4 Μάρκετινγκ Ειδών Πολυτελείας degrees found
- Σπουδές Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Ειδών Πολυτελείας
- Ευρώπη4
4 Μάρκετινγκ Ειδών Πολυτελείας degrees found
Προτεινόμενα
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Online MBA in Luxury Marketing
- Online
MBA Μερικής Παρακολούθησης
Μερικής απασχόλησης
15 μήνες
Ανάμεικτο
Αγγλικά
Online MBA in Luxury Marketing by EIML Paris offers students a unique learning experience, and prepares them to build their career towards sectorial areas of the luxury industry: fashion, jewelry and watches, cosmetics and perfumes, gastronomy, wine and spirits, hospitality and luxury services. The online program fully taught in English, enables students to gain core knowledge of luxury management, marketing and communication while developing an understanding of brand management regarding different luxury sectors. The pedagogy is innovative and based on practical teachings including seminars, conferences, case studies and consulting projects in collaboration with luxury brands. Thus, EIML MBA offers seminars in class in the following specialties: collection design, gemology, cosmetics-and-perfume-making techniques and raw materials, gastronomy and wine-tasting workshops. Study trips including store tours in European capitals are organized in order to help students to develop an international vision of luxury cultures. Who is this program for? Students having earned a four-to-five-year higher education degree, and professionals aspiring to deepen their knowledge or extend their actionable know-how. Through a partnership with ISIMI-PPA, EIML Paris is entitled to train students and assess them to get a level-7 RNCP certificate of “Manager des Stratégies Communication Marketing” accredited under the French Ministry of Employment by an order of 7 July 2017 and published in the Official Journal of 19 July 2017. One academic year of 65 course days corresponds to 60 ECTS-credits. Skills and knowledge are assessed, equally, in two distinct ways: continuous assessment and final evaluation. Continuous assessment is organized over the teaching period. It can be based on assessment tests, practical cases, research work and / or oral presentations to be carried out individually or in groups. The final evaluation tests are organized outside the course sessions. If necessary, it can relate to a case study, the realization of a project, the writing of an activity report and / or an essay, a role-playing in a professional context.
Προτεινόμενα
ESLSCA Business School Paris
MBA Luxury Management and Marketing
- Paris, Γαλλία
MBA
Πλήρης απασχόληση
518 ώρες
Ανάμεικτο
Γαλλική γλώσσα
Το MBA in Luxury Management and Marketing στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές μας ισορροπημένη διδασκαλία μεταξύ εννοιών, τεχνικών, τεχνικών, διαχείρισης και μάρκετινγκ πολυτελείας, προσωπικής ανάπτυξης και πνευματικής διαφάνειας.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA Luxury Brand Marketing και Διεθνής Διαχείριση
- Paris, Γαλλία
MBA
Πλήρης απασχόληση
1 έτος
Στην Πανεπιστημιούπολη
Γαλλική γλώσσα, Αγγλικά
Το πρόγραμμα κατατάχθηκε στον νούμερο 1 για 30 χρόνια και αναγνωρίστηκε ως η καλύτερη εκπαίδευση για και από τον κλάδο, το MBA Luxury Brand Marketing and International Management είναι μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχεδιασμένη από επαγγελματίες και ειδικούς στη δραστηριότητα.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MBA Online - Διαχείριση πολυτελείας στην ψηφιακή εποχή
- Paris, Γαλλία
MBA
Πλήρης απασχόληση
12 μήνες
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αγγλικά
Ένα αγγλικό πρόγραμμα, 100% online, που σας παρέχει δίπλωμα MBA.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
MBA Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Ειδών Πολυτελείας
Η βιομηχανία ομορφιά πολυτέλεια περιλαμβάνει τόσο τα καλλυντικά και τα αρώματα. Μόδα κατάρτισης της βιομηχανίας για την πολυτέλεια μάρκετινγκ μπορεί να περιλαμβάνει την απόκτηση γνώσεων σχετικά με τροχό χρωμάτων στο σχεδιασμό, καθώς και πολυτελή υλικά και υφάσματα που χρησιμοποιούνται σε είδη ένδυσης και αξεσουάρ.