεύθυνση και η διαχείριση των αθλητικών φορέων αποτελεί μια διαφορετική πρόκληση όσον αφορά την οργάνωση και τη διαχείριση οποιουδήποτε άλλου τύπου οργανισμού. Λογικά οι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των αθλητικών οντοτήτων θα χρειαστούν βασικές γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με τη στρατηγική λήψη αποφάσεων, το μάρκετινγκ, τη χρηματοοικονομική διαχείριση και τη διαχείριση των ανθρώπων. Αλλά πέρα από όλες αυτές τις ικανότητες, θα χρειαστούν μια βαθιά γνώση της ιδιοσυγκρασίας, τους δικούς τους κανόνες και τις κινητήριες δυνάμεις της αλλαγής στις αθλητικές οντότητες.

Αυτό που με έκανε να αποφασίσω για το σχολείο ήταν η προσοχή που έλαβα. Ήταν πολύ πρόθυμοι να εξηγήσουν κάθε μία από τις αμφιβολίες μου και αυτό χρησίμευσε για να διευκρινίσει αν ήταν αυτό που έψαχνα.

Celtic Meche
SMS σπουδαστής

Από τη διοίκηση ενός γυμναστηρίου ή ενός μικρού τοπικού συλλόγου στη διοίκηση ενός πρώην ποδοσφαιρικού συλλόγου στο διεθνές πλαίσιο, οι αθλητικές οντότητες πρέπει να εξασφαλίζουν εγγυήσεις εισοδήματος , καλή οικονομική διαχείριση, επαρκή διαχείριση ατόμων με προφίλ διαμετρικά διαφορετικά (από τον υπεύθυνο του ιδρύματος, μέχρι τα στενά επαγγελματισμένα διοικητικά στελέχη, στους ελίτ αθλητές).

Τα σχέδια ανάπτυξης στον τομέα του αθλητισμού αποκτούν μια νέα διάσταση, την οποία έκαναν ορισμένοι εμπειρογνώμονες μεταξύ της αποτελεσματικότητας της διοίκησης και της ρύθμισης του πάθους για τον αθλητισμό. Η αθλητική δραστηριότητα , ανεξάρτητα από τον τύπο της οργάνωσης ή το συγκεκριμένο άθλημα, βασίζεται σε τρεις κύριους πυλώνες που πρέπει να είναι γνωστοί, να διαχειρίζονται και να επεκτείνονται.

Οι ιδιαιτερότητες και η πολυπλοκότητα του κόσμου της χορηγίας, των αθλητικών αποτελεσμάτων, των οπτικοακουστικών δικαιωμάτων, της εκπαίδευσης αθλητών υψηλών επιδόσεων, των παράγωγων υπηρεσιών ... έχουν προστεθεί και οι νέες προκλήσεις που σχετίζονται με το ρόλο των κοινωνικών δικτύων, τον αθλητισμό, την εμφάνιση νέων χρηστών από τη διαφήμιση και την ομαδοποίηση ορισμένων αθλητικών πρακτικών.

Εν ολίγοις, η κατεύθυνση και η διαχείριση των αθλητικών οντοτήτων κατά την επόμενη δεκαετία θα απαιτήσουν από τους επαγγελματίες ένα νέο και ευρύ όραμα, με εγκάρσιες ικανότητες, που θα βασίζονται στη γνώση των αναγκών και των δυνατοτήτων των αθλητικών οντοτήτων που αναπτύσσονται και αναπτύσσονται παγκόσμιο και ψηφιακό πλαίσιο.

στόχοι

Οι κύριοι στόχοι αυτού του προγράμματος είναι:

  • Γνωρίστε τις ιδιαιτερότητες της Αθλητικής Επιχείρησης και κατανοήστε τις διαφορές μεταξύ διαφορετικών αθλημάτων, χωρών και περιοχών.
  • Εκπαιδεύστε τους σπουδαστές σε στρατηγικές και διοικητικές αποφάσεις στον αθλητικό κλάδο.
  • Κατανοήστε τους πυλώνες του αθλητισμού των επιχειρήσεων και να εμβαθύνει κάθε μία από τις πηγές εισοδήματος, βασικές επιχειρηματικές και στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αξίας τους.
  • Ανάπτυξη σχεδίων ανάπτυξης μιας αθλητικής οντότητας, από την ανάλυση των ευκαιριών για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του σχεδίου.
  • Αναπτύξτε τις διαχειριστικές τους ικανότητες για τη διαχείριση πολυεπιστημονικών και πολυπολιτισμικών ομάδων.
  • Κατανοήστε το νομικό και ηθικό πλαίσιο που διέπει τον κόσμο του αθλητισμού και των συνεπειών της για τις επιχειρήσεις.

διδακτέα ύλη

Το MBA στη Διοίκηση και Διοίκηση Αθλητισμού είναι δομημένο με βάση τα παρακάτω μαθήματα που ενσωματώνονται σε ένα τελικό Έργο, το οποίο παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επαγγελματικής σταδιοδρομίας στον τομέα των Αθλητικών Επιχειρήσεων.

