MBA παγκόσμια μέσα ενημέρωσης μόδας

IFA Paris

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

MBA παγκόσμια μέσα ενημέρωσης μόδας

IFA Paris

IFA Paris MBA υπό διαπίστευση από την IDEL ως "International Master"

  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Πρόγραμμα 15 μηνών στα αγγλικά
  • ΚΑΜΠΙΕΣ: Παρίσι
  • ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΣΟΔΟΣ: Σεπτέμβριος 2017
  • ECTS CREDITS: 120
  • ΤΕΛΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ: € 150
  • ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: € 14.800
  • ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ: 25 μαθητές ανά τάξη

"Η μόδα στην εποχή των κοινωνικών μέσων είναι εξαιρετικά συναρπαστική"

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η μόδα είναι τόσο για τις ιστορίες, τις λέξεις και τις εικόνες όσο και για τα προϊόντα, τα ενδύματα και τα αξεσουάρ. Έχει γίνει ένα παγκόσμιο πολιτιστικό και κοινωνικό φαινόμενο, και τη διαφήμιση, τη φωτογραφία, τα περιοδικά και τα γεγονότα είναι το κύριο μέρος αυτής της αλλαγής. Οι πρόσφατες αλλαγές στην ψηφιακή εργαλεία επικοινωνίας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν οδηγήσει σε λέξεις και εικόνες γίνονται ακόμη πιο ζωτικής σημασίας για αυτό, αλλά έχουν επίσης αυτό το σύστημα όλο και πιο περίπλοκο και δύσκολο να ελεγχθεί.

Παγκόσμια μας Μόδα Media MBA έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αντιμετωπίσει αυτές τις αλλαγές. Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές ή νέους επαγγελματίες από ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων που ενδιαφέρονται για καριέρες σχετικές με οπτικές αναπαραστάσεις και επικοινωνίες, δημοσιογραφία, διαφήμιση, φωτογραφικό στυλ, καλλιτεχνική διεύθυνση, ηλεκτρονικό εμπόριο, δημόσιες σχέσεις, φωτογραφία και ακόμη και ψηφιακές τεχνολογίες Και η διαχείριση των κοινωνικών μέσων, είτε στον κόσμο της μόδας είτε στις δημιουργικές βιομηχανίες γενικότερα.

Το μάθημα αυτό έχει 3 κύριους στόχους: Να εμπλουτίσει τη μόδα των μαθητών, την οπτική και την κουλτούρα των μέσων μαζικής ενημέρωσης με ενότητες όπως η «Ιστορία της Μόδας της Φωτογραφίας» που θέτει υπό το πρίσμα τις ιστορικές αλλαγές στις οπτικές αναπαραστάσεις της μόδας και κάνει τη σύνδεση με άλλους δημιουργικούς τομείς 2.0 »που επικεντρώνεται στις τελευταίες εξελίξεις στην ψηφιακή επικοινωνία.

Βοηθώντας τους μαθητές μας να κατανοήσουν τις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις της μόδας και των εμπορικών σημάτων και ο ρόλος των μέσων επικοινωνίας σε αυτό. Ενότητες όπως «Διεθνές Μάρκετινγκ Επικοινωνίας", "Branding" ή "Αισθητηριακή Μάρκετινγκ" αρθρώσει εργαλεία επικοινωνίας με τη συνολική διαχείριση των εταιρειών που έχουν δημιουργικές δραστηριότητες στην καρδιά της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

Επιτρέποντας στους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των πολλών εργαστηρίων διοικείται από επαγγελματίες που προσφέρουμε όλο το χρόνο. Τα παραδείγματα αυτού περιλαμβάνουν τη διατήρηση ενός blog αφιερωμένο στη μόδα και τον πολιτισμό σε όλο το πρόγραμμα και παράγει ένα περιοδικό μόδας στο σύνολό τους, από τη λειτουργία και τη συγγραφή επιστημονικών άρθρων σε φωτογράφιση και την καλλιτεχνική διεύθυνση.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με αυτό που λέμε το επιστέγασμα του έργου, ένα ατομικό ερευνητικό και δημιουργικό έργο. Όταν εργάζονται για το επιστέγασμα, κάθε μαθητής ενθαρρύνεται να οικειοποιηθεί συγκεκριμένα θέματα της ΜΒΑ Παγκόσμια Fashion Media σύμφωνα με την ίδια την επαγγελματική του ή της σχέδια και τομείς ενδιαφέροντος.

Η μετάβαση από το Παρίσι στις πανεπιστημιουπόλεις Σανγκάη επιτρέπει στους μαθητές όχι μόνο να συγκρίνει τις τομεακές διαφορές μεταξύ ώριμων και αναδυόμενων αγορών, αλλά και να κατανοήσουν καλύτερα τις επιπτώσεις των τοπικών πολιτισμών μπορεί να έχει για την επικοινωνία και την παραγωγή της εικόνας.

Και στις δύο πόλεις, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων, από τη συνάντηση με τους επαγγελματίες, προκειμένου να παρακολουθήσουν επιδείξεις μόδας, εκθέσεις και επαγγελματικές εκθέσεις για τη λήψη περιοδείες της εταιρείας, επιτρέποντάς τους έτσι να δημιουργήσουν το δικό τους επαγγελματικό δίκτυο. Η Καριέρα και Αποφοίτων Κέντρο είναι επίσης εκεί για να προσφέρουν καθοδήγηση σε IFA Παρίσι φοιτητές και αποφοίτους, και συγκεντρώνει ένα μεγάλο δίκτυο των αποφοίτων και των αποφοίτων από πάνω από 50 διαφορετικές εθνικότητες.

