Executive Master of Business Administration - Digital Management
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Jounieh, Λίβανος
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
18 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 480 / per credit
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το USEK Business School (UBS) σε συνεργασία με το ESSCA (lecole Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), μέλος των «Conférence des Grandes Écoles» (CGE) και AACSB, EQUIS και AMBA τριπλής διαπίστευσης, μπορούν τώρα να προσφέρουν ένα μοναδικό πρόγραμμα στο Λίβανο που παρέχει στους φοιτητές διπλό δίπλωμα:
- Ένα εξειδικευμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα στην ψηφιακή διαχείριση από το ESSCA.
- Εκτελεστικό MBA από το USEK.
Αυτό το πρόγραμμα, που παραδίδεται στην πανεπιστημιούπολη ESSCA στο Παρίσι και είναι διαπιστευμένο από το «Conférence des Grandes Écoles» (CGE), παραδίδεται επίσης στο USEK στο Λίβανο και έχει σχεδιαστεί για νέους Λιβανέζους επαγγελματίες.
Προτείνει τις ακόλουθες ειδικότητες στους ενδιαφερόμενους υποψηφίους:
- Digitalηφιακή Διαχείριση, Επιλογή Εταιρικής Digitalηφιακής Μεταμόρφωσης, η οποία διαμορφώνει ηγέτες-διαχειριστές που εργάζονται με ευέλικτες μεθόδους και που μπορούν να δημιουργήσουν μια ψηφιακή στρατηγική προς όφελος της μάρκας τους (σε B2C ή B2B).
- Digitalηφιακή Διαχείριση, Επιχειρηματική Επιλογή Ανάπτυξης, η οποία διαμορφώνει ενδοεπιχειρηματικούς διαχειριστές που μπορούν να διεξάγουν και να αναπτύσσουν τεχνολογικά έργα υψηλού επιπέδου, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι η οικονομική απόδοση της ψηφιακής δραστηριότητας της επιχείρησης είναι καλά διατηρημένη.
Στόχοι του προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα σχηματίζει ψηφιακούς διαχειριστές ικανούς:
- Καθορισμός ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων υπέρ των στρατηγικών προκλήσεων
- Εξοικείωση με την εμπειρία του χρήστη, τα μεγάλα δεδομένα και τους μοχλούς μάρκετινγκ Ιστού
- Συγχρονισμός των στρατηγικών μάρκετινγκ και παρακολούθηση της ανάπτυξης της ψηφιακής δραστηριότητας της επιχείρησης
- Ανάπτυξη και έλεγχος δραστηριότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Διέγερση πολιτιστικών και οργανωτικών αλλαγών μέσω ευκινησίας και καινοτομίας
Διδακτέα ύλη
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 18 μήνες. Στο τέλος του προγράμματος οι φοιτητές θα πρέπει να συντάξουν μια επαγγελματική διατριβή. Τα μαθήματα παραδίδονται κυρίως μία φορά το μήνα στο τέλος της εβδομάδας.
Το μισό πρόγραμμα παραδίδεται στα γαλλικά, ενώ το άλλο μισό στα αγγλικά. Η δομή του συνδυάζει 38 πιστώσεις στις ΗΠΑ.