Θέμα ECTS
1. Το αθλητικό περιβάλλον και η παγκόσμια αγορά του 3
2. Στρατηγική διαχείριση 3
3. Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία 5
4. Οικονομική, χρηματοοικονομική και δημοσιονομική διαχείριση 4
5. Η επιχείρηση στον αθλητικό χώρο 5
6. Οπτικοακουστικά δικαιώματα στον αθλητισμό 3
7. Η ψηφιακή επιχείρηση στον αθλητισμό 2.5
8. Διαχείριση αθλητικών επιδόσεων 3
9. Επιχειρήσεις και επιχειρηματική οργάνωση 3
10. Νόμος στον αθλητικό τομέα 3
11. Διαχείριση δεξιοτήτων και δεξιότητες διαχείρισης 4
12. Τεχνολογία, συστήματα πληροφορικής και ψηφιακό μετασχηματισμό αθλητικών οργανώσεων 4
13. Προαιρετικά θέματα
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία
Αθλητική αγορά μεταφοράς
Δημόσιες πολιτικές στον αθλητικό τομέα
Οργάνωση και εμπορία διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων (Παρίσι)
επιλέξτε 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. Τελικό Master Project 10
Σύνολο 60

1. Περιβάλλον αθλητισμό και την παγκόσμια αγορά

Θέμα που εισάγει τον σπουδαστή στο πλαίσιο της παγκόσμιας επιχειρηματικής δραστηριότητας στον αθλητισμό, καθώς και την ανάλυση των διαφορών που υπάρχουν στις διάφορες αγορές και τον αθλητισμό. Η έννοια της Διεθνούς Αθλητικής Διακυβέρνησης εισάγεται: Γνωρίζοντας τις οργανώσεις που κυβερνούν και ρυθμίζουν τον αθλητισμό σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, καθώς και τη δικαιοδοσία και την ιεραρχία τους.

2. Στρατηγική διαχείριση

Οι αθλητικές οντότητες, όπως και κάθε άλλη εταιρεία, πρέπει να βασίζουν τη διαχείρισή τους σε μια μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη στρατηγική. Το μάθημα αυτό θα εισαγάγει τον μαθητή στα θεωρητικά θεμέλια και τις μεθοδολογικές βάσεις της στρατηγικής διαχείρισης, καθώς και στην εφαρμογή των εταιρικών στρατηγικών.

3. Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία

Το εμπορικό σήμα της αθλητικής οργάνωσης είναι ένα από τα πιο συναφή περιουσιακά στοιχεία της αθλητικής βιομηχανίας, ο πυλώνας στον οποίο είναι χτισμένη η χορηγία, η πώληση εμπορευμάτων και οι άδειες, και αποτελεί επίσης θέμα εταιρικής επικοινωνίας και δημόσιες σχέσεις Ανάλυση των σημερινών στρατηγικών χορηγίας και εξέλιξης που προέρχονται από την ψηφιοποίηση. Οι προκλήσεις της οργάνωσης μάρκας θα εργαστούν σε διαφορετικά μέσα ενημέρωσης και με διαφορετικούς στόχους, κατανοώντας τους κινδύνους της εμπορίας εντόμων. Το θέμα επίσης βαθαίνει στην εμπορική άδεια και τη μάρκα.

4. Οικονομική, χρηματοοικονομική και δημοσιονομική διαχείριση

Τόσο στην πιο μέτρια αθλητική οργάνωση όσο και στον πιο φημισμένο αθλητικό σύλλογο, η οικονομική διαχείριση αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της επιβίωσης και της ανάπτυξης του ιδρύματος. Η πραγματοποίηση επενδύσεων, ο έλεγχος του κεφαλαίου κίνησης, η διαχείριση των πόρων, η πιστωτική αγορά, πρέπει να είναι περιοχές τις οποίες γνωρίζει και κυριαρχεί ο διευθυντής των αθλητικών οντοτήτων. Υπάρχουν λίγες λέσχες που έχουν δει τις τροχιές τους να επιβραδυνθούν λόγω μιας σημαντικής ανισορροπίας μεταξύ της αθλητικής τους ικανότητας και της οικονομικής τους ικανότητας. Η καλή διαχείριση πρέπει να προσπαθήσει να ξεπεράσει τις δυσκολίες που μπορεί να δημιουργήσει μια τέτοια ανισορροπία.

5. Επιχειρήσεις στον αθλητικό χώρο

Η επιχείρηση που παράγεται στο χώρο του αθλητισμού σε ορισμένα αθλήματα και κατηγορίες, η σημαντικότερη πηγή εισοδήματος μιας αθλητικής οντότητας. Από την πώληση εισιτηρίων και εισιτηρίων για τη δημιουργία περιηγήσεων στις εγκαταστάσεις, μέσω υπηρεσιών τροφοδοσίας ή ενοικίασης εγκαταστάσεων για άλλες εκδηλώσεις. Το Διαδίκτυο και οι κινητές συσκευές ανατρέπουν την εμπειρία των αγορών και την άμεση σχέση με τους καταναλωτές, αλλά και προσφέρουν νέες δυνατότητες στην εμπειρία των χώρων.