Όλα τα προγράμματά μας αρθρώνεται γύρω από το πλαίσιο του ECTS, όπως ορίζεται από τη σύμβαση Μπολόνια. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι σπουδαστές λαμβάνουν συνολικά 120 ECTS που μπορεί εύκολα να μεταφερθεί σε περίπτωση που αποφασίσουν να μελετήσει περαιτέρω. Το πρόγραμμα έλαβε επίσης το idel / διαπίστευσης IDEART και είναι πιστοποιημένο ως "Διεθνές Master".

ΕΙΣΟΔΟΣ

Απαιτήσεις εισδοχής:

  • Κατά προτίμηση 2 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας (λαμβάνονται υπόψη οι πρακτικές)
  • Bachelor Μεταπτυχιακό ή σημαντική επαγγελματική εμπειρία σε συναφείς τομείς
  • IELTS 6.5 ή TOEFL IBT 79 (ή ισοτιμία) ή απόδειξη μελέτης στα αγγλικά, για μη-αγγλικά ομιλητές
  • Συνέντευξη (στην πανεπιστημιούπολη ή το Skype)
  • Online δοκιμή

Έγγραφα για την παροχή:

  • Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα αίτησης
  • Τελευταία μεταγραφή
  • Αντίγραφο πτυχίου ή ισοτιμίας του πτυχίου
  • Κίνητρο Επιστολή
  • Βιογραφικό Σημείωμα / CV
  • φωτογραφία διαβατηρίου
  • Αντίγραφο του διαβατηρίου

Όλες οι αιτήσεις θα αναθεωρηθούν από τον Διευθυντή Προγράμματος και τον Ακαδημαϊκό Διευθυντή του μεταπτυχιακού τμήματος. Σε περίπτωση που οι αιτούντες πρέπει να θεωρείται ότι δεν πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις εισαγωγής όσον αφορά την ακαδημαϊκό υπόβαθρο, που θα κληθούν να εγγραφούν σε ένα εργαστήριο του Ιδρύματος που πραγματοποιήθηκε πριν από την ημερομηνία έναρξης του Προγράμματος MBA τους.

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα MBA Global Media Media καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενοτήτων που συγκεντρώνονται σε πέντε κύριες ομάδες ενοτήτων: Μάρκετινγκ και Διαχείριση: Αυτή η ομάδα περιλαμβάνει μια σειρά ενοτήτων που θα προγραμματιστούν διαδοχικά με βάση τη δομή ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Το σύνολο των γνώσεων που αποκτήθηκαν από τους μαθητές θα τους προετοιμάσει για: - να αναλύσει σύνθετες προκλήσεις μάρκετινγκ με βάση πρακτικές μελέτες περιπτώσεων - να διαθέσει στρατηγικά τους πόρους για να επιτύχει προκαθορισμένους στόχους - βιοτεχνικές μάρκες DNA που επιτρέπουν την επίτευξη ενός βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Επιχειρηματικά Θέματα: Η ικανότητα ακρόασης και ερμηνείας των σημάτων των αγορών αποτελεί βασικό στοιχείο των σημερινών διευθυντικών στελεχών. Πρέπει να καλλιεργηθεί συνεχώς. Μέσα σε αυτή την ενότητα ομαδοποίηση μαθητές θα ανακαλύψουν τις ιδιαιτερότητες του κλάδου των μέσων ενημέρωσης από οικονομικής και χρηματοπιστωτικής απόψεως.

Τεχνική διαδικασία: Οι ενότητες που διδάσκονται στο πλαίσιο της "Τεχνικής Διαδικασίας" βασίζονται σε μια καινοτόμο φιλοσοφία μάθησης. Οι μαθητές θα πρέπει να τεθεί σε ένα πραγματικό πλαίσιο της ζωής μέσα από μια σειρά από hands-on εργαστήρια που κυμαίνονται από φωτογράφησης για δημιουργική δημοσιογραφία.

Περιβάλλον των μέσων: Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν ένα θέμα που θα αντιπροσωπεύει μια κοινή ιδέα που θα εφαρμοστεί μέσω διαφόρων μέσων υποστήριξης στις ενότητες BLOG, SHOOT, WORD και VIDEO.

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Μια σειρά σεμιναρίων βασισμένα στη βιωματική μάθηση κατά την οποία οι μαθητές θα βυθιστούν σε συγκεκριμένους κόσμους που δομούν τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης.

Το εργαστήριο του Ιδρύματος θα διδάσκεται σε 2 ολόκληρες εβδομάδες (75 Ώρες) και θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες: Αρχές Μάρκετινγκ - 15 Ώρες
Ποσοτικές ερευνητικές προσεγγίσεις - 15 ώρες
Λογιστικές αρχές - 15 ώρες
Μεθοδολογία εργασίας - 15 ώρες
Διαχείριση έργου - Φόρτος εργασίας φοιτητών 15 ωρών: 567 Ώρες διαλέξεων πρόσωπο με πρόσωπο
713 Ώρες Αυτοδιδασκαλίας
840 Ώρες έργου capstone
200 ώρες επαφής και συνεργασίας του κλάδου

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά


Τελευταία ενημέρωση December 4, 2017
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2018
Duration
Διάρκεια
15 - 15 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Price
τιμή
15,800 EUR
Τέλος αίτησης 150 EUR
Locations
Γαλλία - Paris, Île-de-France
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2018
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2018
Γαλλία - Paris, Île-de-France
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών