Keystone logo

10 EMBA Προγράμματα σε Μάρκετινγκ 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • EMBA
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (10)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

    EMBA Προγράμματα σε Μάρκετινγκ

    Ένα EMBA είναι μια παραλλαγή ενός MBA, ή Master of Business Administration. Παρόλο που είναι παρόμοιο με ένα MBA, ένα EMBA μπορεί να είναι πιο κατάλληλο για άτομα που ήδη απασχολούνται αλλά θέλουν να αποκτήσουν πιο χρήσιμη εμπειρία που σχετίζονται με την εργασία ή να αλλάξουν αμέσως την σταδιοδρομία τους.

    Τι είναι EMBA στο μάρκετινγκ; Αυτός ο βαθμός συνήθως σχεδιάζεται για να καλύψει πολλές από τις κύριες πτυχές των επιχειρήσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στο μάρκετινγκ. Μπορείτε να μάθετε προηγμένες θεωρίες και τεχνικές μάρκετινγκ, καθώς και πώς να τις εφαρμόσετε σε επιχειρηματικές καταστάσεις στον πραγματικό κόσμο. Αυτός ο βαθμός μπορεί να σας δώσει μια βαθύτερη κατανόηση όχι μόνο του μάρκετινγκ, αλλά και άλλων γενικών επιχειρηματικών θεμάτων που μπορούν να έρθουν σε πρακτικό σε πολλές διαφορετικές επιχειρηματικές θέσεις.

    Η γνώση του τρόπου με τον οποίο το μάρκετινγκ χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις όταν αποφασίζετε να αγοράσετε κάτι. Η απόκτηση αυτού του πτυχίου μπορεί επίσης να σας δώσει χρήσιμες δεξιότητες ηγεσίας και να σας βοηθήσει να γίνετε πιο αποτελεσματικοί στην επικοινωνία με άλλους.

    Όταν προσπαθείτε να προγραμματίσετε το κόστος απόκτησης του πτυχίου σας, μπορεί να είναι χρήσιμο να αναθεωρήσετε μερικούς διαφορετικούς παράγοντες. Εξετάστε πού προγραμματίζετε να ολοκληρώσετε τις σπουδές και εάν πληρείτε όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

    Οι δεξιότητες μάρκετινγκ μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλές διαφορετικές πτυχές της επιχείρησης και με ένα EMBA μπορεί να είστε κατάλληλοι για πολλές θέσεις υψηλού επιπέδου. Ορισμένα κοινά επαγγέλματα για άτομα με αυτό το πτυχίο μπορούν να περιλαμβάνουν διευθυντή ανάπτυξης επιχειρήσεων ή διευθυντή μάρκετινγκ (επίσης γνωστή ως διευθυντής μάρκετινγκ). Μπορείτε επίσης να εξερευνήσετε την επιλογή να γίνετε διευθυντής πωλήσεων ή διαχειριστής μάρκας υπεύθυνος για το χειρισμό σημαντικών πτυχών της εταιρείας για την οποία εργάζεστε.

    Είτε ενδιαφέρεστε να ολοκληρώσετε το πτυχίο σας σε ένα φυσικό σχολείο είτε σε απευθείας σύνδεση, θα πρέπει να υπάρχει μια σειρά επιλογών διαθέσιμες. Αναζητήστε το πρόγραμμά σας παρακάτω και επικοινωνήστε απευθείας με το γραφείο αποδοχής του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας το έντυπο οδηγιών.