MBA στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Horizons University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 3.590 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος
Εισαγωγή
MBA στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Το πρόγραμμα MBA στο Horizons University προετοιμάζει τους μαθητές για ηγετικές θέσεις σε παγκόσμιους οργανισμούς και για σταδιοδρομία ως ανεξάρτητοι σύμβουλοι, επιχειρηματίες και ερευνητές επιχειρήσεων.
Αυτό το πρόγραμμα εξετάζει τη διεπαφή των logistics μάρκετινγκ και των πολιτιστικών φαινομένων όπως υπάρχουν σε ένα σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον. Οι μαθητές που ολοκληρώνουν αυτήν την εξειδίκευση μπορούν να αναζητήσουν σταδιοδρομία στη διαχείριση μάρκετινγκ, την έρευνα, τη διαβούλευση ή την εταιρική ηγεσία.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Γλώσσα
Γαλλικά ή Αγγλικά
Βασικά Μαθήματα
- Η ηγεσία των Σύγχρονων Επιχειρηματικών Οργανισμών
- Παγκόσμια Διαδικασίες Ολοκλήρωσης
- Διαχείριση Οικονομικών Πόρων
- Εφαρμογή Επιχειρηματικής Έρευνας
Εξειδικευμένα Μαθήματα
- Προοπτικές Παγκόσμιας Αγοράς
- Διαδικασίες Διαχείρισης Μάρκετινγκ
- Μέθοδοι Έρευνας Μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκετινγκ
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Σεμινάριο διαφήμισης
Μεθοδολογία
Η δομή ενός τυπικού μαθήματος θα απαιτήσει από τους μαθητές να διαβάσουν υλικό που παρέχεται από το πανεπιστήμιο, να μελετήσουν σχετικό υλικό και να κάνουν κάποια προσωπική έρευνα για το θέμα (εστιάζοντας σε τομείς προσωπικού ενδιαφέροντος). Για κάθε θέμα που καλύπτεται, ο μαθητής προετοιμάζει την απάντηση σε ένα τεστ. Το τεστ συνίσταται στην εφαρμογή των δεξιοτήτων σε μια δεδομένη κατάσταση.
Επιλογές μελέτης
Διατίθενται διαδικτυακά, επιτόπου και συνδυασμός και των δύο
Μονάδες μαθήματος
Κάθε μάθημα αξίζει 10 ECTS (4 Μονάδες ΗΠΑ).
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές καριέρας
Το Πρόγραμμα MBA στο Horizons University προετοιμάζει τους μαθητές για ηγετικές θέσεις σε παγκόσμιους οργανισμούς και για σταδιοδρομία ως ανεξάρτητοι σύμβουλοι, επιχειρηματίες και ερευνητές επιχειρήσεων.