6. Οπτικοακουστικά δικαιώματα στον αθλητισμό

Η εκμετάλλευση των οπτικοακουστικών δικαιωμάτων αποτελεί όλο και θεμελιώδες στοιχείο των δηλώσεων εισοδήματος των αθλητικών φορέων και των διαγωνισμών. Για το λόγο αυτό, το θέμα αυτό θα εμβαθύνει την αγορά τηλεοπτικών δικαιωμάτων στις διάφορες χώρες του κόσμου, καθώς και το Διαδίκτυο, το OTT και τις νέες δυνατότητες κατανάλωσης και το νέο ανταγωνιστικό πλαίσιο. Στον κόσμο του ποδοσφαίρου, οι συμβάσεις οπτικοακουστικών δικαιωμάτων βρίσκονται σε διαρκή μετασχηματισμό και εξέλιξη στα μοντέλα εκμετάλλευσης καθώς και στην αποτίμηση και εμπορευματοποίησή τους παγκοσμίως.

7. Η ψηφιακή επιχείρηση στον αθλητισμό

Το θέμα αυτό καλύπτει την ψηφιακή στρατηγική των αθλητικών φορέων, το ψηφιακό μάρκετινγκ ως εγκάρσιο εργαλείο ενεργοποίησης και τις ευκαιρίες που ανοίγουν τα ψηφιακά κανάλια για την αύξηση του εισοδήματος. Οι αθλητικές οντότητες έχουν γίνει μέρος των εταιρειών ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. Και από αυτόν τον ρόλο, διαχειρίζονται ψηφιακά ακροατήρια πολύ μεγαλύτερα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ποια είναι τα κλειδιά για τη διαχείριση της ψηφιακής επιχείρησης και ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσετε για να μεγιστοποιήσετε την αξία και τα έσοδα της μάρκας;

8. Διαχείριση αθλητικών επιδόσεων

Η ανάπτυξη ενός αθλητικού φορέα εξελίσσεται παράλληλα με τα αθλητικά του αποτελέσματα και την απόδοση των αθλητών και των ομάδων που προωθεί. Ο αριθμός των μελών, η πώληση εισιτηρίων, η αξία των οπτικοακουστικών τους δικαιωμάτων και οι χορηγίες τους θα συνδέονται πάντοτε με αυτά τα αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τη διαίρεση στην οποία μετακινείται η οντότητα μας. Γνωρίστε τις δυνατότητες που έχουμε, βελτιώστε την απόδοση των αθλητών, βελτιώστε τη δυναμική των ομαδικών αθλημάτων, προσδιορίστε τα κλειδιά για να ανακαλύψετε νέα ταλέντα, να διαχειριστείτε διαφορετικές προσωπικότητες, να υποστηρίξετε τους καλύτερους αθλητές στην προσωπική τους ανάπτυξη και Μόλις διατηρηθεί το ταλέντο, πρόκειται για μερικές από τις πολύπλοκες προκλήσεις όσον αφορά τη διαχείριση των αθλητικών επιδόσεων των θεσμικών οργάνων που πρέπει να διαχειριστούμε.

9. Επιχειρήσεις και επιχειρηματική οργάνωση

Οι αθλητικές οντότητες, όπως κάθε εταιρεία, πρέπει να ανταποκρίνονται σε μια επιχειρηματική οργάνωση που μεγιστοποιεί τα αποτελέσματά της. Ποια είναι η οργανωτική δομή μιας αθλητικής οντότητας; Υπάρχουν μοντέλα επιτυχίας που μπορούν να αναπαραχθούν; Από την άλλη πλευρά, αν υπάρχει ένα περιβάλλον στο οποίο η πολυπλοκότητα των πράξεων είναι αντιστρόφως ανάλογη της προβολής του, είναι αυτή του αθλητισμού. Μεταξύ πολλών πτυχών, πρέπει να ασχοληθούμε με τα εξής: τη διαχείριση των χώρων και του αθλητικού χώρου, τη διαχείριση των χρονοδιαγραμμάτων, την ικανότητα και την κινητοποίηση μεγάλων ομάδων ατόμων, την ασφάλεια σε στιγμές μέγιστης δυναμικότητας κ.λπ. Το θέμα θα επιτρέψει την κατανόηση των ροών εργασίας σε αθλητικές οντότητες και του τρόπου με τον οποίο θα πρέπει να σχεδιάζονται επιχειρηματικές διαδικασίες και δραστηριότητες για καλό συντονισμό μεταξύ των διαφόρων τμημάτων.