Εκστρατεία μάθησης
Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου, οι φοιτητές καλούνται να ταξιδέψουν στη Silicon Valley, την τεχνόπολη της Καλιφόρνια, για μια «Εκστρατεία Μάθησης». Αυτό το εκπαιδευτικό ταξίδι περιλαμβάνει συναντήσεις με προσωπικότητες καινοτομίας και δημιουργίας επιχειρήσεων, συγκεντρώσεις δικτύωσης και επισκέψεις σε επιχειρήσεις, ερευνητικά κέντρα, πανεπιστήμια και νεοφυείς επιχειρήσεις.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Κοινό πυρήνα
- DMGT515 Μέθοδοι Επιχειρηματικής Έρευνας και Επαγγελματική Ανάπτυξη
- Διαδρομή πελατών DMGT520, στρατηγικές για κινητά και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- DMGT530 Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, καινοτομία και μεγάλα δεδομένα
- Ψηφιακό μάρκετινγκ DMGT525 και συνδεδεμένες συσκευές
- DMGT510 Essentials of Business Studies
- DMGT535 International Learning Expedition
Επιλογή 1 - Εξειδίκευση στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της Επιχείρησης
- Στρατηγική επωνυμίας DMGT610 σε έναν ψηφιακό κόσμο
- DMGT615 Digital Transformation and Change Management
Επιλογή 2 - Εξειδίκευση στην Ανάπτυξη Επιχειρήσεων
- DMGT625 Στρατηγικές Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- DMGT620 Web Design and E-Commerce Platform
Capstone
- DMGT690A Επαγγελματική Διατριβή
Σε συνεργασία με την ESSCA School of Management, Γαλλία. Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν διπλό δίπλωμα: ένα εξειδικευμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ψηφιακή Διοίκηση από το ESSCA και ένα Executive MBA από το USEK
Μαθησιακός στόχος 1: Οι απόφοιτοι θα κατακτήσουν τη στρατηγική εμπειρία ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Μαθησιακός στόχος 1. Αναλύστε βιωματικές στρατηγικές μάρκετινγκ προκειμένου να εφαρμόσετε μια εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών.
- Μαθησιακός στόχος 2. Επίδειξη ικανότητας συγχρονισμού ενός σχεδίου μάρκετινγκ για κινητά μέσα σε μια στρατηγική πολλών καναλιών.
- Μαθησιακός στόχος 3. Εκμεταλλευτείτε δεδομένα και δημιουργήστε μια αποτελεσματική προσέγγιση επιχειρηματικού μάρκετινγκ που βασίζεται στη γνώση των πελατών.
Μαθησιακός στόχος 2: Οι απόφοιτοι θα ασκήσουν καινοτομία σχετικά με τα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα.
- Μαθησιακός στόχος 1. Αναπτύξτε μια καινοτομία και χρησιμοποιήστε έναν καμβά επιχειρηματικού μοντέλου.
- Μαθησιακός στόχος 2. Καθορίστε μια στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας.
Μαθησιακός στόχος 3: Οι απόφοιτοι θα διαθέτουν ψηφιακές στρατηγικές ικανότητες διαχείρισης επωνυμίας.
- Στόχος της μάθησης. Αναπτύξτε και εφαρμόστε ένα σχέδιο δράσης ψηφιακής επωνυμίας 360 μοιρών.
Μαθησιακός στόχος 4: Οι απόφοιτοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
- Μαθησιακός στόχος 1. Κατανόηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των οργανισμών και των διοικητικών εξελίξεων που σχετίζονται με την ψηφιακή ανάπτυξη.
- Μαθησιακός στόχος 2. Κατανοήστε τις έννοιες ευέλικτης διαχείρισης έργων και εφαρμόστε κατάλληλες μεθόδους διαχείρισης σε ένα ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Μαθησιακός στόχος 5: Οι απόφοιτοι θα έχουν αποτελεσματικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Μαθησιακός στόχος 1. Οργάνωση, σύνταξη και εκτέλεση προφορικών και γραπτών επαγγελματικών εκθέσεων για τις επιχειρήσεις σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον.
- Μαθησιακός στόχος 2. Μιλήστε και παρουσιάστε χρησιμοποιώντας επαγγελματικές επικοινωνιακές δεξιότητες και τεχνολογία.
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτό το πρόγραμμα παρέχει τις ακόλουθες ευκαιρίες εργασίας:
- Αρχηγός ψηφιακού αξιωματικού
- Διευθυντής Marketing και Digital
- Ηλεκτρονικό επιχειρείν ψηφιακός επιχειρηματίας/εσωτερικός επιχειρηματίας
- Υπεύθυνος έργου web marketing και ψηφιακής επικοινωνίας
- Σύμβουλος ψηφιακής στρατηγικής
- Επιχειρηματικό προγραμματιστή
- Διευθυντής ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
Διαπιστεύσεις
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Executive MBA
- Paris, Γαλλία
- Roubaix, Γαλλία
Global Executive MBA
- Vienna, Αυστρία
Executive MBA Βουκουρέστι
- Bucharest, Ρουμανία