Το Online MBA στο Luxury Marketing από το EIML Paris προσφέρει στους μαθητές μια μοναδική μαθησιακή εμπειρία και τους προετοιμάζει να χτίσουν την καριέρα τους σε τομεακούς τομείς της βιομηχανίας πολυτελείας: μόδα, κοσμήματα και ρολόγια, καλλυντικά και αρώματα, γαστρονομία, κρασί και οινοπνευματώδη ποτά, υπηρεσίες φιλοξενίας και πολυτελείας . Το διαδικτυακό πρόγραμμα που διδάσκεται πλήρως στα Αγγλικά, επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν βασικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση πολυτέλειας, το μάρκετινγκ και την επικοινωνία, ενώ αναπτύσσουν μια κατανόηση της διαχείρισης εμπορικών σημάτων σχετικά με διάφορους τομείς πολυτέλειας. Η παιδαγωγική είναι καινοτόμος και βασίζεται σε πρακτικές διδασκαλίες, συμπεριλαμβανομένων σεμιναρίων, συνεδρίων, περιπτωσιολογικών μελετών και συμβουλευτικών έργων σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες. Έτσι, το EIML MBA προσφέρει σεμινάρια στην τάξη στις ακόλουθες ειδικότητες: σχεδιασμός συλλογής, γεμολογία, τεχνικές καλλυντικών και αρωμάτων και πρώτες ύλες, εργαστήρια γαστρονομίας και γευσιγνωσίας οίνου. Διοργανώνονται εκδρομές μελέτης, συμπεριλαμβανομένων περιηγήσεων σε καταστήματα στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν ένα διεθνές όραμα για πολιτισμούς πολυτελείας. Για ποιον είναι αυτό το πρόγραμμα; Οι μαθητές έχουν αποκτήσει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τεσσάρων έως πέντε ετών και επαγγελματίες που επιδιώκουν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους ή να επεκτείνουν την ενεργή τεχνογνωσία τους. Μέσω μιας συνεργασίας με το ISIMI-PPA, το EIML Paris έχει το δικαίωμα να εκπαιδεύει φοιτητές και να τους αξιολογεί για να αποκτήσει ένα πιστοποιητικό RNCP επιπέδου-7 του "Manager des Stratégies Communication Marketing" διαπιστευμένο από το γαλλικό Υπουργείο Απασχόλησης με εντολή της 7ης Ιουλίου 2017 και δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της 19ης Ιουλίου 2017. Ένα ακαδημαϊκό έτος 65 ημερών μαθημάτων αντιστοιχεί σε 60 μονάδες ECTS. Οι δεξιότητες και οι γνώσεις αξιολογούνται, εξίσου, με δύο διαφορετικούς τρόπους: συνεχή αξιολόγηση και τελική αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση οργανώνεται κατά τη διάρκεια της διδακτικής περιόδου. Μπορεί να βασίζεται σε δοκιμές αξιολόγησης, πρακτικές περιπτώσεις, ερευνητικές εργασίες ή / και προφορικές παρουσιάσεις που θα πραγματοποιούνται μεμονωμένα ή σε ομάδες. Οι τελικές δοκιμές αξιολόγησης οργανώνονται εκτός των μαθημάτων. Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να σχετίζεται με μια μελέτη περίπτωσης, την πραγματοποίηση ενός έργου, τη σύνταξη μιας έκθεσης δραστηριοτήτων ή / και μια έκθεση, ένα ρόλο που παίζει ρόλο σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο.
-