10. Νόμος στον αθλητικό τομέα

Όπως κάθε οικονομικός τομέας, η αθλητική δραστηριότητα διέπεται από τα διαφορετικά νομικά πλαίσια κάθε χώρας, αλλά και από τους δικούς της κανονισμούς των υπερεθνικών οντοτήτων στις οποίες ανατίθεται η διαιτητική ευθύνη. Από την άλλη πλευρά, οι αθλητικές οντότητες υπόκεινται στους ίδιους νόμους με κάθε εταιρεία, αν και με κάποιες ιδιαιτερότητες που πρέπει να γνωρίζουμε.

11. Διαχείριση δεξιοτήτων και δεξιότητες διαχείρισης

Σε προηγούμενες ενότητες έχουμε ήδη εργαστεί στον οργανισμό που ξεπερνά τις αθλητικές δραστηριότητες και στη διαχείριση του αθλητικού ταλέντου, αλλά για να λειτουργήσει αυτό, η διοίκηση απαιτεί μια διεπιστημονική ομάδα επαγγελματιών με την οποία να διαχειρίζεται τα κίνητρα, τις ικανότητες και την αποζημίωση. . Ενώ είναι αλήθεια ότι οι αθλητικές οντότητες έχουν συνήθως υψηλή αξία από την αίσθηση ότι ανήκουν στο ίδρυμα, είναι σημαντικό να το διαχειριστούμε και να τον ενισχύουμε για να επιτύχουμε την υψηλότερη δυνατή αποτελεσματικότητα σε ένα βέλτιστο εργασιακό περιβάλλον. Επιπλέον, ο ηγετικός ρόλος απαιτεί δεξιότητες στη διαχείριση των ανθρώπων, τη συναισθηματική νοημοσύνη και το κίνητρο των ομάδων.

12. Τεχνολογία, συστήματα πληροφορικής και ψηφιακό μετασχηματισμό αθλητικών οργανώσεων

Οι αθλητικές οντότητες είναι κατά παράδοση ένας τομέας με χαμηλό επίπεδο τεχνολογικής εφαρμογής. Ωστόσο, τα συστήματα πληροφοριών είναι βασικά εργαλεία σε κάθε τομέα εργασίας και βασικό στοιχείο για την αποτελεσματικότητα. Το θέμα θα δώσει τις απαραίτητες έννοιες για να κατανοήσει ποια είναι τα τεχνολογικά εργαλεία που επιτρέπουν στις αθλητικές οργανώσεις να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και πώς η ανάλυση των δεδομένων μπορεί να προσφέρει καλύτερη κατανόηση της επιχείρησης. Η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού δεν συνδέεται αποκλειστικά με την υλοποίηση ψηφιακών εργαλείων αλλά με την αλλαγή της οργανωτικής κουλτούρας των επιχειρήσεων και με τον τρόπο εκτέλεσης των επιχειρηματικών διαδικασιών τους. Οι έννοιες όπως η ευέλικτη διαχείριση, η εργασία για τα ορόσημα, η χρήση συνεργατικών εργαλείων μπορεί να σημαίνει μια θεμελιώδη αλλαγή όταν πρόκειται για την προώθηση ενός αθλητικού οργανισμού.

13. Προαιρετικά θέματα

Το πρόγραμμα επιτρέπει την επιλογή διαφόρων ειδικοτήτων να προσθέσουν 7.5 μονάδες ECTS.

13α. Επιχειρηματικότητα και καινοτομία

Συσχετίζουμε συνήθως την καινοτομία με τη δημιουργικότητα, παίρνοντας μέρος της διαδικασίας για το σύνολο. Αλλά οι διαδικασίες καινοτομίας και οι επιτυχημένες επιχειρηματικές εμπειρίες έχουν πολλή μέθοδο και αντοχή. Σε αυτό το μάθημα οι μαθητές θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να γίνουν πλαστογράφοι καινοτόμων έργων στις οργανώσεις τους.

13b Αθλητική αγορά μεταφοράς

Μια καλή απόδοση στην αγορά μεταφοράς μπορεί να σημαίνει την επιτυχία ή την καταστροφή ενός αθλητικού οργανισμού. Σε αυτό το θέμα θα εξετάσουμε τους γραπτούς και άγραφους κανόνες της αγοράς μεταφοράς και μερικές από τις βασικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να αλληλεπιδράσουν μέσα στην αγορά.

13γ. Δημόσιες πολιτικές στον αθλητικό τομέα

Ποιες είναι οι δημόσιες πολιτικές που προωθούν τον κοινωνικό αθλητισμό με έναν συνεκτικό και ισότιμο τρόπο; Τι πρέπει να κάνει η δημόσια διοίκηση για να προωθήσει τον αθλητισμό βάσης με στόχο δημόσιας υγείας; Ποια ικανότητα έχουν οι δημόσιες πολιτικές για την τόνωση του αθλητισμού με στόχο τη δημιουργία αθλητών παγκόσμιας κλάσης;

Το θέμα αυτό εξετάζει το ρόλο και την ευθύνη των δημόσιων διοικήσεων στην προώθηση του αθλητισμού από τις κοινωνικές και ανταγωνιστικές πτυχές τους.

