Online MBA στο πολυτελές μάρκετινγκ
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
15 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 13.100 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
01 Sep 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Nov 2024
* καταβάλλεται σε μία δόση κατά την εγγραφή
Εισαγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Επικοινωνία, παγκοσμιοποίηση και μάρκες πολυτελείας, οικονομική διαχείριση, προϋπολογισμός, διαχείριση ανθρώπινων πόρων, κωδικοί πολυτελείας και μάρκετινγκ πολυτελείας, ιστορία μόδας
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πολυτέλεια, CRM στη βιομηχανία πολυτελείας, Στρατηγικές Merchandising στη βιομηχανία πολυτελείας, Διεθνής διανομή πολυτελείας, Προμήθεια, στρατηγικές αγορών και διαχείριση ποιότητας, Έρευνα αγοράς, πάνελ και συμπεριφορά πελατών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΤΟΜΕΩΝ
Διαχείριση επωνυμίας καλλυντικών, Διαχείριση επωνυμίας κοσμημάτων και ρολογιών, Διαχείριση επωνυμίας μόδας, Διαχείριση επωνυμίας κρασιού και γαστρονομίας/μάρκας φιλοξενίας, Τεχνικά σεμινάρια: δέρμα και υφάσματα, κοσμήματα, αρώματα και καλλυντικά, ρολόγια, οινοπνευματώδη
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΟ
Οπτικές περιηγήσεις merchandising, Masterclass με τοπικούς βασικούς παίκτες πολυτελείας, Τοπικοί κωδικοί πολυτελείας