ESP - School of Communication & Marketing

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το ESP (Ecole supérieure de Publicité) είναι ένα σχολείο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στους τομείς της διαφήμισης, της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης - που βρίσκεται στο Παρίσι. Από το 1927: Η ESP έχει εκπαιδεύσει έμπειρους επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς και έχει συμμετάσχει ενεργά σε πρακτορεία επικοινωνίας, οργανώσεις μέσων ενημέρωσης και διαφημιστές. Ένα πρωτοποριακό σχολείο με εμπειρία (σχεδόν 90 ετών!), Η ESP είναι υπερήφανη για την αναγνωρισμένη της εμπειρία:

ESP είναι το παλαιότερο σχολείο επικοινωνίας στη Γαλλία

Μια γρήγορη ιστορία του ESP: Στις αρχές του 20ου αιώνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες επινόησαν τη διαφήμιση. Στη συνέχεια, μια ομάδα γάλλων επαγγελματιών συνεργάστηκε για την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας της διαφήμισης στη Γαλλία. Εκείνη την εποχή: - Η PUBLICIS, η πρώτη γαλλική διαφημιστική αντιπροσωπεία, δημιουργήθηκε το 1926. - Το ESP, το πρωτοποριακό σχολείο της διαφήμισης στη Γαλλία, δημιουργήθηκε το 1927.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ESP

Εθνική Πιστοποίηση: Η ESP είναι ιδιωτική σχολή ανώτερης τεχνικής εκπαίδευσης, πιστοποιημένη από τη γαλλική κυβέρνηση. Το ESP προσφέρει «επαγγελματικά» πτυχία που παρέχουν εκπαίδευση για συγκεκριμένες επαγγελματικές δεξιότητες. Ως εκ τούτου, οι βαθμοί αυτοί (Bachelors και Masters) πιστοποιούνται από τον κυβερνητικό οργανισμό RNCP (National Register of Professional Certifications). Πιστοποίηση IAA: Διεθνής αναγνώριση, εκδοθείσα από το IAA μετά από λεπτομερή ανασκόπηση των μαθημάτων («Κάθε μάθημα είναι διαπιστευμένο και αξιολογείται μεμονωμένα βαθμολογείται, μέσω μιας αυστηρής, συγκριτικά βαθμολογημένης διαδικασίας του Συμβουλίου Παιδείας του IAA, εξασφαλίζοντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη ποιότητα διδασκαλίας που απαιτείται από την παγκόσμια βιομηχανία επικοινωνιών για τους μελλοντικούς σπουδαστές και νέους επαγγελματίες »). Το ESP είναι το 1ο παριζιάνικο ιδιωτικό σχολείο [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Από το 1927, η ESP έχει διατηρήσει το προβάδισμά της και είναι το κορυφαίο ιδιωτικό σχολείο στο Παρίσι από την SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014). Η ταξινόμηση βασίζεται σε τρία βασικά κριτήρια: την αριστεία της κατάρτισης, την εκκίνηση του μισθού (των πτυχιούχων) και το επίπεδο ικανοποίησης των σπουδαστών.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • γαλλική γλώσσα

Όψη Μονοετή MBAs »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Μονοετές MBA

MBA - διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας με έμφαση στην πολυτέλεια βιομηχανία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2018 Γαλλία Paris

Μάρκες πολυτελείας επικοινωνιών αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς και έτσι αλλάζουν τις δεξιότητες που απαιτούνται σε αυτές τις βιομηχανίες: επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία της μάρκας, να εφαρμόσει την πιο κατάλληλη κατάτμηση, και να επωφεληθούν από την ψηφιακή [+]

Μάρκες πολυτελείας επικοινωνιών αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς και έτσι αλλάζουν τις δεξιότητες που απαιτούνται σε αυτές τις βιομηχανίες: επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία της μάρκας, να εφαρμόσει την πιο κατάλληλη κατάτμηση, και να επωφεληθούν από τα ψηφιακά και τα social media για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επικοινωνούν αποτελεσματικά σε όλους τους πολιτισμούς σε μια όλο και πιο παγκοσμιοποιημένη αγορά Σκεφτείτε και την οικοδόμηση καινοτόμων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών Κατανοήσει την ουσία της πολυτέλειας Δημιουργήστε μια μοναδική εμπειρία Αλληλεπίδραση με τους πελάτες ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ & ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ τιμές Βραβείο Καινοτομίας (Από SMBG-EDUNIVERSAL) 12 μήνες Πρόγραμμα MBA - 2 προσλήψεις: Φθινόπωρο / Άνοιξη Εναλλακτική ρυθμό: Πρακτική εκπαίδευση / Πρόγραμμα σπουδών Μαθήματα στα αγγλικά από εξειδικευμένους και έμπειρους καθηγητές Αποκλειστική parternships & Επισκέψεις επιχειρήσεων Γαλλική κουλτούρα και ευρωπαϊκή έκθεση Ισχυρή εξατομικευμένη καθοδήγηση ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Διεθνές Μάρκετινγκ / Υπεύθυνη Επικοινωνίας Παγκόσμια Υπεύθυνη Επικοινωνίας Παγκόσμια Media Manager Διεθνής Διαχειριστής Λογαριασμού Διεθνής Έρευνα Αγοράς Διευθυντής Διεθνής Brand Manager επιχειρηματίας ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Πτυχίο (4 χρόνια) ή Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc, Master 1 Bac + 4, Master 2 Bac + 5) στον τομέα του Management, Marketing, Επικοινωνίας, Δίκαιο, Κοινωνικές Επιστήμες, Ανθρωπιστικές ... Ή 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις Ελάχιστο επίπεδο της αγγλικής γλώσσας: TOEIC βαθμολογία από 750 μονάδες ή 6 σημεία του IELTS (Διεθνές Σύστημα εξετάσεις Αγγλικής Γλώσσας) ή βαθμολογία του 75 για το TOEFL iBT [-]

Βίντεο

Video de Présentation de l'école ESP

Επικοινωνία
Διεύθυνση τοποθεσίας
Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing
9 RUE LÉO-DELIBES

Paris, Île-de-France, 75116 FR