13d Οργάνωση και εμπορία διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων (Παρίσι)

Οι σπουδαστές που λαμβάνουν αυτό το προαιρετικό θέμα θα ταξιδέψουν στο Παρίσι για δύο ολόκληρες εβδομάδες. Αυτό το προαιρετικό θέμα εστιάζει στην κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των μεγάλων διεθνών εκδηλώσεων.

Οι τάξεις θα πραγματοποιηθούν στην έδρα του SMS στο Παρίσι και θα διδαχθούν στα αγγλικά. Στο πλαίσιο του προγράμματος δραστηριοτήτων θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις στα ακόλουθα αθλητικά ιδρύματα και οργανισμούς:

  • Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι 2024
  • Οργανωτική Επιτροπή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ράγκμπι Γαλλία 2023
  • Παροχές Διεθνές τουρνουά τένις Roland Garros

14. Τελικό Master Project

Το Master Final Project περιλαμβάνει όλη τη μάθηση που έχει αποκτήσει ο φοιτητής σε όλο το μάθημα στα διαφορετικά μαθήματα. Για την υλοποίησή του, εργάζεστε σε μια ομάδα, αφού ο στόχος είναι, στο μέτρο του δυνατού, ότι η εργασία προσεγγίζει την πραγματικότητα του επαγγέλματος. Θα αποτελείται από την εφαρμογή ενός επιχειρηματικού σχεδίου σε μια αθλητική οντότητα με ενημέρωση των στόχων και των αναγκών και όπου θα επιδιωχθεί ο φοιτητής να αποδείξει ότι είναι σε θέση να εφαρμόσει όλες τις γνώσεις που διδάσκονται στα διάφορα θέματα και να εκτελέσει το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος .

Το τελικό έργο θα αναπτυχθεί σε ομάδες 3 ή 4 φοιτητών, οι οποίοι θα έχουν εκπαιδευτή από τον ορισμό του έργου μέχρι την τελική του παρουσίαση ή υπεράσπιση.

Ανάπτυξη Διοίκησης

Οι φοιτητές θα συμμετάσχουν σε πρόγραμμα προγύμνασης με στόχο την ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας για μόνιμη βελτίωση:

  • Ανάκτηση αναγκών βελτίωσης.
  • Ορισμός στόχων και προθεσμιών.
  • Έλεγχος προόδου
  • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
  • Δημιουργία νέων προκλήσεων.

Επιχειρηματικοί προσομοιωτές

Η χρήση προσομοιωτών μας επιτρέπει να τοποθετήσουμε τις μαθησιακές δραστηριότητες σε ένα σχεδόν πραγματικό περιβάλλον, όπου η επιτυχία ή η αποτυχία εξαρτάται όχι μόνο από τις ενέργειές μας αλλά και από τις ενέργειες των ανταγωνιστών μας, έτσι ώστε οι αποφάσεις που παίρνουμε θα απαιτήσουν επίσης γνώση και ανάλυση της δραστηριότητάς σας

Οι προσομοιωτές θα μας επιτρέψουν να παίξουμε διαφορετικούς ρόλους και να διαβάσουμε την ίδια πραγματικότητα από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Εξωτερική Εκπαίδευση

Τα υπαίθρια συνέδρια συνίστανται στη διεξαγωγή δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον κόσμο του αθλητισμού που μας επιτρέπουν να αξιολογήσουμε και να αναπτύξουμε την ομαδική μας εργασία και τις δεξιότητες ηγεσίας.

Το SMS έχει μια ομάδα προπονητών με μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση κατάρτισης που θα μας βοηθήσει να συσχετίσουμε την ανάπτυξη των διαχειριστικών δεξιοτήτων με το καθημερινό μας περιβάλλον, επιτρέποντάς μας να αναπτύξουμε εκθετικά τις διαχειριστικές μας δεξιότητες.

πρόσθετες δραστηριότητες

Στο πλαίσιο του προγράμματος δράσης, διάφορες δραστηριότητες που συμπληρώνουν τα μαθήματα θα οργανωθούν:

  • Επίσκεψη στις αθλητικές εγκαταστάσεις πολλών φορέων:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • Αθλητικό Κέντρο Υψηλών Επιδόσεων (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Tenis Barcelona
    • Φόρμουλα 1 της κατηγορίας Catalunya
    • Επίσκεψη στο Καμπ Νου Εμπειρία FC Barcelona και το Ολυμπιακό Μουσείο στη Βαρκελώνη
  • Masterclasses στην εμβληματική σημεία:
  • FC Barcelona
  • RCD Espanyol
  • Εξωτερικές δραστηριότητες που αποτελούν μέρος του σχεδίου διαχείρισης της διαχείρισης

ευκαιρίες σταδιοδρομίας

Οι φοιτητές που ολοκληρώνουν αυτό το Master μπορούν να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στις ακόλουθες διευθυντικές θέσεις:

  • Επαγγελματικοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι
  • Σύλλογοι σε άλλα αθλήματα
  • Εθνικοί ή διεθνείς αθλητικοί οργανισμοί.
  • Εταιρείες αφιερωμένες στον αθλητικό τομέα.

