MBA διαχείριση της μάρκας πολυτελείας
British School of Fashion
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.800 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ο Διαχείριση πολυτελείας μάρκας MBA Πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους υποψηφίους που έχουν τη σχετική εμπειρία διαχείρισης με εξειδικευμένες προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες για να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο της σταδιοδρομίας τους.
Ο σχεδιασμός του προγράμματος θα βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση της πολυπλοκότητας της διαχείρισης στο πλαίσιο της πολυτέλειας οργανώσεων, ιδιαίτερα καθώς οι αγορές συνεχίζουν να την πολυτέλεια να γίνει πιο ανταγωνιστική και πολυδιάστατη, και πολυτελή οι καταναλωτές γίνονται πιο πολωμένο.
Υπάρχει μια ισχυρή έμφαση σε όλο το πρόγραμμα σχετικά με τη συλλογή και την ανάλυση των δεδομένων για την υποστήριξη της λήψης σύνθετων αποφάσεων. Οι σπουδαστές θα αναπτύξουν τις αναλυτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να εξετάσει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν τον τομέα των πολυτέλεια και την ικανότητα να κατασκευάσει δημιουργικές λύσεις. Ενεργό βιωματική μάθηση θα επιτρέψει στους μαθητές να αναπτύξουν στρατηγική σκέψη, την ηγεσία, και διαπροσωπικές δεξιότητες και την ομάδα μια βαθύτερη επιχειρηματική προοπτική. Δυνατότητες επίλυσης των προβλημάτων θα επίσης να καλλιεργηθεί μέσα από περιπτωσιολογικές μελέτες, επιχειρηματικά παιχνίδια και ένα ζωντανό έργο σλιπ, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με κορυφαίες οργανώσεις πολυτέλεια.
Μάρκες πολυτελείας θα συνεχίσει να πετύχει μέσα από τα βασικά στοιχεία της αυθεντικότητας, η αποκλειστικότητα και η δεξιοτεχνία, αλλά σήμερα αυτά πρέπει να εξισορροπηθούν με 24/7 πρόσβαση και την αμεσότητα, και αντανακλούν τις εξελίξεις στις ψηφιακές τεχνολογίες και η αυξανόμενη δύναμη των καταναλωτών. Το MBA Luxury Brand Management εξετάζει τον τρόπο με πολυτελείς μάρκες πρέπει να βρούμε καινοτόμους τρόπους για την αντιμετώπιση του κλασικού trade-off μεταξύ της σπανιότητας και της παγκόσμιας επέκτασης.
Εκτίμηση
Οι διδακτικές ενότητες αξιολογούνται με συνδυασμό μαθήματος, συζήτησης και online δοκιμασιών που ακολουθείται από ένα σχέδιο διατριβής και παροχής συμβουλών.
Το περιεχόμενο του προγράμματος
- Δημιουργία αξίας στον τομέα της πολυτέλειας
- Διαχείριση προϊόντων και εμπορικών σημάτων για τον κλάδο των ειδών πολυτελείας
- Παγκοσμιοποίηση και παγκόσμια ιθαγένεια
- Υπεύθυνη ηγεσία στον τομέα της πολυτέλειας
- Στρατηγική διαχείριση και εμπορία ειδών πολυτελείας
- Πολυτελής διαχείριση λιανικής πώλησης και διανομής (επιλογή)
- Μέθοδοι έρευνας και παροχής συμβουλών
προοπτικές Πτυχιούχος
Το πρόγραμμα Διοίκηση Luxury Brand MBA έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους υποψηφίους που έχουν τη σχετική διοικητική εμπειρία με εξειδικευμένες προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες για να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο της καριέρας τους.
Ελάχιστες απαιτήσεις εισόδου
Κανονικά
- Τουλάχιστον χαμηλότερο πτυχίο δεύτερης κατηγορίας στον κλάδο των επιχειρήσεων και καμία απαίτηση για εργασιακή εμπειρία
ή
- Ελάχιστο βαθμό χαμηλότερης τάξης δεύτερης τάξης σε οποιοδήποτε κλάδο που δεν σχετίζεται με τις επιχειρήσεις και δύο χρόνια κατάλληλη εμπειρία διαχείρισης επιπέδου.
Αγγλικά γλωσσικές απαιτήσεις
Ακαδημαϊκό επίπεδο IELTS 6.0 (ή ισοδύναμο χωρίς στοιχείο μικρότερο από 5.5)
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο προγράμματος
- Δημιουργία αξίας στον τομέα της πολυτελείας
- Διαχείριση προϊόντων και επωνυμίας για τον κλάδο των ειδών πολυτελείας
- Παγκοσμιοποίηση και παγκόσμια ιθαγένεια
- Υπεύθυνη ηγεσία για τον κλάδο πολυτελείας
- Στρατηγική διαχείριση και εμπορία ειδών πολυτελείας
- Διαχείριση λιανικής και διανομής πολυτελείας (επιλογή)
- Μέθοδοι έρευνας και συμβουλευτικής
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MBA στη Διαχείριση επωνυμιών πολυτελείας
- Montreux, Ελβετία