Διδακτικό προσωπικό

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Ο Michael ξεκίνησε την αθλητική του σταδιοδρομία ως παίκτης ράγκμπι στο Stade Français. Χρόνια αργότερα, επέλεξε να αναλάβει και δημιούργησε το Παρίσι Neuilly Rugby Club. Χρόνια αργότερα ίδρυσε τον οργανισμό Au delà du sport, ο οποίος εξειδικεύτηκε στη σχέση μεταξύ του αθλητισμού και της διοίκησης επιχειρήσεων.

Παράλληλα, ο Μιχαήλ διδάσκει το μάρκετινγκ για περισσότερα από 15 χρόνια, μέχρι το 2010, αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του σχολείο δημιουργώντας τη σχολή διαχείρισης αθλημάτων (SMS), μια σχολή επιχειρήσεων που ειδικεύεται στην αθλητική διοίκηση, της οποίας είναι τώρα ιδρυτής και καθηγητής .

Επαγγελματική κόσμο του μάρκετινγκ και χορηγιών, ειδικά αθλήματα, με περισσότερα από 12 χρόνια εμπειρίας σε διάφορες πολυεθνικές εταιρείες, όπως η Banco Sabadell, Zurich Insurance ή Futbol Club Barcelona.

Ιδρυτής της CA Sports Marketing, εταιρείας αφοσιωμένης στην ενεργοποίηση και διαμεσολάβηση συμφωνιών χορηγίας. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει επίσης την περιοχή συμβουλευτικών υπηρεσιών του Ινστιτούτου Johan Cruyff. Είναι χορηγός και αθλητικός μάρκετινγκ καθηγητής στους κύριους μεταπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές της Ισπανίας.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

IP ειδικός δικηγόρος

Τέλος, όσον αφορά την πρόσληψη αθλητών συμφωνίες εκδότη (στα δικαιώματα της εικόνας και της εκμετάλλευσης). Το όραμά του ως Αθλητικά Σύμβουλος και Σχεδιασμός Event τα τελευταία 5 έτη επαγγελματικής εμπειρίας ολοκληρώσει μια εμπειρία και από τη σκοπιά του Μάρκετινγκ και Οικονομικών, και δίνει προστιθέμενη αξία στον τομέα του αθλητισμού επιχειρήσεων.

Για 5 χρόνια ήταν υπεύθυνος για τα αναπτυξιακά έργα των εγκαταστάσεων της FC Barcelona φθάνοντας σε μια σημαντική αύξηση των εσόδων από την εμπορική εκμετάλλευσή της. Προηγουμένως ήταν υπεύθυνος για το σχέδιο CRM και την εξυπηρέτηση πελατών στο ίδιο ίδρυμα.

Συνδεδεμένο με τα έργα ηλεκτρονικού επιχειρείν από το 1996, το 2012 εντάχθηκε στο Onebox Ticket Management ως εταίρος και Διευθύνων Σύμβουλος. Το 2016 ίδρυσε το Start-IT Studio για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και δημιουργία νέων εταιρειών στον τεχνολογικό τομέα.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Sports Marketer με εμπειρία πάνω από 6 χρόνια σε εμπορικές θέσεις στον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας στο Λονδίνο. Συγκεκριμένα, συνδέονται με έργα ανάπτυξης ψηφιακών επιχειρήσεων, εκμετάλλευση εμπορικών αδειών και εφαρμογή υπηρεσιών έκδοσης εισιτηρίων

Σήμερα ως Διευθυντής Νέων Επιχειρήσεων για το Τμήμα Ψηφιακών. Πριν από την F1, δουλεύω στη Viagogo, μια κορυφαία εταιρεία στη δευτερογενή αγορά εισιτηρίων για αθλητικές εκδηλώσεις, με αρμοδιότητες για το άνοιγμα και την ανάπτυξη επιχειρήσεων στη νοτιοευρωπαϊκή αγορά. Έτσι προσελκύοντας νέους συλλόγους και κορυφαίους αθλητικούς αγώνες στην εταιρεία.

Εργάζεται στη βιομηχανία online τυχερών παιχνιδιών από το 2008 και εκτελεί διαφορετικά καθήκοντα, πάντα συνδεδεμένα με τα τμήματα μάρκετινγκ. Ξεκίνησε να εργάζεται στο NetBet, στην έδρα του στο Λονδίνο, και το 2010 μετακόμισε στη Βαρκελώνη για να συμμετάσχει στη Suertia, ως βοηθός του τμήματος μάρκετινγκ.

Μετά από τρία χρόνια στην εταιρία της Βαρκελώνης και ένα άλλο στην RetaBET, πήγε να εργαστεί για το Mediapro, ειδικά στο ψηφιακό τμήμα του bein SPORTS ως B2C Manager, όπου πέρασε δυόμισι χρόνια. Από το Μάρτιο του 2018 εργάζεται για την ομάδα παιχνιδιών The Coin Gaming Group, μια εσθονική εταιρεία που ειδικεύεται στο online gaming με κρυπτοσυχνότητες, ως επικεφαλής της περιοχής LATAM.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Ιδρυτής και διευθυντής της παροχής συμβουλών για την ανάπτυξη και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ανθρώπων και των ομάδων: Alter Ego Sports

Mentor στην ηγεσία και κοινωνικές δεξιότητες, ειδικευμένη στην υψηλή απόδοση. Προπονητής και προπονητής ανθρώπων και ομάδων στον τομέα των επιχειρήσεων και του αθλητισμού.

Πρακτικός στο NLP (Neurolinguistic Programming). Επιχειρηματίας και διευθυντής με περισσότερα από 18 χρόνια εμπειρίας, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Club Marketing Club της Βαρκελώνης από το 2010 και μέλος του «Καταλανικού Αθλητικού Συμβουλευτικού Συμβουλίου» του Generalitat de Catalunya ως Γενικού Γραμματέα από το 2011.

Ο Sergi Mesonero είναι συνιδρυτής και στρατηγικός διευθυντής της Liga de Videojuegos Profesional, της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής αθλητικής οργάνωσης ισπανικής γλώσσας.

Είναι επίσης διευθυντής της έδρας Esports του Καθολικού Πανεπιστημίου της Murcia (UCAM). Προηγουμένως, ανέπτυξε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στον τομέα της μη εμπορικής διανομής και προβολής ταινιών, σκηνοθετώντας πολλά φεστιβάλ και βραβεία κινηματογράφου και συμμετέχοντας στη δημιουργία της πλατφόρμας Φεστιβάλ της Βαρκελώνης.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Ο Raúl Ciprés είναι Βιομηχανικός Τεχνικός Μηχανικός του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου της Καταλονίας. Master στη Διοίκηση και Marketing Σπορ από το La Salle-JCI. Ιδρυτικό συνεργάτη και διευθύνων σύμβουλος της Creativialab, πρακτορείο μάρκετινγκ BTL αφιερωμένο στην εμπορική προώθηση αθλητικών και κοινωνικών προϊόντων. Συνεργάτης και ΚΟΑ του Startup iWOPI. Συνεργάτης του Startup EASY TRAVEL νικητής του βραβείου Airbnb Travel Tech. Πρώην μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου - Περιοχή Μάρκετινγκ - Συμμαχίες και Επέκταση του Club Joventut Badalona (Club Liga ACB). Διετέλεσε γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του Soccer Club -RCD Espanyol. Ανάπτυξη του έργου του νέου RCD Stadium.

Διετέλεσε Διευθυντής Marketing του Real Club de Polo de Barcelona. Διετέλεσε διευθυντής μάρκετινγκ του συλλόγου Joventut Badalona Club της Λέσχης Μπάσκετ της Endesa. Διδάσκει και διδάσκει στο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ στο EAE Business School, Μεταπτυχιακό Αθλητικό Δημοσιογραφικό Πανεπιστήμιο Blanquerna - Ramon Llull University και ESADE.

Οι τομείς εμπειρίας του είναι η επωνυμία, η χορηγία, το αθλητικό μάρκετινγκ, τα στρατηγικά σχέδια, τα σχέδια μάρκετινγκ, η δημιουργική ιδέα, η επωνυμία, τα νέα τεχνολογικά σχέδια ενεργοποίησης BTL.

Ο Rafael διευθύνει το γραφείο της υπηρεσίας Yeesss της Βαρκελώνης, αφιερωμένο στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για μάρκες, κλαμπ και αθλητές, με έδρα το Παρίσι.

Πριν από την εγγραφή του στο έργο αυτό, εργάστηκε για πέντε χρόνια στο τμήμα επικοινωνίας του Football Club της Βαρκελώνης, διαχειρίζοντας, μεταξύ άλλων, τα κοινωνικά δίκτυα της πρώτης ομάδας.

Συμμετείχε επίσης στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής στρατηγικής για ελίτ επιχειρήσεις και αθλητές.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

Με πτυχίο Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από την ESADE, ο Sergi έχει αναπτύξει το μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας στην ποδοσφαιρική βιομηχανία, που εργάζεται σε πρακτορεία, παραγωγούς, σωματεία και ενώσεις, αποκτώντας ένα παγκόσμιο όραμα αυτής της επιχείρησης. Ξεκίνησε τη σχέση του με τον αθλητισμό παρέχοντας οικονομικές συμβουλές σε συλλόγους και άλλες εταιρείες στον τομέα της αναψυχής από την ευρωπαϊκή μονάδα ποδοσφαίρου KPMG στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με την επιστροφή του στη Βαρκελώνη, αναλαμβάνει διάφορα έργα και αρχίζει να συνεργάζεται με το γραφείο Mediaiasports Media Mediasports Marketing, το οποίο αργότερα εντάσσεται για να ηγηθεί του τμήματος ποδοσφαίρου, να συμβουλεύει συλλόγους, διαγωνισμούς και μάρκες που σχετίζονται με τον κόσμο του ποδοσφαίρου.

Σε λίγα χρόνια, ο Sergi εντάσσεται στην επιτροπή του Mediapro Group και κατευθύνει τις δραστηριότητες του LFP World Challenge, ενός στρατηγικού διεθνούς αναπτυξιακού έργου της LaLiga. Το 2016 αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση της Granada CF, κατόπιν αιτήματος της νέας ιδιοκτησίας, του κινεζικού ομίλου DDMC, δοκιμάζοντας τη μετάβαση και θέτοντας τα θεμέλια για μια επαγγελματική, ψηφιακή και βιώσιμη διοίκηση της λέσχης. Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, ο Sergi είναι Διευθύνων Σύμβουλος του αθλητικού πρακτορείου Onside Sports Iberia, θυγατρικής του Lagàrdere Sports Group

Παθιασμένος με τον κόσμο του αθλητισμού, ο οποίος ξεκίνησε την αθλητική του σταδιοδρομία ως τενίστας και επαγγελματίας προπονητής.

Έχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διοίκησης Επιχειρήσεων (UVIC), Μάστερ Μάρκετινγκ και Ψηφιακές Επιχειρήσεις (ESADE).

Έχει σκηνοθετήσει την επαγγελματική του σταδιοδρομία στον κόσμο του μάρκετινγκ και του αθλητισμού. Εργάστηκε για πάνω από 11 χρόνια στην FC Barcelona, αναπτύσσοντας διαφορετικές θέσεις στους τομείς του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και των εμπορικών δραστηριοτήτων, μεταξύ των οποίων είναι και ο επικεφαλής του Marketing και ο προϊστάμενος του Sports Marketing. Είναι επί του παρόντος ο επικεφαλής της μάρκας της FC Sevilla.

Η Vanessa έχει μεγάλη εμπειρία στο μάρκετινγκ, το branding, την ψηφιακή και την επικοινωνία.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Δομινικανός οικονομολόγος, μετεγκαταστάθηκε στη Βαρκελώνη πριν από 14 χρόνια με περισσότερα από 10 αφιερωμένα στην αθλητική βιομηχανία. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής του διεθνούς οργανισμού WWP για τη Νότια Ευρώπη και την Αμερική, με επικεφαλής τις επιχειρήσεις στην Ιβηρική Χερσόνησο. Προηγουμένως, υπήρξε συν-διευθυντής του τμήματος χορηγίας και επικεφαλής του τμήματος ψηφιακής και περιεχομένου του μπάσκετ της Ευρωλίγκας.

Καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας του, εργάστηκε σε εμπορικά και ενεργητικά έργα με το ΝΒΑ και μια ντουζίνα franchise του, τη LaLiga, το Major League Baseball και αρκετές από τις ομάδες του, την Royal Spanish Football Federation (RFEF), την FC Barcelona, Ρεάλ Μαδρίτης, Βαλένθια CF, Rakuten, TAG Heuer, BMW, Banco Santander, Red Bull, TIDAL, Νέα Υπόλοιπο, Τουρκικές Αερογραμμές, BWIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport Dre και Upper Deck, μεταξύ άλλων εμπορικών σημάτων, που παράγουν πάντα απόδοση επένδυσης.

Μάρκετινγκ και εμπορικός επαγγελματίας με περισσότερα από 15 χρόνια διεθνής εμπειρία που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ και στη χορηγία σπορ.

Η παλιά και η σημερινή του σταδιοδρομία περιλαμβάνει τη διαχείριση σχεδίων με μάρκες, αθλητές, σωματεία, πρακτορεία, ομοσπονδίες και μέσα ενημέρωσης σε αθλητικά και ψυχαγωγικά περιβάλλοντα για τον EMEA, την APAC και την Αμερική. Συγκεντρώστε περισσότερες από 200 εκδηλώσεις ανάμεσα στα δημοφιλή αθλήματα: Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Μοτοσικλέτα, Σέρφινγκ και πριμοδότηση: Τένις, Γκολφ, F1, Ιστιοπλοΐα, Ιππασία, Πόλο. Ξεκίνησε την καριέρα του στο πολυεθνικό Sportsworld Media

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά
Τελευταία ενημέρωση Σεπτέμβριος 15, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Duration
12 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
11,500 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Οκτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Οκτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη